ja samaan aikaan... https://twitter.com/marttalajorma/status/1555835761836032000?lang=ar-x-fm
Tämä oli siis koko maan agenda jo kymmeniä vuosia sitten. 🤨
Vanhukset potkitaan HEITTEILLE...
Anonyymi-ap
2
248
Vastaukset
Kuukereita työntyy nyt joka tuutista. Yksi katsoi jo leipäpussistakin. Eipä tarvitse enää sen firman leipää ostaa.
- Anonyymi
näin lapuallaki oli korvakahvilan kummiserät päättäneet,raivosta löi kokkeli nyrkkiä pöytään ei missään-nimessä,kun pyyrettiin 2 lisäpaikkaa vanhusten palvelutaloon,tosin senjälkeen on pistetty virkiän huvituksiin 200milj, ja lisää palaa satutäti tarttee oman uimahallin jossa on 5 rataa, vanhan juuri peruskorjatunhallin 4 raran sijaan hinta reippaat 20milj, ja jäähallin laajennus joitakin miljoonia
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 367191
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 624009
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292978Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362973Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452596Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262535- 301942
- 401883
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731787