Asunto työttömänä

Anonyymi-ap

Olen pitkäaikaistyötön ja minulla on liian kallis asunto, vähän päälle 1000e kuussa. 300 euroa rästissä jotka pitäisi maksaa jotta olisi mahdollisuus vaihtaa asunto pienenpään kun rästiä ei saisi olla ( joudun ensi kuussa pärjäämään 30e /kk jotta saan maksettua loput ). kun helsingissä asun niin vaikea saada pienempää asuntoa minulle kelpaisi 15-25 neliötä kunhan mahdollisimman halpa ( haaveena olisi löytää työpaikka jolla pärjäisi ilman tukia siksi siis halpa asunto ). Tällä hetkellä on kaupungin asunto, mutta tietääkö kukaan kannattaako siitä luopua ( pelottaa että rästiä tulee taas jos liian kauan joutuu odottamaan uutta asuntoa, viimeksi kun ei ollut rästiä yritin hakea 6kk tuloksetta pienempää asuntoa ) ja jos on oikeasti asunnoton niin kuinka vaikea olisi saada asuntoa, siis jos irtisanoisin asunnon ja kadulla joutuisi hetken elämään. Olen siis tilanteessa että olisin valmis asumaan kadulla hetken jotta vain saisin pienemmän ja halvemman asunnon ja mahdollisuuden elämään. Jos jotain kiinnostaa niin koronan aikana kun korona iski meni terveys yms elämä mennyt vain alamäkeä.

7

225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ketään ei kiinnosta

    • Anonyymi

      Onko pakko asua Helsingissä? Eikö jossain esim. Keravalla ole halvemmat kämpät?

    • Anonyymi

      Miksi asua Helsingissä? Siellä ei kannata asua sekuntiakaan työttömänä. Itse irtisanon asunnon aina välittömästi jos työt loppuu ja siirryn vehreämmille laitumille. Itse myös kilpailutan asumisen kerran kuukaudessa eli jos löytyy halvempi asunto niin ei muuta kuin romut autoon ja menoksi.

      Kyllä se ehkä kesällä onnistuu asua kadullakin. Ainakin ameriikassa se on ihan normaaliakin nykyään. On ennustettu että siellä päin maailmaa on tulevaisuudessa noin puolet kansasta on kodittomia niin todennäköisesti myös täälläkin. Töistä ei saa enää rahaa paskaakaan niin porukka asuu autoissa, teltoissa, ojanpohjilla ja milloin missäkin.

    • Anonyymi

      Seurakunnan diakoniaan ja kaupungin sosiaalitoimen yhteys. Hakemaan rahaavustusta. Sen lisäksi etsit jonkun ns leipäjonon. Nämä vinkit ensiapuna tilanteeseen.

    • Anonyymi

      Asun noin 100 km:n päässä helsingistä, vpaira rivitaloasuntoja on, vuokra 10e/m2. Itselläni 330 e/kk.

    • Anonyymi

      Helsinki ei ole tarkoitettu paikaksi jossa asutaan, siellä vain käydään.
      Irtisano ensitilassa asuntosi ja muuta ihan minne vain kunhan se ei ole helsingissä.
      Nyt kun olet työtönkin niin ei ole työpaikkasidostakaan jolloin voi alittaa tyhjältäpöydältä ja tajuta aikanaan ettei se hesa ollutkaan mikään paratiisi vaikka siinä väkisin roikkui!...

    • Anonyymi

      Helsinki on helvetti maan päällä

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      275
      2911
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1880
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1552
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1320
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1208
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      259
      1148
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      983
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      941
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      804
    Aihe