Aika jännää ettei kukaan koskaan työkkärissä ole tullut kysyneeksi tuota yksinkertaista asiaa.
Entä sinä työllinen: onko sinulla jotain, mitä haluat kysyä työttömältä?
Haluatko töitä?
12
282
Vastaukset
- Anonyymi
Millä palkalla olisit valmis lähtemään 8 tunnin työpäiviä tekemään?
- Anonyymi
16e on minulla aloituspalkka perustelut 36v kokemus omalta alalta kiitos
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
16e on minulla aloituspalkka perustelut 36v kokemus omalta alalta kiitos
Saadaan halvemmalla nuorempia hyviä.
- Anonyymi
"ettei kukaan koskaan työkkärissä ole tullut kysyneeksi tuota yksinkertaista asiaa."
He eivät ole koskaan katsoneet Haluatko miljonääriksi-ohjelmaa, jossa esitetään vastaava yksinkertainen kysymys: "Haluatko miljonääriksi?", sillä tuskin kukaan olisi ilmoittautunut ohjelmaan, jos ei haluaisi.
Aivan vastaavasti tuskin työttömät olisivat ilmoittautuneet työttömiksi työnhakijoiksi, jos eivät haluaisi työtä. - Anonyymi
Työkkärin tehtävä on työllistää itsensä. Ei siellä tiedetä työmarkkinoista mitään. Ne "asiakaspalvelijat" ovat siellä pääasiassa työllistämistuella, eivätkä osaa edes perusmuotoisia käytöstapoja.
- Anonyymi
Työn saaminen on kolmansien työkkärien käsissä jotka työllistää vain harvat ja valitut.
- Anonyymi
Miksi kysellä, kun olet ilmoittautunut työnhakijaksi jo!...
- Anonyymi
Minulle tarjotin tänään kuntouttava työtoiminta 9 euro päivä lisää !!! selkä on ollut vammautunut jo melkein 5 vuotta ja long covidiin sain vakavasti 2020 sillein että meni puolet keuhkot. Oli pakkoa sanoa ,että ei kiitos en ryhtyy enää orjaksi ja täyttä rikkaiden taskuita ja sitä vielä sairana. Tarjotin kahvittelu paikka ja leikkitöitä ,että olisin vielä isompi kulu valtiolle.
- Anonyymi
Vieläkin tuota paskaa heitetään työttömän naamalle.
- Anonyymi
Olen aina sanonut että haluan töitä mutta 20 vuotta mennyt jo työttömänä.
- Anonyymi
Mulla noin 30v, 2v töissä sinä aikana, noin 10v eläkkeelle.
- Anonyymi
No, yleensähän sitä työllistytään itsenäisesti. Tämän linjan ottaneet. Apuja saa, mutta velvoitetta työllistää ei ollut vuoden 2005 jälkeen, jolloin Aho poisti kunnalta velvoitteen työllistää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .18010470Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523595Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja543361- 642885
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2152266- 1162213
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252053Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671648Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221476Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121396