Näin se maailma muuttuu pelimiehet

Anonyymi-ap

Ennen olin komea ja saatoin saada ravintolan kauneimmat naiset. Kaatoja tuli tasaiseen tahtiin ja käytännössä arvosanalla 8-10 ulkonäöltään olevista naisista. Naisia riitti todella paljon. Jos olisin huolinut huonompitasoisia naisia, niin sängyssä olisi ollut joka päivä uusi nainen.

40-vuotiaana aloin huomaamaan, että en saa enää yöseuraa samaan tahtiin kuin ennen nuoremmista naisista. Nyt +50-vuotiaana olen pakotetusti alkanut hakemaan seuraa saman ikäisistä naisista. Sekään ei ole helppoa, jos vain panoseuraa hakee. Seurusteluseura onnistuisi.

Vähän aika sitten kävin treffeillä. Tarkoitus oli luoda seksisuhde. Nainen oli noin 10 vuotta nuorempi. Hänen vatsassa oli kunnon röllykkä. Niin vain sain pakit naiselta, jota aikaisemmin en olisi ikinä noteerannut. 😁

Nuoremmat miehet panee ylipainoisia vanhempia naisia, niin sen vuoksi vanhemmat miehet ei meinaa saada edes oman ikäistä panoseuraa. Jos vanhempi nainen hakee seurustelukumppania, niin niiden on pakko katsoa saman ikäistä, koska nuoremmat miehet eivät panemisen lisäksi ole kiinnostuneita vanhemmista naisista. Nuorempi mies voi panna vanhempaa naista, mutta ei kyllä seurustelemaan ala.

Viidakon lait toimii. Se, että on lihaksikas ja timmi mies, niin se ei auta. Kasvot pitäisi olla nuorekkaan komeat. Nyt ne ovat vanhan miehen kasvot. Näin se menee.

Miten on mennyt muilla miehillä, jotka ovat ennen olleet pelimiehiä? Onko tarina samantapainen kuin minulla?

19

387

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koko yhteiskunnallinen kehitys on johtanut siihen että pariutuminen on ylipäätään vaikeampaa kuin koskaan aiemmin ihmiskunnan historiassa. Keinotekoisuus on korvannut oikean elämän ja koska ihminen on kuitenkin lihaa ja verta (ainakin vielä), niin ihmiskunta on päätynyt naimisiin teknologian eivätkä toisten ihmisten kanssa. Itse en ole koskaan hallinnut naisten vikittelyä vaikka ulkonäön ja myös luonteen olisi pitänyt riittää siihen.

    • Anonyymi

      Anteeksi että naisena vastaan
      En ole huolinut itseäni puolet nuorempaa miestä vaikka hän halusi kanssani naimisiin. Jätin hänet. Monesti on ollut nuorempia tarjokkaita pitkään suhteeseen tai sitten suututaan kun käytin heitä hyväkseni enkä halua muuta. Outoja käsityksiä sulla. Vai oliko nyt vain tarkoitus nostaa omaa egoas? Ja ps jos sulla on rahaa niin mene ihmeessä leikkauttamaan naamas niin näät oliko se siitä naamasta kiinni. Minä vähän veikkaan että ei.

      • Anonyymi

        Syy miksi en valkkaa ikäistäni vanhempaa miestä on se kyynisyys ja ilkeys ja haukkuminen vanhassa miehessä. Ja sekin kertoo vain siitä että teillä on huono itsetunto. Tai sitten aletaan henkinen tai fyysinen väkivalta. Jos nainen ei alistu hellan ja nyrkin väliin.


      • Anonyymi

        Jos ennen oli satoja kaatoja ja nyt kaadon saaminen on hankalaa, niin mistä se voisi johtua? Veikkaan, että vanhat kasvot ja kalju pää. Ei tässä mikään muu ole muuttunut. Niin se vaan menee.

        Minkä takia nuorempi esim. 8:n poika ottaisi vanhemman naisen? Ei sen tarvitse, se ottaa saman ikäisen 8:n tytön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ennen oli satoja kaatoja ja nyt kaadon saaminen on hankalaa, niin mistä se voisi johtua? Veikkaan, että vanhat kasvot ja kalju pää. Ei tässä mikään muu ole muuttunut. Niin se vaan menee.

        Minkä takia nuorempi esim. 8:n poika ottaisi vanhemman naisen? Ei sen tarvitse, se ottaa saman ikäisen 8:n tytön.

        Kysy niiltä miehiltä miksi haluavat vanhemman naisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysy niiltä miehiltä miksi haluavat vanhemman naisen.

        Juu, onhan niitä miehiä jotka 25-vuotiaana hinkuu 50-vuotiaan kanssa naimisiin, mutta ei se kauhean yleistä ole.. Minä en ainakaan tunne yhtään pariskuntaa. Netistä tai lehdistä saattaa joskus lukea tällaisista.


    • Anonyymi

      Viisaampaa olisi kuule ollu naida se "kymppi" aikanaan ja paneksia sitä ihan kaikessa rauhassa hautaan asti.

      • Anonyymi

        Mut jos mies kokee olevansa maailman napa niin ei se ketään kaipaa. Peilistä saa seuraa joka päivälle niin että meinaa tikahtua kun joka aamu rakastuu aina uudelleen itseensä ja täydellisyyteensä.


    • Anonyymi

      Jokaiselle on osansa jopa sinullekin.
      Ja seurustelen , nuoremman miehen kanssa.
      Ikäero ei haittaa, ja hommat hoituu.
      Elämme täällä vain hetken verran.
      Onni on uskaltaa lähteä seikkailuun mukaan.
      Fiksuus on se mitä miehestä katson ekana.Ei se itse kehu ja omahyväisyys.

      • Anonyymi

        Yleensä ne jotka ei saa hyvännäköistä kumppania korostaa, että he katsovat fiksuutta. Hyvännäköinen saa sekä fiksun, että hyvännäköisen kumppanin. Hyvännäköisen ei tarvitse tyytyä rumaan ja ei fiksuun.


      • Anonyymi

        Juu, yleensä ihmiset katsoo ekana itsekehua ja omahyväisyyttä! 😂 Vai katsooko ne itse kehua ja oma hyväisyyttä? 😂


      • Anonyymi

        Hommat hoituu vagisanilla! Muuten olis kuin kuiva korppu..


    • Anonyymi

      Nai se nainen johon rakastut joka päivä aina uudestaan ja uudestaan 🫶

      • Anonyymi

        Taitanee joutua odotteleen vanhainkodin dementiaosastoa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitanee joutua odotteleen vanhainkodin dementiaosastoa...

        Jos sul dementia jo vaivaa, niin mee lääkäriin


    • Anonyymi

      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣ennen Olin komea🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

      • Anonyymi

        Lääkitystä kuntoon, niin kyllä se siitä!


      • Anonyymi

        Sehän mukavaa, että ennen olit komea! Vielä hauskempaa olisi olla vieläkin! 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän mukavaa, että ennen olit komea! Vielä hauskempaa olisi olla vieläkin! 😂

        Vielä pahempaa on, jos ei ole ikinä ollut komea. 😁 Ja kyllä nuorena komea ollut on vanhempanakin komea omassa genressä.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      93
      6738
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      29
      2676
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2263
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      80
      1931
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1681
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1477
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1377
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1294
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1243
    Aihe