Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

sinkku tapahtumat,

Anonyymi-ap

näytti olevan yleisö tapahtumia loppu vuoteen saakka, onko tämän palstan väki käynyt näissä sinkuille tarkoituissa tilaisuuksissa,

31

308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En todellakaan.en halua yksin mennä. Oon sen verran ujo nainen

      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        😍 ­­­N­y­m­­­f­­o­­m­­a­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18273502

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      tapahtumat näytti olevan etu päässä ruuhka suomessa,

    • Anonyymi

      En ole koskaan elämässäny käynyt missään sinkkutapahtumassa. Miksi ihmeessä mä mihinkään sellaiseen haluaisin?

      • Anonyymi

        Että löytäisit elämänkumppanin ja tulevan aviopuolisosi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että löytäisit elämänkumppanin ja tulevan aviopuolisosi

        Ei siihen ole ennenkään mitään sinkkutapahtumia tarvittu. En mä halua mihinkään paikkaan, jossa ei ole mitään muuta pointtia kuin sinkkuus. Booooooooriiiiiiiiiiing


    • Kaksi sinkkuristeilyä takana. Hyvä meno ja kannatti lähteä. 😉

      • Anonyymi

        Eikö löytynyt ketään elämänkumppani ehdokasta


      • Anonyymi

        laiva oli varmaan M/S Kurpatar


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        laiva oli varmaan M/S Kurpatar

        🤣😂😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö löytynyt ketään elämänkumppani ehdokasta

        Ensimmäiseltä ei löytynyt muuta kuin yhteistä hyttiä
        ehdottanut mies (ei kiinnostanut). Toisella löytyi jotain spesiaalia, ihminen jonka kanssa moni asia osuu yhteen enemmän kuin hyvin. Ja hän edelleenkin elämässä ja olemme onnellisia. Hyvä, lähdin, vaikka osallistumiseni motivaatio oli lähinnä näyttää keskisormi pystyssä itselleni, että miehet voi haistaa pitkän peen. Mutta onneksi lähdin. Kurpattaren onni ja myös ehkä sen toisen osapuolenkin. 🤣


      • Itse harkitsen tätä. Vaikka en viellä ole valmis suhteeseen, niin jossain vaiheessa menen kyllä ehdottomasti.. tai kuka sitä tietää jos jo toukokuussa, näyttelen lähinnä omalle elämälle keskaria😂 saisipa ainakin huilata koti vilskeestä😅


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Itse harkitsen tätä. Vaikka en viellä ole valmis suhteeseen, niin jossain vaiheessa menen kyllä ehdottomasti.. tai kuka sitä tietää jos jo toukokuussa, näyttelen lähinnä omalle elämälle keskaria😂 saisipa ainakin huilata koti vilskeestä😅

        ota sitte daniel mukaan henkivartijaksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ota sitte daniel mukaan henkivartijaksi.

        Ei siitä oikein ole minua puolustamaan😅 mutta jos joku toinen Danieli lähtee mukaan niin mikä ettei..


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Ei siitä oikein ole minua puolustamaan😅 mutta jos joku toinen Danieli lähtee mukaan niin mikä ettei..

        kivasti tulis huomioo laivalla daniel kainalossa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        kivasti tulis huomioo laivalla daniel kainalossa.

        Niin joo ja olisi valmiina oma naulakkokin👍🏼😂


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Itse harkitsen tätä. Vaikka en viellä ole valmis suhteeseen, niin jossain vaiheessa menen kyllä ehdottomasti.. tai kuka sitä tietää jos jo toukokuussa, näyttelen lähinnä omalle elämälle keskaria😂 saisipa ainakin huilata koti vilskeestä😅

        En minäkään ensimmäisellä kerralla ollut valmis. Kummankin reissun yksi kohokohta oli fiksut naiset. Oli hyviä keskusteluja ja ihan kuin olisi tuntenut pidempään, vaikka näki ekaa kertaa satamassa tai laivassa. Osa luuli, että ollaan kavereita, jotka on lähtenyt reissuun. Olisi siis ollut hyvä reissu ilman miehiäkin. 🤣


      • Citrinella kirjoitti:

        En minäkään ensimmäisellä kerralla ollut valmis. Kummankin reissun yksi kohokohta oli fiksut naiset. Oli hyviä keskusteluja ja ihan kuin olisi tuntenut pidempään, vaikka näki ekaa kertaa satamassa tai laivassa. Osa luuli, että ollaan kavereita, jotka on lähtenyt reissuun. Olisi siis ollut hyvä reissu ilman miehiäkin. 🤣

        Ja kimenomaan irtiarjesta hetki.


      • Citrinella kirjoitti:

        Ja kimenomaan irtiarjesta hetki.

        nimenomaan


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Niin joo ja olisi valmiina oma naulakkokin👍🏼😂

        😂🤣😁 Hyvistä miehistä on moneksi.


    • Anonyymi

      Siellä varmaankin on jotain pelimiehiä mitkä vie kaikki naiset, eikä minunlaisella olisi mitään mahdollisuutta. Parempi kuin jätän menemättä, niin ei kukaan nainen joudu epämiellyttävään tilanteeseen, kun sinkkutapahtumassa hän ei voi sanoa rumalle miehelle, että minulla on poikaystävä.

      • Anonyymi

        Se olisi hassua, kun sinkkutapahtumassa menisin juttelemaan naiselle, ja naisen ensimmäinen selkärenkareaktio olisi vastata, että minulla on poikaystävä :D


    • Anonyymi

      Ei sielläkään kelvannut naisille kiltti ja kunnollinen mies. Koko illan sai odottaa että naiset tulisivat pelastamaan minut rakkaudettomalta ja seksittömältä elämältä. Jännämiesten kanssa pääsivät jatkoille.

      • Anonyymi

        Varmasti jotkin haaremia pyörittävät jännämiehet keksineet hyvän apajan itselleen noista tapahtumista.


    • Anonyymi

      ehkä paikallisilla miehillä on etu lyönti asema omalla maalla,

      • Anonyymi

        Missä maassa nämä ovat sillä omalla maallaan? Amerikassa?


    • Anonyymi

      Epätoivoista.

      • Vähemmän epätoivoista kuin S24deitti, Tinder, vieraille flirttailu, tai baarissa käynti.

        Samassa paketissa oli kaksi keikkaa, kivoja ihmisiä, olisi päässyt Tallinnaan kääntymään, buffetit, uusien ihmisten tapaamista, hyviä keskusteluja ja iso osa muita kuin viinamiehiä (kuten baarissa olisi).


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Vähemmän epätoivoista kuin S24deitti, Tinder, vieraille flirttailu, tai baarissa käynti.

        Samassa paketissa oli kaksi keikkaa, kivoja ihmisiä, olisi päässyt Tallinnaan kääntymään, buffetit, uusien ihmisten tapaamista, hyviä keskusteluja ja iso osa muita kuin viinamiehiä (kuten baarissa olisi).

        Viinamies is best.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Viinamies is best.

        Makunsa kullakin. Omaan makuuni ei viinamies osu.


    • Anonyymi

      Aurinko paistaa, lämpötila menee lähelle nollaa.
      Taidan pakata repun ja mennä hiihtelemään hissukseen nauttimaan Suomen tarjoamasta ilmaisesta mukavasta sinkkuiluhetkestä.
      Jokos ne linnut laulaisivat?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2354
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      53
      2054
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1873
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1858
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1648
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1572
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1446
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1410
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1402
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1380
    Aihe