Nukkuminen omaatahtia on mukavaa ja heräämin parasta kun ei pakko herätä työhön!
Nopeasti tähän työttömyyteen tykästyy vaikka alle paritonnia kk saa bruttona!
Hyvää yötä ja herätään päivänmittaan!
6
178
Vastaukset
- Anonyymi
Lopettaisit jo nämä provoilut.
- Anonyymi
Provosoituminen on aina provosoitujasta itsestään kiinni. Kaikki mitä aloittaja sanoi on käsittääkseni totta. Jos kyseinen totuus saa sinut provosoitumaan, suosittelen miettimään niitä valintoja joilla pystyt muokkaamaan oman elämäsi mielekkääksi.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
💋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Kyllähän siihen kyllä tykästyykin
------ - Anonyymi
Tuo on totta ja nyt kun menmään kevättä kohti niin työttömyys tuntuu lotto voitolta saa tehdä kivoja juttuja ei tarvi olla orjana jossakin firmassa
- Anonyymi
Minä olen joutunut olemaan aina työssä valoisan ajan eli työttömyys toi valoa elämään ja se on mukava asia se!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .18010330Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523525Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja523268- 642865
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2052230- 1162203
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252023Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671638Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221446Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121386