Kevät tulee lumisulaa

Anonyymi-ap

Kohta on kevät ja saa taas alkaa kiusaamaan spandex pöhöjä upouudella täyssähkö läskillä.

31

361

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä kiusaan spandex spedejä vanhalla kaksitahtimopolla jonka olen virittänyt. Kun laittaa bensan sekaan reilusi öljyä niin syntyy siniharmaa katku joka lamaa hengityksen ja vie näkyväisyyden moisilta pelleiltä.

      • Anonyymi

        Minä taas ajan autolla ohi ja nauran niiden lihasheikkoudelle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas ajan autolla ohi ja nauran niiden lihasheikkoudelle!

        Mopedilla ja autolla ajaessa spandexit päällä.


      • Anonyymi

        Älkäähän ipanat riidelkö.


    • Anonyymi

      Spandexit ovat tuolla ulkona

    • Anonyymi

      Minä kiusaan pyöräilijöitä heittelen pahvinauloja ja ruuveja pyöräteille 😋

    • Anonyymi

      Heitän keppi pinnoihin lentää voltti

    • Anonyymi

      Talven tunnistaa siitä, että on kylmä ja pimeä aika, jolloin autoista saattaa akut hiipua ja hipit makaavat Mannerheimintien sijaan kotona lämpimässä.

    • Anonyymi

      Hulluilla oli ennen halvat huvit sähköpyörä taas on kallis.

      • Anonyymi

        On vieläkin kuten sähköpyöräilijöille kateellisena vittuilu.


    • Anonyymi

      Kevät ja sulat tiet. Kohta piäsee polkee autotielle.

    • Anonyymi

      Ajan vahingossa nilkoilles

    • Anonyymi

      Napakka hyvin tähdättu isku runkopumpulla nenänvarteen taltuttaa rähisijän, oli stten ulkoilija tai koiransa

    • Anonyymi

      Tööttäys sumutorvella kohdalla,tekee spandex pellelle vähän höpöä

    • Anonyymi

      Tule jo neiti kevät ja tuo mukanasi sulat tiet. Näin pääsemme polkemaan telaketju parijonossa kimppalenkkejä autoteillä. Toivomme myös uutta tasaista pikitietä allemme. Näin voimme paahtaa isoa kovaa, kevät tuulen hyväilemänä, tuhansien eurojen fillareillamme.

      • Anonyymi

        Samalla nettikeskustelutkin asettuvat taas asialinjalle. Niin kauan kun ainoa hupi on maata selällään sohvalla ja räkiä kattoon, tekstien fiksuus pysyy juurikin tämän ketjun näyttämällä tasolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samalla nettikeskustelutkin asettuvat taas asialinjalle. Niin kauan kun ainoa hupi on maata selällään sohvalla ja räkiä kattoon, tekstien fiksuus pysyy juurikin tämän ketjun näyttämällä tasolla.

        Tämä palsta voisi olla järkevä, jos tämä olisi ihan vaan polkupyöräilijöille suunnattu. Lihasheikkoudesta kärsiville, eli oikeaa pyöräilyä simuloiville, voisi olla ihan oma palsta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä palsta voisi olla järkevä, jos tämä olisi ihan vaan polkupyöräilijöille suunnattu. Lihasheikkoudesta kärsiville, eli oikeaa pyöräilyä simuloiville, voisi olla ihan oma palsta.

        Ainoa joka toisten mahdollisesti heikommista lihaksista vaikuttaa kärsivän jatkuvasti julkaisujen määrästä päätellen on fanaattinen luomupyöräilijä lihasheikkousmies. Mahtaa olla vaikeaa nähdä sähkölaitteita kaikkialla, sääliksi käy.


    • Anonyymi

      Toivotaan että tiet pysyy vieläkin kauheammassa kunnossaa ja reiät ja railot lisääntyy,siinä on spandexilla ihmettelemistä kun kiekot on vähän niin ja näin,heh

    • Anonyymi

      Keppi pinnojen väliin lopettaa kouhotuksen alkuunsa.

      • Anonyymi

        Kannattaa kokeilla itsellesi.


    • Anonyymi

      Luulin ensin, et koiranpaska -keskustelu alkoi taas, mutta olikin asiaa. Kyllä, trikoopellet alkaa taas painaa kun mielenvikaiset. Jos jää alle, niin siinäpä jää, kun luulevat omistavansa tiet ja kadut. Suuri harmin aihe on se, että opettavat tuon sairaan asenteensa lapsillensakin/näyttävät mallia lapsille. Se on sairasta.
      Koko tämä fillari-idiotismi pitää lopettaa. Huorasakki sai semmosen tuhon tässäkin aikaiseksi, etteivät edes ymmärrä.
      Takasin laki, että pyöräilijät ja kävelijät väistää aina isompaansa eli kaikkia moottoreilla liikkuvia, koska jäävät aina toiseksi! Sillä ei ole enää mitään merkitystä auton alle menneellä, "olin oikeassa", jos vammautuu tai kuolee.

      • Anonyymi

        Ei sinänsä, mutta sen autoilijan syyllisyyden toteamisella on väliä!


      • Anonyymi

        Autoilijoilla on tilanteissa suuri vastuu suojaamattomia ihmisiä kohtaan. Isompana väistät suojaamattomia, toki kaikki liikennesäännöt huomioiden. Se on nyt niin ja kaikkien on niin toimittava.


    • Anonyymi

      Silitän juuri parhaillaan spandexxeja,että pääsen kohta autojen sekaan kimpoilemaan,ajakoot muut koiranpaskkoissa,jos joku heittää kepin pinnoihin niin heitän kunnon voltin

    • Anonyymi

      Jee

    • Anonyymi

      Lunta tulee, hiihtokausi jatkuu, jippii !!!!

    • Anonyymi

      Lunta sais tulla niin paljon että pyörät ei kulje

      • Anonyymi

        Tiehuolto kyllä toimii, on pakko että autot pääsevät liikkeelle


    • Anonyymi

      Fätboyn vättäri nousee hangelle, Bavanki antaa vääntöä, saa säästää poljennot pordelloon.

    • Anonyymi

      Jee

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8604
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      126
      2331
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1714
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1529
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe