Naisten reagtio?

Anonyymi-ap

Miten naiset yleisellä tasolla suhtautuvat miesten aloittamaan lähestymiseen keskustelun aloituksella? Ovatko mielissään, kokevat häiritsevänä vai ajattelevatko että taas joku yrittää alkaa vongata seksiä? Niin paljon nykyään tuodaan julki naisiin kohdistuvaa häirintää, että miehenä en oikein tiedä mikä on enää normaalia lähestymistä. Naiset kun eivät koskaan itse mitään jutustelua aloita.

7

234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuota asiaa olen usein miettinyt ja harmitellut teidän miesten kannalta. Kyllä pitäisi antaa mahdollisuus miehelle lähestyä jos se on asiallista ja normaalia eikä alkaa läiskiä "henkisellä käsilaukulla" päin naamaa. Ehkä pelisilmää tarvitaan, onko tilanne sopiva. Ei känni örvellystä, ei kosketteluja ja suoraan asiaan menoa. Hymy, katsekontakti, huumori. Normaali jutustelu. Täytyy myöntää, että itse, olen nainen, menen jäihin kun mies katsoo silmiin vähän pidempään, sehän on ihanaa, mutta noissa tilanteissa alkaa ujostuttaa. Olen kuitenkin normaalisti rento ja juttelen kaikenlaisten ihmisten kanssa jos tilanteessa ei ole mitään omituista ilmapiiriä.

    • Seksuaalisen kanssakäymisen alueella munasarjakkaissa ei ole mitään yleistä tasoa, erityisesti ikävuodet vaikuttavat valtavasti. Ja historia vaikuttaa, jos ehdotat peuhaamista ventovieraalle munasarjakkaalle, niin tyypillinen reaktio on valtavasti erilainen kun jos ehdotat sellaiselle jonka kanssa on ollut pitkään (kuukausia, vuosia) muuta kuin seksuaalista kontaktia.

      Kun mies alkaa kärsimään himoa jotakin tyttöä kohtaan, niin varmin tie hetekalle alkaa flirttailulla. Siis selvästi, mutta sanattomasti, vihjailemalla tytölle kiinnostuksestaan (himostaan), pyrkien siihen muutaman sekunnin mittaiseen katsekontaktiin. Jos tyttö kokee vastahimoa, niin hän kyllä ilmaisee sen, selvästi mutta sanattomasti, esim. paljastavalla pukeutumisellaan, ennen kiun antautuu katsekontaktiin. Katsekontaktin jälkeen pitää miehen lähestyä verbaalisesti flirttaillen, kaksimielisyyksiä viljelleen ja tytön kauneutta kautta kantain ylistäen.

    • Anonyymi

      Sehän nyt riippuu täysin siitä mitä puhuu, miten puhuu ja miten muuten käyttäytyy. Kyllä mulle aina jutella saa, kun käyttäytyy asiallisesti. Tietysti se voi olla häiritsevääkin, jos tulee vaikka töissä häiritsemään (olen kokenut tämän ihan liian monta kertaa).

      Mikä on normaalia lähestymistä. Sellainen miten voisit puhua ja lähestyä ketä tahansa ja missä tahansa.

      Tämä aloitus on tosin kirjoitettu sillä ajatuksella, että miten nainen isketään. Sitä en osaa sanoa, kun minua ei ole mahdollista iskeä ja osaan itsekin lähestyä, jos kiinnostaa.

      • Anonyymi

        Ai niin ja miten naiset sen ottavat. En minä pahastu, jos mulle tulee asiallisesti juttelemaan. Kyllähän ihmisten kanssa on ihan mukavaa jutella.


    • "en oikein tiedä mikä on enää normaalia lähestymistä"

      Normaalia lähestymistä on se kun mies yrittää kaikin keinoin saada 𝗍𝗒𝗍𝗈̈𝗇 kanssaan hetekalle (mutta käyttämättä voimakeinoja). Ei, kun mies viettelee 𝗍𝗒𝗍𝗍𝗈̈𝖺̈.

      Esimerkiksi, kun mies edhottaa 𝗍𝗒𝗍𝗍𝗈̈𝗅𝗅𝖾 että "tuu munkaa treffille" niin 𝗍𝗒𝗍𝗍𝗈̈ ymmärtää kysymyksen siten että mies kysyy 𝗍𝗒𝗍𝗈̈𝗅𝗍𝖺̈ vaikuttaako mies sellaiselta jonka kanssa 𝗍𝗒𝗍𝗍𝗈̈ voisi nauttia heteka hetkisen. Ja sitä se tasan tarkkaan tarkoittaakin.

      • Anonyymi

        Taas näppäimistövirhe: "Ei" > "Eli"


    • Anonyymi

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

      😋 K­u­­u­m­­­a­­t­­­ ­­­t­­y­­­t­­ö­­t­­­ ­o­­d­­­o­t­­­t­a­­­v­­­­a­­­t­ ­­­s­­­i­­n­­u­­­a­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18277883

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      2190
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      59
      1851
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      53
      1685
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1612
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1584
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1504
    7. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      135
      1483
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1347
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1311
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1208
    Aihe