Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Naisen kauneus on katsojan silmässä

Anonyymi-ap

Ja miehen komeus.

26

313

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tänään tunsin itseni kauniiksi, vaikka olenkin lihava, ehkä se oli jotain voimaantumista, en tieä, ehkä oli vaan tukka hyvin

    • Anonyymi

      Ruman elämä on helppoa kun ei kelpaa kenellekään niin ei tarvitse sitä asiaa pohtia

      • Anonyymi

        Puhutko itsestäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhutko itsestäsi?

        Kyllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhutko itsestäsi?

        Kyllä


    • Niinhän se on. Vaikka tosi moni varmasti on samaa mieltä siitä, jos kehun jotain naista kauniiksi. Voisin olla vaikka mallitoimistossa töissä.

    • Anonyymi

      Ätmit on rumia.

      • Anonyymi

        Sekä yksinelävät rumat naiset


      • Anonyymi

        Mä en oo ätmi enkä ruma!


      • Anonyymi

        Ätmillä tarkoitat iseäsi, eikö niin?


    • Anonyymi

      Totta. Itse en esimerkiksi tiedä, että pitäiskö mua kauniiksi kehuvat miehet passittaa optikolle vai psykiatrille, mutta makunsa itse kullakin tietysti.

      • Anonyymi

        Rumakin saa kehuja joskus. Ei kannata kaikkea uskoa


      • Haha 😄 Minulla on ihan samat fiilikset. 👍
        Mutta toki; tuo sanonta pitää sisällään myös sen ajatuksen, että jos pidät jotakin ihmistä sisäisesti kauniina, viehättää sinua hänen ulkonäkönsäkin. - Ei ehkä aina, mutta usein noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rumakin saa kehuja joskus. Ei kannata kaikkea uskoa

        Eipä taida ikävä kyllä omalla kohdallani pitää tuo paikkaansa, vaan ihan tosissaan ovat, miesparat.


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Haha 😄 Minulla on ihan samat fiilikset. 👍
        Mutta toki; tuo sanonta pitää sisällään myös sen ajatuksen, että jos pidät jotakin ihmistä sisäisesti kauniina, viehättää sinua hänen ulkonäkönsäkin. - Ei ehkä aina, mutta usein noin.

        Mua tuppaavat kehumaan itse ulkoisesti kovinkin koreat, jotka taas eivät itse sitten ole yhtään mun makuuni. Itse tosiaan en sitten täytä niitä kauneuskriteerejä, joita itse pidän kauniina. Muutenkin mä pidän tota ulkonäön kehumista ihan turhana, ainakin nyt joidenkin tuikituntemattomien taholta.


      • Anonyymi

        😀 Vähän sama mulla. Omasta mielestäni mä olen kummallisen näköinen, tai siis köh köh persoonallisen. Mä en ymmärrä miksi nuo mua kehuvat. Kehusivat niitä nätimpiä siinä vieressä. Hävettää. 😳😶‍🌫️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😀 Vähän sama mulla. Omasta mielestäni mä olen kummallisen näköinen, tai siis köh köh persoonallisen. Mä en ymmärrä miksi nuo mua kehuvat. Kehusivat niitä nätimpiä siinä vieressä. Hävettää. 😳😶‍🌫️

        🤣No joo vähän kyllä noin. Tuottaahan se myötähäpeää, onks toi joku mr bean vai?


    • Anonyymi

      Minä olen komea mies 😊

    • Anonyymi

      Niin henkinenkin kauneus on kokijan mielessä. Joku ei nää kauneutta siellä missä toinen näkee.

      Jasu

      • Anonyymi

        Oma tavoitteeni on ollut aina pyrkiä etsimään ja näkemään se henkinen kauneus sen pinnan alta, eikä tekemään johtopäätöksiä muitten mielipiteistä tai ulkokuoresta. Silleen ne helmet löydetään.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma tavoitteeni on ollut aina pyrkiä etsimään ja näkemään se henkinen kauneus sen pinnan alta, eikä tekemään johtopäätöksiä muitten mielipiteistä tai ulkokuoresta. Silleen ne helmet löydetään.

        Jasu

        Sukelletaan syvälle. 😉

        Jasu


    • Kauneus on katsojan silmässä, mutta ikä sen kuin karttuu.

    • Okei, ruma nainen ei halua, että häntä kutsutaan kauniiksi.
      Entä jos sanoo rehellisesti, että olet ruma nainen, mutta sunssa on jotain kaunista?

      Luulen, että tässäkin tilanteessa miehen on parempi olla hiljaa.

      • No ei herranjestas tuollaista kannata sanoa. Jos olisin mies, niin koittaisin löytää jotain mikä olisi aidosti kaunista siinä ihmisessä. Aika moni nainen kun tuppaa näkemään, että oletko tosissasi vai esilämmitteletkö uunia valmiiksi.


      • Mu5tasydän kirjoitti:

        No ei herranjestas tuollaista kannata sanoa. Jos olisin mies, niin koittaisin löytää jotain mikä olisi aidosti kaunista siinä ihmisessä. Aika moni nainen kun tuppaa näkemään, että oletko tosissasi vai esilämmitteletkö uunia valmiiksi.

        Olen ollut tilanteessa jossa minulla oli tarve sanoa jotain kaunista naiselle.
        (mieleni oli hellyyttä täynnä)
        Naisessa ei ollut kuitenkaan mitään sellaista piirrettä, jota olisi voinut positiivisesti kommentoida.

        Minulle jäi sellainen olo, että nainen olisi kaivannut jotain voimaannuttavaa.


      • Gattino kirjoitti:

        Olen ollut tilanteessa jossa minulla oli tarve sanoa jotain kaunista naiselle.
        (mieleni oli hellyyttä täynnä)
        Naisessa ei ollut kuitenkaan mitään sellaista piirrettä, jota olisi voinut positiivisesti kommentoida.

        Minulle jäi sellainen olo, että nainen olisi kaivannut jotain voimaannuttavaa.

        Aivan. No siinä tapauksessa. Tilanteet ovat tietysti erilaisia. Ehkä ajatus on tärkein kuitenkin.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2132
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1818
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      32
      1802
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1540
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      67
      1506
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1412
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1364
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1322
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1284
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1281
    Aihe