Siis etsinnässä todella hyvin kosteuttava päivävoide kuivalle iholle. - ehdotuksia ?
Jos löydän kosteuttavan niin ei ole tarpeeksi rasvaista ja päinvastoin!
Ihanne olisi hajusteeton tai edes miedosti hajustettu. Ja ehkä uv suojallinen mutta se ei ole pakollista!
Apuja?
Hyvä päivävoide ?
5
639
Vastaukset 5
- Anonyymi
Itse olen miettinyt jotain ihoöljyä, onko kokemuksia? Noita ihoöljyjä on myös hajusteettomia, kaurapohjsiset erityisesti kiinnostavat!
- Anonyymi
Ihoöljyt monesti kaipaa voidetta päälle kuitenkin.
Sheavoi voisi olla tarpeeksi hoitava, varsinkin Nilotica on hyvää. Se on pehmeämpää kuin tavallinen sheavoi.
- Anonyymi
Itse kyllästyin ikuiseen voiteiden etsimiseen ja valikoimiseen, ja aina tuntui että oli jotain vikaa- ei sopinut minulle siheuttaen ihottumaa tms…
Aloin käyttää perusvoiteita, helppoa ja varmaa ihonhoitoa.
Aurinkorasvaa tietty joutuu käyttämään, mutta muuten ihan nappivalinta!! - Anonyymi
Linolan kasvovoide on huippu hyvä kuivalle iholle!
- Anonyymi
Mä suosittelen tätä: https://kotikauppa.com/products/paivavoide-15ml En oo muuta enää käyttänyt, kun löysin ton merkin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092368Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???331297- 106983
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha634952- 71942
- 48865
- 88818
- 70686
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76680Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31676