Apua kuolemiseen?

Anonyymi-ap

Olen läpipaska ihminen, jolla ei ole mitään halua enää elää. Olen yrittänyt ja epäonnistunut itseni poistamisessa, joten kynnys yrittää uudelleen on tosi korkealla. Pelkään, että taas joku sivullinen pilaa kaiken.

Onko olemassa, mitään mistä saisi tilattua itselleen tapon? Että joku auttaisi minua kuolemaan?

Saan toivoa enää vain siitä, että yritän suunnitella mahdollisimman varmoja itsemurhatapoja. En kuitenkaan omista asetta ja en halua kuolemiseni aiheuttavan traumoja, esim. rekan- tai junankuljettajille, joten ne eivät ole vaihtoehtoja..

Minä en enää jaksa.

17

401

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lopeta syöminen

      • Anonyymi

        Se on kivulias loppu. En suosittele. Olen ent. anorektikko, joka pelastui
        elämälle. Lähellä kuolemaa olin kauan pahasti sairas. Se oli aivan kamalaa.


    • Anonyymi

      Kukaan muu ei voi sinun elämääsi päättää. Toisen murhasta tulee pitkä tuomio.

      Tavallaan se on jonkinlainen helpotus, mikäli itsemurhan pystyy tarvittaessa tekemään. Se voi tehdä elämästä vähän helpompaa, kun ajattelee että loputtomiin tätä kärsimystä ei tarvitse kestää.

      Kun kerta haluat elämäsi päättää, niin älä tee sitä kuitenkaan nopealla aikataululla. Voit ihan hyvin sen tehdä, vaikka vuoden päästä tiettynä ajankohtana. Vuosi on melko lyhyt aika kuitenkin ihmiselämässä.

    • Hei,

      Itsetuhoisista ajatuksista kannattaisi keskustella ammattilaisen kanssa.

      On olemassa myös monia matalan kynnyksen auttavia tahoja, joista voi saada tukea elämän eri kriisitilanteissa. Alla tiedoksi tahoja joihin voi olla yhteydessä anonyymisti ja maksutta:

      - Tukinet.net - Tukipisteesi netissä https://tukinet.net/

      Tukinetistä saa itselleen tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken mistä tahansa hankalasta elämäntilanteesta tai mielessä olevasta huolesta. Tukihenkilö löytyy esimerkiksi Mieli Tukisuhteesta. https://tukinet.net/teemat/mieli-tukisuhde/tukisuhteet/

      Lisäksi ma-ke klo 15-19 ja to klo 15-21 on aikuisten kahdenkeskinen MIELI Kriisichat, jossa voi jutella päivystäjän kanssa mistä tahansa mielessä olevasta huolesta tai hankalasta elämäntilanteesta.

      Tukinetissä on llisäksi monenlaisia ryhmächattejä ja keskusteluryhmiä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja.

      Tukinetin kaikki palvelut saa käyttöönsä rekisteröitymällä palveluun anonyymisti. Osaa palveluista voi käyttää ilmankin rekisteröitymistä.

      Keskusteluapua on mahdollista saada matalalla kynnyksellä myös seuraavilta tahoilta:

      - Valtakunnallinen kriisipuhelin

      Jos soittaminen tuntuu omimmalta vaihtoehdolta, niin valtakunnallinen kriisipuhelin päivystää24/7 numerossa 09 2525 0111.

      - Kriisikeskukset

      Ympäri Suomea toimii myös kriisikeskuksia, joihin voi mennä keskustelemaan paikan päälle. Myös etävastaanotto on mahdollista osassa paikoista. Kriisikeskusten yhteystiedot löytyvät mm. MIELI Suomen Mielenterveys ry:n nettisivuilta: https://mieli.fi/tukea-ja-apua/keskusteluapua-kriisivastaanotoilla/

      Akuutissa tilanteessa kannattaa olla yhteydessä oman alueen psykiatriseen päivystykseen tai soittaa 112.

      Ystävällisin terveisin
      MIELI Kriisikeskus Helsinki/Kata

      • Anonyymi

        Nämä kriisipuhelimet on ihan huuhaata. Kokeiltu on. Sanotaan vaan mene terveyskeskukseen. Ei sinne niin vaan mennä ja varsinkaan mielen asioissa. Tuhat kyselijää välissä ennenkuin pääset koulutetun lääkärin luo.


    • Anonyymi

      Sama täällä, yritin myös päästä pois. Syitä elämänhalun mentykseen on monia. Mikä on sinun?

      • Anonyymi

        En vaan näe mitään syytä jatkaa elämistä. Talous kuralla, huono työpaikka, parisuhde päättyi juuri, ei ihmisiä elämässä..

        Olen yrittänyt suunnitella kaiken valmiiksi, että sitten kun vihdoin pääsen lomalle töistä niin voin toteuttaa suunnitelman. Pitää valita ajankohta, että se ainoa instanssi (työ) ei soittele perään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En vaan näe mitään syytä jatkaa elämistä. Talous kuralla, huono työpaikka, parisuhde päättyi juuri, ei ihmisiä elämässä..

        Olen yrittänyt suunnitella kaiken valmiiksi, että sitten kun vihdoin pääsen lomalle töistä niin voin toteuttaa suunnitelman. Pitää valita ajankohta, että se ainoa instanssi (työ) ei soittele perään.

        Millä tavalla aiot muka elämäsi päättää? Itse aina ihmettelen niitä, jotka uskaltavat tehdä itsemurhan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En vaan näe mitään syytä jatkaa elämistä. Talous kuralla, huono työpaikka, parisuhde päättyi juuri, ei ihmisiä elämässä..

        Olen yrittänyt suunnitella kaiken valmiiksi, että sitten kun vihdoin pääsen lomalle töistä niin voin toteuttaa suunnitelman. Pitää valita ajankohta, että se ainoa instanssi (työ) ei soittele perään.

        Talous ja työpaikka ovat asioita, joita ei välttämättä ole nopeasti helppoa saada muutettua.
        Uuden parisuhteen pystyy saamaan, jos niin haluaa, vaikka ei sekään aina välttämättä heti onnistu.
        Ihmisiä elämään saa, kun niitä lähtee etsimään, harvoin ketään kotoa haetaan mihinkään toimintaan mukaan.
        Mä en ainakaan itseäni loman aikana tappaisi, menisi loma pilalle.
        No joo, huonohkoa huumoria....
        Mutta asiat voi aina saada korjaantumaan, tulevasta kun ei voi tietää etukäteen.

        Mietipä, mitä on olla eläkkeellä, talous kuralla, ei ole parisuhdetta lainkaan, ihmisiä on elämässä vain silloin, kun jaksaa jonnekin mennä käymään.
        Ei täällä kenelläkään aina helppoa ole, mutta harvemmat pohtivat elämänsä lopettamista siltikään.
        Toivoa on niin kauan kuin on elämää, se on faktaa, vaikka saattaa joskus typerältä kuulostaakin.
        Mieti nyt kuitenkin, ennen kuin meinaat ryhtyä tekemään mitään itsellesi.
        Se, että nyt tuntuu menevän huonosti, ei tarkoita, että niin olisi aina.
        Tahdon toivottaa sulle tsemppiä koko sydämestä! Olet tärkeä.


    • Anonyymi

      Itse olen omalla kohdalla tullut siihen tulokseen että sitten kun aika on niin kokeilla kaikilla lääkkeet mitä on määrätty ajan kanssa niin otan ihan kaikki kerralla.
      Omalla kaikki kulut jää valtiolle jipii ja ei ole omaisuutta.

      • Anonyymi

        Ei se kovin varma tapa ole kuolla, vaikka lääkkeitä ottaa isot määrät. Eikö iso riski ole jo siinä olemassa, että oksentaa kaiken ulos?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se kovin varma tapa ole kuolla, vaikka lääkkeitä ottaa isot määrät. Eikö iso riski ole jo siinä olemassa, että oksentaa kaiken ulos?

        Tai voi jäädä henkiin jotenkin aivot tai muu vammautuneena.
        En kokeilisi.
        Oletteko hakeneet mistään apua ?
        Mikä on toivottomuutenne syy ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se kovin varma tapa ole kuolla, vaikka lääkkeitä ottaa isot määrät. Eikö iso riski ole jo siinä olemassa, että oksentaa kaiken ulos?

        Joo, aloittaisin kans tuosta, eli tarpeeksi lääkkeitä ja alkoa. Mutta miten tietäisi paljonko?


    • Anonyymi

      Anna elämäsi Jeesukselle. Hän muuttaa kaiken elämässäsi

      • Anonyymi

        Millä lailla ?


    • Anonyymi

      Tuskin olet läpipaska ihminen. Ei meistä kukaan ole täydellinen,
      mutta ei sen takia kannata hautoa itsetuhoisia ajatuksia
      ajatuksia päässään. Haluaisitko kertoa mikä on niiden todellinen syy ?

    • Anonyymi

      Millä lailla
      Huuda Jeesuksen puoleen sano en jaksa olen tehnyt syntiä pyydän kadun
      anna anteeksi , auta minut tuntemaan Sinut Jeesus Kristus .
      hae Häntä jokapäivä rukouksin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5385
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3337
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1840
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      12
      1443
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe