Savu-ja Outatiimi ja Mitähän tämä tarkoittaa kuntalaisille käytännössä? Tietääkö kukaan??
Vastaukset 11
- Anonyymi
Ei täällä saa kysyä normaalia asioita. Aina pitää haukkua tai vinoilla niin niitä ei poisteta.
- Anonyymi
Tuskin tarkoittaa mitään. Soitat numeroon, kun on tarve saada apua ja saat ajan, jos luoja suo. Kun sovittuun aikaan menet hyvinvointikeskukseen, on hoitava tahosi jokatapauksessa myöhässä ja istut väh. 30 min käytävällä odottamassa. Lääkkeet apteekista, jos tarvis.
- Anonyymi
savu saunaa ja homoilu päälle
- Anonyymi
Onkohan tuolla omalääkärillä mitään merkitystä. Ketä siellä on lääkärinä,heidät pitäisi myös esitellä kuntalaisille. Kun ei tunne ketään niin ei voi olla tuttulääkäri.
- Anonyymi
Tuskimpa on omalääkäriä, en ainakaan itse usko, ennen kuin näen. Ajan saa, jos siis saa, sille lääkärille, jolle sattuu saamaan.
Paljon on outoja lääkäreitä, vähän kuin olisivat lentäviä poliiseja. Käyvät pari viikkoa ja lähtevät. Miten sellaisesta saisi tehtyä omalääkärin?
- Anonyymi
hly deep
- Anonyymi
Nyt on uusi juttu:kotisairaala ja nyt odotetaan lehteä että mitähän sekin tarkoittaa??
- Anonyymi
Ei taida Muonioonkaan jäädä vuodeosastoa. Jääpiköhän muu kun pelastuslaitos? Sitä vaan ihmettelen että mihin ne rahat yhtäkkiä katosi? Perustettiin korkeapalkkainen alueorganisaatio. Eihän sairaat johtajia tarvi ,vai?
- Anonyymi
Ministeri Juuso ne vei ja hänen mielestään tämä on oikea suunta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ministeri Juuso ne vei ja hänen mielestään tämä on oikea suunta.
Se vaan tarkoittaa ,että potilaspaikkoja lisättävä keskussairaaloissa.?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3571106- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459