Mjoo
En yleensä viitsi ottaa mitään kantaa politiikan yleismaailmalliseen idiotismiin, mutta toisinaan.
(hihitystä)
Häkkäsen palli natisee
10
310
Vastaukset
- Anonyymi
Halleluja
Kun abeja kärrätään kohti tulevaisuutta, niin tulevaisuudessa Yhdysvaltain älymystöä laivataan Eurooppaan.
(hihitystä) Näin jälkiviisaana voin todeta, että Häkkänen kompastui omiin jalkoihinsa. Liian suuret saappaat, vai kuinka?
Aikoinaan Häkkänen veti herneen nekkuun, kun Orpo valitsi Stubbin kokoomuksen presidenttiehdokkaaksi. Häkkäsellä itsellään olisi myös ollut haluja asettua ehdolle. Häkkäsen ego sai kolauksen ja kannatus on laskusuunnassa. Se on voi, voi!
Nyt Häkkänen hakee huomiota ja päänsilitystä. Valitettavasti sen ulostulo oli väärä ja se kääntyi häntä itseään vastaan. Ei osattu odottaa, että kansalaiset reagoisivat näin voimakkaasti.
Noh, negatiivinenkin huomio on huomiota.- Anonyymi
Kyse oli vain testosteronin puutteen aikaansaamasta miehekkyyskohtauksesta. Häggiksellä on alkanut nämä miesten vaihdevuodet ja siksi pitää päteä sotasankarina. Seuraavaksi vaimo vaihtuu parikymppiseksi kikattavaksi tsiputtajaksi. Siinä meni Funeoun mahdollisuus päästä valtakunnanvaikuttajan nuorikoksi.
( ... ! ... ), eiku siis ( piipitystä ). - Anonyymi
näkkäsen Halli natisee
- Anonyymi
"OTTAAKO SALE POSKEEN"!!!
En ole seurannut tätä keissiä. Häkkäsellä on hurja potentiaali menestyä politiikassa ja näitä kömmähdyksiä sattuu kaikille.
Vaikka mies osaa selkeästi ilmaista ajatuksiaan, minulle on jäänyt epäselväksi millaisissa mielenmaisemissa hän kulkee. Ettei vaan olisi kokoomuksen laitaoikeistoa.
Itse olen ollut maltillisen kokoomuksen kannattaja. En tiedä onko sellaista enää olemassa.- Anonyymi
Mjaa
Maltillinen kokoomus on synonyymi kryptalle, missä maltillinen kokoomus lepää.
Mielestäni ongelmallisin kokoomuksen tyylilaji on kokoomuslainen, joka ei kokoonnu.
Seuraava potilas on persaukinen porvari, jolle on jäänyt jäljelle vain puheet.
(naurua) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjaa
Maltillinen kokoomus on synonyymi kryptalle, missä maltillinen kokoomus lepää.
Mielestäni ongelmallisin kokoomuksen tyylilaji on kokoomuslainen, joka ei kokoonnu.
Seuraava potilas on persaukinen porvari, jolle on jäänyt jäljelle vain puheet.
(naurua)Miksi
Tämä ikivanha kysymys vaatii vastauksen.
Miksi tulen äänestämään herra Subbin seuraavaksi presidentiksi?
Kun lähdemme liikkeelle siitä, että molemmat kandit ovat vain kanditaatteja saralla, jonka osaavat, niin mitä tulisi katsoa, ollakseen viisaampi.
Katson naista.
(hirn) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi
Tämä ikivanha kysymys vaatii vastauksen.
Miksi tulen äänestämään herra Subbin seuraavaksi presidentiksi?
Kun lähdemme liikkeelle siitä, että molemmat kandit ovat vain kanditaatteja saralla, jonka osaavat, niin mitä tulisi katsoa, ollakseen viisaampi.
Katson naista.
(hirn)Niin
Ihmiskunnan genonissa ei ole mitään uutta. Olemme variaatioden peili.
Ongelmat eksistenssin, identiteetin ja olemattoman välillä ovat rajalliset.
Me emme pysty parempaan, huonompaan tai olemattomampaan.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin
Ihmiskunnan genonissa ei ole mitään uutta. Olemme variaatioden peili.
Ongelmat eksistenssin, identiteetin ja olemattoman välillä ovat rajalliset.
Me emme pysty parempaan, huonompaan tai olemattomampaan.
(hihitystä)Kun on harrastunut latomaan sanoja pötköksi, turha luulla, että joku pyrkisi löytämään niistä jotakin asiaa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34761ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10550