Mikä miestäni vaivaa

Anonyymi-ap

Alempiin seurustella 4v sitten. Olin täysin rakastunut, enkä ollut koskaan kokenut niin . Viihdyttiin yhdessä, huluteltiin, naurettiin oli romatiikkaa ym ym. Pienet jutut alkoivat heti alkuun vähän vaivaamaan, kuten jos puhuttiin puhelimessa ja minua jäi joku hänen sanominen vaivaamaan hän siihen että" no. Tämä puhelu loppui tähän" Eikä vastannut kun yritin soittaa takaisin. Elettiin siis kaukosuhteessa. Näitä oli paljon, mutta ajattelin että olen liian herkkä., eikä saa pienistä välittää.
Aikaa kului. Aloin asumaan hänen luonaan vuoroviikoin. Olin onnellinen kun nähtiin enemmän. Alaikäisten lasteni vuoksi tuo järjestely, olivat siis vuoroviikoin isällään. Mentiin naimisiin. Pikkuhiljaa alkoi vaivaamaan hänen alkoholin käyttönsä, mikä oli myös minulla hänen myötään lisääntynyt . Humaltuneena alkoi kovat riidat, joihin tuli väkivalta mukaan ja hän heitti minut myös usein ulos asunnostaan. Tätä jatkui. kunnes hommasin oman asunnon paikkakunnasta jossa hän asui. Koska minulla vakituinen työpaikka siellä. Tytär muutti mukana. Se oli jotenkin hänelle liikaa ja hän muuttui vielä pahemmaksi. Sosiaalisen median kautta laittanut minulle julkisesti loukkaavia viestejä. Estin hänet ja sitten alkoi uhkailu. Nyt olen laittanut avioeron vireille. Pelottaa mitä hän vielä keksii, uhkailee nyt kertovansa lapsilleni ja ystävilleni minkälainen olen. Jos olen jotain luottamuksellisesti hänelle puhunut, uhkaa puhua niistä. Vaikka se kaikki mitä hän on minulle tehnyt on moninkerroin pahempaa, myöskin rikos. . Miten ihminen voikaan muuttua noin. Voiko alkoholiongelma saada aikaan tuollaista vai onko jokin ihan mahdollinen diagnoosi. Eipä sillä kai enää väliä, mutta mietityttää ja etenkin se kuinka pitkälle tällainen ihminen voi mennä.

3

309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lopeta yhteydenotto ja tee rikosilmoitus! Tee asialle stoppi ennenkuin se äityy pahemmaksi ! T. Uhri joka kärsii traumoista edelleen ja erosta on jo 10v

    • Anonyymi

      Pois Pois Pois tuon miehen lähettyviltä, jo eilen viimeistään tänään!

      Jo pelkästään tyttäresi takia. Jos olisit yksin, aikuisena voisit tehdä mitä haluat mutta jo velvollisuutesi lastasi kohtaan vaatii, pakottaa sinun poistuvan tuon miehen elinpiiristä niin kauas kuin mahdollista.
      Ammattisi kuulostaa olevan alalta jossa on suht helppo vaihtaa paikkakuntaa. Joten mene kauas miehestä ja avioerohakemus heti käyntiin (sillä ei ole väliä missä päin Suomea asut!)

      Sinun ei tarvitse kuulla eikä nähdä miehen uhkailuja: vain laita sen numero estokieltoon, et vastaa mihinkään tuntemattomiin puheluihin, poista se kaikista someyhteyksistäsi ja nyt uudella paikkakunnalla , keskittäydy täysin ammattiisi ja lapsiisi.

      JA pysy miehistä erossa! Laita lapsesi elämässäsi etusijalle!

    • Anonyymi

      No aika tyypillinen tarina. Suhteen alkuvaiheessa olet ollut niin rakastunut, että et ole "huomannut" henkistä väkivaltaa ja manipulointia kuin jonain outona olona. Nyt kun vuosia on kulunut, ei olla enää pelkästään henkisessä väkivallassa ja manipuloinnissa, mutta mukaan on tullut jo rikoksiksi luokiteltavia väkivallan muotoja. Tuskin hän on mihinkään muuttunut. Hän vain tuo itsestään enemmän esille asioita joita hänessä on aina ollut. Kukaan tuskin häntä diagnosoi, paitsi jos hän murhaa sinut niin sitten saattavat tutkia asiaa. Liekö sillä diagnoosilla niin väliäkään, oman ja lapsesi turvallisuuden välittömällä varmistamisella on väliä. Perhesurman todennäköisyys taitaa olla korkeimmillaan 0-2 vuotta erosta, että ainakin siihen asti suosittelen turvautumaan kaikkiin auttaviin tahoihin, joihin vain ikinä pystyt. Kun kerrot tilanteestasi jollekin näistä auttavista tahoista he neuvovat kuinka sinun tulee toimia. Ihan sellaisia käytännön neuvoja on, miten tuollaisia ihmisiä voidaan rajoittaa. Tärkeinpänä tietysti että pyrit katkaisemaan kaikki kontaktit häneen hyvin systemaattisesti.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      143
      10396
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      55
      2973
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2809
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1868
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1689
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1606
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. 82
      1368
    Aihe