Paha ihminen

Anonyymi-ap

Riikka Purra on paha ihminen, ehkä hän on itse perkele. Kun puhutaan ihmisten toimeen tulon huonontamisesta Purra istuu eduskunta aitiossaan halveksiva hymy huulillaan. Hän selvästi nauttii ihmisten kärsimysten lisäämisestä.

8

166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Totta joka sana ja haluttais lisätäki vielä, vaan ei se lue kuitenkaa näitä. On vastenmielinen kahjo.

      • Anonyymi

        Kun ryyppää tarpeeksi alkaa nähdä perkeleitä
        , kuten aamulla WC:n peilistä.


    • Anonyymi

      Martti. Et voi käyttää huumeita loputtomiin, ensivaroitus on veltostuva piip.

      • Anonyymi

        Riikka Purra on osaava henkilö.
        Alansa ammattilainen ja taitava poliitikko.


    • Anonyymi

      Purra, Sipilä ja Koskiniemi politiikan tuholaiskolmikko.

    • Anonyymi

      Entä Sanna joka jakoi velkarahaa ,lähti ja jätti äänestäjät. Nyt hilluu miljonääripiireissä välittämättä pettyneistä äänestäjistä. Minä ,minä ja minä. Nythän Sannan ammattitaitoa tarvittaisiin ,mutta missä tämä perheenäiti on?

      • Anonyymi

        Kansa on niin tyhmää, pitävät siitä kun velkarahaa jaetaan ja napiset velkakurista.


    • Anonyymi

      Kuka tollo äänesti Koskiniemeä? Missä hoitajien palkankorotus viipyy!? Vaalilupaukset on pidettävä! Kansa muistaa!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 115
      2396
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2237
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2001
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1442
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      13
      1378
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1373
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1357
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe