Voiko ihannenaisella oli isot jalat, eli suuri kengännumero?

Mitä ominaisuuksia ja piirteitä suuret jalat paljastavat? Tätä aihetta pyritään netissä hämärtämään vallan raivokkaasti, aihe on nin tulinen että Google ja DuckDuckGo palauttavat lähes yksinomaisesti sumutusta eikä edes Yandex löydä vastauksia yhtä neutraalisti hakuun: "what traits does big feet reveal in human female".

Ja kysymys miehille, mikä mielestänne on liian suuri kengännumero, tai onko sillä mitään väliä?

Tässä on yksiselitteisesti kysymyksessä menstrruaattorit jotka ovat oikeasti munasarjakkaita ja joiden pituuskasvu on päättynyt. Mahdolliset känsäpaakut sisällytettynä jalan koon arvioon eli käytössä olevien kenkien koko.

37

453

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaihtuko käyttäjä nimi taas? Liikaa haukkunut keski ikäisiä naisia sivuilla? Miksi vihaat niin paljon? Vain siksi ettet saa?

    • Anonyymi

      Jalan koko kertoo pituudesta. Kun naisten keskipituus kasvaa, niin jalkojen kokokin kasvaa. Sille ei "ikävä kyllä" mahda mitään. Pitkäsääri ei pysy pystyssä pienillä räpylöillä.

      • Anonyymi

        Tosi on, esim. Kendall Jenner on 180 cm pitkä ja hänen kengänkoko on 42, eikä varmaan moni mies vois sanoa ettei hän olis viehättävä nainen.


      • Noin keskimäärin on, ja kaikki tietävät että niin on. Mutta se, että munasarjakkaan jalka on suhteettoman suuri, tai epäsuhtaisen suuri, kertoo varmasti jotain muutakin kuin itsestäänselvyyden?


      • Anonyymi
        Syntinenmieli kirjoitti:

        Noin keskimäärin on, ja kaikki tietävät että niin on. Mutta se, että munasarjakkaan jalka on suhteettoman suuri, tai epäsuhtaisen suuri, kertoo varmasti jotain muutakin kuin itsestäänselvyyden?

        Eipä juuri yhdelläkään naisella ole suhteettoman suuret jalat. Itse olen aina ollut kaveripiirini lyhin nainen ja kenkänikin ovat sellaiset naurettavat nuken kengät kaikkien ystävieni kenkien rinnalla. 🤣


    • Anonyymi

      Kuules kun jalankoko ja kengännumero on muru ihan kaks eri asiaa. Talvijalkineen koko täytyy ollakin jonkun verran suurempi että sukkaa mahtuu. Terv. Tanssikenkä kokoa 37.

    • Arvasin että sumutusta täälläkin kaakatetaan. Poikkeustapauksia on kaikissa biologisissa joukoissa. Pitkiä munasarjakkaita joilla on suuret miehekkään kaltaiset jalat on olemassa kourallinen.

      On luonnollista, että mitä pitemmäksi ihminen kasvaa sen isommaksi kasvaa jalka, esimerkiksi kääpiöillä on niin pienet jalat että käyttävä lasten kenkiä. Täsmennän siis kysymyksiä:

      Voiko ihannenaisella oli liian isot jalat, suhteessa pituuteensa?
      Mitä fyysisiä ominaisuuksia ja mielen piirteitä suhteettoman isot jalat paljastavat?

      Se että mensturaattori on kaunis ei yksinään tee hänestä ihannenaista. Hän saattaa olla mm. kiivas, jääräpäinen, lesbo tai miehekäs.

      • Anonyymi

        Kaikilla pitkillä naisilla on suuret jalat. Ihan joka ainoall pitkällä naisella on iso kengän numero. Tietysti sekin on suhteellista ja pitkällä naisella siro 43:nen ei näytä mitenkään isolta, vaan normaalilta. Lyhyillä naisilla et oikeistaan koskaan näe isoja kenkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikilla pitkillä naisilla on suuret jalat. Ihan joka ainoall pitkällä naisella on iso kengän numero. Tietysti sekin on suhteellista ja pitkällä naisella siro 43:nen ei näytä mitenkään isolta, vaan normaalilta. Lyhyillä naisilla et oikeistaan koskaan näe isoja kenkiä.

        179cm ja kenkä 38.


    • Anonyymi

      Mitä ominaisuuksia miehen pieni kengännumero paljastaa?

      • Tuo hivelee vastausta känteisesti, osittain.


      • Anonyymi

        Pituuden paljastaaa sekin. Mihinkään muihin kokoihin tuolla ei ole mitään korrelaatiota. Sitä on oikein tutkittu ja tulos oli, ainoa yhteys on kengän numerolla ja pituudella.


      • Anonyymi

        He ovat kaikki keskimittaa pidempiä, ainakin jos Suomesta katsotaan.


    • Anonyymi

      Pisti miettimään, miksi puhut menneessä muodossa otsikon mukaan? Oletko tehnyt pahaa jollekin isojalkaiselle?

      • Hyvä huomio, kiitos. Niin se on että ihminen näkee vain sen minkä luulee kirjoittaneensa. Tietenkään se en ollut minä joka virheen teki vaan puheentunnistus/enteilevä tekstinsyöttö/oikeinkirjoitustarkistus. Otsikon piti olla: "Voiko ihannenaisella olla isot jalat, eli suuri kengännumero?"


    • Kirjassaan, joka julkaistiin USA:ssa sodomian ja feminismin vuonna 2005, nimellä "The Naked Woman; A Study of the Female Body" sosiobiologi Desmond Morris toteaa: There has been a widely held belief that unusually large feet in a man mean that he has a large penis and that unusually small feet in a woman mean that she has a small vagina. But this is no more than a simplistic extension of the biological gender difference in foot size."

      Suomennettuna: On laajalti uskottu, että epätavallisen suuret jalat miehessä tarkoittavat, että hänellä on suuri penis ja että epätavallisen pienet jalat naisessa tarkoittavat, että hän on pieni vagina. Mutta tämä on vain biologisen genderi eroavuuksien yksinkertaistettu laajennus liitettynä jalan kokoon."

      Viimeinen lause suorastan kiljuu PC sumutusta.

      Todellisuudessa, kyseessä on erittäin vahva kokemusperäinen tieto. Tavaran koko on suhteessa pituuteen, ja epätavallisen isot jalat tarkoittavat epätavallista väljyyttä.

      • Anonyymi

        Todellisuudessa noill ei ole yhtään mitään tekoa keskenänsä, mutta ihmisillä on kummallisia taikauskoja.


      • Anonyymi

        Aivan yhtä hyvin voisi väittää, että hoikemmilla on isompi varustus. Se ei pidä paikkaansa, vaikka kyseessä onkin luonnollinen ja ymmärrettävä illuusio.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Todellisuudessa noill ei ole yhtään mitään tekoa keskenänsä, mutta ihmisillä on kummallisia taikauskoja.

        Sanoo isojalka munasarjakas.


      • Anonyymi
        Koipireisimies kirjoitti:

        Sanoo isojalka munasarjakas.

        Joo, mulla on valtavan törkeän iso jalka, kokoa 36. 🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo, mulla on valtavan törkeän iso jalka, kokoa 36. 🤣

        Miksi sitten kommentoit asiaa josta sinulla ei ole omakohtaista kokemusta?


      • Anonyymi
        Koipireisimies kirjoitti:

        Miksi sitten kommentoit asiaa josta sinulla ei ole omakohtaista kokemusta?

        Kokemusta on paljon, vaikka se ei omakohtaista olekaan. Pitkillä naisilla on kaikilla sellaiset kengät, joita minä voisin käyttää kanootteina (samoin miehillä). Olen ystäväpiirini lyhin ja mun pikkuruisille kengilleni on aina naureskeltu, silleen hyväntahtoisesti tarkoitan. Ikinä en ole tavannut minua pidempää ihmistä, jolla olisi saman kengänkoko kuin itselläni. No itseasiassa tuohan muuten on omakohtaista kokemusta. 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kokemusta on paljon, vaikka se ei omakohtaista olekaan. Pitkillä naisilla on kaikilla sellaiset kengät, joita minä voisin käyttää kanootteina (samoin miehillä). Olen ystäväpiirini lyhin ja mun pikkuruisille kengilleni on aina naureskeltu, silleen hyväntahtoisesti tarkoitan. Ikinä en ole tavannut minua pidempää ihmistä, jolla olisi saman kengänkoko kuin itselläni. No itseasiassa tuohan muuten on omakohtaista kokemusta. 🙂

        Oletko sormettanut laajan ystäväpiirisi amazoneja ja todennut että yhtä tasan monta mahtuu sinullakin, ja yhtä syvälle? Vai mikä syvällisen tietämyksesi peruta on? Sillä että kikattelet heidän kanssaan ei ole mitään merkitystä tässä käsitellyn asian kannalta.


      • Anonyymi
        Koipireisimies kirjoitti:

        Miksi sitten kommentoit asiaa josta sinulla ei ole omakohtaista kokemusta?

        Olen muuten 153 pitkä. Mieheni on 165 ja hänen kengänkokonsa on 40. Naispuolisista ystävistäni melkein kaikki ovat mua yli 20 senttiä pidempiä ja heistä oikeastaan kaikilla on suuremmat kengät kuin miehelläni. 😀


      • Anonyymi
        Koipireisimies kirjoitti:

        Oletko sormettanut laajan ystäväpiirisi amazoneja ja todennut että yhtä tasan monta mahtuu sinullakin, ja yhtä syvälle? Vai mikä syvällisen tietämyksesi peruta on? Sillä että kikattelet heidän kanssaan ei ole mitään merkitystä tässä käsitellyn asian kannalta.

        Heissä ei ole ketään, joka kaipailisi erityisen kookkaan varustuksen omistavaa miestä.


      • Anonyymi
        Koipireisimies kirjoitti:

        Oletko sormettanut laajan ystäväpiirisi amazoneja ja todennut että yhtä tasan monta mahtuu sinullakin, ja yhtä syvälle? Vai mikä syvällisen tietämyksesi peruta on? Sillä että kikattelet heidän kanssaan ei ole mitään merkitystä tässä käsitellyn asian kannalta.

        Seksivälineistä on tietenkin tullut myös juteltua ja heillä on pääosin ihan samat mielipiteet kuin minullakin siitä, että mikä on iso ja mikä ihan liian iso. Osan mielestä paras on pienempi kuin omasta mielestäni. Yksikään ei kaipaile isompia leluja.


      • Anonyymi
        Koipireisimies kirjoitti:

        Oletko sormettanut laajan ystäväpiirisi amazoneja ja todennut että yhtä tasan monta mahtuu sinullakin, ja yhtä syvälle? Vai mikä syvällisen tietämyksesi peruta on? Sillä että kikattelet heidän kanssaan ei ole mitään merkitystä tässä käsitellyn asian kannalta.

        Mitä taas miehiin tulee, niin suurin näkemäni peliväline on ollut lyhyellä miehellä. Siis mieheksi lyhyellä, minä nyt en voi ketään lyhyeksi moittia. Se oli kokoa aivan liian suuri. Oman mieheni varustus on myös visuaalisesti arvioiden sieltä suurimmasta päästä näkemiäni, mutta en ole mitannut, joten tuossa voi olla mukana visuaalista harhaa.


      • Anonyymi
        Koipireisimies kirjoitti:

        Oletko sormettanut laajan ystäväpiirisi amazoneja ja todennut että yhtä tasan monta mahtuu sinullakin, ja yhtä syvälle? Vai mikä syvällisen tietämyksesi peruta on? Sillä että kikattelet heidän kanssaan ei ole mitään merkitystä tässä käsitellyn asian kannalta.

        Mä en muuten osaa kikattaa. Mua on lapsesta saakka moitittu siitä, että mulla on pieneksi ihmiseksi liian iso nauru.


      • Anonyymi
        Koipireisimies kirjoitti:

        Oletko sormettanut laajan ystäväpiirisi amazoneja ja todennut että yhtä tasan monta mahtuu sinullakin, ja yhtä syvälle? Vai mikä syvällisen tietämyksesi peruta on? Sillä että kikattelet heidän kanssaan ei ole mitään merkitystä tässä käsitellyn asian kannalta.

        Mutta kun tuo asia sinua niin kiinnodtaa, niin täytyykin seuraavassa tyttöjen illassa pyytää kaikilta mittaustulos vessakäynnillä. 🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun tuo asia sinua niin kiinnodtaa, niin täytyykin seuraavassa tyttöjen illassa pyytää kaikilta mittaustulos vessakäynnillä. 🤣

        Eihän niitä känsäisiä isojalkoja kehtaa muualla mitata kun vesiklosetissa.


      • Anonyymi
        Koipireisimies kirjoitti:

        Eihän niitä känsäisiä isojalkoja kehtaa muualla mitata kun vesiklosetissa.

        Etkö sä enää edes muista mitä sun mielestäsi piti mittailla? Vinkkinä, että kyse ei ollut jalan koosta. En mä tietenkään tiedä miten tämä miehillä menee, mutta naiset ainakin ovat yleensä tietoisia jalkojensa koosta, ilman että tarvitse enää erikseen mitata. Oletan että miehissäkin on sellaisia, jotka edes joskus ostavat itselleen kenkiä.


    • Anonyymi

      Voi olla jos jalat on kunnossa. Ei liikavarpaita, vaivaisenluita, kovettumia, rispaantuneita kynsiä, jalkahikeä eikä sieniä.
      Sama koskee tietenkin myös pieniä jalkoja.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Stubbin hymy on kyllä jotain mitä ei lapsille pitäisi näyttää,ÅBoorginal

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1766
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1468
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1164
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1153
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1151
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1106
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1101
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1089
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1074
    Aihe