Olen käynyt vain yläkoulun huonoilla arvosanoilla ja olen olen ollut vain fyysisissä töissä mutta ei kiinnosta kuunnella pop, rock tai muitakaan genrejä.
Kuntosalilla kuuntelen aina klassista kuten autolla ajaessakin. Muulloin en kuuntele musiikkia. Kävin kuitenkin paikallisen kirjaston klassisen musiikin illassa ja sain melko kuivaa kohtelua kun en ollut kuten muut vaan hieman nuhjuinen enkä kunnolla koulutettu kun sitäkin kysyivät vaikka luulin musiikin olevan pääosassa. Eikö siis klassinen ole tehty minua varten?
Kenelle klassinen musiikki sallitaan?
5
318
Vastaukset 5
- Anonyymi
Kyseisessä antikvaarisessa kulttuurissa valitettavasti elää ja vallitsee jonkun verran, huomattavastikin snobismia, johon taas aina ja kaikkialla kuuluu ytimellisesti tärkeilyn yleinen virhetulkinta tärkeydeksi.
Yksilöllisillä tasoilla ilmiön voi vain asettaa omaan arvoonsa, eli olla lähinnä välittämättä siitä paskaakaan. Yleisemmin sen taas voi nähdä yhden alan musiikki-ihmisten haudankaivuuksi omalle taiteelleen. Jollaista voidaan tietenkin esimerkiksi kavahtaa, tai käyttää vaikkapa varoittavana esimerkkinä muissa yhteyksissä.- Anonyymi
Sähköinen ääni tulee taivaasta! Ala liikkua, liikkua, liikkua, liikkua, liikkua, liikkua, AAAA!!!
- Anonyymi
mahtuu sekaan tympeitäki mut on myös onneksi mukaviakin.
- Anonyymi
Tylsää kaikki. Ihmisyys on tylsää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tylsää kaikki. Ihmisyys on tylsää.
Siepot lentää kun niiden käsketään liitää, oi linnut te palatkaa kai tänne pohjoiseen vielä, mun teitä ikänä on ja sydän jäähdyttää!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2872279
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2671339- 221334
- 41846
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i139823Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤237729Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa240725- 56560
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell46491- 38478