Parempaa keskiviikkoa

Anonyymi-ap

Paras ja tärkeä ystävä.

170

957

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Haista vttu!

      • Anonyymi

        No jopas sitä ollaan heti hyvällä tuulella.
        Olet tainnut nousta väärällä jalalla ylös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jopas sitä ollaan heti hyvällä tuulella.
        Olet tainnut nousta väärällä jalalla ylös.

        En mää vaan, te miehet otatte vissiin elämän tuolla tavalla raskaasti niin on helppo samaistua toisiinne sun muuta. Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mää vaan, te miehet otatte vissiin elämän tuolla tavalla raskaasti niin on helppo samaistua toisiinne sun muuta. Sivusta

        Ps ihana aamu on omm☺️


    • Anonyymi

      Ystävillä olisi hyvä olla yhteys sanoa, että olet hyvä ystävä.

    • Anonyymi

      Et sinä mikään ystävä ole jos palstalla sen sanot 🤣

      • Anonyymi

        Sä vaikutat todella fiksulta trollipalstan kuluttajalta, hienoa lilla my


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä vaikutat todella fiksulta trollipalstan kuluttajalta, hienoa lilla my

        Ei sais noin yksinkertaista ees ”kiusata” vaikka toksinen ku mikä onko. Jatkoa ed


    • Anonyymi

      Onnekas hän, joka on löytänyt hyvän ystävän.

    • Anonyymi

      Ystävä ja tärkeä sellainen tulee oikeeseen elämäänkin eikä vaan palstalla.
      Jos et muualla voi olla tekemisissä,
      ei hän merkitse hevonpskaakaan.
      :(

      • Anonyymi

        Mitäs te puututte tähän asiaan kun ette tiedä meidän ystävyydestä hevon vttuakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs te puututte tähän asiaan kun ette tiedä meidän ystävyydestä hevon vttuakaan.

        Nii

        Se on vastavuoroista


    • Anonyymi

      Samoin sinulle paras ja ihanin (söpökin) ystäväni. Jospa tämä tästä. Ehkä asiat selviää.

      • Anonyymi

        Onko ystävä sinulla parempi mieli? Molemmilla ollut nyt aika vaikeaa.


      • Anonyymi

        Kiitos noista sanoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko ystävä sinulla parempi mieli? Molemmilla ollut nyt aika vaikeaa.

        Ei nyt mikään huono mieli ole mut ei loisteliaskaan Väsyttää ja uuvuttaa. Entä sulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nyt mikään huono mieli ole mut ei loisteliaskaan Väsyttää ja uuvuttaa. Entä sulla?

        Sama aika väsynyt ja uuvuttaa.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei yllätä et sulla sama. Ootko tätä bändiä kuunnellut?
        https://youtu.be/enSmON-pcpA?feature=shared

        On ollut kyllä kaikkea sellaista asiaa että ihan oksettanut ja huono olo ollut. Pelottaa ja ahdistaa.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei yllätä et sulla sama. Ootko tätä bändiä kuunnellut?
        https://youtu.be/enSmON-pcpA?feature=shared

        Huvittaa vähän nuo muut kommentit ketjussa ethän luullut niiden olevan minulta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huvittaa vähän nuo muut kommentit ketjussa ethän luullut niiden olevan minulta?

        En luullut. Ainoastaan suutuin kun joku sanoi ton et ku oon täällä ni en vois olla ystävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kuunnellut tuota bändiä ja biisikin on tuttu. :D

        Arvasin! :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En luullut. Ainoastaan suutuin kun joku sanoi ton et ku oon täällä ni en vois olla ystävä.

        Joo kunhan ne länkyttää. Ovat kateellisia nekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvasin! :D

        Sinähän tunnet minut jo niin hyvin että tiedät. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ollut kyllä kaikkea sellaista asiaa että ihan oksettanut ja huono olo ollut. Pelottaa ja ahdistaa.

        Mutta ne pelot voi olla tai sitten järjestyvät jotenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo kunhan ne länkyttää. Ovat kateellisia nekin.

        Paras oli tuo eka. :D heti aamusta kunnon känkkis. :D tai joku krapula.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ne pelot voi olla tai sitten järjestyvät jotenkin.

        Onpa ikävää et niin paha olo et oksettaa 🫤 ei oo yhtään oikein et joudut pelkäämään. Koita vaan saada ajatuksia muualle. Et voi oikein vaikuttaa asiaan nyt muuta kuin katsoa miten asiat menee. Uskon et se mieskin rauhottuu siitä ajan kanssa.
        Ja voithan vielä jossain vaiheessa yrittää puhua niille sen puolella oleville omista kokemuksistasi. Nyt vaa keskityt ittees ja omaan oloon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän tunnet minut jo niin hyvin että tiedät. :D

        Tuli mieleen että olisi hauska joku tämän tyylinen. (En nyt tiedä onko vain naisten juttu mutta). :D https://images.app.goo.gl/Ci6jP3CLxPAo6iSm9


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paras oli tuo eka. :D heti aamusta kunnon känkkis. :D tai joku krapula.

        No jep, en mä edes vastannut sille vaan joku muu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli mieleen että olisi hauska joku tämän tyylinen. (En nyt tiedä onko vain naisten juttu mutta). :D https://images.app.goo.gl/Ci6jP3CLxPAo6iSm9

        Hauska! :D Oon tietyllä tapaa lapsenmielinen ni ois mun mielestä just hauska tuollanen. Sitten voitas tunnistaa jossain toisemme :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa ikävää et niin paha olo et oksettaa 🫤 ei oo yhtään oikein et joudut pelkäämään. Koita vaan saada ajatuksia muualle. Et voi oikein vaikuttaa asiaan nyt muuta kuin katsoa miten asiat menee. Uskon et se mieskin rauhottuu siitä ajan kanssa.
        Ja voithan vielä jossain vaiheessa yrittää puhua niille sen puolella oleville omista kokemuksistasi. Nyt vaa keskityt ittees ja omaan oloon.

        Aika vaikea on peittää sitä oloa vaikka aika hyvin sen pystyn peittämään. Oli vain stressaavaa ja ahdisti aika paljon. Onneksi se ehkä selviää jossain vaiheessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika vaikea on peittää sitä oloa vaikka aika hyvin sen pystyn peittämään. Oli vain stressaavaa ja ahdisti aika paljon. Onneksi se ehkä selviää jossain vaiheessa.

        Ei sun tarvitse peittää sitä. Saa tuntua pahalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jep, en mä edes vastannut sille vaan joku muu.

        Ihanan rehellinen tosin tuokin kunnon vttuna aamulla. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sun tarvitse peittää sitä. Saa tuntua pahalta.

        En ihan kaikille halua asiasta vielä puhua. Sanon jossain vaiheessa kun asiat on selvempiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanan rehellinen tosin tuokin kunnon vttuna aamulla. :D

        Nii mikäs siinä :D lähinnä nauratti se kommentti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii mikäs siinä :D lähinnä nauratti se kommentti.

        Ei voi ottaa tuota tosissaan. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauska! :D Oon tietyllä tapaa lapsenmielinen ni ois mun mielestä just hauska tuollanen. Sitten voitas tunnistaa jossain toisemme :D

        Ihan hauska olisi kyllä. :DD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan hauska olisi kyllä. :DD

        Tai siis vaikka haluan pukeutua siististi jne niin joskus tykkään et on jotain hauskoja yksityiskohtia. Paljon jotain huvittavia sukkia löytyy tms. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai siis vaikka haluan pukeutua siististi jne niin joskus tykkään et on jotain hauskoja yksityiskohtia. Paljon jotain huvittavia sukkia löytyy tms. :D

        On minullakin jotain. :D ja joo sama. :D


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai siis vaikka haluan pukeutua siististi jne niin joskus tykkään et on jotain hauskoja yksityiskohtia. Paljon jotain huvittavia sukkia löytyy tms. :D

        Olisko joku rannekoru vai kaulakoru? Itsellä on korvikset mutta tuskin niitä. :D


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä on 349 kappaletta. :DD

        Miehille 184 jos valitsee kriteereistä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä on 349 kappaletta. :DD

        Käykö jos katson huomenna. :D olen aika väsynyt nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehille 184 jos valitsee kriteereistä :D

        Aa. :D pitää katsoa ensi kerralla noin. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käykö jos katson huomenna. :D olen aika väsynyt nyt.

        Joo, katso sitten kun jaksat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisko joku rannekoru vai kaulakoru? Itsellä on korvikset mutta tuskin niitä. :D

        Joku rannekorukin vois olla kiva. Joo korviksia mulla ei oo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, katso sitten kun jaksat

        Katson huomenna. Oli hauskoja ne mitä kerkesin nopeasti selaamaan. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku rannekorukin vois olla kiva. Joo korviksia mulla ei oo.

        Onhan noitakin rannekoruja vaikka minkälaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan noitakin rannekoruja vaikka minkälaista.

        Katselen huomenna illasta kun kerkeän. Hyvää yötä ystäväin. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katselen huomenna illasta kun kerkeän. Hyvää yötä ystäväin. :)

        Näistä mitä nyt tuolla niin tää oli hauska ja valkkaisin tän sulle :D ymmärät myös miks
        https://www.emp.fi/p/be-different!/451151.html

        Hyvää yötä ystävä. Tuolla on ollut joskus yks kanapaita mut en löytänyt sitä enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näistä mitä nyt tuolla niin tää oli hauska ja valkkaisin tän sulle :D ymmärät myös miks
        https://www.emp.fi/p/be-different!/451151.html

        Hyvää yötä ystävä. Tuolla on ollut joskus yks kanapaita mut en löytänyt sitä enää.

        Ihan hauska. :D olisipa tuo erilainen pöllö vielä selkeämmin iloisempi kuin nuo muut. :D

        katsoin noita niin ehkä näistä joku en osannut päättää vain yhtä. :D https://www.emp.fi/p/paper-scissors-rock/299185.html / https://www.emp.fi/p/all-men-are-equal-then-some-learn-to-play-guitar/564287.html / https://www.emp.fi/p/death-metal/359559.html / https://www.emp.fi/p/ecg-heavy-metal/537913.html.

        ja tuolle ekalle kommentoijalle ketjussa https://www.emp.fi/p/a-fun-thing-to-do-in-the-morning/529698.html. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan hauska. :D olisipa tuo erilainen pöllö vielä selkeämmin iloisempi kuin nuo muut. :D

        katsoin noita niin ehkä näistä joku en osannut päättää vain yhtä. :D https://www.emp.fi/p/paper-scissors-rock/299185.html / https://www.emp.fi/p/all-men-are-equal-then-some-learn-to-play-guitar/564287.html / https://www.emp.fi/p/death-metal/359559.html / https://www.emp.fi/p/ecg-heavy-metal/537913.html.

        ja tuolle ekalle kommentoijalle ketjussa https://www.emp.fi/p/a-fun-thing-to-do-in-the-morning/529698.html. :D

        Toi kitarapaita ois kiva ja sitten tota death metal paitaa oon katsellut ennenkin :D
        Joo ekalle kommentoijalle tuo ehdottomasti :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi kitarapaita ois kiva ja sitten tota death metal paitaa oon katsellut ennenkin :D
        Joo ekalle kommentoijalle tuo ehdottomasti :D

        Joo. :D mitä sinulle tänään? Muuta kuin kitarapaita olisi varmaan se valinta. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. :D mitä sinulle tänään? Muuta kuin kitarapaita olisi varmaan se valinta. :D

        Tässä minun biisi päivään. Ei nyt ole death metallia toivottavasti silti jaksat kuunnella. :D https://youtu.be/ITtf73qVEm4?feature=shared


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä minun biisi päivään. Ei nyt ole death metallia toivottavasti silti jaksat kuunnella. :D https://youtu.be/ITtf73qVEm4?feature=shared

        Jaksoin kuunnella :D miksen jaksaisi tykkään myös tuollaisesta musasta :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. :D mitä sinulle tänään? Muuta kuin kitarapaita olisi varmaan se valinta. :D

        Siinä mielessä hyvää et yks stressaava projekti tuli päätökseen tänään ja huomenna on vapaapäivä. Ihan on ok olo :D mites sulla siipirikolla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaksoin kuunnella :D miksen jaksaisi tykkään myös tuollaisesta musasta :D

        Joo. :D sanoin varalta. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä mielessä hyvää et yks stressaava projekti tuli päätökseen tänään ja huomenna on vapaapäivä. Ihan on ok olo :D mites sulla siipirikolla?

        Onpa kiva ja on minullakin. Tosin ei mikään mukava päivä siinä mielessä että yritän parhaani mutta silti. Ehkä se kääntyy hyväksi tai sitten ei. Toinen siipi maassa kunnes se nousee takaisin. Joskus pitää laahata maassa jotta pääsee taas lentämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa kiva ja on minullakin. Tosin ei mikään mukava päivä siinä mielessä että yritän parhaani mutta silti. Ehkä se kääntyy hyväksi tai sitten ei. Toinen siipi maassa kunnes se nousee takaisin. Joskus pitää laahata maassa jotta pääsee taas lentämään.

        On vain niin epäreilua että olen ollut niin kiltti ja hyväksynyt kaiken toisessa sen huononkin. Ja vastapalveluksena saan vain sian säkissä ja haukkumista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On vain niin epäreilua että olen ollut niin kiltti ja hyväksynyt kaiken toisessa sen huononkin. Ja vastapalveluksena saan vain sian säkissä ja haukkumista.

        Sitä se on niin. Epäreilua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä se on niin. Epäreilua.

        Miksi ihmeessä tekee jos olen kohdellut hyvin minulle tuolleen. Ei hänellä taida olla minkäänlaista empatiaa tai sydäntä mukana missään. :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ihmeessä tekee jos olen kohdellut hyvin minulle tuolleen. Ei hänellä taida olla minkäänlaista empatiaa tai sydäntä mukana missään. :(

        Vaikea ymmärtää miksi niin 🫤 ehkä hän vain ei osaa näyttää tunteitaan. Mutta toisaalta se tekee erosta helpompaa kun toinen käyttäytyy niin. Se osoittaa ettei liikaa kannata surra. Enkä tarkoita etteikö saisi kaivata ja surra ja etteikö olisi asioita mitä hänessä kaipaisit. No ymmärrät mitä haen takaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea ymmärtää miksi niin 🫤 ehkä hän vain ei osaa näyttää tunteitaan. Mutta toisaalta se tekee erosta helpompaa kun toinen käyttäytyy niin. Se osoittaa ettei liikaa kannata surra. Enkä tarkoita etteikö saisi kaivata ja surra ja etteikö olisi asioita mitä hänessä kaipaisit. No ymmärrät mitä haen takaa.

        Hän oli niin katkera minulle. Varmaan siksi. Vaikka sanoin vain että tämä on minun parhaaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän oli niin katkera minulle. Varmaan siksi. Vaikka sanoin vain että tämä on minun parhaaksi.

        Tai no katkera ihminen muutenkin kaikesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän oli niin katkera minulle. Varmaan siksi. Vaikka sanoin vain että tämä on minun parhaaksi.

        Niin onkin sinun parhaaksi. Ei toisen rakastamisessa ole kyse hyödyn etsimisestä itselle. Sitä haluaa tehdä kaikkensa et toisella ois hyvä olla. Tai niin mun mielestä siis.

        Miten se jalka nyt voi? Onko se jo parempi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin onkin sinun parhaaksi. Ei toisen rakastamisessa ole kyse hyödyn etsimisestä itselle. Sitä haluaa tehdä kaikkensa et toisella ois hyvä olla. Tai niin mun mielestä siis.

        Miten se jalka nyt voi? Onko se jo parempi?

        Nilkka on turvonnut edelleen muuten ihan hyvä. Epäilen että pieni nyrjähdys siihen tapahtui mutta se paranee ajan kanssa. Pystyn kävelemään mutta tietyt asennot tekee kipeää. Entä sinun olkapää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nilkka on turvonnut edelleen muuten ihan hyvä. Epäilen että pieni nyrjähdys siihen tapahtui mutta se paranee ajan kanssa. Pystyn kävelemään mutta tietyt asennot tekee kipeää. Entä sinun olkapää?

        Toivottavasti paranee pian. On se olkapää nyt ihan normaali, en vaan uskalla vielä treenata kaikkea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti paranee pian. On se olkapää nyt ihan normaali, en vaan uskalla vielä treenata kaikkea.

        Kyllä se vähitellen. Nyrjähti kipeästi mutta olen pystynyt kävelemään siitä huolimatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se vähitellen. Nyrjähti kipeästi mutta olen pystynyt kävelemään siitä huolimatta.

        Ei kannataa liikaa rasittaa jos se vaikka tulehtuu enemmän tai jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannataa liikaa rasittaa jos se vaikka tulehtuu enemmän tai jotain.

        En ole rasittanutkaan. Se paranee itsestään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti paranee pian. On se olkapää nyt ihan normaali, en vaan uskalla vielä treenata kaikkea.

        Toivottavasti sinunkin olkapää paranee normaaliksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannataa liikaa rasittaa jos se vaikka tulehtuu enemmän tai jotain.

        Olisi kiva tehdä jotain ystävänpäivänä mutten tiedä oikein mitä tekisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole rasittanutkaan. Se paranee itsestään.

        Tai luulisin niin. Tein äsken hyvää ruokaa ja kohta varmaan mietin alkaisiko iltaan rauhoittumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole rasittanutkaan. Se paranee itsestään.

        Hyvä niin. Vai oishan se hyvä ystävänpäivän duo et toinen ois jalkapuoli ja toinen käsipuoli. Voin olla kapteenikoukku ja sä oot puujalka :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä niin. Vai oishan se hyvä ystävänpäivän duo et toinen ois jalkapuoli ja toinen käsipuoli. Voin olla kapteenikoukku ja sä oot puujalka :D

        Totta. :D molemmilta puuttuu jotain mutta yhdessähän ne toimii kuitenkin. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai luulisin niin. Tein äsken hyvää ruokaa ja kohta varmaan mietin alkaisiko iltaan rauhoittumaan.

        Mitä ruokaa teit? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. :D molemmilta puuttuu jotain mutta yhdessähän ne toimii kuitenkin. :D

        Totta :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ruokaa teit? :D

        Sellaista wokkia. Laittelin vähän vihanneksia sekaan ja pähkinöitä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta :D

        Naapurista täällä kuuluu kivaa soittoa. Kerrankin näin päin. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta :D

        Joku koru olisi ihan hauska mutten löytänyt sellaisia hienoja rannekoruja. :D ellei sitten halua jonkun yksisarvisen pinkin tai perus tylsän helminauhan. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naapurista täällä kuuluu kivaa soittoa. Kerrankin näin päin. :D

        Minkälaista soittoo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaista wokkia. Laittelin vähän vihanneksia sekaan ja pähkinöitä. :D

        Oi pähkinöitä. Ne on herkkua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku koru olisi ihan hauska mutten löytänyt sellaisia hienoja rannekoruja. :D ellei sitten halua jonkun yksisarvisen pinkin tai perus tylsän helminauhan. :D

        Uskon et kun valkkaisit sellaisen mistä itse tykkäät ni tykkäisin kans :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälaista soittoo?

        Pianoa kuului sieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon et kun valkkaisit sellaisen mistä itse tykkäät ni tykkäisin kans :D

        Aika vaikea oli löytää niitä mistään. :/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika vaikea oli löytää niitä mistään. :/

        Olisi kiva ihan tehdä omakin sellainen. Toki se vaatisi löytää siihenkin haluamat helmet tai koristeet.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi kiva ihan tehdä omakin sellainen. Toki se vaatisi löytää siihenkin haluamat helmet tai koristeet.

        Sellainen ois paras ja arvokas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pianoa kuului sieltä.

        Kiva juttu :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellainen ois paras ja arvokas.

        Niin pitäisi melkein tehdä ellet halua yksisarvista. Sellaisen saisi varmaan heti. :D


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin pitäisi melkein tehdä ellet halua yksisarvista. Sellaisen saisi varmaan heti. :D

        Melkeen mikä vaan ois hieno ku sillä ois hieno merkitys. Mut jos sais vielä valita niin ehkei yksisarvista :D


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkeen mikä vaan ois hieno ku sillä ois hieno merkitys. Mut jos sais vielä valita niin ehkei yksisarvista :D

        En tajunnut et se on tuollainen yksisarvinen. Ois kiva :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika hauskat :D voisin pitää kumpaa vaan :D

        Ihana kun et lyttää kaikkea mitä sanon. :D jos olisin entiselle ehdottanut niin hän olisi sanonut ettei ikinä pitäisi ja haukkunut noita tai ideaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tajunnut et se on tuollainen yksisarvinen. Ois kiva :D

        Tai voihan sitä molemmilla olla se yksisarvinen. :D vähän vaikea on jakaa sitä täällä niin jos molemmat ostaa nuo niin onhan molemmilla sellaiset sitten. :D


      • Anonyymi

        Tämän talipää se jaksaa esittää muita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana kun et lyttää kaikkea mitä sanon. :D jos olisin entiselle ehdottanut niin hän olisi sanonut ettei ikinä pitäisi ja haukkunut noita tai ideaa.

        En tietenkään, tosi hauska idea :D Tulee tosi hyvä mieli jo siitä kun ajattelet tuollaista :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai voihan sitä molemmilla olla se yksisarvinen. :D vähän vaikea on jakaa sitä täällä niin jos molemmat ostaa nuo niin onhan molemmilla sellaiset sitten. :D

        Totta joo :D hauskaa perjantaita muuten!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tietenkään, tosi hauska idea :D Tulee tosi hyvä mieli jo siitä kun ajattelet tuollaista :D

        Kiva kuulla. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta joo :D hauskaa perjantaita muuten!

        Samoin sinne. :) söin laskiaispullaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin sinne. :) söin laskiaispullaa.

        Millon se laskiainen on? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millon se laskiainen on? :D

        4 päivän päästä on. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        4 päivän päästä on. :D

        Okei :D en ikinä muista sitä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei :D en ikinä muista sitä :D

        En minäkään. :D ajattelen aina tammikuuta kun kuulen että on laskiainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään. :D ajattelen aina tammikuuta kun kuulen että on laskiainen.

        Sama juttu! Hassua et sekin samoin meillä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu! Hassua et sekin samoin meillä :D

        Ollaan kyllä hassun samanlaisia. :D


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On hyvä versio. :D

        Mahtava muusikko tuo. Aina kylmät väreet menee kun laulaa ja soittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtava muusikko tuo. Aina kylmät väreet menee kun laulaa ja soittaa.

        On hyvä. Pitäisi kuunnella jotain muutakin hänen laulamaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On hyvä. Pitäisi kuunnella jotain muutakin hänen laulamaa.

        Tuol sen kanavalla on paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuol sen kanavalla on paljon.

        Kuuntelin joitain. Hyvin osaa laulaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuntelin joitain. Hyvin osaa laulaa.

        Joo. Tosi kiva kun otin tuolta puuhyllystäni lautaa ni tippui yks päähän. Sattui aika paljon 🫤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Tosi kiva kun otin tuolta puuhyllystäni lautaa ni tippui yks päähän. Sattui aika paljon 🫤

        Onpa ikävää. :( yhtä hyvälle tuurille kuulostaa kuin minulla puujalkani kanssa. :D itselläkin vähän pääkipua kun on niskat niin jumissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa ikävää. :( yhtä hyvälle tuurille kuulostaa kuin minulla puujalkani kanssa. :D itselläkin vähän pääkipua kun on niskat niin jumissa.

        Täytyy mennä hetkeks huilaa, tuli vähän huono olo ja päätä särkee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa ikävää. :( yhtä hyvälle tuurille kuulostaa kuin minulla puujalkani kanssa. :D itselläkin vähän pääkipua kun on niskat niin jumissa.

        Silloin kun kaaduin niin piti hetki jäädä makaamaan kun sattui ihan perseesti nilkkaan. Sitten linkutin kotiovelle. Sama pari valittua sanaa pääsi kun osui varvas tuohon puiseen toiseen jalkaan. Musta varvas tuli mutta ei yllättänyt. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy mennä hetkeks huilaa, tuli vähän huono olo ja päätä särkee.

        Kannattaa. Nuo pääosumat voi olla yllättävänkin pahoja ja sekoittaa oloakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin kun kaaduin niin piti hetki jäädä makaamaan kun sattui ihan perseesti nilkkaan. Sitten linkutin kotiovelle. Sama pari valittua sanaa pääsi kun osui varvas tuohon puiseen toiseen jalkaan. Musta varvas tuli mutta ei yllättänyt. :D

        Olisinpa voinut suudella ja anta sinulle lohtuseksiä <3 en itse ole saanut aikoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisinpa voinut suudella ja anta sinulle lohtuseksiä <3 en itse ole saanut aikoihin.

        Nojaa vaikka sinkku olenkin niin en lämpene tuollaiselle toisia esittäville. Ei ihme ettet ole saanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nojaa vaikka sinkku olenkin niin en lämpene tuollaiselle toisia esittäville. Ei ihme ettet ole saanut.

        Kumilla alkuun tietty 🥰 sitten paljaalla. Mitä haluut et ostan sulle palkkioks?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumilla alkuun tietty 🥰 sitten paljaalla. Mitä haluut et ostan sulle palkkioks?

        Ei irtoa ei millään.


      • Anonyymi

        Kananmunia tykkään syödä. Suklaamunakin kelpaa. Jos pääsiäiseksi sellaisen syötäväksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kananmunia tykkään syödä. Suklaamunakin kelpaa. Jos pääsiäiseksi sellaisen syötäväksi?

        No hyvä kun olet löytänyt tollasen homppelin itselles ystäväks. Ku ei tosi miehet kelvanneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hyvä kun olet löytänyt tollasen homppelin itselles ystäväks. Ku ei tosi miehet kelvanneet.

        On aika ala-arvoista arvostella minun ystäviäni. Hän on paras niistä ja sinä vain joku mitätön sivusta huutelija millä ei ole mitään arvoa minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa. Nuo pääosumat voi olla yllättävänkin pahoja ja sekoittaa oloakin.

        Tuli otsaan pieni jälki mut ei siinä onneksi sen kummempaa, se paranee siitä. Olokin on nyt parempi eikä päätä koske enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin kun kaaduin niin piti hetki jäädä makaamaan kun sattui ihan perseesti nilkkaan. Sitten linkutin kotiovelle. Sama pari valittua sanaa pääsi kun osui varvas tuohon puiseen toiseen jalkaan. Musta varvas tuli mutta ei yllättänyt. :D

        No joo varpaan kun lyö niin siinä kyllä prkeleitä pääsee suusta :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin kun kaaduin niin piti hetki jäädä makaamaan kun sattui ihan perseesti nilkkaan. Sitten linkutin kotiovelle. Sama pari valittua sanaa pääsi kun osui varvas tuohon puiseen toiseen jalkaan. Musta varvas tuli mutta ei yllättänyt. :D

        Onneksi nilkalle ei lopulta sen pahemmin sattunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli otsaan pieni jälki mut ei siinä onneksi sen kummempaa, se paranee siitä. Olokin on nyt parempi eikä päätä koske enää.

        Hyvä ettei sen pahempaa tullut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi nilkalle ei lopulta sen pahemmin sattunut.

        Onneksi ei sattunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi ei sattunut.

        Miten voit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi ei sattunut.

        Toivottavast olosi ois jo parempi paras ystäväni. Kiva kun olit puolustanut mua<3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten voit?

        En nyt mitenkään tosi hyvin mutten kauhean huonostikaan. Vähän sellainen välimaasto tilanne ja odotan vain mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Miten sinä voit? Tuli mieleen kysyä aikaisemminkin kun lähdit niin yhtäkkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavast olosi ois jo parempi paras ystäväni. Kiva kun olit puolustanut mua<3

        On se parempi jonkun verran. Tottakai puolustan ja sanon miten asiat on kun tuolla yhdellä talipäällä on joku aina meidän ystävyyttä vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nyt mitenkään tosi hyvin mutten kauhean huonostikaan. Vähän sellainen välimaasto tilanne ja odotan vain mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Miten sinä voit? Tuli mieleen kysyä aikaisemminkin kun lähdit niin yhtäkkiä.

        Ihan hyvin. Luulin et päähän sattui enemmän ja menin pitkälleen niin siksi lähdin. Ajattelin et siihen tulee kuhmu ja ajattelin et parasta ottaa iisisti. Myt ei vaan oikeen väsytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan hyvin. Luulin et päähän sattui enemmän ja menin pitkälleen niin siksi lähdin. Ajattelin et siihen tulee kuhmu ja ajattelin et parasta ottaa iisisti. Myt ei vaan oikeen väsytä.

        Hyvä että ei sen pahemmin sattunut. Minua väsyttäisi mutta jostain syystä heräsin ja nyt sitten ei saa unta. Välillä edelleen käy se ajatus mielessä että miten sitä yksin pärjää kun se on vain niin hyvin piirretty ajatuksiin että olisi jotenkin vaikea selvitä vaikka tiedän ettei ole. Sitten tulee mieleen ne hetket kun olin aikaa ennen niin silloin kävin aika pohjalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä että ei sen pahemmin sattunut. Minua väsyttäisi mutta jostain syystä heräsin ja nyt sitten ei saa unta. Välillä edelleen käy se ajatus mielessä että miten sitä yksin pärjää kun se on vain niin hyvin piirretty ajatuksiin että olisi jotenkin vaikea selvitä vaikka tiedän ettei ole. Sitten tulee mieleen ne hetket kun olin aikaa ennen niin silloin kävin aika pohjalla.

        Selviät mistä vaa ku usklt itteesi. Ollaan samanlaisia niin usko mua :D ja oon oon etätukiveikkona, et oo yksin. Käy vaa jatkamaan unia niin jaksat taas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selviät mistä vaa ku usklt itteesi. Ollaan samanlaisia niin usko mua :D ja oon oon etätukiveikkona, et oo yksin. Käy vaa jatkamaan unia niin jaksat taas.

        Väsyttää muakin nyt näemmä ku kirjotusvirheitä noin paljo :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selviät mistä vaa ku usklt itteesi. Ollaan samanlaisia niin usko mua :D ja oon oon etätukiveikkona, et oo yksin. Käy vaa jatkamaan unia niin jaksat taas.

        Niin kai. Oletko itse ollut koskaan siinä ajatuksessa että onko millään mitään järkeä tai entä jos ei pärjää ja kaikki menee huonosti että kaikesta voi päästää irti? Se ajatuksena vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väsyttää muakin nyt näemmä ku kirjotusvirheitä noin paljo :D

        Onhan se ihan ymmärrettävää tähän aikaan. :D ja samoin sinulle ystäväin. Etätukiveikkous toimii molempiin suuntiin. Nukkuminenkin varmaan. Ollaan me kyllä tähänkin mennessä samanlaisina selvitty vaikka mistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kai. Oletko itse ollut koskaan siinä ajatuksessa että onko millään mitään järkeä tai entä jos ei pärjää ja kaikki menee huonosti että kaikesta voi päästää irti? Se ajatuksena vain.

        Joo mutta muistahan nyt et tuo on vain hetken ajatus. Onhan nyt kaikki ok?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väsyttää muakin nyt näemmä ku kirjotusvirheitä noin paljo :D

        En ole edes ihastunut tällä hetkellä kehenkään nähtyyn. Siksi ei ole kanatanssiakaan näkynyt unissa tai lehmiä lentämässä. Yksi yö näin unta että minua jahdattiin ja piti piiloutua. Muuten en oikein muista unia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mutta muistahan nyt et tuo on vain hetken ajatus. Onhan nyt kaikki ok?

        On mutta mietin vain kun joskus ollut se olo niin en tiedä kumpuaako se siitä pelosta ja siitä kun ajattelee millaista elämän pitäisi olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se ihan ymmärrettävää tähän aikaan. :D ja samoin sinulle ystäväin. Etätukiveikkous toimii molempiin suuntiin. Nukkuminenkin varmaan. Ollaan me kyllä tähänkin mennessä samanlaisina selvitty vaikka mistä.

        Niinpä, käy nyt nukkumaan vaan ja mieti kuin tärkeä oot mulle. Siin on jo järkeä, etkä ala päästelemään mitään irti. Mieti vaikka mitä kivaa voidaan joskus ystävinä tehdä ja kokea niin saat taas unenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On mutta mietin vain kun joskus ollut se olo niin en tiedä kumpuaako se siitä pelosta ja siitä kun ajattelee millaista elämän pitäisi olla.

        Mietitään sitä huomenna enempi. Nyt sun pitää käydä nukkumaan. Sano sitten kun käyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole edes ihastunut tällä hetkellä kehenkään nähtyyn. Siksi ei ole kanatanssiakaan näkynyt unissa tai lehmiä lentämässä. Yksi yö näin unta että minua jahdattiin ja piti piiloutua. Muuten en oikein muista unia.

        Aloit puhumaan unista ja en tiennyt sitä vielä ku kirjotin itsekin tohon unista :D molemmilla tuli sama aihe mieleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloit puhumaan unista ja en tiennyt sitä vielä ku kirjotin itsekin tohon unista :D molemmilla tuli sama aihe mieleen.

        Näetkö itse mitään unia vieläkään? Niin aika hassu sattuma. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, käy nyt nukkumaan vaan ja mieti kuin tärkeä oot mulle. Siin on jo järkeä, etkä ala päästelemään mitään irti. Mieti vaikka mitä kivaa voidaan joskus ystävinä tehdä ja kokea niin saat taas unenkin.

        Olet sinäkin tärkeä minulle ja olisi kiva tehdä kaikkea sitten joskus. Mietin vain asiaa mutten koe niin tällä hetkellä. Ehkä se vain kävi nopeasti mielessä ohimenevänä ajatuksena kun joskus tuntenut niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mutta muistahan nyt et tuo on vain hetken ajatus. Onhan nyt kaikki ok?

        Ajattelitko itse kun erosit niin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelitko itse kun erosit niin?

        Joo ajattelin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet sinäkin tärkeä minulle ja olisi kiva tehdä kaikkea sitten joskus. Mietin vain asiaa mutten koe niin tällä hetkellä. Ehkä se vain kävi nopeasti mielessä ohimenevänä ajatuksena kun joskus tuntenut niin.

        No hyvä jos et koe. Mieli heittelee noita ajatuksia, oma päätöksesi on miten niihin suhtaudut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ajattelin.

        Entä joskus muuten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hyvä jos et koe. Mieli heittelee noita ajatuksia, oma päätöksesi on miten niihin suhtaudut.

        Ei se vaikuta kun ajattelin vain asiaa. Jos olisin tuossa tilanteessa niin tuskin voisin näin kirjoittaa ehkä enemmän itkisin ja kävisin sitä omassa päässä läpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä joskus muuten?

        Joo 🫤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo 🫤

        Mistä se ajatus on sitten ollut? Tai siis kun itsellä sitä ajattelen niin se on tullut siitäkin kun haluaa olla hyvä omasta mielestä ja sitten kun ei vaikka onnistukaan jossain niin se kasautuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo 🫤

        Rupeahan sinäkin nukkumaan. Hyvää yötä ystäväin. Ehkä ajattelen unessa että tehdään jotain kivaa yhdessä.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa ikävää et niin paha olo et oksettaa 🫤 ei oo yhtään oikein et joudut pelkäämään. Koita vaan saada ajatuksia muualle. Et voi oikein vaikuttaa asiaan nyt muuta kuin katsoa miten asiat menee. Uskon et se mieskin rauhottuu siitä ajan kanssa.
        Ja voithan vielä jossain vaiheessa yrittää puhua niille sen puolella oleville omista kokemuksistasi. Nyt vaa keskityt ittees ja omaan oloon.

        Pimee valehtelija on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi kitarapaita ois kiva ja sitten tota death metal paitaa oon katsellut ennenkin :D
        Joo ekalle kommentoijalle tuo ehdottomasti :D

        Rumaa kuraa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaksoin kuunnella :D miksen jaksaisi tykkään myös tuollaisesta musasta :D

        Ei ole musiikkia


    • Anonyymi

      Valtava ikävä syliisi

    • Anonyymi

      Ny on jo torstai, ystävä laskin aikaa niin että

    • Anonyymi

      Kaverun d
      Ei voill missän paöstalla.

    • Anonyymi

      Tämä ei voi olla minulle, koska en etsi ystävää vaan uutta kumppania parisuhteeseen ja yhteiseen elämään loppuelämän ajaksi. Kyseessä kaksi vanhempaan ikäluokkaan kuuluvaa henkilöä! Kyllä vanhempikin nainen tarvitsee läheisyyttä ja seksiä!

    • Anonyymi

      Voi pojat!

      =)

      💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕😘😘

      N

    • Anonyymi

      En ole. 😁😬

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      159
      6620
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3948
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2015
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1979
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1819
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1563
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1538
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1515
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe