Sunnuntai aamulla tai oikeesti heräsin suoraan sanottuna ihmisen paskan hajuun, oudon daamin vierestä baari illan jälkeen, muistini hieman pätkiessä tuli mieleeni että olin ollut niin sanotusti hänen B rapussa ja lakanalla oli VALTAVA pökäle, mikähän tässäkin meni vikaan.
Moi huomasin
16
855
Vastaukset
- Anonyymi
ei menny mikään vikaan, normi törniöläistä elämää🤣
- Anonyymi
Huomasitko että oliko daamisi huulet myös tässä tavarassa?
Jos oli, niin todennäköisesti sitä samaa kunttaa on päätynyt jossain vaiheessa myös sinun suuhusi 👍- Anonyymi
En kyllä maistanut mitään kunttaa omassa suussani.
- Anonyymi
älykästä törniöläistä keskustelua törniöläisen arjen tiimoilta.
- Anonyymi
Moi(Torniolaiset ei koskaan sano moi), uskoisin että olet erehtynyt ja oletkin herännyt 25km etelämpää, eli Kemistä.. siellä sitä sonnan hajua on jo muutenkin. Peksu oli äänestysvaltti ja ne nuo paperitehtaatkin siellä dunkkaa shaisselle.
- Anonyymi
En huomannut aloituksessa sanoa että olen kemiläinen ja heräsin Haaparannalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En huomannut aloituksessa sanoa että olen kemiläinen ja heräsin Haaparannalta.
Siinä Haaparannan keskustassa se myyjä nainen oliskohan 45v tykkää ottaa b rappuun ;))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä Haaparannan keskustassa se myyjä nainen oliskohan 45v tykkää ottaa b rappuun ;))
Sehän oli juurikin hän, kenen vierestä heräsin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän oli juurikin hän, kenen vierestä heräsin.
Töis siinä mikä lie halpakauppa ican vieressä
- Anonyymi
Kyllä tytöt on taas vauhdissa ööö ääää
- Anonyymi
ei törniöläiset pojat taida tykätä tytöistä.
- Anonyymi
jo on törniössä viikonloput😅😅😅
- Anonyymi
Ettet vaan ArvottomanArvon vierestä heränny?
- Anonyymi
törniöläinen lemmenkutsu, pahanhajuinen pieruntöräys på gräbsenillä🤣
- Anonyymi
Sehän se houkuttaa Kemin pojat Ruotsiin ku Kemissä enään niin haise.. eikä ihme että syntyvyys Kemissä laskenu ku kaikki siellä alkaa oleen sateenkaari sakkia
- Anonyymi
törniöläinen lemmenkutsu, röhöpieru på gränsenillä🤣
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741