Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Miettii käviskö kaupassa

Anonyymi-ap

En ole juonut alkoa 6 viikkoon lainkaan mut miettii käviskö kaupassa hakemassa 4-8 olutta ja katselis illalla tulevaa lännen elokuvaa

29

242

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vai keittäskö vain kahvit ja söis kaffee viipale pullaa ostin kylläkin aamua varten

    • Anonyymi

      Olis maistunut olut, kun loin katolta lumet tänään ja pihalta myös.
      Sellaista suht raskasta kosteaa lunta ja katolla vajaa 40cm, vaikka loin jo kerran lumet katolta vajaa pari kuukautta sitten.
      4 tuntia hutkin lunta, hiki tuli ja selkää aristaa.

      • Anonyymi

        Menes kaupassa käymään ja palkitse itsesi ja osta olutta itsellesi ja nauti oluesta


      • Anonyymi

        Sitä se on kun asuu saastuttavimmalla elintavalla, kärsi ja maksa! :D


    • Ouh olen iloineb puolestasi kun olet ollut noin kauan ilman mielummin kokis ja jotain pientä naposteltavaa💞

      • Anonyymi

        Kiitos ei huono idea tuokaan


      • Anonyymi

        En osta olutta enkä lähde kauppaan vaan päädyin että iltapalaksi teen eli laitoin perunat kiehumaan ja jääkaapissa on sillipurkki ja sinistä lenkkii eli syön sillii ja perunaa ja sinistä lenkkii juomaksi kylmää vettä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En osta olutta enkä lähde kauppaan vaan päädyin että iltapalaksi teen eli laitoin perunat kiehumaan ja jääkaapissa on sillipurkki ja sinistä lenkkii eli syön sillii ja perunaa ja sinistä lenkkii juomaksi kylmää vettä

        Hassu teejuoma mihin tulee perunoita ja silliä. Itse jätän kokeilematta vaikka kaikkea uutta ja yllättävää kohden kiirustankin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hassu teejuoma mihin tulee perunoita ja silliä. Itse jätän kokeilematta vaikka kaikkea uutta ja yllättävää kohden kiirustankin.

        Korjaus.

        Teejuoma mihin tulee perunoita, silliä ja makkaraa. Melko villiä.

        Mä pysyn vihreän teen heimossa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Korjaus.

        Teejuoma mihin tulee perunoita, silliä ja makkaraa. Melko villiä.

        Mä pysyn vihreän teen heimossa.

        Eihän nyt noita tule teejuomaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Korjaus.

        Teejuoma mihin tulee perunoita, silliä ja makkaraa. Melko villiä.

        Mä pysyn vihreän teen heimossa.

        On vähän öklö olo jos tulisi, mahassa ei kukaan tajua siellä ne menee sekaisin. Ei kannata itseä kiduttaa ihme juomilla.🤷🏻‍♀️


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Eihän nyt noita tule teejuomaan.

        Ai ei?

        "päädyin että iltapalaksi teen eli laitoin perunat kiehumaan ja jääkaapissa on sillipurkki ja sinistä lenkkii"

        Teetä valmistuksessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai ei?

        "päädyin että iltapalaksi teen eli laitoin perunat kiehumaan ja jääkaapissa on sillipurkki ja sinistä lenkkii"

        Teetä valmistuksessa.

        Teen sen on tekemistä tuossa.
        Hassusti nyt luet häntä.😅


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Teen sen on tekemistä tuossa.
        Hassusti nyt luet häntä.😅

        Luen sanatarkasti vaikka tiedostankin typon. :D

        Teetä kirjoittaja valmisti perunoista, sillistä ja makkarasta. :D

        Tällanen kujeilija mä oon aina.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luen sanatarkasti vaikka tiedostankin typon. :D

        Teetä kirjoittaja valmisti perunoista, sillistä ja makkarasta. :D

        Tällanen kujeilija mä oon aina.

        Huomaan😏


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Huomaan😏

        Ain't difficult, I reckon.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        On vähän öklö olo jos tulisi, mahassa ei kukaan tajua siellä ne menee sekaisin. Ei kannata itseä kiduttaa ihme juomilla.🤷🏻‍♀️

        Eihän niiden esanssien tarvitsisi olla suoraan perunasta, makkarasta ja sillistä vaan panna vaikka chatGPT luomaan niiden hiukkasien kombinaatista ihmisen juotavaksi kelpaava pottusillihookooblöö-mikstuura, mikä sisältäisi myös aidon teekasvin antioksidantteja sekä maistuisi hyvältä mutta spesifisti kyseisistä mauista pitävien makunystyröissä.

        Teen juominen arkipäiväseksi perinteeksi myös (vähentyvän) ÄIÄduunariväen joukkoon. Bisnesidea tämä.

        Varsinkin runsaasti antioksidantteja sisältävät teet (vihreä tee ja rooibos) estävät solujen vanhenemista ja rappeutumista. Teellä on lisäksi sanottu olevan muun muassa syöpää ehkäiseviä ja ruoansulatusta edistäviä vaikutuksia. Tee myös piristää, ja joidenkin teelaatujen sisältämät ainekset toimivat jopa mietoina masennuslääkkeinä.

        Tee on myös kofeiinijuoma kuten kahvikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän niiden esanssien tarvitsisi olla suoraan perunasta, makkarasta ja sillistä vaan panna vaikka chatGPT luomaan niiden hiukkasien kombinaatista ihmisen juotavaksi kelpaava pottusillihookooblöö-mikstuura, mikä sisältäisi myös aidon teekasvin antioksidantteja sekä maistuisi hyvältä mutta spesifisti kyseisistä mauista pitävien makunystyröissä.

        Teen juominen arkipäiväseksi perinteeksi myös (vähentyvän) ÄIÄduunariväen joukkoon. Bisnesidea tämä.

        Varsinkin runsaasti antioksidantteja sisältävät teet (vihreä tee ja rooibos) estävät solujen vanhenemista ja rappeutumista. Teellä on lisäksi sanottu olevan muun muassa syöpää ehkäiseviä ja ruoansulatusta edistäviä vaikutuksia. Tee myös piristää, ja joidenkin teelaatujen sisältämät ainekset toimivat jopa mietoina masennuslääkkeinä.

        Tee on myös kofeiinijuoma kuten kahvikin.

        Katsopas, iltapäivälehden toimittajakin on havainnut, vaikka kaikki ovat tietäneet aina, että:

        Iltakahvi tai -tee valvottaa
        Kupillisessa kahvia on 60–120 mg kofeiinia.
        Kupillisessa teetä 20–110 mg kofeiinia.
        https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000000879485.html

        Launtai-illan ja sunnuntaiyön valvottajina on aina kahvi ja tee, juuuu-u.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän niiden esanssien tarvitsisi olla suoraan perunasta, makkarasta ja sillistä vaan panna vaikka chatGPT luomaan niiden hiukkasien kombinaatista ihmisen juotavaksi kelpaava pottusillihookooblöö-mikstuura, mikä sisältäisi myös aidon teekasvin antioksidantteja sekä maistuisi hyvältä mutta spesifisti kyseisistä mauista pitävien makunystyröissä.

        Teen juominen arkipäiväseksi perinteeksi myös (vähentyvän) ÄIÄduunariväen joukkoon. Bisnesidea tämä.

        Varsinkin runsaasti antioksidantteja sisältävät teet (vihreä tee ja rooibos) estävät solujen vanhenemista ja rappeutumista. Teellä on lisäksi sanottu olevan muun muassa syöpää ehkäiseviä ja ruoansulatusta edistäviä vaikutuksia. Tee myös piristää, ja joidenkin teelaatujen sisältämät ainekset toimivat jopa mietoina masennuslääkkeinä.

        Tee on myös kofeiinijuoma kuten kahvikin.

        ChatGPT on hieno, siltä kannattaa kysyä vaikka kysymys:

        "Miten perunajuhoista saa leivottua kokonaisen perunan?"

        ChatGPT:
        Perunajauhoista leivottujen perunoiden valmistukseen voit sekoittaa perunajauhoja, suolaa ja vettä muodostaaksesi taikinan.

        Muotoile taikinasta pieniä palloja ja litistä ne haluamasi paksuisiksi palleroiksi.

        Paista ne pannulla kullanruskeiksi molemmin puolin.

        Voit myös lisätä muita mausteita makusi mukaan.
        ---------------------

        Mä oon yhtä hyvä kokki vaikka en osaa kokata. :D


    • Anonyymi

      Mietitkö mistä aiheesta teet seuraavan aloituksen ?

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Syötäväksi laitoin ranuja ja kananakkeja, nam.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syötäväksi laitoin ranuja ja kananakkeja, nam.

        Teenpä nyt valkosipulidipin ja tilaan robotin tuomaan maustamattomia sipsejä ja vissyä.

        Vielä kaksi olutta ja kolmisen desilitraa. Nam


    • Anonyymi

      Hae mielummin 4-8 laatikollista...

      • Anonyymi

        Se on vain juntti thing ostaa laatikkokaupalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on vain juntti thing ostaa laatikkokaupalla.

        Se vasta onkin junttia, kun ei tajua, että sitten ei tarvitse käydä niin usein hakemassa.
        Säästyy aikaa ja vaivaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se vasta onkin junttia, kun ei tajua, että sitten ei tarvitse käydä niin usein hakemassa.
        Säästyy aikaa ja vaivaa.

        Vain tuulipukukansan harrastus rahdata laatikkokaupalla päihteitä.

        Tulee hyötyliikuntaa enemmän kun hakee kerran viikossa 4 olutta kuin että olisi monta kymmentä olutta (tai kurakaljaa) vanhentumassa pahvilaatikossa, toki jos itsehillintä on vajavaista niin laatikollinen katoaa tuularin kitusiin yhtä pikaisesti kuin mulla neljä olutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain tuulipukukansan harrastus rahdata laatikkokaupalla päihteitä.

        Tulee hyötyliikuntaa enemmän kun hakee kerran viikossa 4 olutta kuin että olisi monta kymmentä olutta (tai kurakaljaa) vanhentumassa pahvilaatikossa, toki jos itsehillintä on vajavaista niin laatikollinen katoaa tuularin kitusiin yhtä pikaisesti kuin mulla neljä olutta.

        Oletko omasta mielestäsi nyt esimerkillinen ja hyvä ihminen? Ettet vain olisi narsismiin taipuvainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko omasta mielestäsi nyt esimerkillinen ja hyvä ihminen? Ettet vain olisi narsismiin taipuvainen?

        Hanki peili. Keskustelussa keskitytään asiaan eli kulloiseenkin pihviin, ei kirjoittajaan, mikä on argumentum ad hominem.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2077
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1788
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1654
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1480
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1413
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1344
    7. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1338
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1292
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe