Ystäväni kanssa ystävänpäivänä. Pelkään et se pilaa välimme jos teemme sen.
Vastaukset 9
- Anonyymi
Se on jokin raja. Ystävät ja kaverit erikseen ja seksi Erikseen. Itsekin mietin asiaa ja en itse ole edes mikään nuori. Olen kusessa itseäni vanhempaan naiseen enkä edes runkkaa hänelle.
- Anonyymi
Se vaara tuossa tietysti on, että ystävä ei ehkä tyydy yhteen kertaan vaan vaatii sitä samaa sitten aina, ja murjottaa jos ei saa tahtoaan läpi...
- Anonyymi
Syventää suhdetta ihan aina
- Anonyymi
Anna mennä vaan. Kyllä mä sulle aamukahvit keitän tai sinä minulle. Ystävyys jatkuu silti. Olet rakas.
- Anonyymi
Itekki olis ollu eka kertalaiseks seksii mut eipäs sitä onnistu. just täytin 15v poika.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7062131Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss3651158- 74990
Poliisi kiilasi mopoilijan
Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö160907Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E65656- 46634
- 33617
- 88587
- 32580
- 38534