Haluatko töitä?

Anonyymi-ap

Aika jännää ettei kukaan koskaan työkkärissä ole tullut kysyneeksi tuota yksinkertaista asiaa.

Entä sinä työllinen: onko sinulla jotain, mitä haluat kysyä työttömältä?

12

282

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Millä palkalla olisit valmis lähtemään 8 tunnin työpäiviä tekemään?

• Anonyymi

16e on minulla aloituspalkka perustelut 36v kokemus omalta alalta kiitos

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

16e on minulla aloituspalkka perustelut 36v kokemus omalta alalta kiitos

Saadaan halvemmalla nuorempia hyviä.

• Anonyymi

"ettei kukaan koskaan työkkärissä ole tullut kysyneeksi tuota yksinkertaista asiaa."

He eivät ole koskaan katsoneet Haluatko miljonääriksi-ohjelmaa, jossa esitetään vastaava yksinkertainen kysymys: "Haluatko miljonääriksi?", sillä tuskin kukaan olisi ilmoittautunut ohjelmaan, jos ei haluaisi.
      Aivan vastaavasti tuskin työttömät olisivat ilmoittautuneet työttömiksi työnhakijoiksi, jos eivät haluaisi työtä.

• Anonyymi

Työkkärin tehtävä on työllistää itsensä. Ei siellä tiedetä työmarkkinoista mitään. Ne "asiakaspalvelijat" ovat siellä pääasiassa työllistämistuella, eivätkä osaa edes perusmuotoisia käytöstapoja.

• Anonyymi

Työn saaminen on kolmansien työkkärien käsissä jotka työllistää vain harvat ja valitut.

• Anonyymi

Miksi kysellä, kun olet ilmoittautunut työnhakijaksi jo!...

• Anonyymi

Minulle tarjotin tänään kuntouttava työtoiminta 9 euro päivä lisää !!! selkä on ollut vammautunut jo melkein 5 vuotta ja long covidiin sain vakavasti 2020 sillein että meni puolet keuhkot. Oli pakkoa sanoa ,että ei kiitos en ryhtyy enää orjaksi ja täyttä rikkaiden taskuita ja sitä vielä sairana. Tarjotin kahvittelu paikka ja leikkitöitä ,että olisin vielä isompi kulu valtiolle.

• Anonyymi

Vieläkin tuota paskaa heitetään työttömän naamalle.

• Anonyymi

Olen aina sanonut että haluan töitä mutta 20 vuotta mennyt jo työttömänä.

• Anonyymi

Mulla noin 30v, 2v töissä sinä aikana, noin 10v eläkkeelle.

• Anonyymi

No, yleensähän sitä työllistytään itsenäisesti. Tämän linjan ottaneet. Apuja saa, mutta velvoitetta työllistää ei ollut vuoden 2005 jälkeen, jolloin Aho poisti kunnalta velvoitteen työllistää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      180
      10470
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      52
      3595
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      54
      3361
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      64
      2885
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      215
      2266
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      116
      2213
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      2053
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      67
      1648
    9. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      22
      1476
    10. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1396
    Aihe