Jumppaliikkeitä

isohko massu

Juu,elikkä tiedustelisin vaan että minkä laisia jumppaliikkeitä oisi hyvä tehdä kun haluaa mahan pikkasen litteämmäksi?
Lenkillä käyn aina kun sää sallii, ja vatsalihas liikkeitä teen myöskin ainakin 3 kertaa viikossa.
Pitemmän aikaa oon jo harratanu tuota,mutta maha ei tunnu häviävän millään...=(
Apuva...

3

1599

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vatsalihakset

      Jos vatsassa on paljon ylimääräistä rasvaa, se litistyy vain laihduttamalla. Liikunta sinänsä on todella hidas tapa laihduttaa.

      Lisäksi vatsan kiinteyttämiseen tarvitaan monipuolinen liikesarja, sillä vatsassa on useita lihasryhmiä, jotka tukevat toisiaan. Yksinkertainen makuulta istuma-asentoon kohottautuminen tms. ei siis vielä paljoa auta.

      Kuntosaleilta saat hyvä ja yksityiskohtaiset ohjeet.

    • ..iso massu

      Jos olet valmis menemään lenkille vain silloin "kun sää sallii" niin unohda koko juttu tai muuta jonnekin lämpimään maahan..

    • AhmivaAnsku

      Sanot tekeväs vatsoja kolme kertaa viikossa? Mitäköhän tämä sitten pitää sisällään? 10 normaalia etu-vatsaa ja sillä siisti?
      Itse kun viimeksi laihdutin tein myös paljon vatsoja. Paras liike mihin olen koskaan törmännyt vatsaliikkeissä on ehdottomasti nk. lankku.
      Liike on hyvin yksinkertainen: Menet lattialle mahallesi, laitat kyynerpäät lattiaan, nouset varpaiden varaan ja jännität itsesi "lankuksi" pysyt asennossa mahd. pitkään. Pieni tauko ja toista kolme kertaa. tehoaa koko mahaan TODELLA hyvin! Jos et halua tehdä muita liikkeitä, toistat tuon joka ilta, lupaan, se auttaa.. Riippuen tietenkin muusta yleiskunnosta ym. "ulkonöstä". kukaan, jolla on ylipainoa 20 kiloa ei saa kaunista mahaa ilman laihdutusta, sori nyt vaan.. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      33
      7591
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4516
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      66
      3113
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2156
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1699
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1677
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      351
      1463
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      14
      1419
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1119
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      276
      1070
    Aihe