Joudunko minä vaikeuksiin vai se esittäjä?
Jos joku esittää minua
13
241
Vastaukset
- Anonyymi
Oikea vastaus on: Ei kukaan.
- Anonyymi
Niin no Suomi24:ssä saa kirjoitella aika vapaasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin no Suomi24:ssä saa kirjoitella aika vapaasti.
Niin kauan kun ei kirjoita mitään rikollista.
Riippuu siitä, kuinka se sinuksi tekeytyvä toimii. Sinullehan se palaute tulee. - Toivoa sopii, että feikkipesoona kirjoittaa kauniita runoja.
Miten tuo tulee ilmi?
Tietysti jos kopioi sinun kommenttisi lähes suoraan, niin silloin esittää sinua.
Vähän lähtee nyt sivuraiteillle, mutta taiteessa esimerkiksi on paha mennä sanomaan, jos ei ole suoraan lainattua asiaa ja siihenhän tarvitaan aina lupa meillä.
Suomessa on paljon sitä ongelmaa, että kopioidaan toisten tyyliä, kun kaikkea ei pysty aina suojaamaan / se on kallista. Puhumattakaan siitä, jos mennään vaikka Aasiaan, jossa ideat varastetaan kysymättä.
Minä ymmärrän sen hyvin, jos se ärsyttää. Teet itse vaivalla ja mielikuvituksella jotain ja toinen nappaa sen työn omiin nimiinsä.
Itse halveksin sellaista toimintaa ja yhdessä edellisessä työssäni törmäsin siihen usein.
Jos katsoo vaikka kansainvälistä markkinointia ja mainontaa, niin kyllähän siellä todella törkeästi varastetaan ja jopa poljetaan kilpailijaa.
Polkupyörää ei tarvitse keksiä uudelleen, mutta se pitää modifioida niin, että sen erottaa muista ja muita keksijöitä polkematta.
Olen sitä mieltä, että ihmisen / taiteilijan pitää olla omaperäinen. Pioneerit kulkevat edellä, muut arvostelevat ja kulkevat perässä. Pioneerin paikalla on tuulista ja pitää kestää vaikka millaista shaipelia joka suunnasta.- Anonyymi
Kukapa trollaavaa ätminkäistä haluaa esittää.
- Anonyymi
Mä en oo ätmi, usko jo! Sitä paitsi joku esitti minua!
- Anonyymi
Mene sinä äitisi luokse. Hänhän on vaimosi.
- Anonyymi
Peräkamarijammuille ei koskaan käy hyvin.
- Anonyymi
Ja Hyrylän pedon kohtalohan on sinetöity. Ei voi midään edää
- Anonyymi
Eli sinun lapsillesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli sinun lapsillesi.
Korjaan: sinun laisillesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Hyrylän pedon kohtalohan on sinetöity. Ei voi midään edää
Kyllä sanon jos vastaan tulee vielä menolippu kouraan Saatana......
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453116- 1082553
- 512541
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402208Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4791866Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2491826- 1081820
Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91664Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151597R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi241442