Nainen mikä näistä maistuis

Anonyymi-ap

Kun katselet sohvalla tv tä niin 1 juusto naksut tai snaksit 2 taffelin perinteinen perunalastut 3 tavallinen hot dog eli ne pyöreät rinkulat

36

289

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

🍎🍏🍎🍏🍎🍏🍎🍏🍎🍏

• Anonyymi

Tarkoittaako tämä että tykkäät syödä paljaaltaan punaisia tai vihreitä chilejä eli esim hotkit ja rouskit 8 isoa kokonaista chilia hetkessä vai punaisia tai vihreitä paprikoita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoittaako tämä että tykkäät syödä paljaaltaan punaisia tai vihreitä chilejä eli esim hotkit ja rouskit 8 isoa kokonaista chilia hetkessä vai punaisia tai vihreitä paprikoita

Nää on omenoita😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nää on omenoita😄

Jaa kyllä välillä nainen tarvii perunalastuja tai juustonaksuja ei aina omenaa

• Anonyymi

😂 välis on ehta Kummeli-hahmo. Hot Rod-rinkulat. Hot dog on eri asia.

• Anonyymi

Niin on muttei heti muistunut nimi mieleen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin on muttei heti muistunut nimi mieleen

Kannattaisi tarjoutua Kummeleihin. Olisit hassun hauska hahmo ihan omana itsenäsi.

• Oululaisen hapankorput, Aura-juusto ja kurkkuviipaleet. Viinirypäleet pestynä ja omena (kuorittuna ja lohkottuna). 😁

• Anonyymi

Nyt kysyttiin taffelin tuotteista eikös estrellan tuotteet ole pahempia eli parhain on taffarel

• Anonyymi kirjoitti:

Nyt kysyttiin taffelin tuotteista eikös estrellan tuotteet ole pahempia eli parhain on taffarel

En syö kumpiakaan. En pidä naksuista, enkä raksuista.

• Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

Entä popcorneista

• Anonyymi kirjoitti:

Entä popcorneista

Ei kiitos. Niistä jää ikävä jälkimaku suuhun.

• Anonyymi

Kuivakkaa settiä

• Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

Nyt ei puhuttu mistään riisimuroista eli kellos konfleis riks raks ja pokseista tai maissilastuista

• Anonyymi kirjoitti:

Kuivakkaa settiä

Kuinka niin? Olen tarkka syömisen suhteen. Syön sitä, mikä minulle maistuu hyvältä.

• Anonyymi kirjoitti:

Nyt ei puhuttu mistään riisimuroista eli kellos konfleis riks raks ja pokseista tai maissilastuista

Ainoastaan hyvän dipin/ salsan kanssa sopii maustamaton maissilastu. Itse en noita juurikaan syö. Saatan maistaa, jos niita on tarjolla.

• Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

Ainoastaan hyvän dipin/ salsan kanssa sopii maustamaton maissilastu. Itse en noita juurikaan syö. Saatan maistaa, jos niita on tarjolla.

Pienenä joskus saanut tai armeijassakin taisi olla joskus maissilastuja mut eikö maissilastuihin lisätä maitoo ja hienoa sokeria ei mitään salsoja

• Enkä tukehdu. Purukalusto saa töitä.

• Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

Kuinka niin? Olen tarkka syömisen suhteen. Syön sitä, mikä minulle maistuu hyvältä.

Kuule nyt ei puhuta miehen siemennesteestä vaan sipseistä

• Anonyymi kirjoitti:

Pienenä joskus saanut tai armeijassakin taisi olla joskus maissilastuja mut eikö maissilastuihin lisätä maitoo ja hienoa sokeria ei mitään salsoja

Ai puhutaanko me muroista? Luulin, että puhutaan maissilastuista.

En hoksannut.

• Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

Enkä tukehdu. Purukalusto saa töitä.

Elämän pitää maistua eikä olla yhtä hapankorppua!

• Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

Ai puhutaanko me muroista? Luulin, että puhutaan maissilastuista.

En hoksannut.

Eikö maissilastut ole muroja mut nyt täytyy mennä nukkumaan öitä

• Anonyymi kirjoitti:

Elämän pitää maistua eikä olla yhtä hapankorppua!

Makoisia unia!

öitä! 🥱

• Anonyymi

Sun listasta puuttui PALKKATYÖ.

• Anonyymi

Ei mikään noista. Syön nyt nuudeleita.

• Anonyymi

Nuudeli näyttää lapamadolta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuudeli näyttää lapamadolta.

Syö silmät kiinni. Mä en onneksi ole koskaan nähnyt lapamatoja, eli ei haittaa.

• Anonyymi

Miksi? Miksi minua pitäisi kiinnostaa lapamadot? Ei mulla ole lapamatoja ja jos joskus on, niin minua kiinnostaisi vain miten niisät pääsee eroon, ei se miltä ne näyttävät.

• Anonyymi

Kierteinen !

• Anonyymi

Naksut noista.. mutta ei taffelin, vaan rainbown.
      Sit vois olla niitä sydämiä taffelilta..
      On ne muistaakseni taffelin.
      Tietty nakkipakettikin on hyvä eväs töllöä katellessa.
      Entäs sun mielestäsi? :)

• Anonyymi

Välis prkl. Suhteesi jäävät lyhyiksi, kun syötät naisillesi tuollaista moskaa. Kuolevat sydäriin!

-keinovaginamies-

• Anonyymi

Pyh pskat!! Kyl sitä tervellisiimpikin kuolee..

• Eilen minulla oli leffaeväänä minipurkki Pringles Original sipsejä, kun käytiin tyttären kanssa katsomassa Luottomies - All in elokuva Finnkinon After Workeillä.

Minipurkki on siitä hyvä, kun minulle tulee snakseihin helposti himo, niin pohja tulee aiemmin vastaan kuin isossa purkissa. 😉

• Mummielestä televaattorii syynätessä kaiken herkullisempii on Rumperin pusut.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      129
      4086
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      323
      2096
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      248
      1831
    4. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      1790
    5. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      106
      1750
    6. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      439
      1691
    7. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      453
      1544
    8. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      53
      1302
    9. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      44
      1276
    10. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      452
      1256
    Aihe