Kivaa alkanutta

Anonyymi-ap

Viikkoa ystävälle. Et ole tyhmä mielestäni ollenkaan vaan yksi fiksuimmista kenet tiedän.

212

1499

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen tänään tosi iloinen. Toivottavasti se välittyy sinnekin jotenkin ystäväin. :)

      • Anonyymi

        Kyllähän tuo säteilee jotenkin.


      • Anonyymi

        Kiva jos olet kyllä mäkin oon. Tuo tuossa välissä en ole mä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän tuo säteilee jotenkin.

        Kiva jos välittyy sinnekin. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva jos olet kyllä mäkin oon. Tuo tuossa välissä en ole mä. :D

        Kiva kuulla!. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kuulla!. :D

        Järkyttynyt vaan siitä mitä näin tänään :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva jos olet kyllä mäkin oon. Tuo tuossa välissä en ole mä. :D

        Kävin ostamassa itselleni jonkun hajuveden ja pientä hyvää. :D ihan hauska kun löytyi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järkyttynyt vaan siitä mitä näin tänään :D

        Mitä näit tänään? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä näit tänään? :D

        Menin kaupassa vessaan, isossa tavaratalossa, ennen ku menin ostoksille. Niin kun avasin oven niin siinä käsienpesualtaan edessä seisoi joku äijä housut ja nilkois ja noh tyydytti itseään sinne käsienpesualtaan suuntaan 🙈


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin ostamassa itselleni jonkun hajuveden ja pientä hyvää. :D ihan hauska kun löytyi.

        Okei minkä hajuinen on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menin kaupassa vessaan, isossa tavaratalossa, ennen ku menin ostoksille. Niin kun avasin oven niin siinä käsienpesualtaan edessä seisoi joku äijä housut ja nilkois ja noh tyydytti itseään sinne käsienpesualtaan suuntaan 🙈

        Nii juu taas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menin kaupassa vessaan, isossa tavaratalossa, ennen ku menin ostoksille. Niin kun avasin oven niin siinä käsienpesualtaan edessä seisoi joku äijä housut ja nilkois ja noh tyydytti itseään sinne käsienpesualtaan suuntaan 🙈

        Voi apua. :DD ehkä olisi voinut kotonaan tehdä tuonkin.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Joku muu oli tuo juupatijuu välissä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi apua. :DD ehkä olisi voinut kotonaan tehdä tuonkin.

        Täytyy sanoa et oli kyl hetken sellanen fiilis et mitä tääl tapahtuu :D en mene enää julkisiin vessoihin ton jälkeen :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on. https://images.app.goo.gl/Cog3HUmEFzt8CHj97 ei mikään kallis mutta mielestäni ihan hyvä hintalaatusuhde ja hyvän tuoksuinen. :D

        Varmaan kivan hajuinen. Ei se hinta kerrokaan onko se hyvä haju :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi apua. :DD ehkä olisi voinut kotonaan tehdä tuonkin.

        Ootin aika kaun siel vessakopissa et se lähtis menemään :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy sanoa et oli kyl hetken sellanen fiilis et mitä tääl tapahtuu :D en mene enää julkisiin vessoihin ton jälkeen :D

        Eeiei et välttele tuon urpon takia. :D Itse olisin vähän tokaissut tyypille että no mitäs tämä ja vähän huvittuneena tokaissut että teetkö jatkossa kotonasi. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan kivan hajuinen. Ei se hinta kerrokaan onko se hyvä haju :D

        Niinpä. :D ihan kiva piristys ja muutenkin olen iloisempi kuin hetkeen. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootin aika kaun siel vessakopissa et se lähtis menemään :D

        Itse olisin älähtänyt. :D toki jos kova hätä olisi ollut vessaan niin ensin vessa ja sitten älähdys. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on. https://images.app.goo.gl/Cog3HUmEFzt8CHj97 ei mikään kallis mutta mielestäni ihan hyvä hintalaatusuhde ja hyvän tuoksuinen. :D

        Kiva kun tykkäsit, oli varmaan äijä hämillään.


      • Anonyymi

        Edustaako tällainen suuri ajattelija sitten isoakin älykköjen joukkoa, sasse🧐


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edustaako tällainen suuri ajattelija sitten isoakin älykköjen joukkoa, sasse🧐

        Katson alas kuin alentuneesti syyntakeiseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi apua. :DD ehkä olisi voinut kotonaan tehdä tuonkin.

        Toiset fispaa täällä ilmeisesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootin aika kaun siel vessakopissa et se lähtis menemään :D

        Odotellaan hetki kun joku sotkee uhallaan tätä ketjua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Odotellaan hetki kun joku sotkee uhallaan tätä ketjua.

        Ja sitten puhe itsesi kanssa jatkuu mies? Tuskin maltan odottaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Odotellaan hetki kun joku sotkee uhallaan tätä ketjua.

        Sahaan kannen laatikkoon sillä aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sahaan kannen laatikkoon sillä aikaa.

        Joo. :D tuolla sotkijalla näyttää olevan joku hepuli kun on pakko tykittää omaa paskelia tänne. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sahaan kannen laatikkoon sillä aikaa.

        Tuli tuosta mieleen ihan entinen kun sanoi tuon tuskin maltan odottaa. Sellaista provosointia ja oman itsensä oikeassa olemista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli tuosta mieleen ihan entinen kun sanoi tuon tuskin maltan odottaa. Sellaista provosointia ja oman itsensä oikeassa olemista.

        Ihan yökköä kun katsoo tuollaista näin nykyään. Voin niin paljon paremmin ilman tuollaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sahaan kannen laatikkoon sillä aikaa.

        Kokeilen mennä tänään ihan vähän myöhemmin nukkumaan. Jos en heräilisi sitten yöllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sahaan kannen laatikkoon sillä aikaa.

        Mietin kun sanoit että voit antaa jotain ystävänpäivänä mutta mitä minä annan sitten sinulle? Mietin tekisinkö jonkun kortin tai kirjottaisinko jonkun runon tänne jos en muuten voi mitään antaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olisin älähtänyt. :D toki jos kova hätä olisi ollut vessaan niin ensin vessa ja sitten älähdys. :D

        Menin niin hämilleni etten saanut mitää sanottua :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin kun sanoit että voit antaa jotain ystävänpäivänä mutta mitä minä annan sitten sinulle? Mietin tekisinkö jonkun kortin tai kirjottaisinko jonkun runon tänne jos en muuten voi mitään antaa?

        Voit kirjoittaa tänne jos haluat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokeilen mennä tänään ihan vähän myöhemmin nukkumaan. Jos en heräilisi sitten yöllä.

        Voithan joo kokeilla josko se toimisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menin niin hämilleni etten saanut mitää sanottua :D

        Höh. :D toki ymmärtäähän sen. Olisin minäkin hämmilläni jos näkisin naisen tekevän sitä julkisessa vessassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit kirjoittaa tänne jos haluat.

        Joo pitää kirjoitella silloin jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voithan joo kokeilla josko se toimisi.

        Pitää kokeilla sitä. Jospa toimii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höh. :D toki ymmärtäähän sen. Olisin minäkin hämmilläni jos näkisin naisen tekevän sitä julkisessa vessassa.

        Meitä on moneen junaan :D mieti nyt kun oven edes heti on lavuaari ja se on eka näky minkä mäet eikä se tyyppi ollut mitenkään hämillään vaan jatko vaan. Varmaan jossain psykoosissa. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meitä on moneen junaan :D mieti nyt kun oven edes heti on lavuaari ja se on eka näky minkä mäet eikä se tyyppi ollut mitenkään hämillään vaan jatko vaan. Varmaan jossain psykoosissa. :D

        Oliko edes mitenkään järkevän oloinen tyyppi vai vähän sellainen erikoinen. :D joo ymmärrän sen että palaa verkkokalvoille aika helposti se kuva. Se on varmaan noita etelän hienouksia. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko edes mitenkään järkevän oloinen tyyppi vai vähän sellainen erikoinen. :D joo ymmärrän sen että palaa verkkokalvoille aika helposti se kuva. Se on varmaan noita etelän hienouksia. :D

        En katellut vaan menin äkkiä vaan ohi :D joku lippis sil oli väärin päin päässä muistaakseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En katellut vaan menin äkkiä vaan ohi :D joku lippis sil oli väärin päin päässä muistaakseni.

        Okei vähän kyllä ällö. :D tiedä mikä oli varmaan joku psykoosissa tai muussa pöllyssä sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei vähän kyllä ällö. :D tiedä mikä oli varmaan joku psykoosissa tai muussa pöllyssä sitten.

        Joku sellainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku sellainen.

        Ehkä siltäkin hämärtyi tietoisuus missä oli. Olisin voinut muistuttaa. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä siltäkin hämärtyi tietoisuus missä oli. Olisin voinut muistuttaa. :D

        Voi olla. Noh ollutta ja mennyttä se tilanne :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla. Noh ollutta ja mennyttä se tilanne :D

        Niinpä. :D uskon että on kuitenkin melko suhteellisen harvinainen näky että uskollat ihan hyvin käydä vessassa jatkossakin. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. :D uskon että on kuitenkin melko suhteellisen harvinainen näky että uskollat ihan hyvin käydä vessassa jatkossakin. :D

        No olihan uimahalleissakin joku vuosi sitten se sarjakakkija ni mitäs jos tää on semmonen sarjavemputtaja :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No olihan uimahalleissakin joku vuosi sitten se sarjakakkija ni mitäs jos tää on semmonen sarjavemputtaja :D

        Tiedä tuota vaikka onkin. :D onhan siellä varmaan useampi vessa käyt jossain toisessa jos tuo on sen vakiovemputusvessa. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedä tuota vaikka onkin. :D onhan siellä varmaan useampi vessa käyt jossain toisessa jos tuo on sen vakiovemputusvessa. :D

        Sitten pitää mennä toiseen kauppaan :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten pitää mennä toiseen kauppaan :D

        Tai sitten käyt kotona vessassa ennen kauppan lähtöä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten käyt kotona vessassa ennen kauppan lähtöä. :D

        Niin yleensä käyn kyllä. Nyt unohtui ja mulla oli joku vissypullokin mistä join vielä autossakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin yleensä käyn kyllä. Nyt unohtui ja mulla oli joku vissypullokin mistä join vielä autossakin.

        Onpas ikävä tuuri ollut. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpas ikävä tuuri ollut. :D

        No joo. Mitäs muuta ostelit kaupasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo. Mitäs muuta ostelit kaupasta?

        Jotain pientä hyvää itselleni. En oikein mitään muuta erikoista. :D en käynyt ruokakaupassa tänään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotain pientä hyvää itselleni. En oikein mitään muuta erikoista. :D en käynyt ruokakaupassa tänään.

        Okei :D Mä tein makaroonilaatikon kanan jauhelihasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei :D Mä tein makaroonilaatikon kanan jauhelihasta.

        Minulla on edelleen sitä wokkia. :D yksin kun on niin syön viikon samaa ruokaa. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on edelleen sitä wokkia. :D yksin kun on niin syön viikon samaa ruokaa. :D

        Säästyy rahaa ainakin :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säästyy rahaa ainakin :D

        Itse kun syön vielä vähän lopulta ja töissäkin syön aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse kun syön vielä vähän lopulta ja töissäkin syön aina.

        En siltikään ole mikään laihin kaikista vaikka pärjään tosi vähällä ruualla. Mietin vain että on minulla aika kapea vyötärö joten mahalaukkukin on pienempi. Sitten kun on geenit niin usein kaikki on sitten tyypillisesti alhaalla päin. Aika sopusuhtaiseksi itseäni silti sanoisin eli ihan ylhäältä ja alhaalta saman verran.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En siltikään ole mikään laihin kaikista vaikka pärjään tosi vähällä ruualla. Mietin vain että on minulla aika kapea vyötärö joten mahalaukkukin on pienempi. Sitten kun on geenit niin usein kaikki on sitten tyypillisesti alhaalla päin. Aika sopusuhtaiseksi itseäni silti sanoisin eli ihan ylhäältä ja alhaalta saman verran.

        Varmasti näin. Liikutkin paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti näin. Liikutkin paljon.

        En nyt ihan yhtä paljon kuin sinä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nyt ihan yhtä paljon kuin sinä. :D

        Ei sitä tiedä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä tiedä :D

        Tietäähän sen. :D


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun on olemassa tällainen käsite tai termi ku NEAT.
        https://en.m.wikipedia.org/wiki/Non-exercise_activity_thermogenesis

        Ei voi tietää onko sulla kuin paljon kaikkea muuta aktiivisuutra esim liikutko paljon töissä.

        Pitäisi olla se kello niin voisin seurata askeleita ja muuta. :D hitsi pitäisiköhän melkein tilata jostain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisi olla se kello niin voisin seurata askeleita ja muuta. :D hitsi pitäisiköhän melkein tilata jostain.

        On se hyödyllinen. Suosittelen :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se hyödyllinen. Suosittelen :D

        Mulla on se galaxy watch mut sähän oot Apple ihmisiä niin et varmaan sellasta halua :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liikun kyllä paikasta toiseen jonkun verran aina.

        Onko niin iso halli, että on potkulauta käytössä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko niin iso halli, että on potkulauta käytössä?

        Ai kenellä? Ei mulla ainakaan mut sähköpotkulauta vois olla hauska kesäksi :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisi olla se kello niin voisin seurata askeleita ja muuta. :D hitsi pitäisiköhän melkein tilata jostain.

        Saitko nyt nukuttua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on se galaxy watch mut sähän oot Apple ihmisiä niin et varmaan sellasta halua :D

        Niin. Pitää jossain vaiheessa käydä ostamassa tai tilata. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saitko nyt nukuttua?

        Sain ihan hyvin nukuttua. Saitko itse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisi olla se kello niin voisin seurata askeleita ja muuta. :D hitsi pitäisiköhän melkein tilata jostain.

        Mulla on aika paha mieli tänään kun pyysin jos naisystävä ois voinut hieroa niskaani vähän kun päätä särkee ja hän vaan sanoi ettei se hänelle kuulu eikä hänen tarvii 🫤 tuli sitten olo ettei minusta välitetä paitsi sä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain ihan hyvin nukuttua. Saitko itse?

        Nukuin myös ihan hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on aika paha mieli tänään kun pyysin jos naisystävä ois voinut hieroa niskaani vähän kun päätä särkee ja hän vaan sanoi ettei se hänelle kuulu eikä hänen tarvii 🫤 tuli sitten olo ettei minusta välitetä paitsi sä.

        Höh, aika tylysti on sanonut. :( on minullakin paha mieli nyt tänään. Jotenkin alkoi ahdistaa ulkona ja muutenkin se tunne tuli että onko osa taas porukkaa. Mietin tekisikö jonkun treenin ja sitten venyttelisi kun se auttaa usein juuri noihin lihaskipuihin. Entä auttaisiko se hierontatuoli? Kyllä minä välitän jos se yhtään auttaa. En voi vaan näin etänä hieroa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höh, aika tylysti on sanonut. :( on minullakin paha mieli nyt tänään. Jotenkin alkoi ahdistaa ulkona ja muutenkin se tunne tuli että onko osa taas porukkaa. Mietin tekisikö jonkun treenin ja sitten venyttelisi kun se auttaa usein juuri noihin lihaskipuihin. Entä auttaisiko se hierontatuoli? Kyllä minä välitän jos se yhtään auttaa. En voi vaan näin etänä hieroa.

        Joo auttaa. Täytyy kokeilla sitä tuolia. Mäkin kävin ulkona aika pitkällä kävelyllä ja se paransi mieltä itellä vähän. Minkälaisen treenin ajattelit tehdä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo auttaa. Täytyy kokeilla sitä tuolia. Mäkin kävin ulkona aika pitkällä kävelyllä ja se paransi mieltä itellä vähän. Minkälaisen treenin ajattelit tehdä?

        Kiva jos se ulkoilu auttoi. Jonkun hikitreenin. Mietin jotain combatin tyylistä hakkaamistreeniä. :D puran vähän energiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva jos se ulkoilu auttoi. Jonkun hikitreenin. Mietin jotain combatin tyylistä hakkaamistreeniä. :D puran vähän energiaa.

        Ai sellasta :D ne onkin tehokkaita varmast. En oo ikinä kokeillut, ois hauskaa varmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva jos se ulkoilu auttoi. Jonkun hikitreenin. Mietin jotain combatin tyylistä hakkaamistreeniä. :D puran vähän energiaa.

        En mä uskalla nähdä sua kun kurmutat mua viel :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sellasta :D ne onkin tehokkaita varmast. En oo ikinä kokeillut, ois hauskaa varmaa.

        On se ihan hauskaa. :D kuvittelee jonkun siihen eteen mitä haluaa mäiskiä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä uskalla nähdä sua kun kurmutat mua viel :D

        No en tietenkään. :D monesti treenaan vähän erilaista treeniä monipuolisesti. Tänään teki mieli purkaa energiaa joten sopii hyvin siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä uskalla nähdä sua kun kurmutat mua viel :D

        Sinähän se minua kurmuttaisit kun ties millaisia painoja nostelet. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se ihan hauskaa. :D kuvittelee jonkun siihen eteen mitä haluaa mäiskiä. :D

        Usein kuvittelen jonkun pinjatan siihen eteen. :D tai joku ärsyttävä naama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä uskalla nähdä sua kun kurmutat mua viel :D

        Mitä meinasit huomenna tehdä? Viet varmaan naisen syömään? Itse menen töihin. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usein kuvittelen jonkun pinjatan siihen eteen. :D tai joku ärsyttävä naama.

        Ihan hyvä motivaattori :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä meinasit huomenna tehdä? Viet varmaan naisen syömään? Itse menen töihin. :D

        Syömään joo. No nyt sulla on tollanen ystävänpäivä mutta vuoden päästä voi olla jo vaikka paras ystävänpäivä mitä ikinä ollut :D ja kyl mä sutkin veisin syömään jos oisit lähenpänä tai muistaisin jotekin muuten kun vain tääl.


      • Anonyymi

        En minäkään mikään mestari huitoja ole. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan hyvä motivaattori :D

        Onhan se ihan. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syömään joo. No nyt sulla on tollanen ystävänpäivä mutta vuoden päästä voi olla jo vaikka paras ystävänpäivä mitä ikinä ollut :D ja kyl mä sutkin veisin syömään jos oisit lähenpänä tai muistaisin jotekin muuten kun vain tääl.

        Kuulostaa kivalta. Voihan se olla joskus. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään mikään mestari huitoja ole. :D

        Enkä mä kurmuuttaisi :D voin nostaa sut kainaloista ilmaan nii siinähän sätkit :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se ihan. :D

        Kävin ostamassa vähän uusia vaatteita. Olisin halunnut ehkä yhden sellaisen flanellipaidan mut epäröin ja jätin ostamatta. Uudet farkut löysin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä mä kurmuuttaisi :D voin nostaa sut kainaloista ilmaan nii siinähän sätkit :D

        Entä jos et jaksa nostaa pitkää aikaa kun olen sen verran pullero. :DD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin ostamassa vähän uusia vaatteita. Olisin halunnut ehkä yhden sellaisen flanellipaidan mut epäröin ja jätin ostamatta. Uudet farkut löysin.

        Minusta on hauska kun ostin monesti sille entiselle vaatteita. Hän ei edes pitänyt niitä tai tykännyt käyttää vaikka näyttivät hyvältä hänelle. Ei edes minunkaan mieliksi. Pitäisi itsekin ostaa uudet farkut jostain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syömään joo. No nyt sulla on tollanen ystävänpäivä mutta vuoden päästä voi olla jo vaikka paras ystävänpäivä mitä ikinä ollut :D ja kyl mä sutkin veisin syömään jos oisit lähenpänä tai muistaisin jotekin muuten kun vain tääl.

        Menen varmaan syömään yhden kaverini kanssa huomenna kun hän pääseekin. Hän on ehkä paras ystäväni heti sinun jälkeen. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta on hauska kun ostin monesti sille entiselle vaatteita. Hän ei edes pitänyt niitä tai tykännyt käyttää vaikka näyttivät hyvältä hänelle. Ei edes minunkaan mieliksi. Pitäisi itsekin ostaa uudet farkut jostain.

        Ootpa tosi kiltti kun vaatteitakin oot ostanut hänelle. Ihan torvi jos ei pitönyt niitä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menen varmaan syömään yhden kaverini kanssa huomenna kun hän pääseekin. Hän on ehkä paras ystäväni heti sinun jälkeen. :D

        Tosi kiva kun pääset syömään :D kiitos sinäkin mun paras ystävä oot. On kiva kun voin sanoa mitä vaan olostani ilman et lyttäisit mua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootpa tosi kiltti kun vaatteitakin oot ostanut hänelle. Ihan torvi jos ei pitönyt niitä :D

        Tietäisitpä miten omistauduin siihen että toisella olisi hyvä olla ja elämä raiteillaan mutta hän ei ollut hyvyyteni arvoinen kun ei ollut edes kiitollinen mistään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi kiva kun pääset syömään :D kiitos sinäkin mun paras ystävä oot. On kiva kun voin sanoa mitä vaan olostani ilman et lyttäisit mua.

        Niin on se kiva. :D en ymmärrä miksi pitäisi toista lytätä jos sanoo että on vaikka paha olo. Tai siis sydämettömät tekisi vaan niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos et jaksa nostaa pitkää aikaa kun olen sen verran pullero. :DD

        No tuskinpa oot :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietäisitpä miten omistauduin siihen että toisella olisi hyvä olla ja elämä raiteillaan mutta hän ei ollut hyvyyteni arvoinen kun ei ollut edes kiitollinen mistään.

        Niin ei ollut ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuskinpa oot :D

        On se silti monta kiloa mitä nostaa. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ei ollut ei.

        Hänellä oli vain oma hyötynsä mielessä aina. :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on se kiva. :D en ymmärrä miksi pitäisi toista lytätä jos sanoo että on vaikka paha olo. Tai siis sydämettömät tekisi vaan niin.

        Niinpä eikä moni lyttääkään mut sä haluat myös oikeasti olla avuksi ja tunnen miten välität.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä eikä moni lyttääkään mut sä haluat myös oikeasti olla avuksi ja tunnen miten välität.

        Se on vähän tyyppivika. :D ja kuin myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on vähän tyyppivika. :D ja kuin myös.

        No ihan hyvä tyyppivika :DD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ihan hyvä tyyppivika :DD

        En vaan ymmärrä miksi pitäisi olla tahalleen ilkeä muille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En vaan ymmärrä miksi pitäisi olla tahalleen ilkeä muille.

        Vai siis mitä tarkotit tyyppivialla? Ymmärinkö väärin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En vaan ymmärrä miksi pitäisi olla tahalleen ilkeä muille.

        Tai mitä joku siitä hyötyy jos tekee uhallaan pahaa muille. Ymmärrän sellaisen vitsailun ja läpän heittämisen mutta niin että toista sattuu tai loukkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai siis mitä tarkotit tyyppivialla? Ymmärinkö väärin?

        Ihan oikein sen ymmärsit. Jatkoin vain omaa tarinaani tuosta. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai mitä joku siitä hyötyy jos tekee uhallaan pahaa muille. Ymmärrän sellaisen vitsailun ja läpän heittämisen mutta niin että toista sattuu tai loukkaa.

        Nii enpä usko et meidän tyyliset ihmiset sitä voikaan ymmärtää miks joku niin tekee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se silti monta kiloa mitä nostaa. :D

        No en mä mikää voimamies ole enkä koe et tulokseni oisvat mitenkään ihmeellisiä mut sanotaan vaikka niin et enköhän mä alle 100 kilosen jaksa nostaa aika helposti :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii enpä usko et meidän tyyliset ihmiset sitä voikaan ymmärtää miks joku niin tekee.

        Uskotko itse niin? Tai mitä ajattelet asiasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en mä mikää voimamies ole enkä koe et tulokseni oisvat mitenkään ihmeellisiä mut sanotaan vaikka niin et enköhän mä alle 100 kilosen jaksa nostaa aika helposti :D

        Joo ehkä sitten nousenkin ilmaan rämpyilemään. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskotko itse niin? Tai mitä ajattelet asiasta?

        Mitenkä uskon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkä uskon?

        Tai että ymmärrätkö miksi joku tekee niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ehkä sitten nousenkin ilmaan rämpyilemään. :D

        Sitähän mäkin :D mut ei se kyl estä sitä ettetkö ptäis mua pinjatana :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitähän mäkin :D mut ei se kyl estä sitä ettetkö ptäis mua pinjatana :D

        Ei kun se on se oudon näköinen värikäs laama. :D et sinä sellainen (tietääkseni) ole. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai että ymmärrätkö miksi joku tekee niin.

        En ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun se on se oudon näköinen värikäs laama. :D et sinä sellainen (tietääkseni) ole. :D

        Eiks pinjata voi olla mikä vaan mitä sitten hakataa kepillä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun se on se oudon näköinen värikäs laama. :D et sinä sellainen (tietääkseni) ole. :D

        Vaikka tämmöinen. :D https://images.app.goo.gl/SUn5gTx5UX8MQhwZA tarpeeksi ärhäkkään oloinen olio. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiks pinjata voi olla mikä vaan mitä sitten hakataa kepillä :D

        No minulle se on tuo laama. :DD


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh no joo :DD aaseja ne tosiaan taitaa useimmiten olla.

        Sitten sen voi aattella että se irvistää. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten sen voi aattella että se irvistää. :D

        Ahaa :DD oot ihan hassu :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa :DD oot ihan hassu :D

        Kyllä nyt sellaista haluaisi vähän moukauttaa. :DD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nyt sellaista haluaisi vähän moukauttaa. :DD

        No toki :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nyt sellaista haluaisi vähän moukauttaa. :DD

        Mä oon harjoitellut pistoolikyykkyä, aika vaikee. Oikealla jalalla saan sen vasemmas tuntuu et polvi jumittaa :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No toki :D

        Kun juuri ajattelin että se on tyyppivika kun ei osaa ajatella juuri silleen pahasti muista tai että ne voisi tehdä muille pahaa tai voiko hyötyä muista jne. Se helposti vain ohittaa kun ajattelee että kyllä se toinenkin haluaa vain hyvää kun itse niin ajattelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon harjoitellut pistoolikyykkyä, aika vaikee. Oikealla jalalla saan sen vasemmas tuntuu et polvi jumittaa :D

        Mikäs kyykky tämä nyt sitten on. :DD ei ainakaan ulkomaalaista nimeä. :D


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun juuri ajattelin että se on tyyppivika kun ei osaa ajatella juuri silleen pahasti muista tai että ne voisi tehdä muille pahaa tai voiko hyötyä muista jne. Se helposti vain ohittaa kun ajattelee että kyllä se toinenkin haluaa vain hyvää kun itse niin ajattelee.

        Niin kyllä siin mielessä


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kyllä siin mielessä

        Niin onhan se varmaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai tuo. :D itsekin joskus olen noita ehkä yrittänyt tehdä.

        Onnistuiko? Naisilla kyllä on varmaan vahvemmat jalat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnistuiko? Naisilla kyllä on varmaan vahvemmat jalat.

        Muistaakseni sain yhden joskus. Mutta silloin olinkin aika liikunnallinen vielä enemmänkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnistuiko? Naisilla kyllä on varmaan vahvemmat jalat.

        Hyvää ystävänpäivää tärkeä paras ystäväni. <3 olen varmaan ensimmäinen joka sen laittaa kun heräsin tässä juuri. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää ystävänpäivää tärkeä paras ystäväni. <3 olen varmaan ensimmäinen joka sen laittaa kun heräsin tässä juuri. :D

        When I'm in my darkest hour,
        You are always there for me.
        You raise me up like a flower,
        And make things easier to see.

        Thanks for being my best friend,
        I wish you happy valentines day!
        I hope our friendship will never end,
        Maybe one day you won't be so far away!

        Hyvää ystävänpäivää paras ystävä :D
        Tää laulu oli lisäks mun mielestä meille hyvä, kuuntele niin ymmärrät. Oot tärkeä <3
        https://youtu.be/Yb8r3ZZAQx4?feature=shared


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää ystävänpäivää tärkeä paras ystäväni. <3 olen varmaan ensimmäinen joka sen laittaa kun heräsin tässä juuri. :D

        Kiitos!<3
        Toivottavast tuo mun juttu ei oo ihan tyhmä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos!<3
        Toivottavast tuo mun juttu ei oo ihan tyhmä :D

        Odotin vähän enemmän. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        When I'm in my darkest hour,
        You are always there for me.
        You raise me up like a flower,
        And make things easier to see.

        Thanks for being my best friend,
        I wish you happy valentines day!
        I hope our friendship will never end,
        Maybe one day you won't be so far away!

        Hyvää ystävänpäivää paras ystävä :D
        Tää laulu oli lisäks mun mielestä meille hyvä, kuuntele niin ymmärrät. Oot tärkeä <3
        https://youtu.be/Yb8r3ZZAQx4?feature=shared

        Kiitos paras ystäväin noista sanoista, merkitsee minulle tosi paljon kun saan olla ystäväsi. <3 kirjoititko itse nuo sanat? Kiitos biisistäkin. Kuvaa kyllä meitä välillä ei me hulluja olla mutta välillä on vaikeaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos!<3
        Toivottavast tuo mun juttu ei oo ihan tyhmä :D

        Ei ole tyhmä ollenkaan. Itsekin kirjoittelin sinulle jotain jos haluat lukea. :)


        Parhaalle rakkaalle sydänystävälleni

        Ystävänä jaat matkasi vaikka elämä olisi ollut vaikeaa

        Ystävänä heität köyden kun tipun syvälle ilman poispääsyä

        Ystävänä olet voimavara

        Ystävänä olet minulle lahja jota ei voi ostaa mutta voi saada ja antaa

        Ystävänä olet kuin päivänpaiste joka lämmittää mieltä kun on synkkää

        Ystävänä poistat tyhjän olon ja murheet sekä tuot iloa tilalle

        Ystävänä kuuntelet ja välität sekä olet valmis auttamaan parhaasi mukaan

        Ystävänä saat hymyn huulille

        Ystävänä olet minulle tärkeä, välitetty ja toivon että voin olla ystäväsi aina <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tyhmä ollenkaan. Itsekin kirjoittelin sinulle jotain jos haluat lukea. :)


        Parhaalle rakkaalle sydänystävälleni

        Ystävänä jaat matkasi vaikka elämä olisi ollut vaikeaa

        Ystävänä heität köyden kun tipun syvälle ilman poispääsyä

        Ystävänä olet voimavara

        Ystävänä olet minulle lahja jota ei voi ostaa mutta voi saada ja antaa

        Ystävänä olet kuin päivänpaiste joka lämmittää mieltä kun on synkkää

        Ystävänä poistat tyhjän olon ja murheet sekä tuot iloa tilalle

        Ystävänä kuuntelet ja välität sekä olet valmis auttamaan parhaasi mukaan

        Ystävänä saat hymyn huulille

        Ystävänä olet minulle tärkeä, välitetty ja toivon että voin olla ystäväsi aina <3

        Hieno kiitos! Tuossahan oli samankaltaisia juttuja kun munkin sanoissa :D Otan nuokin sanat talteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos paras ystäväin noista sanoista, merkitsee minulle tosi paljon kun saan olla ystäväsi. <3 kirjoititko itse nuo sanat? Kiitos biisistäkin. Kuvaa kyllä meitä välillä ei me hulluja olla mutta välillä on vaikeaa.

        Joo kirjoitin itse :D ensin ajattelin jotain suomeks mut ajattelin englanniksikin vois olla kivat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tyhmä ollenkaan. Itsekin kirjoittelin sinulle jotain jos haluat lukea. :)


        Parhaalle rakkaalle sydänystävälleni

        Ystävänä jaat matkasi vaikka elämä olisi ollut vaikeaa

        Ystävänä heität köyden kun tipun syvälle ilman poispääsyä

        Ystävänä olet voimavara

        Ystävänä olet minulle lahja jota ei voi ostaa mutta voi saada ja antaa

        Ystävänä olet kuin päivänpaiste joka lämmittää mieltä kun on synkkää

        Ystävänä poistat tyhjän olon ja murheet sekä tuot iloa tilalle

        Ystävänä kuuntelet ja välität sekä olet valmis auttamaan parhaasi mukaan

        Ystävänä saat hymyn huulille

        Ystävänä olet minulle tärkeä, välitetty ja toivon että voin olla ystäväsi aina <3

        Näist tuli hyvä mieli <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno kiitos! Tuossahan oli samankaltaisia juttuja kun munkin sanoissa :D Otan nuokin sanat talteen.

        Oli kyllä! Kirjoitin tuon jo eilen ilman että tiesin tuosta sinun kirjoituksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo kirjoitin itse :D ensin ajattelin jotain suomeks mut ajattelin englanniksikin vois olla kivat.

        Oli kiva englanniksikin kirjoitettuna kiitos vielä. <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näist tuli hyvä mieli <3

        Onko sinulla ollut kiva päivä? Itsellä on ihan jos ei mahan sekaisin menoa lasketa. Aika herkkä maha on minulla lopulta. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli kyllä! Kirjoitin tuon jo eilen ilman että tiesin tuosta sinun kirjoituksesta.

        Mäkin kirjotin jo eilen :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla ollut kiva päivä? Itsellä on ihan jos ei mahan sekaisin menoa lasketa. Aika herkkä maha on minulla lopulta. :D

        No joo on ihan kiva ollut. Lumitöitä lukuunottamatta 🥴
        Mitä söit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo on ihan kiva ollut. Lumitöitä lukuunottamatta 🥴
        Mitä söit?

        Oliko hyvät ruuat ja saitko hieronnan lopulta? Heh voihan lumityöt. :D täälläkin tuiskuttanut koko päivän naamalle. :D söin jotain pehmeää mikä sitten sekoitti mahaa. Perinteisesti. Epäilen että minulla on laktoosi-intoleranssi ja silti aina syön kaikkea vaikka monesti mennyt maha sekaisin niistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko hyvät ruuat ja saitko hieronnan lopulta? Heh voihan lumityöt. :D täälläkin tuiskuttanut koko päivän naamalle. :D söin jotain pehmeää mikä sitten sekoitti mahaa. Perinteisesti. Epäilen että minulla on laktoosi-intoleranssi ja silti aina syön kaikkea vaikka monesti mennyt maha sekaisin niistä.

        Oli ruuat ihan hyvät. Ei tullut hierontaa :D Eli jos syöt maitotuotteita ni menee maha sekasin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli ruuat ihan hyvät. Ei tullut hierontaa :D Eli jos syöt maitotuotteita ni menee maha sekasin?

        Höh no toivottavasti edes jotenkin sitten huomioi sinua. :D uskoisin niin että siitä se johtuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höh no toivottavasti edes jotenkin sitten huomioi sinua. :D uskoisin niin että siitä se johtuu.

        Sun täytyy käydä testaamassa onko sulla se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun täytyy käydä testaamassa onko sulla se.

        En ole jaksanut kun aika isosta määrästä vasta menee sekaisin maha. Ja sekin tapahtuu melko harvoin. Toki pitäisi käydä testaamassa ihan senkin takia että tietäisi mikä ärsyttää mahaa ja saa sekaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole jaksanut kun aika isosta määrästä vasta menee sekaisin maha. Ja sekin tapahtuu melko harvoin. Toki pitäisi käydä testaamassa ihan senkin takia että tietäisi mikä ärsyttää mahaa ja saa sekaisin.

        Oishan se hyvä tietää joo mut tietysti jos ei ihan pienestä mene. Kyl itselläkin tuntuu ainakin et jos paljon maitotuotteita käyttää niin käy vatsaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oishan se hyvä tietää joo mut tietysti jos ei ihan pienestä mene. Kyl itselläkin tuntuu ainakin et jos paljon maitotuotteita käyttää niin käy vatsaan.

        Sinullakin sama. :D on se jännä kun meillä on ihan samat oireet ja tuntemukset melkein kaikesta. :D ajatellaankin samalla tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinullakin sama. :D on se jännä kun meillä on ihan samat oireet ja tuntemukset melkein kaikesta. :D ajatellaankin samalla tavalla.

        Joo. Ainakin itsellä tuntuu et se turvottaa vatsaa. Voi muuten olla et itselläkin on se laktoosi intoleranssi :D

        Mä mietin tuossa aiemmin et se on hassuu et oot paras ystävä ja kuin peilikuva tavallaan ja tiedän sinusta paljon, mut sitten taas en tiedä edes sun nimeä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höh no toivottavasti edes jotenkin sitten huomioi sinua. :D uskoisin niin että siitä se johtuu.

        Veikkaan että antaa miehelle erilaisen hieronnan 😆🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Ainakin itsellä tuntuu et se turvottaa vatsaa. Voi muuten olla et itselläkin on se laktoosi intoleranssi :D

        Mä mietin tuossa aiemmin et se on hassuu et oot paras ystävä ja kuin peilikuva tavallaan ja tiedän sinusta paljon, mut sitten taas en tiedä edes sun nimeä :D

        Ehkä sinunkin sitten pitäisi käydä niissä testeissä. :D on toi aika hassua. :D ajattelin joskus että olen niin outo yksilö että voiko kukaan olla samanlainen tai ymmärtää minua. Ja tuosta nimestäkin totesin että turha on etsiä kun ei löydä. :D ehkä ei ole tarkoituskaan vielä sitten löytää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä sinunkin sitten pitäisi käydä niissä testeissä. :D on toi aika hassua. :D ajattelin joskus että olen niin outo yksilö että voiko kukaan olla samanlainen tai ymmärtää minua. Ja tuosta nimestäkin totesin että turha on etsiä kun ei löydä. :D ehkä ei ole tarkoituskaan vielä sitten löytää.

        Niin, nimi on vaa nimi :D torstaita sinne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, nimi on vaa nimi :D torstaita sinne

        Niinhän se on nimi. Samoin sinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se on nimi. Samoin sinne.

        Mikä olo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä olo?

        Aika paska jos nyt suoraan sanoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika paska jos nyt suoraan sanoo.

        Jotenkin arvasin ja huomasin. Mikä on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin arvasin ja huomasin. Mikä on?

        Ahdistaa ja väsyttää. Ajatukset käy vaan tosi alhaalla. Jotenkin oma riittämättömyyden tunne. Ei ole tarpeeksi hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahdistaa ja väsyttää. Ajatukset käy vaan tosi alhaalla. Jotenkin oma riittämättömyyden tunne. Ei ole tarpeeksi hyvä.

        Ne on ajatuksia vaan. Missä et muka ois hyvä? Sitten mäkään en ole hyvä kun ollaan samanlaisia :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne on ajatuksia vaan. Missä et muka ois hyvä? Sitten mäkään en ole hyvä kun ollaan samanlaisia :D

        No kun tulee parhaillaan ajatus että voisi päättää päivänsäkin mutta en sitä itse tee vaan jonkun muun pitäisi. Pääsisinkö kaikesta tuskasta pois. Ehkä kun joku sota tulee niin sitten. Kun vaan ahdisti niin paljon ja kaikki se pitää peittää ja tuntuu että olisi epäonnistunut kaikessa. On vain niin yksin. On vain pari joiden kanssa voi olla itsensä ja niidenkään kanssa en ole tarpeeksi hyvä miten pitäisi ja muiden kanssa aiheutan sitä outoa hiljaisuutta ja olen se hiljainen ja kaikki ajattelee outona. Samalla sulkeudun kun ahdistun ja sitten tuntuu kaikki sellaiselta suorittamiselta. Pitää jotenkin olla täydellinen vaikka on kaukana siitä. En vain osaa tarpeeksi. Sitten pitää esittää että muka osaisi vaikka on vain pelkkä pettymys. En halua että huolestut liikaa tuosta vaan ota se ajatuksena. Minulla on vain täällä minun oleminen ja niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun tulee parhaillaan ajatus että voisi päättää päivänsäkin mutta en sitä itse tee vaan jonkun muun pitäisi. Pääsisinkö kaikesta tuskasta pois. Ehkä kun joku sota tulee niin sitten. Kun vaan ahdisti niin paljon ja kaikki se pitää peittää ja tuntuu että olisi epäonnistunut kaikessa. On vain niin yksin. On vain pari joiden kanssa voi olla itsensä ja niidenkään kanssa en ole tarpeeksi hyvä miten pitäisi ja muiden kanssa aiheutan sitä outoa hiljaisuutta ja olen se hiljainen ja kaikki ajattelee outona. Samalla sulkeudun kun ahdistun ja sitten tuntuu kaikki sellaiselta suorittamiselta. Pitää jotenkin olla täydellinen vaikka on kaukana siitä. En vain osaa tarpeeksi. Sitten pitää esittää että muka osaisi vaikka on vain pelkkä pettymys. En halua että huolestut liikaa tuosta vaan ota se ajatuksena. Minulla on vain täällä minun oleminen ja niin.

        No nyt kyllä lopetat tollaset jutut! Ei kellään ihmisellä ole kymmenittäin kenen kanssa voi olla täysin vapaasti. Mullakaan ei ole kuin pari ja sinä. Ja mä ihailen ainakin sua miten päättäväinen olet asioissa ja miten viisas olet.

        Miks taas sanot et sinulla vain täällä olemiset kun on puhuttu muustakin 🫤 itse vaan ajattelet tuonkin et muut pitäisi outona. Olet mulle rakas ihminen ja mua itkettää jos puhut tuollaisia 😕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun tulee parhaillaan ajatus että voisi päättää päivänsäkin mutta en sitä itse tee vaan jonkun muun pitäisi. Pääsisinkö kaikesta tuskasta pois. Ehkä kun joku sota tulee niin sitten. Kun vaan ahdisti niin paljon ja kaikki se pitää peittää ja tuntuu että olisi epäonnistunut kaikessa. On vain niin yksin. On vain pari joiden kanssa voi olla itsensä ja niidenkään kanssa en ole tarpeeksi hyvä miten pitäisi ja muiden kanssa aiheutan sitä outoa hiljaisuutta ja olen se hiljainen ja kaikki ajattelee outona. Samalla sulkeudun kun ahdistun ja sitten tuntuu kaikki sellaiselta suorittamiselta. Pitää jotenkin olla täydellinen vaikka on kaukana siitä. En vain osaa tarpeeksi. Sitten pitää esittää että muka osaisi vaikka on vain pelkkä pettymys. En halua että huolestut liikaa tuosta vaan ota se ajatuksena. Minulla on vain täällä minun oleminen ja niin.

        https://www.instagram.com/reel/C2xGTd2ytfL/?igsh=MWN3Y2EzdzRycDMxdg==

        <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun tulee parhaillaan ajatus että voisi päättää päivänsäkin mutta en sitä itse tee vaan jonkun muun pitäisi. Pääsisinkö kaikesta tuskasta pois. Ehkä kun joku sota tulee niin sitten. Kun vaan ahdisti niin paljon ja kaikki se pitää peittää ja tuntuu että olisi epäonnistunut kaikessa. On vain niin yksin. On vain pari joiden kanssa voi olla itsensä ja niidenkään kanssa en ole tarpeeksi hyvä miten pitäisi ja muiden kanssa aiheutan sitä outoa hiljaisuutta ja olen se hiljainen ja kaikki ajattelee outona. Samalla sulkeudun kun ahdistun ja sitten tuntuu kaikki sellaiselta suorittamiselta. Pitää jotenkin olla täydellinen vaikka on kaukana siitä. En vain osaa tarpeeksi. Sitten pitää esittää että muka osaisi vaikka on vain pelkkä pettymys. En halua että huolestut liikaa tuosta vaan ota se ajatuksena. Minulla on vain täällä minun oleminen ja niin.

        Voisitko vastata heti kun näet nämä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko vastata heti kun näet nämä

        En ole niin heikko että tekisin itselleni mitään.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt kyllä lopetat tollaset jutut! Ei kellään ihmisellä ole kymmenittäin kenen kanssa voi olla täysin vapaasti. Mullakaan ei ole kuin pari ja sinä. Ja mä ihailen ainakin sua miten päättäväinen olet asioissa ja miten viisas olet.

        Miks taas sanot et sinulla vain täällä olemiset kun on puhuttu muustakin 🫤 itse vaan ajattelet tuonkin et muut pitäisi outona. Olet mulle rakas ihminen ja mua itkettää jos puhut tuollaisia 😕

        Ehkä minä vaan tarvitsisin enemmän tukea kuin muut. Jotenkin sellainen olo kun on erilainen että voiko olla oma itsensä ja että ahdistuneisuuskin rajoittaa paljon. Kun on valmiiksi jo se ajatus ettei ole tarpeeksi hyvä ja ei osaa samalla tavalla kuin muut. Kun on vain hiljaisempi ja ajattelen että se johtuu minusta kun olen se erilainen ja outo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole niin heikko että tekisin itselleni mitään.

        Joo mutta saan silti huolestua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mutta saan silti huolestua.

        Olen niin tylsä etten tekisi vaan. Helppo vain esittää aina että kaikki on hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä minä vaan tarvitsisin enemmän tukea kuin muut. Jotenkin sellainen olo kun on erilainen että voiko olla oma itsensä ja että ahdistuneisuuskin rajoittaa paljon. Kun on valmiiksi jo se ajatus ettei ole tarpeeksi hyvä ja ei osaa samalla tavalla kuin muut. Kun on vain hiljaisempi ja ajattelen että se johtuu minusta kun olen se erilainen ja outo.

        Se on ihan ok et tarvii tukea. Ja ei muut välttämättä ajattele susta niin, en mä ainakaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on ihan ok et tarvii tukea. Ja ei muut välttämättä ajattele susta niin, en mä ainakaa.

        Ei sitten varmaan niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen niin tylsä etten tekisi vaan. Helppo vain esittää aina että kaikki on hyvin.

        No miten sä nyt yhtäkkiä oisit tylsäks muuttunut. Tänää on nyt huono fiilis, älä ajattele jooko tuota ees 😪


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun tulee parhaillaan ajatus että voisi päättää päivänsäkin mutta en sitä itse tee vaan jonkun muun pitäisi. Pääsisinkö kaikesta tuskasta pois. Ehkä kun joku sota tulee niin sitten. Kun vaan ahdisti niin paljon ja kaikki se pitää peittää ja tuntuu että olisi epäonnistunut kaikessa. On vain niin yksin. On vain pari joiden kanssa voi olla itsensä ja niidenkään kanssa en ole tarpeeksi hyvä miten pitäisi ja muiden kanssa aiheutan sitä outoa hiljaisuutta ja olen se hiljainen ja kaikki ajattelee outona. Samalla sulkeudun kun ahdistun ja sitten tuntuu kaikki sellaiselta suorittamiselta. Pitää jotenkin olla täydellinen vaikka on kaukana siitä. En vain osaa tarpeeksi. Sitten pitää esittää että muka osaisi vaikka on vain pelkkä pettymys. En halua että huolestut liikaa tuosta vaan ota se ajatuksena. Minulla on vain täällä minun oleminen ja niin.

        Et sä ole yksin kun oon etätukiveikkona jos se mitää lohduttaa etkä saa tehdä mitään itsellesi. Mulle olet täydellinen ja tärkeä paras ystävä. Ei kukaan ole täydellinen ja hyvä kaikessa, mutta rosot ja puutteet tekee ihmisestä sen täydellisen itsensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitten varmaan niin.

        Onhan kaikki ok?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitten varmaan niin.

        Nyt en sitten yhtään tiedä olinko avuksi edes ja mikä on tilanne 😕 miten voin nukkuukaan 😥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt en sitten yhtään tiedä olinko avuksi edes ja mikä on tilanne 😕 miten voin nukkuukaan 😥

        Sanoin jo etten tekisi itselleni mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoin jo etten tekisi itselleni mitään.

        Joo no anteeks et olen tyhmä pska.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo no anteeks et olen tyhmä pska.

        Ai sinäkö niin koet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sinäkö niin koet?

        Kun en ois saanut olla huolissaan


      • Anonyymi

        Ei kai sillä sitten jos niin itse sanot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun en ois saanut olla huolissaan

        Saa sitä olla huolissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun en ois saanut olla huolissaan

        Anteeksi että olen tämmöinen. Aiheutan sinullekin vain pahaa mieltä.


      • Anonyymi

        Olen ihan perseestä itse kun aiheutan vain pahaa mieltä muille kun en osaa olla normaali.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ihan perseestä itse kun aiheutan vain pahaa mieltä muille kun en osaa olla normaali.

        Kaikilla on huonoja hetkiä, päiviä, viikkoja. Se on ihan normaalia. Sivusta huomenta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikilla on huonoja hetkiä, päiviä, viikkoja. Se on ihan normaalia. Sivusta huomenta

        Se että huonon olon aiheuttaa muille ei ole normaalia. Minä en muuta osaakaan kuin loukata ja satuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se että huonon olon aiheuttaa muille ei ole normaalia. Minä en muuta osaakaan kuin loukata ja satuttaa.

        Ehkä vain luulet aiheuttaneesi. Ne "muut" voivat kyllä itse vaikuttaa siihen, millaisia tunteita itsessään ruokkivat. Ystävät tietysti myötäelää toisen pahoja tunteita, mutta se on ystävyyden ydintä. Sivu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä vain luulet aiheuttaneesi. Ne "muut" voivat kyllä itse vaikuttaa siihen, millaisia tunteita itsessään ruokkivat. Ystävät tietysti myötäelää toisen pahoja tunteita, mutta se on ystävyyden ydintä. Sivu

        Eli aiheutan silti omalla olollani toiselle pahan olon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        When I'm in my darkest hour,
        You are always there for me.
        You raise me up like a flower,
        And make things easier to see.

        Thanks for being my best friend,
        I wish you happy valentines day!
        I hope our friendship will never end,
        Maybe one day you won't be so far away!

        Hyvää ystävänpäivää paras ystävä :D
        Tää laulu oli lisäks mun mielestä meille hyvä, kuuntele niin ymmärrät. Oot tärkeä <3
        https://youtu.be/Yb8r3ZZAQx4?feature=shared

        Hyvää huomenta sinne. Väsyttää tosi paljon mutta ajattelin silti jaksaa. Juuri nyt on vaikeaa niinhän se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli aiheutan silti omalla olollani toiselle pahan olon.

        Aiheutat lopulta hyvän olon. Miten? Kun kerrot pahasta olosta ->luotat siihen toiseen -> toinen tuntee sen tunteen eli jakaa sen sun kanssa -> sun olosi kevenee -> toinen huomasi auttaneensa sua -> toisen olo paranee !
        Lopulta teidän suhde vahvistuu, koska uskalsit kertoa pahasta olosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aiheutat lopulta hyvän olon. Miten? Kun kerrot pahasta olosta ->luotat siihen toiseen -> toinen tuntee sen tunteen eli jakaa sen sun kanssa -> sun olosi kevenee -> toinen huomasi auttaneensa sua -> toisen olo paranee !
        Lopulta teidän suhde vahvistuu, koska uskalsit kertoa pahasta olosta.

        Mutta sittenhän se tunne jaettuna on se että toisen hyvä olo huononee minun taakan takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sittenhän se tunne jaettuna on se että toisen hyvä olo huononee minun taakan takia.

        Ei kaikki ole noin suoraviivaista. Niin moni asia vaikuttaa kokonaisuuteen. Jotkut pistävät pahan olon nopeastikin halki, poikki ja pinoon. Hetkisen kuluttua kaksi ihmistä onkin sitten iloisia ja he säteilevät hyvää oloa ympärilleen.


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😋 ­­N­­y­­­m­­­f­o­­m­­­a­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18266360

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Kiitos frendi, laitoin papukaijamerkin rintaan, niin tunnistat varmasti sitten

      • Anonyymi

        Pidä sitä rangaistustasi lahjana

        Et ehtiny tehä pahempaa


    • Anonyymi

      14.2.Iloista Ystävän päivää!💐❤️

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kivaa viikonalkua (joo). ..
      Sullekkin.

      Pidän sua siltikin vähän vaarallisena mulle, mutta ehkä tämä voi keväillen tai syksyisin muuttuakkin minunkin
      Mieliala.

      Mutta ehkä meissä tosiaan on aika paljon yhteistäkin.

      Mielenlaadussa sun muussa.?

      • Anonyymi

        Jos tämä olisi mieheltä niin vatsataisin, että on meissä samaa ja kuulutaan yhteen! 😍


    • Anonyymi

      Kenelle tämä Ap? Kerro hänelle? 🙂

    • Anonyymi

      Olen Mies ja tuoksun Raikkaalta ja lämmin syli odottaa sinua halauksiin ja unelmiin?

    • Anonyymi

      Haluatko piiskaa hiljaa ja hallitusti?

    • Anonyymi

      Tiedät keltä! m>n

      • Anonyymi

        Tiedänkö?


    • Anonyymi

      Voimme saavuttaa jotain järisyttävää yhdessä, tule matkaan niin Räjähdät

    • Anonyymi

      K & T?

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1837
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1534
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1213
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1156
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe