kukkia?
Ostatko kotiin
84
544
Vastaukset
- Anonyymi
Kesäisin pihalle, sisälle en nyt saa mahdutettua. Alkaa olla terraarioita kaikki tasot täynnä mihin niitä voisi laittaa muuten. Ja tietyt tasot pidetään vapaina, myös kukkasilta.
Jasu - Anonyymi
Kukkasia! Kaikilleb!
Ostan joskus ja laitan pöydälle maljakkoon💐
- Anonyymi
Miesystävä käväisi tänään tuomassa kukkia 🥰
- Anonyymi
Minulle myös 🥰🥰 Siis ei sinun mies vaan omani 😂😂
Ostaisin kyllä mielelläni leikkokukkia, mutta minulla harvemmin on rahaa laitettavaksi niihin. Mieluummin laitan pennoseni ruokaan.
- Anonyymi
Ostan ehkä kerran kuussa. Nyt on ja vielä ovat pirteitä vaikka jos tuossa ovat olleet 1,5 viikko, valkoiset päivänkakkaran tai kehäkukan malliset, tiedä mitä ovat.
Neilikoita ja ruusuja ostan myös, vähän sitä mikä kimppu sattuu olemaan edullinen. Ostan joskus, kun olen mukavalla fiiliksellä. Kaunis kukkakimppu piristää mieltä.
- Anonyymi
Jos on jotain juhlia silloin. Joulu, pääsiäinen jne. Muuten kyllä saan kukkia muilta kun käyvät vaikka kylässä. Mietin tossa että ainuttakaan viherkasvia en ole ostanut kaikki tulleet jotain muulta.
- Anonyymi
Ite joutuu ostamaan tämä on kyllä aika väärin.
- Anonyymi
Odotan juuri ystävänpäivä kukkaa kotiin. 💓
- Anonyymi
Mitä kukat kustantaa?
- Anonyymi
Tässäpä kaitsu sulle kontenttia kohta aplodeja sataa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääsee heti takaisin reserviin ym ym kukkahommia havaittu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot kyllä todella nero lapsi kaitsu näytätkin tosi fiksulta, hyvä sinä👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot kyllä todella nero lapsi kaitsu näytätkin tosi fiksulta, hyvä sinä👍
Ihan on vastaava homma ku ois päässyt tuurverkkoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan on vastaava homma ku ois päässyt tuurverkkoon
Miltä tuntuu olla julkinen pelle k?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiintoista tuo nimi tuossa.. miettinytkin et voisko...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukkelis kakkelis ja ätmille äitimuori toi vaippoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukkelis kakkelis ja ätmille äitimuori toi vaippoja
Kukkanen kallis
Aina silloin tällöin on kiva ostaa kukkia koriin, niistä tulee kiva fiilis. Tänään sain ruusuja pojaltani ystävänpäivän kunniaksi 🌹
Ostan aina välillä Orkideoita. Joskus törsään ja olen kerralla käyttänyt 50-90e niihin. 🙄 Vanhat Orkideat myös kukkii varsinkin kesällä. Viime elokuussa oli yli sata yksittäistä kukkaa (6-8 Orkideaa kukki samaan aikaan). Isoimmat yksittäiset kukat oli 6-8cm kokoisia.
Puutarhassa mlnulla kasvaa yli 400 sipulia (tulppaaneja, helmililjoja, skilloja, krookuksia), kaksi ruusuköynnöstä, muutama kärhö, ja 5 pionia. Siis varsinainen kukkameri tulossa, jos talvehtiminen onnistuu.
Siis tykkään kukista. 😊Hei miten sait kärhön pidettyä hengissä. ? Mä siis onnistuin, niin hyvin että se kuoli…
Terv: harjoittelija🙈Haaveilija39 kirjoitti:
Hei miten sait kärhön pidettyä hengissä. ? Mä siis onnistuin, niin hyvin että se kuoli…
Terv: harjoittelija🙈Kärhön istutuksessa on kikkansa. Pitää kaivaa 80-100cm kuoppa maahan ja kuoppa sala-ojittaa kivillä tai lecasoralla (5-10cm). Sitten vaan kärhö kuoppaan ja juurenniska kunnolla mullan alle. Seisova vesi on kärhön surma. Jos halua kukkia käynnökseen, pitää multa olla hyvää. Kekkilän, hiililulta tai Helsingin veden ”kakkamultaa”. Loppu tulee laadukkaasta taimesta.
Orkideoita ei saa kukkimaan ellei ole eteläikkunaa ja malta ”kiduttaa” kasvia talvella (ei kannata kovin usein kastella). Kesän aurinko ja lannoitus loppukeväällä tekew loput.
Mistä noita ruusuja voi ostaa? Mulla ei ikinä oo ollu, mutta pari Ruusupuron suunnittelemaa tuolia sentäs löytyy.
- Anonyymi
Ihan perusmarketissakin myydään ainakin pks. Löytyy kukkakaupoista ja puutarhoilta tietysti.
Anonyymi kirjoitti:
Ihan perusmarketissakin myydään ainakin pks. Löytyy kukkakaupoista ja puutarhoilta tietysti.
Siis jossain vihannesosastolta vai. Onkohan kukkakauppoja meillä päin. Joo en välttämättä ruusua tarkoittanu. Yleensä puhun kaikista kukista ruusuina. Mutta ruusuja kai myydään leikkokukkina. Vai oliks ne sittenkin just ne mitä myydään juurrutettuna ruukkuna. Mitä yleensä sinkku mies vois tehdä kukilla. Pari tyhjää saviruukkua mulla on.
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Siis jossain vihannesosastolta vai. Onkohan kukkakauppoja meillä päin. Joo en välttämättä ruusua tarkoittanu. Yleensä puhun kaikista kukista ruusuina. Mutta ruusuja kai myydään leikkokukkina. Vai oliks ne sittenkin just ne mitä myydään juurrutettuna ruukkuna. Mitä yleensä sinkku mies vois tehdä kukilla. Pari tyhjää saviruukkua mulla on.
Lähellä vihanneksia usein ovat. Usein valikoima on kausiluontoista. Ystävänpäivän aikaan saa kukkakimppuja, pääsiästä ennen narisisseja, keväällä tulppaaneja ja äitien päivänä ruusuja ja jouluna tietysti joulun ajan kukkia.
Eikö mieskin voi yhtälailla pitää kauniista asioista kuin nainen? Eikä kaikki naisetkaan välitä kukista. Anonyymi kirjoitti:
Lähellä vihanneksia usein ovat. Usein valikoima on kausiluontoista. Ystävänpäivän aikaan saa kukkakimppuja, pääsiästä ennen narisisseja, keväällä tulppaaneja ja äitien päivänä ruusuja ja jouluna tietysti joulun ajan kukkia.
Eikö mieskin voi yhtälailla pitää kauniista asioista kuin nainen? Eikä kaikki naisetkaan välitä kukista.Tietenkin mies voi tykätä. Vois harjotuksen vuoksi ostaakin itelleen. niin sitten menee oikein kun ostaa vaikka naiselle. Ettei nyt mitä tahansa tuu ostettua sieltä vihannesosastolta. Ei varmaan ilahtuis, jos veis jonkun ruukkusalaatin.
- Anonyymi
Tietysti :) Harmemmun leikkokukkia, mutta niitäkin.
Minulla on aina viherkasveja ja esimerkiksi orkideat kukkivat aika ajoin.
Kyllä minulla on tapana ostaa itselleni myös leikkokukkia, erityisesti jos teen paljon etätöitä kotona. - Nyt maljakossa on pinkkejä tulppaaneja. Edelliset tulppaanit olivat keltaisia.- Anonyymi
Kait sen niinkin voi sanoa, kun ostan kukkia muorille. On se kyllä joskus vienyt ne muuallekin.
Poimin sille aina joskus myös horsman tuolta maantien ojasta.
-keinovaginamies- - Anonyymi
Pitäisi elvyttää tuo tapa uudestaan. Ostin silloin tällöin yhden ruusun suippoon maljakkoon. En tiedä kastelinko liikaa tai liian vähän tai olisiko saanut kastella ollenkaan mutta pidin niitä aina kuihtumiseen asti ja annoin olla koskematta niihin, ettei rapistu tomuksi. Kunnes heitin roskiin. Pidän kukista, vaikka en niistä oikeastaan mitään tiedä. - cu-
Ostan huonekasveja. Tykkään tehdä kodistani viidakon. 🌵🪴
- Anonyymi
Itsellä on pienimuotoinen talvipuutarha köynnöskasveineen, varustettuna riippumatolla, kiva rentoutua talvipäivän auringossa musiikkia kuunnellen, kun ulkona on epämiellyttävän kylmä.
Anonyymi kirjoitti:
Itsellä on pienimuotoinen talvipuutarha köynnöskasveineen, varustettuna riippumatolla, kiva rentoutua talvipäivän auringossa musiikkia kuunnellen, kun ulkona on epämiellyttävän kylmä.
Kuulostaa kyllä todella ihanalta paikalta. 🙂
- Anonyymi
Silloin tällöin tulee käytettyä.
- Anonyymi
En... Ostan.
Hei 🤗 tottakai tuon sulle kukkia 🌹🥰
No en!
Mitä niillä tekisin? 🤔- Anonyymi
Laittaisit maljakkoon ja vaikka sohvapöydälle 😀👍 No vitsivitsi. Paitsi et huonekasvit ilmeisesti edistää terveyttä 😁🍃🌺 Itellä ei oo kukan kukkaa, mut silti aina suunnittelen ostavani niitä 😅
N32 Anonyymi kirjoitti:
Laittaisit maljakkoon ja vaikka sohvapöydälle 😀👍 No vitsivitsi. Paitsi et huonekasvit ilmeisesti edistää terveyttä 😁🍃🌺 Itellä ei oo kukan kukkaa, mut silti aina suunnittelen ostavani niitä 😅
N32Ei oo kuin rahi... kaatuis maljakko.
Ja en mä niistä saa kyllä mitään... happanevat maljakkoon, tai nuutuvat muuten yksikseen. 😁
Mietin jo joulukuusiakin, että siinä joku kasvi tapetaan turhaan...
Jos karsittais metsään ja luovuttais runkonsa mun talon lämmitykseen, pääsis kiertoon...monetko kukat lojuu jossain kaatopaikoilla ja vaan maatuu jonnekin missä elää jotain joskus 100 vuoden päästä ehkä....🙄Disseisback kirjoitti:
Ei oo kuin rahi... kaatuis maljakko.
Ja en mä niistä saa kyllä mitään... happanevat maljakkoon, tai nuutuvat muuten yksikseen. 😁
Jos karsittais metsään ja luovuttais runkonsa mun talon lämmitykseen, pääsis kiertoon...monetko kukat lojuu jossain kaatopaikoilla ja vaan maatuu jonnekin missä elää jotain joskus 100 vuoden päästä ehkä....🙄Kai sinulla keittiössä on joku pöytä? 🙂
Kukat tuo kivasti väriä ja kevättä keittiöön kun pistelet siellä aamupalaa🌷- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Jos karsittais metsään ja luovuttais runkonsa mun talon lämmitykseen, pääsis kiertoon...monetko kukat lojuu jossain kaatopaikoilla ja vaan maatuu jonnekin missä elää jotain joskus 100 vuoden päästä ehkä....🙄Hm... saan kyllä kiinni sun pointista. Ehkä sä haet sen estetiikan jostain muualta sitten 👍
N32 Xena-183 kirjoitti:
Kai sinulla keittiössä on joku pöytä? 🙂
Kukat tuo kivasti väriä ja kevättä keittiöön kun pistelet siellä aamupalaa🌷Ei oo keittiössä, kun ruoksiluhuoneessa, mutta en mä niitä katselis.... tsekkaan änäripelien highlightejä kännykästä. 😁
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Jos karsittais metsään ja luovuttais runkonsa mun talon lämmitykseen, pääsis kiertoon...monetko kukat lojuu jossain kaatopaikoilla ja vaan maatuu jonnekin missä elää jotain joskus 100 vuoden päästä ehkä....🙄Ei kaikella ole käyttötarkoitusta. Lopeta nyt se perhanan tohottaminen hetkeksi ja istu katsomaan kukkia. Kuvittele siihen eteesi maljakollinen kukkia. Kauniita, sielua rauhoittavia kukkia. Nuuhkaiset pitkään sisään ja piiitkään uuloos. Siinä on kukkia. No niin. Eikö olekin mukavaa :D - cu-
Disseisback kirjoitti:
Ei oo keittiössä, kun ruoksiluhuoneessa, mutta en mä niitä katselis.... tsekkaan änäripelien highlightejä kännykästä. 😁
Just joo 🙄
No edes yksi kukka yöpöydälle? 😉Anonyymi kirjoitti:
Hm... saan kyllä kiinni sun pointista. Ehkä sä haet sen estetiikan jostain muualta sitten 👍
N32Saan sen siisteydestä. Päivänvalo kämppään. Yksinkertaisuutta ja nätti halkopino hivelee silmää. 😁 Yhdenmittaista ja tukeva, suora ja pelti päällä.
Anonyymi kirjoitti:
Ei kaikella ole käyttötarkoitusta. Lopeta nyt se perhanan tohottaminen hetkeksi ja istu katsomaan kukkia. Kuvittele siihen eteesi maljakollinen kukkia. Kauniita, sielua rauhoittavia kukkia. Nuuhkaiset pitkään sisään ja piiitkään uuloos. Siinä on kukkia. No niin. Eikö olekin mukavaa :D - cu-
No mun mirlikuvat päättyy johonkin korkrintaan leikatun nurtsin tuoksuun...joku hyisintti korkrintaa sais aikaan allergisen reaktion.
Näky... erivärisiä kasveja kuolemassa...
Kukkaverhot fiksumpia... tai kuvio tapetissa tms...
Ei tavoita mitään hienoa... saman kiksin saisin
shampanjavispilästä.- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
No mun mirlikuvat päättyy johonkin korkrintaan leikatun nurtsin tuoksuun...joku hyisintti korkrintaa sais aikaan allergisen reaktion.
Näky... erivärisiä kasveja kuolemassa...
Kukkaverhot fiksumpia... tai kuvio tapetissa tms...
Ei tavoita mitään hienoa... saman kiksin saisin
shampanjavispilästä.Luovutan...öitä. - cu-
Xena-183 kirjoitti:
Just joo 🙄
No edes yksi kukka yöpöydälle? 😉Miksi? 🤔
Mutsilla on huonekasveja vaikka kuinka. Se tykkää kukista. Ehkä enempi ruukkukukista kyllä....ja niiden väreistä...
Mut mua ei liikuta yhtään... ei kotons ainakaan...tuolla pihalla voivat värittää maisemaa, mut mun kotona ne toisivat vain vaivaa...🙄Disseisback kirjoitti:
Miksi? 🤔
Mutsilla on huonekasveja vaikka kuinka. Se tykkää kukista. Ehkä enempi ruukkukukista kyllä....ja niiden väreistä...
Mut mua ei liikuta yhtään... ei kotons ainakaan...tuolla pihalla voivat värittää maisemaa, mut mun kotona ne toisivat vain vaivaa...🙄No, jos et tykkää, niin ei väkisin. Makunsa kullakin. 🙂
Minä tykkään huonekasveista ja ottaisin töihinkin, mutta kun sitä pitäisi siellä jonkun hoitaa lomienkin aikana, niin en ole enää vienyt. Minusta huonekasvit tuovat viihtyisyyttä ja rauhoittavat ja iloisen väriset kukat piristävät. - Vihreällä ympäristöllä on tutkittu olevan suuri vaikutus psyykkiseen hyvinvointiinkin. 👍Xena-183 kirjoitti:
No, jos et tykkää, niin ei väkisin. Makunsa kullakin. 🙂
Minä tykkään huonekasveista ja ottaisin töihinkin, mutta kun sitä pitäisi siellä jonkun hoitaa lomienkin aikana, niin en ole enää vienyt. Minusta huonekasvit tuovat viihtyisyyttä ja rauhoittavat ja iloisen väriset kukat piristävät. - Vihreällä ympäristöllä on tutkittu olevan suuri vaikutus psyykkiseen hyvinvointiinkin. 👍Niin, ei ne mutsinkaan krysamteemit ahdista kun käyn, mut itsehän niitä nyppii ja tonkii. 😄
Disseisback kirjoitti:
Niin, ei ne mutsinkaan krysamteemit ahdista kun käyn, mut itsehän niitä nyppii ja tonkii. 😄
Viherkasveista ja puutarhakasveista meillä kyllä luonto karsii heikot yksilöt.., mutta orkideat saan kukkimaan uudelleen, kun uitan niitä joka viikko pari tuntia vedessä ja leikkokukille muistan yleensä tarkistaa veden myös. 😁
- Anonyymi
Virkistyisit ja piristyisit! Kukka on elävä, ihminen eloton ilman värikästä kukkaa!
Xena-183 kirjoitti:
Viherkasveista ja puutarhakasveista meillä kyllä luonto karsii heikot yksilöt.., mutta orkideat saan kukkimaan uudelleen, kun uitan niitä joka viikko pari tuntia vedessä ja leikkokukille muistan yleensä tarkistaa veden myös. 😁
No jonkun fiikuksen saat kukkimaan kun seisot päälläsi viikon js höpötät mukavia. 😬
Disseisback kirjoitti:
No jonkun fiikuksen saat kukkimaan kun seisot päälläsi viikon js höpötät mukavia. 😬
Tuon jätänkin sitten sinulle 👍 Kumpikin luonnistunee paremmin sinulta. 😉
Xena-183 kirjoitti:
Tuon jätänkin sitten sinulle 👍 Kumpikin luonnistunee paremmin sinulta. 😉
No ihan vaan esimerkkinä, että pikkkuisen saattais moni asia mennä vähän yli...😬
Disseisback kirjoitti:
No ihan vaan esimerkkinä, että pikkkuisen saattais moni asia mennä vähän yli...😬
Minulta hoituu sellaiset asiat, mistä teen rutiineja. Ilmalämpöpumpun suodattimet imuroin sunnuntaisin, huonekasvit kastelen maanantaisin, jotakin muuta teen perjantaisin jne. 👍
Xena-183 kirjoitti:
Minulta hoituu sellaiset asiat, mistä teen rutiineja. Ilmalämpöpumpun suodattimet imuroin sunnuntaisin, huonekasvit kastelen maanantaisin, jotakin muuta teen perjantaisin jne. 👍
No mulla jokainen päivä on erilainen.... sunnuntaina voin olla yövuorossa, aamussa vapaalla ja sit pitää keretäkin ties mitä....😄
Anonyymi kirjoitti:
Virkistyisit ja piristyisit! Kukka on elävä, ihminen eloton ilman värikästä kukkaa!
Pöh... hyvinkin oon eläväväinen ilmankin. 😬
Voihan niitä jatsoa pihalla kesällä. 😄- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
No mulla jokainen päivä on erilainen.... sunnuntaina voin olla yövuorossa, aamussa vapaalla ja sit pitää keretäkin ties mitä....😄
Ei sillä ole mitään väliä - kukkia pöytään!
Disseisback kirjoitti:
En minäkään välttämättä ole joka päivä edes kotona, mutta muistutus kännykässä auttaa 😀
Xena-183 kirjoitti:
En minäkään välttämättä ole joka päivä edes kotona, mutta muistutus kännykässä auttaa 😀
No mulla toi ei toimis...😄
En laittais tasan muistutusta, et kastele kukat....😬Disseisback kirjoitti:
No mulla toi ei toimis...😄
En laittais tasan muistutusta, et kastele kukat....😬Jotkin kukat on siitä hyviä, että ne mielenosoituksellisesti laskevat lehtensä, jos ovat vettä vailla. Minun kukkaseni ovat olohuoneessa sekä ruokailuhuoneessa, mitä yleensä käytän työhuoneenani, joten ne ovat kyllä silmissä, jos olen kotona. Ne minä itse asiassa muistankin ihan vain sen maanantairutiinin kautta, mutta huomaan myös jos vaikka sattuisin unohtamaan.
Ilmalämpöpumpun imurointi on ollut minulla ohjelmassa vasta vajaan vuoden, joten siitä minulla on muistutus joka sunnuntai samoin kuin parista uudemmasta hommasta.🙂Xena-183 kirjoitti:
Jotkin kukat on siitä hyviä, että ne mielenosoituksellisesti laskevat lehtensä, jos ovat vettä vailla. Minun kukkaseni ovat olohuoneessa sekä ruokailuhuoneessa, mitä yleensä käytän työhuoneenani, joten ne ovat kyllä silmissä, jos olen kotona. Ne minä itse asiassa muistankin ihan vain sen maanantairutiinin kautta, mutta huomaan myös jos vaikka sattuisin unohtamaan.
Ilmalämpöpumpun imurointi on ollut minulla ohjelmassa vasta vajaan vuoden, joten siitä minulla on muistutus joka sunnuntai samoin kuin parista uudemmasta hommasta.🙂No sun arkeen sopii tuollainen hifistely. 😄
Mäkin voisin olla vaikka millainen hortonomi jos mulla ei ois kaikkee muuta. 😬Disseisback kirjoitti:
No sun arkeen sopii tuollainen hifistely. 😄
Mäkin voisin olla vaikka millainen hortonomi jos mulla ei ois kaikkee muuta. 😬Juu. Niin minäkin korjaisin vaikka naapurinkin autot, jos mulla ei olis.. 😉
Xena-183 kirjoitti:
Juu. Niin minäkin korjaisin vaikka naapurinkin autot, jos mulla ei olis.. 😉
Niin mäkin jos jäis aikaa oman auton korjauksen jälkeen....ja lämmityksen, puuntron, nurtsinleikkuun, siivoilun, pyykkihuollon, ruuanlaiton ja vuorotyön jälkeen. 😬
Noin lyhyesti...😬Disseisback kirjoitti:
Niin mäkin jos jäis aikaa oman auton korjauksen jälkeen....ja lämmityksen, puuntron, nurtsinleikkuun, siivoilun, pyykkihuollon, ruuanlaiton ja vuorotyön jälkeen. 😬
Noin lyhyesti...😬Omakotitalon hoitamisessa on aina oma hommansa.
Tosiasiassa minulta se autojen korjaaminen oli kyllä ihan vitsi, kuten ehkä huomasitkin. - Olisihan minulla vaikka kuinka paljon siihen aikaa, jos vain viitsisin. 😉Xena-183 kirjoitti:
Omakotitalon hoitamisessa on aina oma hommansa.
Tosiasiassa minulta se autojen korjaaminen oli kyllä ihan vitsi, kuten ehkä huomasitkin. - Olisihan minulla vaikka kuinka paljon siihen aikaa, jos vain viitsisin. 😉Tiesin... on mullakin paljon aikaa vaikka hoitaa mitä kasveja...ei siitä ole kyse....😄
Mutta mä en haluaa vastuita turhaan lisää. 🙂
- Anonyymi
Kyllä tykkään pioneista
- Anonyymi
Hyvin harvoin, varsinkaan sisätiloihin. Jos tarkoitetaan leikkokukkia, niin en ikinä. Ne ovat maljakossa kuihtuessaan minusta kauhean masentavia. Sesonkikukkia (vaikka jouluksi) olen ostanut, mutta nyt mulla on ollut mm. sama syystähti jo 5 vuotta, jonka aina valmistelen kukkaan joulun alla. Syystähti joulutähsen sijaan siksi, koska minusta se on kasvina kestävämpi.
Pihalle tulee joskus ostettua kesäkukkiakin, mutta niitäkin on tullut viime vuosina ostettua hyvin vähän ja muutettua kukkapenkit lähinnä perennapenkeiksi. - Anonyymi
En. En kerkii paljoa kattelee niitä ku arkena käyn kotona vain nukkumassa.
- Anonyymi
Vähennä uniaikaa ja katso niitä kukkia prkl!
- Anonyymi
Sinulla ei ole elämää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähennä uniaikaa ja katso niitä kukkia prkl!
Voitko rauhoittua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitko rauhoittua?
En!!
Orkideoita yleensä ostan jos tulee hienoja vastaan, sillä hiukan harrastan niitä.
Yksi aloittelee kohta taas kukintaa.- Anonyymi
Jeeeee!
- Anonyymi
Montako vanaa pitää olla?
Anonyymi kirjoitti:
Montako vanaa pitää olla?
Ei varsinaisesti ole ostaessa väliä noiden määrällä, sillä olen enemmän kiinnostunut väreistä ja kuvioinneista (ja yleensdä ostan poistohyllystä kun kukinta on muutoinkin loppumassa).
Täällä yleensä kukkivat yksivanaisina, vaikka viihtyvätkin erityisen hyvin.
Joskus on kaksivanaisiakin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211881
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1481837Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561572Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1691410Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771385- 1531353
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191065