Moro!!
Nyt on semmoinen tilanne millainen on hyvin monella eli pitäisi saada töitä ennenkuin järki lähtee!!!
Sattuneista syistä työhistoriaa ei ole juuri kertynyt. Vuoden verran päiväkodissa nuoruudessa ja vähän toista vuotta vanhushuollossa muuan vuosi sitten.
Olen perheellinen,lapset jo isoja sillä nuorinkin täytti 15v . Lapsiq tässä 3.
Syy miksi en ole ollut töissä on sfyysinen sairauteni jonka vuoksi olenkin ollut nyt pari vuotta eläkkeellä.
Mutta nyt!! Miehen narsistinen käytös pahentunut iän myötä. Kontrolloi rahankäyttöäni vahvemmin kuin koskaan ja minulla
Oisko kellään vinkata töitä? Töiden potäisi olla lähinnä kotoa käsin tehtävää.
Puhelinmyyntiin en enää lähde,sitä kokeilin muutaman kuulauden ja ei ole mitään järkeä istua illat yhdessä huoneessa puhuen vihaisille asiakkille, myymässä lehteä ja saaden käteen pari sataa euroa.
Mistä töitä
9
278
Vastaukset
- Anonyymi
Orpo (Kok.) ja Satonen (Kok.) lupasivat panna Suomen kuntoon antamalla yli 100 000 työpaikkaa, joten ota heihin rohkeasti yhteyttä.
Muista pitää puolesi TES:n ja irtisanomissuojan osalta.- Anonyymi
Minä yritin ottaa orpoon yhteyttä ei kuulema ehdi olla köyhän asialla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokoomus, etsi köyhä ja tapa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On nyt sit päköpäissään hassannut miljardin, kun ei osaa keskustella. Kelpaa sitten vielä jakaa rahaa leväperäisesti ohituskaistoille. On järkevää suututtaa myös AY, pelkän oman ideologian takia ja sitten päivitellä lakkosumaa.
- Anonyymi
Onko koulutusta mihinkään?
- Anonyymi
Suomi24 sivusto on varmaan huonoin paikka työn etsimiseen eli kokeile jotain toista ideaa esim. ottamalla eri firmoihin yhteyttä...
- Anonyymi
Kuka etsii töitä? Täällä nyt joutuu paikkailemaan muiden hommia, kun sitä ei muut tee. Miksi ihmeessä meillä ei ole vahvempaa työntekijäedustusta näissä päättävissä elimissä. Kaikilla poliittinen tausta, ei hyvä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka etsii töitä? Täällä nyt joutuu paikkailemaan muiden hommia, kun sitä ei muut tee. Miksi ihmeessä meillä ei ole vahvempaa työntekijäedustusta näissä päättävissä elimissä. Kaikilla poliittinen tausta, ei hyvä!
On muuten törkeitä palkkioita aluevaltuutetuilla. Ylellä juttu. Kokouspalkkiot tietyillä alueilla 19 000, matkakulut ja ansionmenetykset päälle. Lisäksi puoluetuet. Hallitusta ja lautakuntia löytyy. Hallintotieteen professori Stenvall ehdottaa säästötalkoisiin osallistumista.
- Anonyymi
Miksi sen miehen kanssa pitää olla?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .18010470Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523595Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja543361- 642885
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2152266- 1162213
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252053Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671648Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221476Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121396