Laitoin hänelle viestiä sanoin moi, mutta ei ole vastannut. Hänellä lukee Datingissä myös hänen instagram nickinsä, mutta en arvaa pyytää päästä häntä seuraamaan siellä. Mitä minun pitäisi tehdä?
Facebook dating osuma
6
823
Vastaukset
- Anonyymi
Pyydä seuraamaan, tai laita uutta viestiä jossa kysy jotain, vaikka että kuinka sun vuosi on alkanut menemään? :) Sillä selviää. Ehkä tuo uusi viesti parempi. Jos ei vastaa, mene eteenpäin.
- Anonyymi
Ajattelin, että tällä palstalla saa järkevämpiä vastauksia kuin sinkut palstalla.
- Anonyymi
Hän asuu samalla paikkakunnalla kuin minä.
Tuollaisia ne näitten deittipaikkojen naiset ovat. Niille sanot moi, niin ne ei vastaa ja katoaa. Pitäisi osata sanoa jotain omaperäisempää, taikka olla paremman näköinen. Mieluiten tietysti molemmat.
- Anonyymi
Seuraan häntä nyt Instagramissa.
- Anonyymi
Uusimmalle yritin toivottaa hyvää ystävänpäivää, mutta ei lähtenyt viesti eikä hän enää muutenkaan näy osumissani.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä462439Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2902431- 1221676
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461350- 1151307
Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301195PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1421173- 741059
- 661027
- 70990