Oliko puoliso puhunut nimeltä jostakin henkilöstä

Anonyymi-ap

kunnes jäi kiinni pettämisestä tämän nimetyn henkilön kanssa?

9

638

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuten Pekka ja anttoni?

      • Anonyymi

        Eikun tarkoitan sitä, kun kotona puoliso puhuu jostakin esimerkiksi työkaverista usein ja vähän ihaillen kertoo hyvistä puolista ja sitten käykin ilmi, että heillä on tai on ollut suhde.

        Alkuperäinen kysymykseni liittyy siihen, että pitäisikö olla varpaillaan jos puoliso alkaa kehua omaa pomoaan?


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        😋 ­­N­­­y­m­­f­o­m­­­a­­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18278681

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍

      😍 K­u­­­u­­m­­­a­t­ ­­t­y­­t­ö­­­t­­­ ­o­­­d­­­o­­­t­t­­a­­­v­­­­­­a­t­ ­s­i­n­­­u­a­ -> https://us4.fun/kissgirl?18278681

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    • Anonyymi

      Kyllä on, ja kummallisinta on et ainakan oma ex ei omannut minkäänlaista filtteriä tässä puheen määrässä. Suhteemme oli kaikinpuolin ok, joskin pitkä ja suurimmilta intohimoilta jo laimentunut jota itse pidin normaalina.
      Jossain kohtaa uudessa n. 3v vanhassa työssä alkoi exän puheet kivasta miehestä ja näitä puheita alkoi tulla niin usein että kiinnitin niihin huomiota. Itsellä ei voisi koskaan olla mitään tarvetta omalle kumppanille hehkuttaa kenenkään naistyökaverin pukeutumista, hajuvettä tai laulutaitoa toistuvasti.
      Kun mun huomio oli kiinnitynyt ensin puheisiin niin aloin huomaamaan muutosta myös käytöksessä. Naiset on melko tyhmiäkin jopa näissä ja merkkejä löytyi tosi paljon. Perinteisimmillään peilin edessä vietettiin joka aamu paljon aikaa ja valittiin vaatteita tarkoin. Alusvaatteet kun alkoi päivittiä eroottisemmaksi niin olin jo aika varma, että nyt on pensaalla uusi puutarhuri.
      Autossamme on GPS ajopäiväkirja ja tekaistulla verukkeella laitoin exän ajelemaan ykkösautollamme. Sieltähän se ajankäyttö sitten selvisikin, työpäivät loppuivat aiemmin ja kotiin ei tultu suoraan töistä. Ja kun itse olin lasten kanssa yönyli harrastusmatkoilla niin lähes koskaan auto ei ollut kotipihassa. Tällä selvisi myös tämän pysäköinnin kohde ja kun kyseinen työkaveri asui juuri tällä kadulla kysyin suoraan että ootko antanut panna paljaalla.
      Luonnollisesti vastauksena oli silmittömät raivarit, jotka vaihtui itkuun ja aneluun kun pysyin kannassani ja kysyin ajeluista. Tein eropaperit ja hain lainalupauksen yhteisen omakotitalon lunastamiseen ja annoin kuukauden aikaa etsiä oma kämppä.

    • Anonyymi

      Naiset. Jos suostutte menemään naimisiin, menkää naimisiin aisurin kanssa! Välttyy tälläsiltä kontrolloivilta kalsarikyyliltä. Aisuri antaa auton, koska voi. Aisuri pitää huolen että alusvaateet on ajantasalla. Ja parhaat aisurit auttavat valikoimaan oriit, ilman että tarvii töistä, kaveripiiristä, baarista tai tinderistä tms. etsiä jännäpanoja elämää elävöittämään. Nää vanilija-narskut on just tämmösiä. "Keksin tekosyyn ja ajoi mun autolla ja sit katoin mis muija menee"-vittu mikä piipittäjä. Just hyvä et pääsi tommosesta piipertäjästä, eikä ihme että hakee jännäpanoa jostain. Ei toi sun toiminta mitään rakastavaa-tyydyttävää-rehellisen avointa kommunikointia ainakaan ole ja tommoseen ei kannata aviovuosiaan tuhlata! :D

      • Anonyymi

        Nyt puhuu kunnon kujakoppelo...:D Sen verran tukevat psykoosit lähti, että on tainnut tulla imettyä kaikki mitä on suuhun yltänyt.


    • Anonyymi

      On kyllä. Arvosteli naistyökaveria, pukeutumista ym. Kun paljasteli liikaa työpaikalla. Pohti hänen eroaan ja raha-asioitaan, uutta työpaikkaa. Haukkui rumasti ulkonäön, valehteli hänen ikänsä, asuinpaikkansa ( harhautus). Menikin vähän aikaa sen takia että tajusin kuka kyseessä. Kun kysyin suoraan tuli raivari. Ja niinhän se oli.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10250
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      421
      4543
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3084
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2704
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1874
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1640
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe