Ja miehen komeus.
Naisen kauneus on katsojan silmässä
26
342
Vastaukset
- Anonyymi
Tänään tunsin itseni kauniiksi, vaikka olenkin lihava, ehkä se oli jotain voimaantumista, en tieä, ehkä oli vaan tukka hyvin
- Anonyymi
Ruman elämä on helppoa kun ei kelpaa kenellekään niin ei tarvitse sitä asiaa pohtia
- Anonyymi
Puhutko itsestäsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhutko itsestäsi?
Kyllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhutko itsestäsi?
Kyllä
Niinhän se on. Vaikka tosi moni varmasti on samaa mieltä siitä, jos kehun jotain naista kauniiksi. Voisin olla vaikka mallitoimistossa töissä.
- Anonyymi
Ätmit on rumia.
- Anonyymi
Sekä yksinelävät rumat naiset
- Anonyymi
Mä en oo ätmi enkä ruma!
- Anonyymi
Ätmillä tarkoitat iseäsi, eikö niin?
- Anonyymi
Totta. Itse en esimerkiksi tiedä, että pitäiskö mua kauniiksi kehuvat miehet passittaa optikolle vai psykiatrille, mutta makunsa itse kullakin tietysti.
- Anonyymi
Rumakin saa kehuja joskus. Ei kannata kaikkea uskoa
Haha 😄 Minulla on ihan samat fiilikset. 👍
Mutta toki; tuo sanonta pitää sisällään myös sen ajatuksen, että jos pidät jotakin ihmistä sisäisesti kauniina, viehättää sinua hänen ulkonäkönsäkin. - Ei ehkä aina, mutta usein noin.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rumakin saa kehuja joskus. Ei kannata kaikkea uskoa
Eipä taida ikävä kyllä omalla kohdallani pitää tuo paikkaansa, vaan ihan tosissaan ovat, miesparat.
- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Haha 😄 Minulla on ihan samat fiilikset. 👍
Mutta toki; tuo sanonta pitää sisällään myös sen ajatuksen, että jos pidät jotakin ihmistä sisäisesti kauniina, viehättää sinua hänen ulkonäkönsäkin. - Ei ehkä aina, mutta usein noin.Mua tuppaavat kehumaan itse ulkoisesti kovinkin koreat, jotka taas eivät itse sitten ole yhtään mun makuuni. Itse tosiaan en sitten täytä niitä kauneuskriteerejä, joita itse pidän kauniina. Muutenkin mä pidän tota ulkonäön kehumista ihan turhana, ainakin nyt joidenkin tuikituntemattomien taholta.
- Anonyymi
😀 Vähän sama mulla. Omasta mielestäni mä olen kummallisen näköinen, tai siis köh köh persoonallisen. Mä en ymmärrä miksi nuo mua kehuvat. Kehusivat niitä nätimpiä siinä vieressä. Hävettää. 😳😶🌫️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😀 Vähän sama mulla. Omasta mielestäni mä olen kummallisen näköinen, tai siis köh köh persoonallisen. Mä en ymmärrä miksi nuo mua kehuvat. Kehusivat niitä nätimpiä siinä vieressä. Hävettää. 😳😶🌫️
🤣No joo vähän kyllä noin. Tuottaahan se myötähäpeää, onks toi joku mr bean vai?
- Anonyymi
Minä olen komea mies 😊
- Anonyymi
Niin henkinenkin kauneus on kokijan mielessä. Joku ei nää kauneutta siellä missä toinen näkee.
Jasu- Anonyymi
Oma tavoitteeni on ollut aina pyrkiä etsimään ja näkemään se henkinen kauneus sen pinnan alta, eikä tekemään johtopäätöksiä muitten mielipiteistä tai ulkokuoresta. Silleen ne helmet löydetään.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oma tavoitteeni on ollut aina pyrkiä etsimään ja näkemään se henkinen kauneus sen pinnan alta, eikä tekemään johtopäätöksiä muitten mielipiteistä tai ulkokuoresta. Silleen ne helmet löydetään.
JasuSukelletaan syvälle. 😉
Jasu
Kauneus on katsojan silmässä, mutta ikä sen kuin karttuu.
Okei, ruma nainen ei halua, että häntä kutsutaan kauniiksi.
Entä jos sanoo rehellisesti, että olet ruma nainen, mutta sunssa on jotain kaunista?
Luulen, että tässäkin tilanteessa miehen on parempi olla hiljaa.No ei herranjestas tuollaista kannata sanoa. Jos olisin mies, niin koittaisin löytää jotain mikä olisi aidosti kaunista siinä ihmisessä. Aika moni nainen kun tuppaa näkemään, että oletko tosissasi vai esilämmitteletkö uunia valmiiksi.
Mu5tasydän kirjoitti:
No ei herranjestas tuollaista kannata sanoa. Jos olisin mies, niin koittaisin löytää jotain mikä olisi aidosti kaunista siinä ihmisessä. Aika moni nainen kun tuppaa näkemään, että oletko tosissasi vai esilämmitteletkö uunia valmiiksi.
Olen ollut tilanteessa jossa minulla oli tarve sanoa jotain kaunista naiselle.
(mieleni oli hellyyttä täynnä)
Naisessa ei ollut kuitenkaan mitään sellaista piirrettä, jota olisi voinut positiivisesti kommentoida.
Minulle jäi sellainen olo, että nainen olisi kaivannut jotain voimaannuttavaa.Gattino kirjoitti:
Olen ollut tilanteessa jossa minulla oli tarve sanoa jotain kaunista naiselle.
(mieleni oli hellyyttä täynnä)
Naisessa ei ollut kuitenkaan mitään sellaista piirrettä, jota olisi voinut positiivisesti kommentoida.
Minulle jäi sellainen olo, että nainen olisi kaivannut jotain voimaannuttavaa.Aivan. No siinä tapauksessa. Tilanteet ovat tietysti erilaisia. Ehkä ajatus on tärkein kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453116- 1082553
- 512541
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402208Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4791866Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2491826- 1081820
Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91664Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151597R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi241442