Suomesta rahat keniaan

Anonyymi-ap

Kenian suurin rahavirta tulee kuulema suomesta. Pakolaisilta jotka lähettää täältä rahaa sinne? Mitä v**ttua hauskaa me otetaan ne tänne ja ne ei tosiaan maksa meille veroja yhtään. Lypsetäänkö meitä

11

230

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suomi köyhtyy kovaa vauhtia.Eikä vasemmisto kontulat sitä näe kuin oman ison takapuolensa

      • Anonyymi
        UUSI

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        😍 ­­­N­y­­m­­­f­­o­­­m­a­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18255649

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Sitähän suomi tekee miljardeja yli rajan monella eri tapaa, ensin elätä me täällä miljoonaa matua tukien muodossa, he lähettävät rahaa kotimaihinsa, Suomen valtio kehitysmaa apuna, koulutusrahoina, aseapuinsa. jälleenrakennusrahoina, eu kautta apua, Punaisen Ristin avulla, yk kautta, mitä vielä ja Suomessa köyhiä, asunnottomia, vanhusten laitospaikat ja terveyskeskukset lopetetaan, ei ennakoivaa terveydenhoitoa, ei hammashoitoa, ei paljon vuosia esiin nostettua kotihoitoa voi kehua vaan ikäihmiset heitteillä ja nyt kylmät ateriat kerran päivässä, tosiaan meodän vangit sentään saavat kolme kertaa päivässä lämpimät ateriat, terveydenhoidon ja lomat, mokomat pahantekijät, tappajat, ryöstäjät, pelottavia ihmishylkiöitä.

      • Anonyymi

        Ihan sairasta menoa. Suomella ei ole enää mitään omaa😮‍💨


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sairasta menoa. Suomella ei ole enää mitään omaa😮‍💨

        Siinä on teille mielipide. En äänestä. Tajuaisivat jotain.


      • Anonyymi

        Ai maahanmuuttajia vain, ei kanta suomalaisia!!!!


    • Anonyymi

      Tuo perheille itse lähetetty apu saattaa olla ainoa kehitysapu, joka oikeasti menee perille sitä tarvitseville.

      • Anonyymi

        Uskossa on hyvä elää 😤


    • Anonyymi

      tämä rahan virtaaminen afrikkaan ja somalien jotka on sotaa ja vainoa paossa ja kuitnekin lomailee 8 kk vuodesta kotimaassaan ja kela maksaa joka kk raht tilille ,el'' somppu siellä kuin kuningas jossa kk palkka on alle 100e kk
      ihmetellä täytyy miksi somaliaan avattiin 2 erillistä presidentin äänestyspaikkaa
      oliko reiskoja ja arskoja niiiiiiiin paljon somaliassa lomalla
      mikäli uskot näin on ehkä syytä tarkistaa ajatusmaalimaasi

      • Anonyymi

        Lomaileeko somalit Keniassa? Käyhän siellä muutkin.


    • Anonyymi

      Kaikki ylisuvaisevaiset naiset voisivat mennä keniaan ja jäädä sinne. Sitten vanhempana huomata kun kukaan ei välitä.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      3016
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2761
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1509
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1479
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1427
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe