Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Nainen minkä kastikkeen tekisit

Anonyymi-ap

Jos miehesi pyytäisi sinua tekemään kastiketta perunan tai perunamuusin kanssa mies haluaa perunaa ja kastiketta ruuaksi

50

353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No nyt on tarjolla bolognesea (kasvisversio). Voi sitä perunoidenkin kanssa syödä.

      • Anonyymi

        Ei nyt millään pahalla mut kai muitakin kastikkeita on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nyt millään pahalla mut kai muitakin kastikkeita on

        Jos ei kelpaa, niin keittiö on vapaasti käytettävissä. Minä en tänään kokkaa mitään muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei kelpaa, niin keittiö on vapaasti käytettävissä. Minä en tänään kokkaa mitään muuta.

        Ei sinun tänään tarvinnutkaan kokata mitään tänään oli ranskis päivä huomenna on spagetti ja jauhelihabolognese kastike ja ylihuomenna perunoita ja ruskeaakastiketta vaikka vaikka makkarakastike ja sunnuntaina syötte purkkihernekeittoo senkin mies tekee teille huolehdi sinä kahvin kera tarjoomiset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinun tänään tarvinnutkaan kokata mitään tänään oli ranskis päivä huomenna on spagetti ja jauhelihabolognese kastike ja ylihuomenna perunoita ja ruskeaakastiketta vaikka vaikka makkarakastike ja sunnuntaina syötte purkkihernekeittoo senkin mies tekee teille huolehdi sinä kahvin kera tarjoomiset

        sitten vastaus on, että sen näkee sitten, jos tuollainen kysymys tulee. Riippuu siitä mitä tekee silloin mieli ja mitä on kotiin valmiiksi hankittuna.

        Mä olen jo tänään syönyt, että mies syököön itse ranskiksensa. Mä haluan kunnon ruokaa, kunnon kotiruokaa. En makkaroita enkä purkkikeittoja, mutta kuten todettu, niin mies syököön mitä tahtoo. Just tänään muksun kanssa puhuttiin (kun keittelin linssejä ja tein linssitofun valmiiksi lauantaille), että pitääkin ensi viikolla tehdä joku päivä hernekeittoa.

        Minä en leivo juuri ikinä mitään makeaa, että sellaisia on turha vonkua.


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🔞 ­­N­­y­­m­f­­­o­­­m­a­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18259558

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Olen huono hellapoliisi, enkä jaksa kovin pitkään hämmennellä kattiloita. Tuohon sopisi vaikka juhelihakastike. Toinen vaihtoehto on paistettu lohi ja tillikastike.

      • Anonyymi

        Hyviä kastikkeita jauhelihakastike on hyvää


      • Anonyymi

        Naisena esiintyen silti jaksat jauhaa kakaa lämpimiksesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisena esiintyen silti jaksat jauhaa kakaa lämpimiksesi?

        Tätäkö sää oikea poika gepetto- nyt dokumentoit pelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätäkö sää oikea poika gepetto- nyt dokumentoit pelle

        Ei ku jossain oli tunneli toisen dimensioon tms emt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyviä kastikkeita jauhelihakastike on hyvää

        Jos vielä saisi jostain syötäväksi kelpaavaa jauhelihaa. Lihat on huonontunut,niin eihän niistä voi kunnollista jauhelihaakaan saada.


    • Anonyymi

      Miksi se mies ei voisi tehdä joskus?
      No makkarakastike vois olla hyvä pitkästä aikaa.
      Justhan muuten ostin sopivat tarpeet noihin.
      Ai niin se mies, eihän sellaista olekaan.

      • Anonyymi

        Mut jos nainen vain osaa tehdä sen maailman herkullisimman kastikkeen niin sitä mies haluaa syödä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut jos nainen vain osaa tehdä sen maailman herkullisimman kastikkeen niin sitä mies haluaa syödä

        Oii kun söpöö ja suloista ♡


      • Anonyymi

        Makkara kastike on hyvää eli taattua kamaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oii kun söpöö ja suloista ♡

        Ja usein haluaakin sitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja usein haluaakin sitä

        Sen tiedän jo kyllä, kuten makkarasoppaakin.
        Silakkapihvejä, torttua ja pipariakin.
        Ranuja ja nakkeja, ja rehuthan se joskus heitti pois, ja tunki vegeiljän lautaselle pihvejä.
        Mutta kukahan hän mahtaa olla..
        Nyt tämä joutuu yksin istumaan kera kahvin ja pullan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Makkara kastike on hyvää eli taattua kamaa

        Huomenna siis pottui ja makkarakastiketta. 😊
        Lauantaina muussia ja lihapullia, joita joku on pyytänytkin joskus. Sekä maksapihvejä.
        Sunnuntaina muussia ja uunimakkaraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenna siis pottui ja makkarakastiketta. 😊
        Lauantaina muussia ja lihapullia, joita joku on pyytänytkin joskus. Sekä maksapihvejä.
        Sunnuntaina muussia ja uunimakkaraa.

        Muuten käy oikein mainiosti ja tosi hyviä ruokia mutta maksapihvistä en tykkää niin jos sinä tykkäät niin totta kai saat sitä mut maksapihvin tilalle haluan jotain muuta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen tiedän jo kyllä, kuten makkarasoppaakin.
        Silakkapihvejä, torttua ja pipariakin.
        Ranuja ja nakkeja, ja rehuthan se joskus heitti pois, ja tunki vegeiljän lautaselle pihvejä.
        Mutta kukahan hän mahtaa olla..
        Nyt tämä joutuu yksin istumaan kera kahvin ja pullan.

        Tuskin se oikeasti vegeilijän pakottais syömään pihvei mutta tuskin normaalin ruuan syöjä ja vegetarististä tulee edes koskaan paria kavereita voivat olla mut tuskin heistä pariskuntaa tulee kun ruoka maku aivan eri ja varmaan monessa muussakin asiassa aivan eri linjoilla eli samiksista tulee hyvät parit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuten käy oikein mainiosti ja tosi hyviä ruokia mutta maksapihvistä en tykkää niin jos sinä tykkäät niin totta kai saat sitä mut maksapihvin tilalle haluan jotain muuta

        Tiedän ettet pidä niistä, siksi siinä on ne lihapullat.
        Huomaatko että joustan siinä mistä et pidä,
        toisin kuin sinä et joustanut kalassa.
        Ollaan juteltu niistä maksapihveistä ennenkin.
        Ja tottakai saan noita, kun kävin ne tänään ihan itse ostamassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin se oikeasti vegeilijän pakottais syömään pihvei mutta tuskin normaalin ruuan syöjä ja vegetarististä tulee edes koskaan paria kavereita voivat olla mut tuskin heistä pariskuntaa tulee kun ruoka maku aivan eri ja varmaan monessa muussakin asiassa aivan eri linjoilla eli samiksista tulee hyvät parit

        Voih, helposti vegeilevä ja sekis pystyis olee pari.
        Ja enhän ole kuitenkaan vege, vaan vegeilevä.. En muuten makkaraa lihapullia ja maksapihvejä söisi.
        Mutta onhan tuo helppo tekosyy heivata.. omapa on asiasi saat olla ilman makkarakastiketta josta niin tykkäsit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin se oikeasti vegeilijän pakottais syömään pihvei mutta tuskin normaalin ruuan syöjä ja vegetarististä tulee edes koskaan paria kavereita voivat olla mut tuskin heistä pariskuntaa tulee kun ruoka maku aivan eri ja varmaan monessa muussakin asiassa aivan eri linjoilla eli samiksista tulee hyvät parit

        Vegeilijän tai semivegeilijän ja sekasyöjän liitto on erittäin helppo. Ei siinä ole normaaleille ihmisille mitään vaikeaa. Eri juttu tietenkin, jos kumpikaan on jonkinasteinen diktaattori ja yrittää pakottaa toisen toimimaan kuten itse toimii. Sopu sijaa antaa ja hyvin monet ruoat on helppo tehdä niin, että voi yksinkertaisesti tehdä kaksi eri versiota.


    • Anonyymi

      Dippikastikeen 🤔

      • Anonyymi

        Ei saakeli😅
        Siusta ei emäntää saa khylä


    • Anonyymi

      Väärin aseteltu kysymys.

      Oikeaoppisesti mies kysyy naiselta "Mitä tänään syötäisiin - valmistanko perunamuusia, maistuisiko sinulle ja siihen jotain kastiketta *tähän ehdotus*?"

      - Sheena

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Voi kun sä olet ilkeä toiselle. En ole vaimo, mutta silti voisin tehdä vaikka mitä ruokia jos kerran niistä tykkää mitä teen. Ja kun kuitenkin toisinaan toinenkin ruokaa tekee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kun sä olet ilkeä toiselle. En ole vaimo, mutta silti voisin tehdä vaikka mitä ruokia jos kerran niistä tykkää mitä teen. Ja kun kuitenkin toisinaan toinenkin ruokaa tekee.

        Omapahan on asiasi jos väkivaltaista sovinistia haluat palvella. Välishän on "mies määrää" -juttujaan täällä viljellyt sen verran että tuskin on kovin tasa-arvoinen ja keittötöihin osallistuva kumppani.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omapahan on asiasi jos väkivaltaista sovinistia haluat palvella. Välishän on "mies määrää" -juttujaan täällä viljellyt sen verran että tuskin on kovin tasa-arvoinen ja keittötöihin osallistuva kumppani.

        -harmiseikirj-

        Etkö sä ole huomannut kuinka se on jo muuttunut ja oppinut uutta? ♡

        Ja mistä revit väkivaltasen tohon?

        Eikä ole palvelemista mitenkään jos tekee sellaisia ruokia mistä joku pitää. Ei mun kokkaus ole kenenkään palvelemista, koska rakastan kokata.
        Ja mun ruokiani rakastetaan.

        Ja aika vahva kommentti muutenkin kun kyseessä on vaan tuntemattomalle palsta kirjoittelua.
        Tosin sulla on ollut mulle ainoastaan tuon tyylistä kommenttia. ♡ sullekin silti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö sä ole huomannut kuinka se on jo muuttunut ja oppinut uutta? ♡

        Ja mistä revit väkivaltasen tohon?

        Eikä ole palvelemista mitenkään jos tekee sellaisia ruokia mistä joku pitää. Ei mun kokkaus ole kenenkään palvelemista, koska rakastan kokata.
        Ja mun ruokiani rakastetaan.

        Ja aika vahva kommentti muutenkin kun kyseessä on vaan tuntemattomalle palsta kirjoittelua.
        Tosin sulla on ollut mulle ainoastaan tuon tyylistä kommenttia. ♡ sullekin silti.

        En oloe hirveästi seurannut väliksen juttuja mutta usein ne naista alistamaan pyrkiviä, vaaditaan suukivoja sitten mies määrää laittamaan nakkikeittoa, välis kantaa jotain halvimpia jätenakkeja mistä pitää herralle ruokaa laittaa. Silloin se oli vielä hauska kun ilman housuja kävi suolaa ja sokeria lainaamassa naapurin naiselta :D mutta sen jälkeen on jutut olleet alamäkeä.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö sä ole huomannut kuinka se on jo muuttunut ja oppinut uutta? ♡

        Ja mistä revit väkivaltasen tohon?

        Eikä ole palvelemista mitenkään jos tekee sellaisia ruokia mistä joku pitää. Ei mun kokkaus ole kenenkään palvelemista, koska rakastan kokata.
        Ja mun ruokiani rakastetaan.

        Ja aika vahva kommentti muutenkin kun kyseessä on vaan tuntemattomalle palsta kirjoittelua.
        Tosin sulla on ollut mulle ainoastaan tuon tyylistä kommenttia. ♡ sullekin silti.

        Sivusta totean, että Välis on usein uhkaillut selkäsaunoilla ja pahin minkä hän on itseeni kohdistanut oli kommentti kidnappauksesta, vapaudenriistosta, pakkotyöstä ja raiskauksesta. Että juu ei ole ihan täysijärkinen tapaus, kun makkara ja perunat oikeuttavat nuo hänen mielessään.



    • Anonyymi

      Mä voisin vatkata sulle kermaviilikastikkeen ja kuorruttaa sen tulisella habanerolla ja ripauksella rakkautta ruuanlaittoa kohtaan

      • Anonyymi

        Vähän vaikuttaa maustevoilta jo tämä


    • Anonyymi

      Kanttarelli, sipuli, kermakastikkeen...itse poimimistani sienistä Tai peuranjauheliha pullia, ruskeassa kastikkeessa. Ensimmäinen vaihtoehto on koko perunoille ja peuranlihapullat kastikkeessa perunamuusin kanssa. Kummankin kanssa virolaista, viikon lasipurkissa kypsytettyä kaalisalaatia! Tuota kaalisalaattia saattaa syödä sellaisenaankin; hapanleivän ja voin kera. Eikä ole hapankaalia, kuten ehkä luulit!

    • Anonyymi

      riippuu aemaankin siirä että montako miljoonaa 3uoaq kastikkeen tekijä maksaa käteistä ehahaa maistajalle

    • Anonyymi

      Haen Ikean pussikastikkeen ja lihapullat.

    • Anonyymi

      minua on ihastuttanut aika paljon tuo haaveilija jostain syyystä...

      mutta mikä toinen asia mikä vähän huvittaa, tuollainen bluray-laite millä katsoa juttujaq

    • Anonyymi

      Riippuu mitä sattuu huvittamaan tai kaapeista löytyy. Lihapullat kermakastikkeessa, kanttarelli/sienikastike ja jauhelihamureke tai pihvit. Makkarakastike ja jauhelihakastikekin ovat toimivia arkivaihtoehtoja.
      Karjalanpaisti, tai lihasuikalekastike, stroganoff,. Porsaankyljykset omena-sinappikastikkeella. Tartarkastike ja kalaa jossakin muodossa. Tai vaikka pinaattiletut ja valkokastike kananmunalla ja puolukkahillolla. jne. Löytyyhän vaihtoehtoja loputtomasti. Punaviinikastiketta ja pihviä en välttämättä kuitenkaan tarjoaisi perunamuusin kanssa.

      Arvostan, jos mies osaa itsekin kokata eikä ole pelkästään ruuanlaittoni varassa.

    • Jos seuraavaksi päiväksi, niin voinhan sulattaa hirvipaistia pakasteesta ja tehdä paistikastikkeen. Pakasteesta löytyy myös kanasuikaleita tai jauhelihaa kastikkeeseen.

      Yksi vaihtoehto on paistaa perunamuusin kylkeen uunissa paneroituja kalafileitä ja tehdä niille kylmä kastike kermaviilistä ja kutkkusalaatista.

      Hätäversioksi löytyy sitten kastikejauheita. Tällä hetkellä varmaan kermakastike, ruskeakastike, currykastike, Bearnaisekastike tai Hollandaisekastike. 🤔

      Niin ja sienikastkkeenkin voi tehdä. Ne sulaa nopeasti mikrossa. Ja saattaa pakastimesta löytyä nakkejakin, jos se yhtään helpottaa mieltä. 😉

    • Anonyymi

      Ruskea kastike on ihan alkemiaa kunhan ottaa palovaroittimen pois päältä- meneekö resepti nyt varmasti talteen no se on voita, jauhoa sekä vettä ehkä pieni pippuri

    • Anonyymi

      Naudanlihasta tehty erittän murea liha kastike❣️

      jälkkäriksi vanilija jätskiä ja mansikoita🍓kinuskikastikkeella❤️

      Bon apetit😘

    • Anonyymi

      voi käytttää aurasjuustoakin kaikissa weillaissa.

      mutta mikähän minua oikeasti kiinnotaa jossain haaveilijassa... aivan turhaahan olisi lähettää 20 panssaqeicaunuakin minua minua vastaan jos on jo rilannur irsa3wllw jo oleviakin panssarintorunta-ohjuksdia...

    • Anonyymi

      lämpöttieto: +19. 7 ulko-19.7

      mutta niin yunyuu että niin pitäisiköhän jutella jota niin kaskokkainkin jotain..

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2057
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1644
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1450
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      64
      1384
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      19
      1321
    7. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1298
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1292
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1241
    Aihe