Mitä se sinulle tarkoittaa?
Voiko aktiivinen elämäntapa tarkoittaa eri ihmisillä eri asioita.
Onko sinulla aktiivinen elämäntapa?
24
954
Vastaukset
- Anonyymi
Voi tietysti ja usein myös tarkoittaa, mutta aktiivisille ihmisillä on paljon yhteisiä piirteitä.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18275864
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Ei ole. Minä vain makaan sohvalla ja räin kattoon. Kerran kuussa tulee puotipuksu ja tuo elintarvikkeita ja muuta sälää.
Onneksi muut maksaa, kun minä vain laiskottelen ihan ideologisesti...
>simiti< - Anonyymi
Lataa se tinderi Hei sieltä sä näät niitä. Siellä niillä ihmisillä on vaikka mitä kivoja kuvia mitä kaikkea ne ehtii töiden lomassa harrastaa. Ihan kaljan juonnista ja saunomisesta lähtien varpaisiin. Varmaan ne ottaa kuvan kun ne istuu paskallakin. Moro!
Minä etsin aktiivisesti ongelmia ja niihin ratkaisuja. Erityisesti tykkään pähkinöistä.
- Anonyymi
Tuo kuulosti ensin pahalta. Etsin aktiivisesti ongelmia...
>simiti< Anonyymi kirjoitti:
Tuo kuulosti ensin pahalta. Etsin aktiivisesti ongelmia...
>simiti<Hetken olin jännämies, sitten aloin lässyttämään pähkinöistä. :)
- Anonyymi
Gattino kirjoitti:
Hetken olin jännämies, sitten aloin lässyttämään pähkinöistä. :)
Are you all about the nuts then or something?
Anonyymi kirjoitti:
Are you all about the nuts then or something?
It was just a momentary mental disorder, I hope...
- Anonyymi
Ei kyllä varmaan ole, jos käyn lähinnä töissä, salilla ja tanssimassa. Tinderissä menee aktiivista elämäntapaa mainostavat yleensä vasemmalle, kun en jaksaisi olla aina menossa. Toki enemmistö heistä on varmaan ihan vaan tavallisia ihmisiä.
- Anonyymi
Ei aktiivinen ihminen välttämättä aina ole menossa. Aktiivisuus ilmenee niin monella eri tavalla.
EOS. Minulla on aika rutiininomainen ja kavoihin kangistunut elämäntapa. Kun perusasiat ovat kunnossa, pystyn huoletta muuttamaan suunnitelmia ja ottamaan hieman omaa aikaa.
Aktivoidun, kun tekeminen tuntuu mielekkäältä.- Anonyymi
Aktiivinen elämäntapa on palstailla 24/7.
- Anonyymi
Voi tarkoittaa, vaikka ihmiset omanapaisesti usein mieltääkin vain omanlaisen aktiivisuuden aktiivisuudeksi, pitäen jonkun muun aktiivisuutta epäaktiivina.
Se on kuitenkin niin persoonan oma kokemus, vaikka ulkopuoliset sitä arvosteleekin omien mutujensa mukaan. Ja joo olen aktiivinen jollain osa-alueilla, en kuitenkaan kaikilla. Mielenkiintoni mukaan elän aktiivina tai passiivina.- Anonyymi
Ja puumerkki Jasu. 😃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja puumerkki Jasu. 😃
Leikitkö tunnistavasi tämänkin miehen fiktiohahmon irl:stä tai jotain? Raasu olet
Tietenkin on erilaisia näkemyksiä siitä, millainen on aktiivinen elämäntyyli. Joillekin se saattaa merkitä sitä, että harrastaa paljon, jollekin toiselle sitä, että on jatkuvasti liikkeessä ja esim matkustelee paljon.
Oma elämäntyylini on mielestäni melko aktiivinen, mikä tarkoittaa minulle sitä, että meillä harrastetaan paljon, näen mahdollisimman paljon ystäviä esim kahvittelun, teatterin, illanistujaisten merkeissä, reissataan esim lapsen turnausten takia, tehdään kesälomareissuja, minulla on jonkin verran työmatkoja jne. Ihan tavallista arkea siis, mutta paljon kaikenlaista tekemistä. Ajoittain sitten taas hiljennän tarkoituksella ja vietän hyvinkin rauhallisia viikonloppuja, jolloin siivoilen, teen hyvää ruokaa, katselen leffoja tai sarjoja.. Tasapaino arjessa on tärkeää minulle.- Anonyymi
Tarkoittaa aivan erilaista aktiivisuutta esimerkiksi eläkeläiselle kuin teini-ikäiselle.
- Anonyymi
Olen vsin pieni harmiton kansalaisaktivisti
No mulla aktiivisuus tulee lähinnä asumismuodosta ja siihen liittyvästä toiminnasta. Omakotitalo ja siinä puukeskuslämmitys. Se tarkoittaa paljon polttopuun kanssa touhuilua, lisäksi yleistä taloon ja tobttiin liittyvää touhuilua.
Lisäksi harrastelen salibandya, minkä ajallisesti voin.
Ja maaseudulta löytyy lisäksi vanha maatila, jonne saa pistää energiaansa myös, joten aika aktiivista on mun elämä.- Anonyymi
Aktiivisesti juon olutta ja käyn tupakalla
- Anonyymi
Miehille aktiivisuus tarkoittaa urheilua tai harrastusta tai perheensä kanssa aktiivisesti olla läsnä ja tehdä heidän kanssaan kaikkea ja naisille aktiivisuus tarkoittaa tinderiä ja itsensä myymistä ja eri miesten kanssa sekstaamista ja bilettämistä
- Anonyymi
Käyn töissä, harrastuksissa, hoidan ihmissuhteitani, annan palautetta valitsemilleni tahoille, kuulun järjestöihin ja yhdistyksiin, toimikuntiin. Välillä menee turhankin aktiiviseksi.
- Anonyymi
Liikun kohtalaisesti, nyt hiihdän, rospuuttokelillä salilla, uimahallissa usein vesijumppaa ja vesihierontaa. Kirjoittelen näille palstoille juttuja, aktivoi aivoja ja pitää yllä kirjallista ilmaisua. Luen Suomen kuvalehteä, taloustaitoa ja hesaria. Hömppää tarvitsen viikko- ja kk-lehtien parissa, tiedän juoruista jotain ja tykkään horoskoopieista. Seuraan muotia vaikka ostan vähän.
Teen hyväntekeväisyystyötä pitämällä seuraa yksinäisille. Istun eri ryhmissä puhumassa asiaa ja potaskaa, koska osallistun eri tapahtumiin, toripäiviin, esittelyihin (viimeksi musiikkitalo), näyttelyihin (kirjasto) ja kaupunkikierroksiin. Lähinnä jos ovat ilmaisia. Väliajat makoilen tv:n, ristisanan ja sudokun kanssa. Olen täysin tekemättä mitään vain jos nukun ja silloinkin ainakin hengitän.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706734
- 594552
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s293496- 613047
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915- 171620
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271616Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401543- 341409
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471350