Kuka muistaa vielä--?

Tässä se menee koko hihhuleiden äänetyssuunnitelma. Aluksi piti äänestää Saria, jota ilkeä toimittaja kiusasi. Sitten Aaltolaa. Ja sitten Halla-aho. Ja lopuksi oli pakko äänestää Stubbia...

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18237168/mika-aaltola-saa-aaneni

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18226738/jussi-halla-aho-voittaa-vaalit

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18233365/suomi-tulee-saamaan-itsenaisyytensa-ajan-huonoimman-presidentin-joka-tuhoaa-suomen-turvallisuuden

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18239733/saara-essayjah-teki-upean-vaalityon

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18225284/seitseman-pressaehdokasta-yhdeksasta-vaittaa-etta-sukuolia-on-enemman-kuin-kaksi

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18225727/tohtori-halla-aho-on-enaa-2-jaljessa-ylioppilas-haavistoa

https://keskustelu.suomi24.fi/t/14222814/sari-essayah-loi-jauhot-suuhun-vasurifemalolle!

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18207086/sari-oli-loistava-eilinen-ylen-tentissa!

22

535

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei olisi uskonut, että "mistänäitäoikeintulee" onkin hihhuli, kun uskalsi paljastaa laatimansa äänestyssuunnitelman Sarin vaalimenestyksen turvaamiseksi.
      Mutta kun seuraa hänen typeriä viestejään, niin osoittavathan ne selvästi, että hihhulista siinä on kysymys.
      Ei kukaan täysjärkinen viitsi kaiket päivät tunkea omia tyhmiä viestejään palstalle.

• No hyvä kun ihan tunnustit että palstalla on typeriä viestejä. Siis viestejä joilla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Unohdit vain sen, että en minä ole noita täysin todellisuudesta vieraantuneita tekstejä kuten "Halla-aho voittaa vaalit" tai "Sari oli loistava" tai "Mika Aaltola saa ääneni" viestejä tänne palstalle alunperin kirjoittanut. Sen ovat tehneet sinun uskonveljesi. Koeta nyt tulla toimeen sen asian kanssa.

• Anonyymi

Sinulla on nyt päällä samantasoista määrätietoista kanssaveljien ja -sisarten tekemisen arvostelua kuin uskovaispiireissä on tapana. Olethan varovainen, ettet lipsahda.

• Anonyymi

Kiitos, "mistänäitäoikeintulee."

Minä koetan olla varovainen.

• Anonyymi

Eiköhän nuo ole pääasiassa yhden tyypin aloituksia,
      joten mitä oikein yrität väittää. Mistä monikko tulee? Kuinka moni tarkalleen tässä suunnitelmassa on väittämäsi mukaan ollut mukana?
      ”Lopuksi oli pakko äänestää Stubbia”
      Kaikkia seitsemää muuta ehdokasta äänestäneet joutuivat äänestämään toisella kierroksella jompaakumpaa kahdesta muusta ehdokkaasta, kun ensimmäisellä kierroksella ollut ei päässyt toiselle kierrokselle.. sitä paremmalta tuntuvaa vaihtoehtoa, jos ylipäätään jotain äänestävät.. mitä ihmeellistä siinä on. Itse äänestin mielelläni myös toisella kierroksella, en millään pakolla, ei ollut vaikea äänestää.

• Anonyymi

Muistamistätuulee!muista!

• Anonyymi

koita muistella

• Anonyymi

Mnot:n, on nähnyt paljon vaivaa saadakseen selville kuinka ns. "hihhulit" ovat äänestäneet, mutta se täytyy muistaa, että Suomessa on vapaat vaalit, ja jokaisella äänioikeutetulla on oikeus äänestää aivan miten tahtoo ja kenet parhaaksi katsoo.

• Anonyymi

Menihän näissä vaaleissa hyvin monen äänestyskuvittelu ihan pommiin, olihan vaaleissa isoista asioista kysymys. Mutta kai me taas hyvän presidentin saimme, vaikka en häntä ensimmäisellä kierroksella äänestänytkään. Toisella kierroksella se liberaalien ja Mnotinkin ehdokas oli se "kakkonen"!

• Kuinka monat kertaa mun pitää sanoa, että minä en äänestänyt ketään. En ensimmäisellä enkä toisella kierroksella? Meneekä tämä teille tampioille ollenkaan päähän? Toisella kierroksella olisi äänestänyt jos siellä olisi ollut Essayh tai Halla-aho. Kumpaakin vastaan olisi äänestänyt. Nyt olisi ihan sama kummasta tuli pressa. Hyviä liberaaleja kumpikin.

• Anonyymi

Stubb ajaa enemmän seksuaalivähemmistöjen etuja kuin Haavisto. Todennäköiseesti vielä kiroatte katkerasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Stubb ajaa enemmän seksuaalivähemmistöjen etuja kuin Haavisto. Todennäköiseesti vielä kiroatte katkerasti.

On paljon oleellisempia äänestysperusteita äänestää presidenttiä,
        eikä kakkoskierroksella ollut sen parempia vaihtoehtoja,
        mutta olen ihan tyytyväinen Stubbiin, vaikka onkin melko liberaali arvoiltaan.
        Sen näkee sitten myöhemmin miten tyytyväisinä pysytään.

• Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

Kuinka monat kertaa mun pitää sanoa, että minä en äänestänyt ketään. En ensimmäisellä enkä toisella kierroksella? Meneekä tämä teille tampioille ollenkaan päähän? Toisella kierroksella olisi äänestänyt jos siellä olisi ollut Essayh tai Halla-aho. Kumpaakin vastaan olisi äänestänyt. Nyt olisi ihan sama kummasta tuli pressa. Hyviä liberaaleja kumpikin.

Arvaapa ketä tämä edes kiinnostaa ?
        Annas olla, kun joku erehtyy sulle vastaamaan, niin sillä ei ole väliä, mitä vastataan, mutta vastaajan täytyy mielestäsi olla hihhuli ?
        Olet sä niin aivokuollut, ettei mitään rajaa.. 🤕

• Anonyymi kirjoitti:

Arvaapa ketä tämä edes kiinnostaa ?
        Annas olla, kun joku erehtyy sulle vastaamaan, niin sillä ei ole väliä, mitä vastataan, mutta vastaajan täytyy mielestäsi olla hihhuli ?
        Olet sä niin aivokuollut, ettei mitään rajaa.. 🤕

Teitä näyttää kiinnostavan kun väen väkisin väitätte että olen käynyt äänestämässä ja suren nyt kun Haavistosta ei tullut pressaa. Tälläisen ihmeellisen "laulun" te olette tänne kehittäneet. Ja toistatte sitä tämän tästä. Teitä siis kiinnostaa mutta ei minua....

• Anonyymi

Teitä näyttää kiinnostavan kun väen väkisin väitätte että olen käynyt äänestämässä ja suren nyt kun Haavistosta ei tullut pressaa. Tälläisen ihmeellisen "laulun" te olette tänne kehittäneet. Ja toistatte sitä tämän tästä. Teitä siis kiinnostaa mutta ei minua....

Pohdit koko IoppueIämäsi näitä asioita, HlNTTl.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pohdit koko IoppueIämäsi näitä asioita, HlNTTl.

Sinun "mistänäitäoikeintulee", kannattaissi jo rauhoittua. Tee itsesi naurettavaksi tuollaisella jokapäiväisellä postaamisella, vai jatkuuko sinun murrosikäsi hautaan saakka?
        Tyhmyyttä ei kannata tuoda esiin joka päivä.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinun "mistänäitäoikeintulee", kannattaissi jo rauhoittua. Tee itsesi naurettavaksi tuollaisella jokapäiväisellä postaamisella, vai jatkuuko sinun murrosikäsi hautaan saakka?
        Tyhmyyttä ei kannata tuoda esiin joka päivä.

Tyhmäksi voi sanoa sellaista ihmistä joka uskoo olemattomia ja pitää kiinni uskomastaan faktojenkin edessä. Miksi sinä et voi tunnustaa että haluat minut pois täältä siksi, että teen teille hihhuleille kiusallisia kysymyksiä, joihin teillä ei ole vastausta?

Sen jälkeen teille tulee aina kiire siirtää maalitolppia. Jotain asiasta kertoo myös se, että minä olen valmis tapaamaan teikäläisiä koska tahansa. Mutta kun tätä ehdottaa niin te luikitte pakoon koko ajatusta. Niin että koska tavataan?

• Anonyymi

Tyhmäksi voi sanoa sellaista ihmistä joka uskoo olemattomia ja pitää kiinni uskomastaan faktojenkin edessä. Miksi sinä et voi tunnustaa että haluat minut pois täältä siksi, että teen teille hihhuleille kiusallisia kysymyksiä, joihin teillä ei ole vastausta?

Sen jälkeen teille tulee aina kiire siirtää maalitolppia. Jotain asiasta kertoo myös se, että minä olen valmis tapaamaan teikäläisiä koska tahansa. Mutta kun tätä ehdottaa niin te luikitte pakoon koko ajatusta. Niin että koska tavataan?

Itseasiassa teet karhunpalveluksen rauhallisille keskustelijoille tuollaisella tuollaisilla lapsellisilla kommenteillasi ja pilkkaamisella. Ei keskustelu ole tuollaista nälvimistä.

Toisaalta ne paljastavat hyvin sinun henkisen kapasiteettisi, eli taidat olla vielä murrosiässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itseasiassa teet karhunpalveluksen rauhallisille keskustelijoille tuollaisella tuollaisilla lapsellisilla kommenteillasi ja pilkkaamisella. Ei keskustelu ole tuollaista nälvimistä.

Toisaalta ne paljastavat hyvin sinun henkisen kapasiteettisi, eli taidat olla vielä murrosiässä.

tuskin on, ehkä uhmaiässä

• Anonyymi

Mitä se sinulle kuuluu, miten itse kukin äänestää. Suomessa on vapaat vaalit ja vaalisalaisuus. Kenenkään ei ole pakko paljastaa ketä äänestää

• Anonyymi

Vaalisalaisuus on hyvä asia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaalisalaisuus on hyvä asia

Se on rikkaus meillä

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      66
      5665
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      95
      3028
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      277
      2656
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2469
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      23
      2389
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      261
      1780
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      60
      1378
    8. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      13
      1243
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      88
      1185
    10. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      90