Kivaa viikonloppua

Anonyymi-ap

Ystävälle. Anteeksi että olen tämmöinen.

204

1568

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos olet ystäväiseni nainen jota mussukaksi kutsuin, olet saanut jo anteeksi. Kiitos samoin kivaa viikonloppua🥰

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        😍 ­N­­­y­­m­­f­o­m­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18272058

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Itse en osannut auttaa ja vaan pahensin tilannetta 😕

      • Anonyymi

        Etkä pahentanut missään vaiheessa. Kirjoititko tuon ylemmänkin?


      • Anonyymi

        Okei. Mietinkin tuota mussukka sanaa että oletko joskus sanonut niin muttei tullut mieleen.


      • Anonyymi

        Mitä sinun viikonloppuun? Ja kivaa viikonloppua myös. Toivottavasti en liikaa kuormittanut sinua kun avauduin olosta. Pitää vain hyväksyä itsensä sellaisena kuin on ja että on vajavainen. Masennus ja ahdistustakin varmaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinun viikonloppuun? Ja kivaa viikonloppua myös. Toivottavasti en liikaa kuormittanut sinua kun avauduin olosta. Pitää vain hyväksyä itsensä sellaisena kuin on ja että on vajavainen. Masennus ja ahdistustakin varmaan.

        En tiedä mitä viikonloppuun ja samoin hyvää viikonloppua. Saahan sitä huonosta voinnista sanoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mitä viikonloppuun ja samoin hyvää viikonloppua. Saahan sitä huonosta voinnista sanoa.

        Okei. Kiva jos saa sanoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Kiva jos saa sanoa.

        Tietysti saa. En tiedä mikä itsellä on kun kolme yötä nyt mennyt etten saa unta oikein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Kiva jos saa sanoa.

        Viime yö oli tosi huono kun tuntui etten osannut auttaa ja jos sulle jäi tosi huono olo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Kiva jos saa sanoa.

        Inhoatko mua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti saa. En tiedä mikä itsellä on kun kolme yötä nyt mennyt etten saa unta oikein.

        Niin minullakin on se olo että väsyttää ja huonosti nukuttanut. :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viime yö oli tosi huono kun tuntui etten osannut auttaa ja jos sulle jäi tosi huono olo.

        Ei se sinusta ollut johtuvaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Inhoatko mua?

        Miksi inhoaisin sinua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Inhoatko mua?

        Se näyttelijä on muuten komea kun sanoit että se näyttää ihan sinulta. Ja jos miettii sille pitkät hiukset kuten sillä ehkä voi ollakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi inhoaisin sinua?

        En tiedä jos ei musta ole mitään apua. Mut en ajattele et oisit vajavainen tai mitään ja tuskin muutkaan. Mun on taas tosi vaikea luottaa itseeni 🫤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se näyttelijä on muuten komea kun sanoit että se näyttää ihan sinulta. Ja jos miettii sille pitkät hiukset kuten sillä ehkä voi ollakin.

        Onhan hän varmaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä jos ei musta ole mitään apua. Mut en ajattele et oisit vajavainen tai mitään ja tuskin muutkaan. Mun on taas tosi vaikea luottaa itseeni 🫤

        Arvaa onko minun vaikea luottaa itseeni. Mutta sillä hataralla pohjalla sanoin itselleni että on lupa olla sellainen kuin on. Jos olen pska niin olen sitten pska. Jos ahdistaa niin mitä sitten se on osa minua. Ja se kun sanoin etten ole riittävän hyvä niin sitten en vaan ole. Voin vain sanoa että olen sitten alkeellisella tasolla ja se on minun tasoni. Ei se silti muuta sitä mikä olen ihmisenä. Sinusta on ollut aina apua ja sekin kun "kuuntelet" kun puhun niin sekin joskus riittää. Ilman sinua olisin vain ollut syvemmässä omassa pskassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan hän varmaan.

        No olethan sinäkin varmasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvaa onko minun vaikea luottaa itseeni. Mutta sillä hataralla pohjalla sanoin itselleni että on lupa olla sellainen kuin on. Jos olen pska niin olen sitten pska. Jos ahdistaa niin mitä sitten se on osa minua. Ja se kun sanoin etten ole riittävän hyvä niin sitten en vaan ole. Voin vain sanoa että olen sitten alkeellisella tasolla ja se on minun tasoni. Ei se silti muuta sitä mikä olen ihmisenä. Sinusta on ollut aina apua ja sekin kun "kuuntelet" kun puhun niin sekin joskus riittää. Ilman sinua olisin vain ollut syvemmässä omassa pskassa.

        Kiitos noista sanoista. Muista vaan et se et koet noita asioita on vain omaa kokemustasi. Kukaan ei ajattele susta noin et oisit huono. Ainoastaan se entinen miehehesi voi ajatella koska on pettynyt et menetti sinut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos noista sanoista. Muista vaan et se et koet noita asioita on vain omaa kokemustasi. Kukaan ei ajattele susta noin et oisit huono. Ainoastaan se entinen miehehesi voi ajatella koska on pettynyt et menetti sinut.

        Tottakai on. Ja käyn oman pään sisällä jatkuvasti asioita. Monesti julkisessa paikassa lasken omaa ahdistusta päässä. Kerron itselle että ei tarvitse esittää mitään muuta kuin on kun tulee se "täydellisen" suorittajan rooli ja se ei ole kiva. Kun sillä vain yrittää peitellä sitä itseään ja virheitään vaikka niitä kuuluisi ihan olla ja näyttää. Viimeksi kun olin julkisessa paikassa ja meinasin alkaa itkemään kun tiesin että oli paha olo. Se johti siihen masennuskohtaukseen mikä sitten purkautui tänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai on. Ja käyn oman pään sisällä jatkuvasti asioita. Monesti julkisessa paikassa lasken omaa ahdistusta päässä. Kerron itselle että ei tarvitse esittää mitään muuta kuin on kun tulee se "täydellisen" suorittajan rooli ja se ei ole kiva. Kun sillä vain yrittää peitellä sitä itseään ja virheitään vaikka niitä kuuluisi ihan olla ja näyttää. Viimeksi kun olin julkisessa paikassa ja meinasin alkaa itkemään kun tiesin että oli paha olo. Se johti siihen masennuskohtaukseen mikä sitten purkautui tänne.

        Niin tuossa on se et alat pelätä sitä ajatusta ja siksi se tuntuu niin pahalta. Se pitäs vaan antaa tulla ja mennä. Ei helppoo tiedän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai on. Ja käyn oman pään sisällä jatkuvasti asioita. Monesti julkisessa paikassa lasken omaa ahdistusta päässä. Kerron itselle että ei tarvitse esittää mitään muuta kuin on kun tulee se "täydellisen" suorittajan rooli ja se ei ole kiva. Kun sillä vain yrittää peitellä sitä itseään ja virheitään vaikka niitä kuuluisi ihan olla ja näyttää. Viimeksi kun olin julkisessa paikassa ja meinasin alkaa itkemään kun tiesin että oli paha olo. Se johti siihen masennuskohtaukseen mikä sitten purkautui tänne.

        Sitä epätäydellisyys on siistii. Täydellistä ihmistä kun ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tuossa on se et alat pelätä sitä ajatusta ja siksi se tuntuu niin pahalta. Se pitäs vaan antaa tulla ja mennä. Ei helppoo tiedän.

        Niin se on. Julkinen paikka on paha kun haluaisi itkeä ja purkaa sen olon juuri sillä hetkellä muttei pysty siihen. Se olo oli pinnan alla ja tiesin että nyt on paha tilanne. Alkoi tulla niitä ajatuksia itsestä että on riittämätön ja että parempi kuin ei olisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai on. Ja käyn oman pään sisällä jatkuvasti asioita. Monesti julkisessa paikassa lasken omaa ahdistusta päässä. Kerron itselle että ei tarvitse esittää mitään muuta kuin on kun tulee se "täydellisen" suorittajan rooli ja se ei ole kiva. Kun sillä vain yrittää peitellä sitä itseään ja virheitään vaikka niitä kuuluisi ihan olla ja näyttää. Viimeksi kun olin julkisessa paikassa ja meinasin alkaa itkemään kun tiesin että oli paha olo. Se johti siihen masennuskohtaukseen mikä sitten purkautui tänne.

        Ja mä oon varmasti tosi paljon epätäydellisempi kuin sä. Mut ei se haittaa, se riittää kun on paras versio itsestäni. Yks laulu on oikeastaan aika hyvä tähän, odotas kun etin siihen sanat:

        Must tuntuu
        Et must ei tuu
        Fiksumpaa tai kauniimpaa
        Mä en saanu vaikuttaa
        Siihen millaset kortit saan
        Vuodet eikä kilsatkaan
        Tee must kai tän viisaampaa
        Mut viel voin vaikuttaa
        Siihen mitä näil korteil saan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä epätäydellisyys on siistii. Täydellistä ihmistä kun ei ole.

        Ei olekaan. Oli vain se kohtaus. Minulla harvoin on noin paha olo mutta mietin sillä hetkellä tosi inhottavia ajatuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mä oon varmasti tosi paljon epätäydellisempi kuin sä. Mut ei se haittaa, se riittää kun on paras versio itsestäni. Yks laulu on oikeastaan aika hyvä tähän, odotas kun etin siihen sanat:

        Must tuntuu
        Et must ei tuu
        Fiksumpaa tai kauniimpaa
        Mä en saanu vaikuttaa
        Siihen millaset kortit saan
        Vuodet eikä kilsatkaan
        Tee must kai tän viisaampaa
        Mut viel voin vaikuttaa
        Siihen mitä näil korteil saan

        Totta nuo sanat. En sanoisi että kumpikaan meistä olisi sen epätäydellisempi kuin toinenkaan. Meillä on omat asiat minkä takia painitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mä oon varmasti tosi paljon epätäydellisempi kuin sä. Mut ei se haittaa, se riittää kun on paras versio itsestäni. Yks laulu on oikeastaan aika hyvä tähän, odotas kun etin siihen sanat:

        Must tuntuu
        Et must ei tuu
        Fiksumpaa tai kauniimpaa
        Mä en saanu vaikuttaa
        Siihen millaset kortit saan
        Vuodet eikä kilsatkaan
        Tee must kai tän viisaampaa
        Mut viel voin vaikuttaa
        Siihen mitä näil korteil saan

        Minua vain se eniten ärsyttää omassa oireilussa että kun puran sen tänne ja sinäkin joudut sen takia kärsimään kun minä voin pahasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua vain se eniten ärsyttää omassa oireilussa että kun puran sen tänne ja sinäkin joudut sen takia kärsimään kun minä voin pahasti.

        Saat sä sen purkaa ja pitääkin purkaa. Ei pidä sen takia olla purkamatta, hyvät ystävät varmasti aina myötäelävät mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat sä sen purkaa ja pitääkin purkaa. Ei pidä sen takia olla purkamatta, hyvät ystävät varmasti aina myötäelävät mukana.

        Miksi puhut hyvät ystävät jos täällä ei muita ystäviä minulla täällä ole kuin sinä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi puhut hyvät ystävät jos täällä ei muita ystäviä minulla täällä ole kuin sinä?

        No tarkoitin et hyvät ystävät eli me... 🫤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tarkoitin et hyvät ystävät eli me... 🫤

        Niin joo. Tai siis jos sinä myötäelät mukana ystävänä niin eikö se niinkin voi olla? Ja minä taas jos sinulla on jotain.


      • Anonyymi

        Joo. Onko sinulla jotain omia ajatuksia nyt mitkä vaivaa mieltä vai onko minusta johtuvaa väsymystä tai pahaa oloa? Voit ihan rehellisesti sanoa mille tuntuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Onko sinulla jotain omia ajatuksia nyt mitkä vaivaa mieltä vai onko minusta johtuvaa väsymystä tai pahaa oloa? Voit ihan rehellisesti sanoa mille tuntuu.

        Ahdistaa kun ei tiedä tuleeko uni ja pelottaa et vanhat pakkoajatukset palaavat kun en luota itseeni. Lisäksi on huoli tärkeisen ihmisten voinnista ja yksinäisyys vähän vaivaa vaikka eilen yksi kaveri olikin kylässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Onko sinulla jotain omia ajatuksia nyt mitkä vaivaa mieltä vai onko minusta johtuvaa väsymystä tai pahaa oloa? Voit ihan rehellisesti sanoa mille tuntuu.

        Behm on vuoden artisti! Tässä ovat Iskelmä Gaalan voittajat https://www.is.fi/viihde/art-2000010233954.html

        Täs muuten kuva Behmistä niin tulit mieleen hänestä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Onko sinulla jotain omia ajatuksia nyt mitkä vaivaa mieltä vai onko minusta johtuvaa väsymystä tai pahaa oloa? Voit ihan rehellisesti sanoa mille tuntuu.

        Mietin ihastuisinko suhun jos kohdattaisiin tai kun kohdataan ja mitä kävisi kun kuitenkin niin samanlaisia ollaan :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahdistaa kun ei tiedä tuleeko uni ja pelottaa et vanhat pakkoajatukset palaavat kun en luota itseeni. Lisäksi on huoli tärkeisen ihmisten voinnista ja yksinäisyys vähän vaivaa vaikka eilen yksi kaveri olikin kylässä.

        Älä sitä nukkumisesta ahdistu. Itselläkin se on pätkittäistä mutta silti aina jotenkin saa nukuttua. Minäkin erittäin hataralla pohjalla luotan itseeni jotenkin ja sekin että hyväksyy itsensä vikoineen auttaa paljon. Eikö sinun nainen ole siellä seuranasi? Aina on kiva kun on kavereita välillä joita näkee. Itsekin olen melkein koko ajan yksin ja tavallaan pidänkin yksinolosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Behm on vuoden artisti! Tässä ovat Iskelmä Gaalan voittajat https://www.is.fi/viihde/art-2000010233954.html

        Täs muuten kuva Behmistä niin tulit mieleen hänestä :D

        Onhan Behm hyvä artisti ja kauniskin vielä. En tiedä olenko yhtä nätti. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin ihastuisinko suhun jos kohdattaisiin tai kun kohdataan ja mitä kävisi kun kuitenkin niin samanlaisia ollaan :D

        En osaa sanoa. :D minua vain pelottaa se että jos kohdataan ja en olekaan samanlainen mitä olet ajatellut tai jos joku asia olisikin eri tavalla mitä ajattelet minusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin ihastuisinko suhun jos kohdattaisiin tai kun kohdataan ja mitä kävisi kun kuitenkin niin samanlaisia ollaan :D

        Onko sinun hiukset sitten vähän tämäntyyliset? Tuossa kuvassa siis miehen. :D https://images.app.goo.gl/MtUWgGFixco9R5oW9


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahdistaa kun ei tiedä tuleeko uni ja pelottaa et vanhat pakkoajatukset palaavat kun en luota itseeni. Lisäksi on huoli tärkeisen ihmisten voinnista ja yksinäisyys vähän vaivaa vaikka eilen yksi kaveri olikin kylässä.

        Tämä tuli mieleen kun selasin juttuja että ihan minusta. :D https://www.instagram.com/reel/C1_WeiJqiGQ/?igsh=MW8zaTFpNzltb2QxYQ==


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahdistaa kun ei tiedä tuleeko uni ja pelottaa et vanhat pakkoajatukset palaavat kun en luota itseeni. Lisäksi on huoli tärkeisen ihmisten voinnista ja yksinäisyys vähän vaivaa vaikka eilen yksi kaveri olikin kylässä.

        Tämä taas voisi olla sinulle. :D https://www.instagram.com/reel/C1qyBMHKs56/?igsh=MTU5cm5qc3BzNWRkeg==


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En osaa sanoa. :D minua vain pelottaa se että jos kohdataan ja en olekaan samanlainen mitä olet ajatellut tai jos joku asia olisikin eri tavalla mitä ajattelet minusta.

        No jännittää muakin noi asiat itsestäni, mut toisaalta ei lämmin sydämesi mihinkään katoa vaikka nähdään. Tarkotan siis et se mitä olet ulkokuorelta ei vaikuta tietenkään mihinkään ja tiedän et oot kaunis joka tapauksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos tuli kiva mieli. Ei kukaan mulle lähetä ikinä mitään tuollaista.

        Minä lähetän. :D se oli kiva video minkä laitoit siitä halaus jutustakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisi tuo mäkin olla :D

        Niin totta. :D hyvä tuo sosiaalisesti akward. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidemmät on mulla.

        Tuolla samalla tyypillä on pidemmätkin jossain mutten löytänyt kuvaa siitä. :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jännittää muakin noi asiat itsestäni, mut toisaalta ei lämmin sydämesi mihinkään katoa vaikka nähdään. Tarkotan siis et se mitä olet ulkokuorelta ei vaikuta tietenkään mihinkään ja tiedän et oot kaunis joka tapauksessa.

        Olipa kivasti sanottu. Mietin vaan asioita taas paljon etten tiedä olisinko vain pettymys. Tai jos menettäisin sinut sitten jos olisinkin täysi idiootti jotenkin. Tai parhaillaan menen ihan lukkoon vaikka yleensä jännitys saa minut melko puheliaaksikin. Mitä enemmän stressaan asioita sen enemmän näen vaivaa että kaikki menee hyvin ja sitä enemmän se aiheuttaa minulle päänvaivaa. Silti olisin vain oma itseni kuten sinäkin varmasti. Tai sitten olemuksesi saa minutkin rennoksi ja en enää jännittäisi. Olet sinäkin ihan varmasti sydämestä lämmin ja komea ulkoa en epäile sitä yhtään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipa kivasti sanottu. Mietin vaan asioita taas paljon etten tiedä olisinko vain pettymys. Tai jos menettäisin sinut sitten jos olisinkin täysi idiootti jotenkin. Tai parhaillaan menen ihan lukkoon vaikka yleensä jännitys saa minut melko puheliaaksikin. Mitä enemmän stressaan asioita sen enemmän näen vaivaa että kaikki menee hyvin ja sitä enemmän se aiheuttaa minulle päänvaivaa. Silti olisin vain oma itseni kuten sinäkin varmasti. Tai sitten olemuksesi saa minutkin rennoksi ja en enää jännittäisi. Olet sinäkin ihan varmasti sydämestä lämmin ja komea ulkoa en epäile sitä yhtään.

        Vaikea sanoa miten se menisi tapaaminen :D varmaan ensin molempia jännittäisi mut eiköhän se siitä rentoutuisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuolla samalla tyypillä on pidemmätkin jossain mutten löytänyt kuvaa siitä. :(

        Oon mä nähnyt sen kanssa niil pidemmillä hiuksilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea sanoa miten se menisi tapaaminen :D varmaan ensin molempia jännittäisi mut eiköhän se siitä rentoutuisi.

        Niin voi olla että näin se menisi. :D tein äsken hyvää ruokaa äsken ja ajattelen aina että olisi kiva jakaa tuota jonkun kanssa ja katson miesten viestiä telkkarista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon mä nähnyt sen kanssa niil pidemmillä hiuksilla

        Onko se sitten yhtään sinun näköinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin voi olla että näin se menisi. :D tein äsken hyvää ruokaa äsken ja ajattelen aina että olisi kiva jakaa tuota jonkun kanssa ja katson miesten viestiä telkkarista.

        Ai hiihtoako? Mitä ruokaa teit 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai hiihtoako? Mitä ruokaa teit 😀

        Joo hiihtoa. Tuossa on vähän kaikkea mitä halusin mukaan. :D tein sellaista tomaattista kastiketta ja pastaa. Mutta kastikkeeseen laitoin vähän kaikkea. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo hiihtoa. Tuossa on vähän kaikkea mitä halusin mukaan. :D tein sellaista tomaattista kastiketta ja pastaa. Mutta kastikkeeseen laitoin vähän kaikkea. :D

        Kuulostaa oikein hyvältä, maistuisi :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa oikein hyvältä, maistuisi :D

        Olen vähän sellainen oman reseptin soveltaja kun yhdistelen monia asioita mutta monesti on tykätty niistä ruuista. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se sitten yhtään sinun näköinen?

        Varmaan joo, vaikea sanoo itsestään jotenki :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan joo, vaikea sanoo itsestään jotenki :D

        Okei. Siinä uudessa elokuvassa sillä on ainakin pidemmät hiukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen vähän sellainen oman reseptin soveltaja kun yhdistelen monia asioita mutta monesti on tykätty niistä ruuista. :D

        Tykkään itsekin ainakin mausteilla leikitellä. Mikä on sitten sun bravuuriruoka? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään itsekin ainakin mausteilla leikitellä. Mikä on sitten sun bravuuriruoka? :D

        Oletko joskus kysynyt tuota ennenkin. :D jotenkin kuulostaa tutulta tuo kysymys. Taisin vastata silloinkin etten tiedä kun yleensä tykkään tehdä aika monipuolisesti kaikkea. :D onko sinulla joku tietty?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään itsekin ainakin mausteilla leikitellä. Mikä on sitten sun bravuuriruoka? :D

        Mitkä on lemppari mausteita mitä tykkäät käyttää? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitkä on lemppari mausteita mitä tykkäät käyttää? :)

        Varmaan erilaiset pippurit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan erilaiset pippurit

        Itsellä on ollut sellaista sitruunaista pippuria ja sitten ihan mustapippuri. Ei taida sen enempää ollut. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko joskus kysynyt tuota ennenkin. :D jotenkin kuulostaa tutulta tuo kysymys. Taisin vastata silloinkin etten tiedä kun yleensä tykkään tehdä aika monipuolisesti kaikkea. :D onko sinulla joku tietty?

        Voi olla et oon kysynyt :D en muistanut ku et tosiaan mitään tiettyä sanonut. Ehkä sellainen chilimusteinen uunipellillä uunissa haudutettava kana itsellä :D tai se laitetaan sinne uuniin riisipedin päälle ja sitten ne riisit imee siitä samalla tulevaa makua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsellä on ollut sellaista sitruunaista pippuria ja sitten ihan mustapippuri. Ei taida sen enempää ollut. :D

        Mun mielestä mustapippurii voi laittaa mihin vaan :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla et oon kysynyt :D en muistanut ku et tosiaan mitään tiettyä sanonut. Ehkä sellainen chilimusteinen uunipellillä uunissa haudutettava kana itsellä :D tai se laitetaan sinne uuniin riisipedin päälle ja sitten ne riisit imee siitä samalla tulevaa makua.

        Olen itsekin joskus tuon tyylistä tehnyt. :D oli siis uunivuokaan riisiä sitten jotain hernemaissipaprikaa siihen ja sitten kanankoipia. Olen myös kanaakin valmistanut ihan itsessään uunissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä mustapippurii voi laittaa mihin vaan :D

        Voihan sitä vähän kuin suolaakin. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se sitten yhtään sinun näköinen?

        Tollaset hiukset mulla on nyt. Mut tuo malli ei näytä multa sitten :D


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen itsekin joskus tuon tyylistä tehnyt. :D oli siis uunivuokaan riisiä sitten jotain hernemaissipaprikaa siihen ja sitten kanankoipia. Olen myös kanaakin valmistanut ihan itsessään uunissa.

        Joo :D sitten joku ihan perus tonnikalalasagne on hyvä tai vaikka uunilohi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://images.app.goo.gl/KvP1QnSx7sUudM4v5
        Tuolmaset hiukset mulla on mut tuo malli ei sitten näytä multa :D

        Näytti malli vähän sille että oli vähän muokattu jollain ohjelmalla. :D Mutta siinä uudessa leffassa on se näyttelijä mikä ehkä näyttää kasvoilta vähän sinulta ja sillä on melkein noin pitkät hiukset siinä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo :D sitten joku ihan perus tonnikalalasagne on hyvä tai vaikka uunilohi

        On hyviä. :D pitää joku päivä tässä tehdä syön ensin viikon tätä minun gurmee ruokaa ja sitten ehkä jotain muuta. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tollaset hiukset mulla on nyt. Mut tuo malli ei näytä multa sitten :D

        Kihartuuko sinun hiukset yleensä? Itsellä on melko suorat koko ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kihartuuko sinun hiukset yleensä? Itsellä on melko suorat koko ajan.

        Kihartuu ne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kihartuu ne.

        Sellaiset rantahiukset tulee aina mieleen jos on miehellä pidempää hiusta ja kihartuu. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaiset rantahiukset tulee aina mieleen jos on miehellä pidempää hiusta ja kihartuu. :D

        Ai jaa :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaiset rantahiukset tulee aina mieleen jos on miehellä pidempää hiusta ja kihartuu. :D

        Tänää tulee Emma gaala. Sen aion katsoa.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänää tulee Emma gaala. Sen aion katsoa.

        Ai se tulee nyt. :D monelta se on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai se tulee nyt. :D monelta se on?

        Klo 20 alkaa neloselt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Klo 20 alkaa neloselt.

        Joo katson itsekin jos jaksan valvoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo katson itsekin jos jaksan valvoa.

        Heräät aina tosi aikasee :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heräät aina tosi aikasee :D

        Sisäinen kello herättää ja stressi varmaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sisäinen kello herättää ja stressi varmaan.

        Onhan se hyvä et rytmi pysyy. Veikkaan et Käärijä voittaa aika monta pystiä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se hyvä et rytmi pysyy. Veikkaan et Käärijä voittaa aika monta pystiä :D

        No on mutta vaikeuttaa nukkumista. Pitäisi nollata välillä ihan kunnolla muttei saa enää unta. Voi olla joo. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No on mutta vaikeuttaa nukkumista. Pitäisi nollata välillä ihan kunnolla muttei saa enää unta. Voi olla joo. :D

        Mä oon opetellut sellasen rentoumistavan millä aika hyvin saan unen :D mitä veikkaat kuka valitaan vuoden artistiksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon opetellut sellasen rentoumistavan millä aika hyvin saan unen :D mitä veikkaat kuka valitaan vuoden artistiksi?

        Millainen rentoutumistapa? :D en kyllä tiedä. Käärijä on kyllä vahvoilla varmaan jokaisessa. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon opetellut sellasen rentoumistavan millä aika hyvin saan unen :D mitä veikkaat kuka valitaan vuoden artistiksi?

        Eikös tuo järjestetä jossain siellä etelässä päin. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös tuo järjestetä jossain siellä etelässä päin. :D

        Joo järjestetään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen rentoutumistapa? :D en kyllä tiedä. Käärijä on kyllä vahvoilla varmaan jokaisessa. :D

        Mietin vaikka automatkaa johonkin mielessäni, kaikkia mutkia ja kuljen sitä reittiä mielessä. Samalla yritän rentouttaa kaikki lihakset jaloista lähtien.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin vaikka automatkaa johonkin mielessäni, kaikkia mutkia ja kuljen sitä reittiä mielessä. Samalla yritän rentouttaa kaikki lihakset jaloista lähtien.

        Pitää kokeilla tuota. Olen vieläkin hereillä ja katson tuota gaalaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää kokeilla tuota. Olen vieläkin hereillä ja katson tuota gaalaa.

        Valvon varmaan aamuyöhön itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valvon varmaan aamuyöhön itse.

        Mitä meinaat tehdä kun valvot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä meinaat tehdä kun valvot?

        Varmaan musiikkia ja pelaan :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan musiikkia ja pelaan :D

        Kuulostaa kivalle. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan musiikkia ja pelaan :D

        Kivaa sunnuntaita. Täällä paistaa aurinko. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivaa sunnuntaita. Täällä paistaa aurinko. :)

        Samoin, täällä paistaa myös :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin, täällä paistaa myös :D

        Saitko tehtyä biisejä ja mitä pelasit? Itsellä erittäin puuduttavaa sunnuntai tekemistä kun pitää hoidella näitä entisen juttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saitko tehtyä biisejä ja mitä pelasit? Itsellä erittäin puuduttavaa sunnuntai tekemistä kun pitää hoidella näitä entisen juttuja.

        Joo biisiä sain edistettyy. Pelasin netissä yhtä futispeliä :D no se ei sitten oo kovin kivaa tekemistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo biisiä sain edistettyy. Pelasin netissä yhtä futispeliä :D no se ei sitten oo kovin kivaa tekemistä.

        Ei olekaan. Hyvä että edistyi mitä ikinä teitkään. Kuulostaa hauskalta futispeli. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei olekaan. Hyvä että edistyi mitä ikinä teitkään. Kuulostaa hauskalta futispeli. :D

        Mulla kaks kappaletta mitkä edistyy ja lukuisia ideoita mitkä pitäs saada sovitettua niihin :D no joo oli kivaa kun kerrankin voitin kaikki pelit netissä mitkä pelasin :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla kaks kappaletta mitkä edistyy ja lukuisia ideoita mitkä pitäs saada sovitettua niihin :D no joo oli kivaa kun kerrankin voitin kaikki pelit netissä mitkä pelasin :D

        Onpa kiva. :D ja niinpä paras peli kun voittaa. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa kiva. :D ja niinpä paras peli kun voittaa. :D

        Joo. Kato inatagramis sellanen ku Meetquack.
        Hauskoja animaatioita mun mielestä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Kato inatagramis sellanen ku Meetquack.
        Hauskoja animaatioita mun mielestä :D

        Olipa hauskoja ankkoja. :D pystytkö suhteessa samaistumaan noihin? Itse en voinut edellisessä samaistua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipa hauskoja ankkoja. :D pystytkö suhteessa samaistumaan noihin? Itse en voinut edellisessä samaistua.

        Toivottavasti löytyy joku kenen kanssa pystyt sopeutumaan. Puuttuu sellainen video missä naisankka herää aikasemmin ja tekemään askareita melkoisella kolinalla ja kilinällä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti löytyy joku kenen kanssa pystyt sopeutumaan. Puuttuu sellainen video missä naisankka herää aikasemmin ja tekemään askareita melkoisella kolinalla ja kilinällä :D

        Teilläkö on niin. :D oli tuolla joku että aamuihminen ja toinen ei. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teilläkö on niin. :D oli tuolla joku että aamuihminen ja toinen ei. :D

        Vähä niin joo :D Mut säkin taidat olla aamuvirkku :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähä niin joo :D Mut säkin taidat olla aamuvirkku :D

        En ole synnynnäisesti sellainen. :D opittu tapa kun pakko herätä niin aikaisin. Itsekö jäät aina nukkumaan kun naisesi herää kolistelemaan? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole synnynnäisesti sellainen. :D opittu tapa kun pakko herätä niin aikaisin. Itsekö jäät aina nukkumaan kun naisesi herää kolistelemaan? :D

        No joo :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo :D

        Mutta sehän on kiva jos saa nukkua. :D Itse en saa. Ja kiva että teillä nuo videot kuitenkin osuu hyvin yhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sehän on kiva jos saa nukkua. :D Itse en saa. Ja kiva että teillä nuo videot kuitenkin osuu hyvin yhteen.

        Mikset saa nukkua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset saa nukkua?

        Pitää herätä töihin aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää herätä töihin aina.

        Ai viikonloppunakin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai viikonloppunakin?

        Ei viikonloppuisin. Nyt olen herännyt ihan vain sisäisen kellon takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei viikonloppuisin. Nyt olen herännyt ihan vain sisäisen kellon takia.

        Ajatteletko et me päädyttäisiin sänkyyn? Nukkuisitko paremmin jos saisit rakastelua ennen unia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei viikonloppuisin. Nyt olen herännyt ihan vain sisäisen kellon takia.

        Okei, itse viikonloppuna nukun pidempään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, itse viikonloppuna nukun pidempään.

        Nukkuisin itsekin jos saisin unta pidempään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nukkuisin itsekin jos saisin unta pidempään.

        Eikö sua väsytä kun heräät? Mitä jos jatkasit vaa unia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sua väsytä kun heräät? Mitä jos jatkasit vaa unia?

        No ei oikeastaan. Kun herään niin olen "virkeä"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nukkuisin itsekin jos saisin unta pidempään.

        Mulla on jotenkin tosi nihkeä olo tänään. Aivot on ihan väsyneet ja tuntuu ettei jaksais ajatella mitään. Sitten joku ahdistus päällä kans.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on jotenkin tosi nihkeä olo tänään. Aivot on ihan väsyneet ja tuntuu ettei jaksais ajatella mitään. Sitten joku ahdistus päällä kans.

        Mistä se voisi johtua? Jos menet aikaisin nukkumaan voisiko se auttaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä se voisi johtua? Jos menet aikaisin nukkumaan voisiko se auttaa?

        Voisi se auttaa mut en saa unta. No meillä on vieraita ja muuta tässä viikonloppuna ja kyl ne kuormittaa. Tarviin omaa aikaa jolloin voin olla vaan ihan rennosti jos kylässä olevien seurassa en siihen pysty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä se voisi johtua? Jos menet aikaisin nukkumaan voisiko se auttaa?

        Kun pelit ja musiikin tekeminen on asioita missä saan unodettua kaiken mielessä pyörivän ja kuormittavan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisi se auttaa mut en saa unta. No meillä on vieraita ja muuta tässä viikonloppuna ja kyl ne kuormittaa. Tarviin omaa aikaa jolloin voin olla vaan ihan rennosti jos kylässä olevien seurassa en siihen pysty.

        Niinhän se on. :/ me introvertit tarvitaan myös omaa aikaa että palautuu ymmärrän hyvin. Tai sitten jos voi olla täysin oma itsensä jonkun kanssa niin se voi olla palauttavaa enemmän kuin pitää olla jotenkin vierasvarainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se on. :/ me introvertit tarvitaan myös omaa aikaa että palautuu ymmärrän hyvin. Tai sitten jos voi olla täysin oma itsensä jonkun kanssa niin se voi olla palauttavaa enemmän kuin pitää olla jotenkin vierasvarainen.

        Joo tuon lisäyksen meinasin laittaa et jos joku sellainen et voi olla omaitsensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se on. :/ me introvertit tarvitaan myös omaa aikaa että palautuu ymmärrän hyvin. Tai sitten jos voi olla täysin oma itsensä jonkun kanssa niin se voi olla palauttavaa enemmän kuin pitää olla jotenkin vierasvarainen.

        Onks mitään unia ollut? Ois suuri unikirja nyt tuossa pöydässä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo tuon lisäyksen meinasin laittaa et jos joku sellainen et voi olla omaitsensä.

        Olen introverttinä jotenkin niin iloinen vaikkakin väsynyt johtuen omasta arjesta mutta silti että saan olla yksin kuin että ihmisen kanssa joka on niin kuormittava ja hankala koko ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onks mitään unia ollut? Ois suuri unikirja nyt tuossa pöydässä :D

        Ei oikein muistettavia unia. :D viime yönä kuulin jonkun naisen sanovan jonkun sanan olikohan "noniin". Kuului tosi kovaa vaikka ei naapureista pitäisi kuulua noin kovaa ääntä. Mietin sanoinko sen itse mutta en kyllä sanonut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oikein muistettavia unia. :D viime yönä kuulin jonkun naisen sanovan jonkun sanan olikohan "noniin". Kuului tosi kovaa vaikka ei naapureista pitäisi kuulua noin kovaa ääntä. Mietin sanoinko sen itse mutta en kyllä sanonut.

        Okei, jospa se jostain kantautui tai sitten olit vielä puoliunessa ja näit unta. Oon mä herännyt joskus omaan muminaan :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, jospa se jostain kantautui tai sitten olit vielä puoliunessa ja näit unta. Oon mä herännyt joskus omaan muminaan :D

        En minä koskaan puhu unissani. :D siksi hämmennyin siitä äänestä. Se kuului ihan siitä läheltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä koskaan puhu unissani. :D siksi hämmennyin siitä äänestä. Se kuului ihan siitä läheltä.

        No en mäkään puhu. :D oudoin on ollut se kun heräsin siihen et löin itseäni naamaan :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä koskaan puhu unissani. :D siksi hämmennyin siitä äänestä. Se kuului ihan siitä läheltä.

        Tää on kyl putoukses hauska hahmo pitkäst aikaa :D
        https://youtu.be/1o12Ty5kn3I?feature=shared


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en mäkään puhu. :D oudoin on ollut se kun heräsin siihen et löin itseäni naamaan :D

        Sehän on mennyt hyvin. :D minun unen näkemiset hävisi aika lailla heti kun unetkin hävisi. En nää enää kanoja enkä lehmiä. Enkä enää oikeastaan ihastukaan helposti muihin joten kaikki se ihastusunetkin hävisi aika samalla tavalla kun entisestä pääsin eroon vihdoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on mennyt hyvin. :D minun unen näkemiset hävisi aika lailla heti kun unetkin hävisi. En nää enää kanoja enkä lehmiä. Enkä enää oikeastaan ihastukaan helposti muihin joten kaikki se ihastusunetkin hävisi aika samalla tavalla kun entisestä pääsin eroon vihdoin.

        No ihastut vielä kun löydät sen oikean :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ihastut vielä kun löydät sen oikean :D

        No saa nähdä. :D olen aika tarkka kenet seuraavaksi ottaisin suhteeseen. Ei pelkkä ulkonäkö tai puheliaisuus kuten tällä edellisellä riitä vaan pitää kohdata kaikki sekä minua pitää osata kohdella oikein kuten minäkin kohtelen miestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No saa nähdä. :D olen aika tarkka kenet seuraavaksi ottaisin suhteeseen. Ei pelkkä ulkonäkö tai puheliaisuus kuten tällä edellisellä riitä vaan pitää kohdata kaikki sekä minua pitää osata kohdella oikein kuten minäkin kohtelen miestä.

        Se on ihan hyvä niin. Voin tulla sitten raatiin valkkaamaan sopivaa :DD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on ihan hyvä niin. Voin tulla sitten raatiin valkkaamaan sopivaa :DD

        Et ole ainut raatilainen. :D aika moni muukin haluaisi että kohtaisin jonkun vähän paremman kuin edellinen. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole ainut raatilainen. :D aika moni muukin haluaisi että kohtaisin jonkun vähän paremman kuin edellinen. :D

        Kiva kuulla et tukijoita on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on mennyt hyvin. :D minun unen näkemiset hävisi aika lailla heti kun unetkin hävisi. En nää enää kanoja enkä lehmiä. Enkä enää oikeastaan ihastukaan helposti muihin joten kaikki se ihastusunetkin hävisi aika samalla tavalla kun entisestä pääsin eroon vihdoin.

        Mietin johtuuko se siitä että olisin masentunut kun en näe enää niitä unia. :/


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nöyrä ja komee mies kyseessä selkeästi. :Dd

        Toi on jotenkin hauska mun mielestä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi on jotenkin hauska mun mielestä :D

        On toi. :D tuli muuten mieleen kun kuuntelin aika paljon sinun laittamia biisejä ja niitä omiakin että huomasikohan edellinen sitä että yhtäkkiä olikin aika erilaista musiikkia. Tai ehkä huomasi muttei välittänyt. Ei häntä erityisemmin kiinnostanut mitä tein tai kuuntelin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin johtuuko se siitä että olisin masentunut kun en näe enää niitä unia. :/

        En usko et se vaikuttaisi uniin. Mä väitän edelleen et näet unia mut et vaan muista niitä :D Nyt on muuten tosi paljon eroja tullut mun tutuissakin, alan jo miettiä josko kuitenkin oot salaa joku tuttuni ku yks erosi ihan samaa aikaan ku sä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On toi. :D tuli muuten mieleen kun kuuntelin aika paljon sinun laittamia biisejä ja niitä omiakin että huomasikohan edellinen sitä että yhtäkkiä olikin aika erilaista musiikkia. Tai ehkä huomasi muttei välittänyt. Ei häntä erityisemmin kiinnostanut mitä tein tai kuuntelin.

        Harmi kun oli sellainen 😐 mukava kuulla et kuuntelit niitä :D mäkin niitä sun omia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko et se vaikuttaisi uniin. Mä väitän edelleen et näet unia mut et vaan muista niitä :D Nyt on muuten tosi paljon eroja tullut mun tutuissakin, alan jo miettiä josko kuitenkin oot salaa joku tuttuni ku yks erosi ihan samaa aikaan ku sä :D

        Eli kanat kotkottaa edelleen ja lehmät lentää ja ihastukset siellä tekee niin mutten muista niistä mitään. :D en ole mikään etelänvetelä vieläkään. :D tietäisin jos olisin. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On toi. :D tuli muuten mieleen kun kuuntelin aika paljon sinun laittamia biisejä ja niitä omiakin että huomasikohan edellinen sitä että yhtäkkiä olikin aika erilaista musiikkia. Tai ehkä huomasi muttei välittänyt. Ei häntä erityisemmin kiinnostanut mitä tein tai kuuntelin.

        Tässä muuten hyvä laulu tilanteeseesi jos haluat kuunnella. Tai lauluissahan on se hienous et ne antaa kuuntelijalle vapauden tulkita niitä:

        And as the shadows give way to light
        Grow and thrive
        Every day must lose to night
        Fade and die

        Toi voisi kuvastaa uuden alkua sinulle :D
        Ja täs on yks kauneimmista kitaramelodioista yhdes kohtaa mitä tiedän.
        https://youtu.be/vw81mcIhDt8?feature=shared


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä muuten hyvä laulu tilanteeseesi jos haluat kuunnella. Tai lauluissahan on se hienous et ne antaa kuuntelijalle vapauden tulkita niitä:

        And as the shadows give way to light
        Grow and thrive
        Every day must lose to night
        Fade and die

        Toi voisi kuvastaa uuden alkua sinulle :D
        Ja täs on yks kauneimmista kitaramelodioista yhdes kohtaa mitä tiedän.
        https://youtu.be/vw81mcIhDt8?feature=shared

        Ja jos kysyt minkälaista musaa teen ni tää on aika lähel sitä ehkä mitä yritän :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi kun oli sellainen 😐 mukava kuulla et kuuntelit niitä :D mäkin niitä sun omia.

        Aina uhallani laitoin soimaan oikein kunnon karjuntabiisejä ja fiilistelin niiden tahtiin. :D toinen ei tajunnut mitään kun se itsekin aina vaan valitti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina uhallani laitoin soimaan oikein kunnon karjuntabiisejä ja fiilistelin niiden tahtiin. :D toinen ei tajunnut mitään kun se itsekin aina vaan valitti.

        Hassuu :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hassuu :D

        Minua enemmän vaan huvitti kun toinen ei varmasti yhtään tykännyt tämän tyylisestä musiikista. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä muuten hyvä laulu tilanteeseesi jos haluat kuunnella. Tai lauluissahan on se hienous et ne antaa kuuntelijalle vapauden tulkita niitä:

        And as the shadows give way to light
        Grow and thrive
        Every day must lose to night
        Fade and die

        Toi voisi kuvastaa uuden alkua sinulle :D
        Ja täs on yks kauneimmista kitaramelodioista yhdes kohtaa mitä tiedän.
        https://youtu.be/vw81mcIhDt8?feature=shared

        Oli kiva kappale kiitos tuosta ja kivasti soitettukin. Ja hyvät sanat on kyllä tähän tilanteeseen sopivat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jos kysyt minkälaista musaa teen ni tää on aika lähel sitä ehkä mitä yritän :D

        Onpa kiva. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa kiva. :D

        Tai siis vaikutteita on monia :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli kiva kappale kiitos tuosta ja kivasti soitettukin. Ja hyvät sanat on kyllä tähän tilanteeseen sopivat.

        Kiva jos osui yhtään kohdalleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua enemmän vaan huvitti kun toinen ei varmasti yhtään tykännyt tämän tyylisestä musiikista. :D

        Niin onhan se sitten jos et ennen mitään sellaista ollut kuunnellut :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko et se vaikuttaisi uniin. Mä väitän edelleen et näet unia mut et vaan muista niitä :D Nyt on muuten tosi paljon eroja tullut mun tutuissakin, alan jo miettiä josko kuitenkin oot salaa joku tuttuni ku yks erosi ihan samaa aikaan ku sä :D

        Aloin vaan miettimään etten kai olisi joku tuttu. :D mutta jos se on etelästä niin en ainakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai siis vaikutteita on monia :D

        Yleensä monella on. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin onhan se sitten jos et ennen mitään sellaista ollut kuunnellut :D

        Onhan se. Mutta olin ehkä jo siinä vaiheessa ajatellut että ihan sama. Ehkä tajusin sen itsekin että ei minun tarvitse koko ajan riidanhaastoa kestää tai negatiivista valitusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloin vaan miettimään etten kai olisi joku tuttu. :D mutta jos se on etelästä niin en ainakaan.

        Etelästä joo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se. Mutta olin ehkä jo siinä vaiheessa ajatellut että ihan sama. Ehkä tajusin sen itsekin että ei minun tarvitse koko ajan riidanhaastoa kestää tai negatiivista valitusta.

        Joo. Eihän sellaista pidä sietää. Voidaaki sitte lähteä johonki Tuska festariin vaikka ku nyt oot kuunnellu sellasta musaa :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etelästä joo.

        Joo ei se ole se. :D tietäisin jos minun tutuissa olisi joku sinunlainen henkilö. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Eihän sellaista pidä sietää. Voidaaki sitte lähteä johonki Tuska festariin vaikka ku nyt oot kuunnellu sellasta musaa :D

        Niin se näytti olevan joskus kesällä jo ja etelässä päin yllätys. :D meinaatko että ennen sitä oltaisiin jo nähty jossain? Kävin katsomassa huvikseen esiintyjiä että oli siellä jotain tuttuja mutta aika paljon sellaisia mitä en tiedä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ihastut vielä kun löydät sen oikean :D

        Mietin vaan etkö itse ole löytänyt jo sitä oikeaa? Kun jos se nainen on kuitekin se oikea sinulle. Aika vähän puhut teidän hyvistä hetkistä niin aloin vaan miettimään että kai teillä niitäkin on. Tai siis kun olet paras ystäväni ja en ole itse kohdannut vielä sitä minun oikeaa mutta varmasti sinä olet omasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se näytti olevan joskus kesällä jo ja etelässä päin yllätys. :D meinaatko että ennen sitä oltaisiin jo nähty jossain? Kävin katsomassa huvikseen esiintyjiä että oli siellä jotain tuttuja mutta aika paljon sellaisia mitä en tiedä. :D

        Vaikea kysymys :D En osaa sanoa, oishan se kiva jos mahdollista. Mut joo ei tuol Tuskassa tänä vuonna ole kyl sellasia bändejä oikein mistä oisin innoissani. Oliko siellä yhtään mistä sä voisit tykätä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin vaan etkö itse ole löytänyt jo sitä oikeaa? Kun jos se nainen on kuitekin se oikea sinulle. Aika vähän puhut teidän hyvistä hetkistä niin aloin vaan miettimään että kai teillä niitäkin on. Tai siis kun olet paras ystäväni ja en ole itse kohdannut vielä sitä minun oikeaa mutta varmasti sinä olet omasi

        No en mä oo puhunut nyt paljoa kun sulla on varmasti vaikeaa kun erosta ei ole kauaa aikaa. Ajattelin ettei sillon ole kiva kuulla toisten hyvistä hetkistä. On hän oikea kai vaikka välillä on aika vaikeaakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea kysymys :D En osaa sanoa, oishan se kiva jos mahdollista. Mut joo ei tuol Tuskassa tänä vuonna ole kyl sellasia bändejä oikein mistä oisin innoissani. Oliko siellä yhtään mistä sä voisit tykätä?

        Niin oishan se. En tiedä olisiko kun oli joku minkä yhden tai kaksi biisiä joskus kuunnellut. :D ei oikein muuten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en mä oo puhunut nyt paljoa kun sulla on varmasti vaikeaa kun erosta ei ole kauaa aikaa. Ajattelin ettei sillon ole kiva kuulla toisten hyvistä hetkistä. On hän oikea kai vaikka välillä on aika vaikeaakin.

        Kyllä minä haluan kuulla. Kun et ole puhunut niin on tullut vain se olo että onko siinä teillä ollenkaan hyviä hetkiä. Millä tavalla hän on oikea?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin oishan se. En tiedä olisiko kun oli joku minkä yhden tai kaksi biisiä joskus kuunnellut. :D ei oikein muuten.

        Mäkään en oikein välitä tän vuoden esiintyjistä. Joitain pienempiä yhtyeitä tuolla oli mitkä kiinnostaisi mut niitä voisin mennä johonkin pienempään ja halvempaan festariin katsomaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäkään en oikein välitä tän vuoden esiintyjistä. Joitain pienempiä yhtyeitä tuolla oli mitkä kiinnostaisi mut niitä voisin mennä johonkin pienempään ja halvempaan festariin katsomaan.

        Niinpä. Oletko ennen käynyt tuolla festareilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin oishan se. En tiedä olisiko kun oli joku minkä yhden tai kaksi biisiä joskus kuunnellut. :D ei oikein muuten.

        Sitten on sellanen ku John Smith festival mikä on kuulemma tosi hieno. Se vissii on enemmän sun lähellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä haluan kuulla. Kun et ole puhunut niin on tullut vain se olo että onko siinä teillä ollenkaan hyviä hetkiä. Millä tavalla hän on oikea?

        On hyviä hetkiä. Oikea on sellainen et sen kanssa voi olla juuri sellainen on kuin on ja koen niin kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Oletko ennen käynyt tuolla festareilla?

        Oon käynyt pari kertaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On hyviä hetkiä. Oikea on sellainen et sen kanssa voi olla juuri sellainen on kuin on ja koen niin kyllä.

        Entä ne kun et saanut itkeä tai lohdutusta? Oletko nyt saanut? Kiva kuulla että teillä menee muuten hyvin ja voit olla oma itsesi hänen kanssaan. Hän kuuntelee sinua varmasti muuten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten on sellanen ku John Smith festival mikä on kuulemma tosi hieno. Se vissii on enemmän sun lähellä?

        Voi olla. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä ne kun et saanut itkeä tai lohdutusta? Oletko nyt saanut? Kiva kuulla että teillä menee muuten hyvin ja voit olla oma itsesi hänen kanssaan. Hän kuuntelee sinua varmasti muuten?

        No eihän sitä aina saa niinku tarviis :/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eihän sitä aina saa niinku tarviis :/

        Mutta voikohan hän ymmärtää sitä mitä tarvitset? Tai siis luulisin että suhteessa jos sanoo että haluaisi jotain niin yleensä yrittäisi parhaansa. Kun hän on kuitenkin oikea sinulle niin ajattelisin niin että hän tekisi kaikkensa että sinulla olisi hyvä olla.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta voikohan hän ymmärtää sitä mitä tarvitset? Tai siis luulisin että suhteessa jos sanoo että haluaisi jotain niin yleensä yrittäisi parhaansa. Kun hän on kuitenkin oikea sinulle niin ajattelisin niin että hän tekisi kaikkensa että sinulla olisi hyvä olla.

        Eikö hän ole oikea sitten minulle? 🫤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö hän ole oikea sitten minulle? 🫤

        En minä sitä tiedä kun en tiedä. Sinä itse tiedät onko oikea sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä sitä tiedä kun en tiedä. Sinä itse tiedät onko oikea sinulle.

        Niin kai


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kai

        Eli jos koet että hän on niin sitten hän on oikea sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli jos koet että hän on niin sitten hän on oikea sinulle.

        Onkohan minussa vikaa kun kaipaan paljon tukea joskus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan minussa vikaa kun kaipaan paljon tukea joskus?

        Jos sinä olet tuon takia viallinen niin sitten on kaikki muutkin ihmiset. Kaikki tarvitsevat paljon tukea joskus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinä olet tuon takia viallinen niin sitten on kaikki muutkin ihmiset. Kaikki tarvitsevat paljon tukea joskus.

        Niin kai niin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kai niin

        Onko kaikki ok?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kaikki ok?

        Joo. Vähä huono olo mut kyl se menee ohi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Vähä huono olo mut kyl se menee ohi.

        Okei. Johtuuko se minusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Johtuuko se minusta?

        Miksi sinusta johtuisi? Ei johdu sinusta ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinusta johtuisi? Ei johdu sinusta ollenkaan.

        Kun sanoin tuolla siitä naisesta niin mietin tuliko sinulle paha olo siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun sanoin tuolla siitä naisesta niin mietin tuliko sinulle paha olo siitä.

        Ei tullut. Miten itse ajattelet mistä tietää et toinen on se oikea?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tullut. Miten itse ajattelet mistä tietää et toinen on se oikea?

        En oikein tiedä kun en ole ollut oikean kanssa koskaan suhteessa. En tiedä millaista tämmöisen terveen suhteen kuuluisi olla.


    • Anonyymi

      Mimmone??????

    • Anonyymi

      Tämmönen? Oot just sellanen, mihin tykästyin rakas kulta pusu hali karvainen mussukkani 🥰😘😘😘

      • Anonyymi

        Kaipaat varmaan koiraasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaipaat varmaan koiraasi?

        Ei kaipaan karvaista miestäni, jonka rintakarvoihin on niin ihana pujottaa sormet , hänellä on karvainen selkäkin.


    • Anonyymi

      Saat anteeksi vaikka samaa pyydän sulta.

      • Anonyymi

        Saat ja annan. Kaikki.


    • Anonyymi

      Ilmaiseksiko?

    • Anonyymi

      Nukkuuko kissasi?

    • Anonyymi

      Siitä en ole maksanut koskaan!

    • Anonyymi

      Vähän korjaan. Ruuan olen tarjonnut ja pusut päälle

    • Anonyymi

      Taivas järisee ja mustat pilvet lähestyy... Metsä on hiljaa ja odottaa ystävää seikkailuun
      Olen valmis mihin vain jos vain luotat

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1847
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1543
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1233
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe