Pieni äänestys tulevaisuutta ajatellen

Anonyymi-ap

Pistetäänpä äänestys pystyyn!

Haluatteko, että alan nostaan keskustelujen kärkeen ikivanhoja keskusteluja jostain parinkymmen vuoden takaa sarjana, sillä tavalla, että uudet avaukset peittyvät jatkuvasti näiden ikivanhojen alle?

Pelkkä 'kyllä' tai 'ei' vastaus riittää. Sovitaanko, että äänestys on huomiseen presidentivaalitulokseen asti käynnissä, jonka jälkeen katson, kummat äänet voittavat ja kansan tahdon mukaan sitten alan toimia. Kaikille Ok?

21

253

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yhyy ätmi aina sinä viet ja ryöstät täällä huomioo multa, tää ei jää tähä mikä parodia kyseessä?

• Anonyymi

Ei ei ei ei

• Anonyymi

Pakko oli kuiten vähäsen älähtää vaik joku kerkes spoilaa ensin? Ehkä juuri siksi

• Anonyymi

Kyllä ja kestäis viikkoja sarja tulitus niin moni palstalainen keksis muuta puuhaa eli tänne jäis vain vanhat aloitukset eli kyllä

• Anonyymi

Eli monelle tulis kumppanin löytämis vaara eli näkee viikosta toiseen vanhoi aloituksii niin päättääkin mennä ulos ja äkkiä voi löytää kumppanin itselleen niin ulkona näkee vastakkaisen sukupuolen edustajia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli monelle tulis kumppanin löytämis vaara eli näkee viikosta toiseen vanhoi aloituksii niin päättääkin mennä ulos ja äkkiä voi löytää kumppanin itselleen niin ulkona näkee vastakkaisen sukupuolen edustajia

No tuokin, mutta sitten ei voisi ilkimystellä nainen enää.

• Pelkkä ei vastaus, kiitos.

• Anonyymi

Ei eli älä nosta vanhoja keskusteluja palstalle.

• En…

• Ei kiitos.

• Kyllä kiitos. Vanhat keskustelut on parempia. Sen jälkeen on aina vaan rimat alitettu yhä alempaa.

• Sinä se osaat olla vanha rakastettava kyynikko kuin ennenkin :)

• En tullutkaan aatelleeks, että huomenna pitää mennä äänestään. Ois menny ohi ilman tätä alotusta.

• Anonyymi

Kyllä

Ei voi laittaa vaan Kyllä koska se poistetaan.

• Ei.

Ne keskustelut ovat olleet silloin ajankohtaisia ja käyty läpi. Ei kannata nostaa vanhoja ylös. Vaihtoehtoisesti kannustan sinua laatimaan uusia ja laadukkaita aloituksia.
      Kiitos. 😊

• En. Jos noilla tarkoitus on ryvettää uudet aloitukset alleen. Nytkän ei meinaa saada tolkkua mitä palstalaisille kuuluu pitkän poissaolon jälkeen.

Muuten kyllä. Joskus on välipiristys lukea vanhoja.

• No moi!
        Juuri eilen ajattelin sinua ja nyt sinä ilmestyt taas palstalle..
        Kiva juttu.

En kysele sen kummemmin, mut toivon, että olet ok. Minun on ollut näkemyksiäsi ikävä.

• Pikku-pirpana kirjoitti:

No moi!
        Juuri eilen ajattelin sinua ja nyt sinä ilmestyt taas palstalle..
        Kiva juttu.

En kysele sen kummemmin, mut toivon, että olet ok. Minun on ollut näkemyksiäsi ikävä.

Moi kultaseni :)

Kiva kun ajattelit. Just sanoin Jasulle että tykkään sun kuvasta. Se on juuri sinä. Mutta näen siinä yksityiskohdan, joka kuvastaa haavoittuvaisuuttasi. Miun pikku Pirppikseni *halaa*.

Ok. Erittäin ok. Jos sulla on mun sp-osoite (oikea) kirjoita siihen. Jos ei, saat Rentulta. Mulla ei toimi enää hotmailitili.

Vai että ikävä näkemyksiäni? :D Palstalaisparat. Mulla voisi olla intoa hieman kirjoitellakin. Katotaan vaan milloin on aikaa. Mulla on rästiin jääneitä asioita valtavasti vaikka vapaatakin on mukavasti. Jonkin aikaa. Tänään ajattelin mitä tänne kuuluu, enkä oikein vielä ole saanut tolkkua tilanteeseen. Mutta mua huhuillaankin kohta muihin puuhiin :)

• Anonyymi

Kyllä

• Anonyymi

Ei. Turhauttaa vastailla ihmisille, jotka ei enää paikalla tai ihmisten ajatuksille, joiden vastaajakin jo mielensä muuttaneet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      45
      10592
    2. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      81
      7143
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      44
      5244
    4. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      62
      4750
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      73
      4454
    6. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      33
      4013
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      47
      2928
    8. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36
      2795
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      40
      2360
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      36
      1974
    Aihe