Olen ollut 3 kk Rybelsus-kuurilla ja paino on pudonnut vain 2 kg. Viimeiseen kuukauteen ei ole pudonnut enää lainkaan. Minulla on kyllä huono olo, en pysty syödä kuin puolet entisestä mutta painoon se ei vaikuta. Olen ollut suurimmalla annoksella jo 6 viikkoa, joten annostakaan ei voi enää nostaa. Olen reilusti ylipainoinen, mitat oli 164/98 ennen aloitusta.
Onko kellään muulla käynyt näin? Ja mitä tässä pitäisi tehdä? Luovuttaakko
Löytyykö muita, joilla semaglutidi ei ole tehonnut
8
543
Vastaukset
- Anonyymi
Semaglutidilla on samaan lääkeryhmään kuuluva lääke nimeltään liraglutidi, jolla on Kelan erityiskorvausoikeus lihavuudessa. Voisit pitää omina semaglutidin tehokuuskriteereinäsi samoja kriteereitä kuin Kela https://www.kela.fi/laake3051 käyttää:
”Korvausoikeus myönnetään ensimmäisellä kerralla kuudeksi kuukaudeksi. Jatkokorvausoikeus voidaan myöntää ensimmäisellä kerralla, jos paino on laskenut vähintään 5 % lähtöpainosta hoidon kestettyä ylläpitoannoksella 12 viikkoa. Tämän jälkeen jatkokorvausoikeus voidaan myöntää, jos paino on edelleen 5 % alempi kuin lähtötilanteessa.”
Eli lopeta lääke, jos painosi ei ole pudonnut 12 viikossa vähintään 5 prosenttia. Ja painosi tulisi pysyvästi olla vähintään 5 prosenttia pienempi kuin lähtötilanteessa muuten lääkkeen katsotaan olevan pelkässä lihavuuden hoidossa hyödytön.- Anonyymi
Toisin sanoen lääke on sinulla ilmeisen hyödytön, koska painosi ei ole pudonnut 4,9:ää kiloa, joka olisi 5 prosenttia 98:sta.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍑 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Painatko siis 169 kiloa?
- Anonyymi
Oletko näsäviisas vai näsätyhmä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko näsäviisas vai näsätyhmä?
Molempia!
- Anonyymi
Blaah, näyttää siis siltä ettei lääke tosiaan tehoa minuun. En tiedä ketään muuta, joka ei olisi tällä laihtunut, semag-ryhmässäkin kaikki muut (30 henk) ovat laihtuneet, jotkut kymmeniäkin kiloja.
Mutta mikä sitten avuksi? Kun ei syömisen vähentäminen näköjään hyödytä, niin mitä sitten voi tehdä laihtuakseen? Lisätä liikuntaa tietysti, mutta en ole tippaakaan liikunnallinen ja pakon sanelemana olen käynyt syksystä alkaen jumpassa kahdesti viikossa ja lisäksi kävellyt 2-3 kertaa viikossa 3-6 kilometriä eikä nuo ainakaan ole vaikuttanut painoon tai sentteihin yhtään.
Epätoivo tässä iskee, onko leikkaus ainoa vaihtoehto? Ja tehoaako minuun edes se? - Anonyymi
En sitten harkinnutkaan Rybelsuksen ostamista, kun hinta 90 tabl/ 7 mg on jotain 332 euroa! En saa Saxendan 3051 alennusta siitä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938676
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264838- 504288
- 623857
- 513236
- 503040
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.512607- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422345