Pääsee pressaksi, se alkaa haastaan Putinia son sitte loppu lähellä.
Ko tuo Stuppi
10
472
Vastaukset
- Anonyymi
Höhhöh oikeisto eliitti on pelkureita -. Hävittäjiäkin lähettää Romaniaan . Hehe mäkin lennän pian turisti matkalle Romaniaan .
- Anonyymi
Kyllä,kannattee sinunkin siirtyä oikeistoon.tai leiri odottaa niin kuin venäjällä.
- Anonyymi
Ainakin ydinaseet haluuaa Suomeen,ollaan kyllä maalitaulu.
- Anonyymi
Stubb on perus porvari tiiätte mitä meinaan
- Anonyymi
Varo sanojasi! Stubbi on kokoomuslainen, ja Yhdysvaltain ja Brittien jumaloija.
Se jo yksin ei tiedä hyvää.
Mutta sitä saa mitä tilaa.
Suomi on vaarallisella tiellä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varo sanojasi! Stubbi on kokoomuslainen, ja Yhdysvaltain ja Brittien jumaloija.
Se jo yksin ei tiedä hyvää.
Mutta sitä saa mitä tilaa.
Suomi on vaarallisella tiellä.Ydinaseet tulee suomeen. Orpo ja Stubb laittaa suomen kyykkää
- Anonyymi
Sisällissota 1918 – punaiset muistot | Elävä arkisto
Yle
https://yle.fi › Elävä arkisto
5.1.2018 — Kuva: Kuopion Punakaarti 1917–1918 vanhan työväentalon pihalla. Työväen Arkisto. Lahtelaisen putkimiehen seikkailut Venäjällä ja Suomessa 1915– ...
Puuttuu: v. | Hae tällä: v. - Anonyymi
Tuppi pitää saada valjastettua ja aisain väliin, muuten se saa aikaan mitä hyvänsä
Sauli aloitti tämän nykysotkun ja Tuppi jatkaa, on täysin arvaamaton kaveri. - Anonyymi
Sanoppa muuta.
Ja nyt ei auta muuta kuin toivoa kansanedustajilta tiukkaa äänestystä kun käsittelyyn tulee Natojoukkojen Suomessa olon hyväksyvä NATO-SOFA-sopimus-, joka hyväksyy Nato-joukkojen käytön järjestyksen pitäjinä.
Vaatii 2/3osan enemmistön äänistä, koska asia liippaa läheltä peruslakia.
YLE
Perustuslakivaliokunnan lausunto Nato-maiden joukkojen asemaa koskevan Nato Sofa -sopimuksen hyväksymismenettelystä on valmistunut perjantaina.
Valiokunta on lausunnossaan yksimielinen siitä, että Sofa-sopimuksen ja ja Pariisin pöytäkirjan hyväksyminen vaatii tavallista laajemman eduskunnan enemmistön eli 2/3 enemmistön, kertoo perustuslakivaliokunnan puheenjohtaja Heikki Vestman (kok.) Ylelle
Syy määräenemmistövaatimukseen on se, että sopimuksessa on kohtia, jotka ovat ristiriidassa perustuslain kanssa. Näitä ovat joukkojen lähettäjävaltion oikeus käyttää tuomiovaltaa toisessa maissa sekä oikeus ryhtyä toimenpiteisiin järjestyksen ja turvallisuuden takaamiseksi. - Anonyymi
Stubbi on täysin kokoomuksen valheella Suomeen nostama pressa, jolle kokoomus loi valheellisen valeprofiilin, niin että ihmiset sokastuivat ja äänestivät, ei meriittejä miehen, Suomen johtoon.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit805932KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2804844Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202618Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei292520Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT991608Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171471- 1051377
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281326seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1091294Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191251