https://www.iltalehti.fi/tuulin-keittiossa/a/36d1fbf0-7755-4262-b017-2434c85736d4
"Cowboy-keitto on nyt kaikkien huulilla – Näin hittikeitto syntyy
Cowboy-keitto on ruotsalainen arkiruoka, joka valmistuu käden käänteessä.
Cowboy-keitto on tomaattinen jauhelihakeitto, josta löytyy netin syövereistä useita erilaisia reseptejä.
Osassa resepteistä keittoon lisätään papuja, toisissa taas maissia. Versioita löytynee yhtä monta kuin kotikokkejakin. Joka tapauksessa cowboy-keiton juju on paprikassa sekä tomaattisessa ja kermaisessa liemessä, jotka antavat keitolle sen ominaismaun. Muiden raaka-aineiden kohdalla vain mielikuvitus on rajana, joten keittoon kannattaa hyödyntää myös jääkaapin nahistuneita vihanneksia tai tuoreita yrttejä."
No tuohan on perinteinen jauhelihakeitto, johon on vaan keksitty lisätä paprikaa, tomaattipyrettä ja kermaa.
Keitot sopii muutenkin talveen ja kannattaa keittää kerralla suurempi annos, josta riittää viikoksi syötävää, ainakin sinkulle.
Keiton kanssa sopii parhaiten vaalea leipä ja sämpylät.
Cowboy keitto
Anonyymi-ap
3
580
Vastaukset
- Anonyymi
Mtäs
niil jauhelihalle ja sipuleille tehdään ?- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
💋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1786545- 1481804
- 1131588
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️47999Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢40973Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98942Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5869Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan242851- 41819