Kuka vähättele toisen ihmisen sairautta. Minulla on ollut selkä vammautunut jo 5 vuotta kärsin joka päivä kivuissa ( hermokivuissa ) ne on sellaisia sietämättömiä kipuja en kykene työelämään ja työskentelyn. Sen lisäksi sain 2020 vakavasti long covidin meni puolet keuhkot en pystynyt kävellä 3kk ja olin 18 kk todella huonossa hapossa. Jopa jotkut kelan työlliset sanoa , että joku ei kuulemma täsmää b- lausunnossa koska minä pystyn pyöräilen sähköpyörällä 30-50 kilsa ,että kuulemma olen niiden mielestä hyvässä kunnossa. Olen ihan loppu en jaksaa enää juoksentella niinku koira. Tunnen ,että minun terveys on huono ,mutta siltikin minä lenkkeilen välillä 5-7 kilsa päivässä ja myös välillä pyöräilen kun se lieventää minun hermokipuja. Tekisi vaan mieli laittaa kaikkien kanssa välit poikki kuka on vaan pihalla kuin lumiukko. Ei vaan jaksaa enää. Apua en ole saanut mistä muuta kun vaan olen menettänyt lääkärikäynnin rahat sun muut. En saanut myös long covidissä mitä apua ei peliriippuvuudesta jne. Aina kyllä sanotan ,että tarvitko jotain apua ,mutta se tarjottava apua on sellaista missä köyhä menettää viimeisetkin hilut ja joutuu vaan juoksentele kun rakki.
Ärsyttää tällaiset ihmiset !!!!
Anonyymi-ap
1
172
Vastaukset
- Anonyymi
Ikävää, että olet hullu.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3007428Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne725756Kylillä nainen puhutaan
Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?1563698Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1473427Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee321787Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1831786- 421414
- 221391
Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?
Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan611359En mä itke
sun perään mies. Tykkäsin kyllä. Tykkään vieläkin, mutta kyllä tä tästä. Mun sisällä kuplii kuitenkin jo ilo kesästä ja141266