Joku tollo oli yrittänyt hoitaa toisen pankkiasioita ilman valtakirjaa. Kaikenlaisia pöljiä niitä on. Kouluissa pitäis opettaa kaikille yksinkertaisten asioitten hoitamista ja se minkälaisia asiakirjoja pitää olla missäkin asiassa.
Tosi pöljä asiakas OP.ssa
7
441
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä nykyisten pitää olla vähintään valtakirja asioiden hoitoon pankissa.EDUNVALVONTAVALTUUTUS on nykyaikainen tapa hoitaa asioita .
- Anonyymi
Ei mene sulle jakeluun tämä asia maksu kehoituskin tuli minulle pahelimeen viestinä joten jo siitä ymmärtää että asiaa hoidan minä, ei olisi muuta tarvinnut kun sanoa on maksu mennyt, tai ei ole, olen hoitanut hänen vakuutus sopimukset, vuokranmaksut, sähkö sopimuksen, ja jokapäiväiset maksut, tämä oli pienin asia, mutta minulle riitti Op Werreksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mene sulle jakeluun tämä asia maksu kehoituskin tuli minulle pahelimeen viestinä joten jo siitä ymmärtää että asiaa hoidan minä, ei olisi muuta tarvinnut kun sanoa on maksu mennyt, tai ei ole, olen hoitanut hänen vakuutus sopimukset, vuokranmaksut, sähkö sopimuksen, ja jokapäiväiset maksut, tämä oli pienin asia, mutta minulle riitti Op Werreksi.
Kyllä valtakirja pitää olla jos hoitaa toisen asioita. Se on selvä asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä valtakirja pitää olla jos hoitaa toisen asioita. Se on selvä asia.
Sen aika on mennyt ohi elät vanhassa ajassa, tuollaiset asiat pitää hoitaa sähköisesti kuten tämä asiakas koetti tehdä ei ollu pers taskussa ryppysta paperia jossa joitain nimiä ei sellaista nykypäivänä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen aika on mennyt ohi elät vanhassa ajassa, tuollaiset asiat pitää hoitaa sähköisesti kuten tämä asiakas koetti tehdä ei ollu pers taskussa ryppysta paperia jossa joitain nimiä ei sellaista nykypäivänä
Ilman muuta pittää olla valtakirja jos hoitaa toisen asioita pankissa. Ei onnistu muuten. Passaa kokeilla.
- Anonyymi
Olisit maksanu ajoissa niin ei tarvis vinkua
- Anonyymi
Valtuuskirja pitta hankki heti
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861639Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,141044Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.96960Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79932Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51744Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot141719- 81690
- 53674
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs48661Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51651