Aloita laihdutus tai lihot lisää

Anonyymi-ap

Aloita laihdutus tai lihot lisää

Lihavuus johtuu aivan siitä että ei ole aloittanut laihduttamaan vaikka on alkanut lihomaan.

Totuus on tämä että ei kellään pysy paino koko ajan samassa koska erilaiset LIHOTTAVAT herkut joita ei ole pitkään aikaan syönyt ollenkaan alkaa välillä maistumaan.

Lihavat ihmiset syö vaan niitä herkkuja vaikka niistä lihoo lisää.
Ne jotka ON laihoja TAJUAA aloittaa laihdutuskuurin ennenkuin lihavuus lisääntyy liikaa.

22

305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lihavuus lisääntyy liikaa vain juustosta sekä kahvista.

      Mikään muu ei lisäännytä lihavuutta sen enempää paitsi lakritsa ja salmiakki sekä mansikkakakku.

      • Anonyymi

        Kannattiko vastata😱


      • Anonyymi

        Käytä ihminen järkeä,et varmasti liho JOS syöt vähän kakkua kahvin kera ja syötmyöskin vähän karkkia.
        Mutta JOS syöt juustoa niin vyötärön ympärysmitta KASVAA 1-2 cm viikossa tai kahdessa.😲


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytä ihminen järkeä,et varmasti liho JOS syöt vähän kakkua kahvin kera ja syötmyöskin vähän karkkia.
        Mutta JOS syöt juustoa niin vyötärön ympärysmitta KASVAA 1-2 cm viikossa tai kahdessa.😲

        Lihavuus lisääntyy liikaa vain juustosta sekä kahvista mutta myös muista yhdisteistä kuten proteenista.

        Proteeni on uusi ja suositeltu muoto laardista. Se on siinä mielessä yhdiste.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lihavuus lisääntyy liikaa vain juustosta sekä kahvista mutta myös muista yhdisteistä kuten proteenista.

        Proteeni on uusi ja suositeltu muoto laardista. Se on siinä mielessä yhdiste.

        Mononlämmittimet poistaa juustosta rasvan ja kolesteroolin ja yhdisteet tehokkaasti. Pitoisuus oli ennen monojen lämmittämistä 75% ja akkukäyttöisen lämmityksen jälkeen vain 0,5g. Ei toimi kananmunien kohdalla koska yhdisteet on erilaisia ja proteeni pitoisuus on 93%. OletTYHMÄ jos et tätä ymmärrä.Montsko kertaa tämä pitää sanoa.Karkkia VOI syödä kiska se on HYVÄNMAKUISTA.


    • Anonyymi

      TYHMÄSTÄ PÄÄSTÄ KÄRSII KOKO RUUMIS!

      • Anonyymi

        Ja juustosta.


    • Anonyymi

      Jos ihmettelette tätä älyvapaata ketjua, niin huomioikaa että tämän ketjun viestien kirjoittajat ova a) naisia, b) nuoria ja c) ahdistuneita.

      • Anonyymi

        Ei kukaan ihmettele mitään. MKH kertoo vain totuudet kaikille jotka eivät muuten ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan ihmettele mitään. MKH kertoo vain totuudet kaikille jotka eivät muuten ymmärrä.

        Ne laihat viisaat kirjoittaa sipsibussin ja karkkibussin ja Mara Doun kylkeen että ELÄ OTA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan ihmettele mitään. MKH kertoo vain totuudet kaikille jotka eivät muuten ymmärrä.

        Onhan tässä hyvä pointti,jos ei pysäytä lumipallon pyörimistä,se kasvaa ja kasvaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan tässä hyvä pointti,jos ei pysäytä lumipallon pyörimistä,se kasvaa ja kasvaa.

        Samalla tavalla kuin juustot kasvavat.

        Miten vaikeaa juustoja on ymmärtää? Ei vaikeaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan ihmettele mitään. MKH kertoo vain totuudet kaikille jotka eivät muuten ymmärrä.

        Totuudenpuhujat ovat aina olleet ihmisistä epäluotettavimpia! Niin ovat edelleenkiin.


      • Anonyymi

        "Jos ihmettelette tätä älyvapaata ketjua, niin huomioikaa että tämän ketjun viestien kirjoittajat ova a) naisia, b) nuoria ja c) ahdistuneita"

        Onko sinulla jo poikaystävä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jos ihmettelette tätä älyvapaata ketjua, niin huomioikaa että tämän ketjun viestien kirjoittajat ova a) naisia, b) nuoria ja c) ahdistuneita"

        Onko sinulla jo poikaystävä?

        Tällä hetkellä ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä hetkellä ei ole.

        Jos juuston ja kahvin sekä proteenin jättää kokonaan pois valiosta, poikaystäviä ryömii sisään ovista ja ikkunoista. Siis jos haluaa poikaystäviä, kaikki eivät halua. Osa heteromiehistäkin haluaa paljon tyttöystäviä ovista ja ikkunoista ryömiviksi sisään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä hetkellä ei ole.

        Milloin aiot hankkia sen sukupuolen itsellesi?


    • Anonyymi

      Minulla menee kaikki aika ompelutöihin. Minulle on tulossa kolmoset ja haluan ommella heille kaikkea kivaa ja lämmintä. Olen myös ostanut leluja, joiden kanssa olen silloin tällöin leikkinyt. Mielialani on hyvä, eikä minua kiinnosta ilkeillä ihmisille.

      • Anonyymi

        Milloin hankit tuleville lapsillesi äidin vai aiotko olla yksinhuoltaja koko loppuelämäsi?

        Älä leiki niitä leluja loppuun vaikka tarkoituksesi lieneekin hyvä. Lapsille pitää olla jotakin uutta ja omaa.


    • Anonyymi

      Mutta jos ei haluu!
      80v ikäinen mies. 172cm. Paino on pudonnut 13 vuoden aikana 94,5kg -> 78kg.
      Vastentahtoisesti. Syön tavallista kotiruokaa. Lisäksi hillopullia, pähkinöitä, pipareita, jäätelöä hillon kera, kuivakakkua, tummaa suklaata.
      Kaikkea sen verran kuin meleni tekee.
      Kaikesta huolimatta paino vaan laskee.

      • Anonyymi

        Se on vanhuksen kohtalo, ei voi mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on vanhuksen kohtalo, ei voi mitään.

        Onko sinulla jo poikaystävä?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      143
      10396
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      55
      2973
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2809
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1868
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1689
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1606
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      82
      1368
    Aihe