Sattusko kukaan tietämään

Anonyymi-ap

Mistä voisin saada DUMPPERIN?

Mulla on Kaivosalan vanhemman panostajan koulutus ja tuolla koulutuksella saa ajaa DUMPPERIA!

Vituttaa, kun noilla pikku autoilla jää aina pihalle kiinni joten muistin, että saan ajaa DUMPPERIA ja sillä ei jää mihinkään kiinni!

Ihan kylä ajoon vaan eli vedän PILLU-RALLIA ja voin käydä ST1:llä tai SEO:lla kahavilla ja kysästä äijiltä päivän polttavat puheen aiheet sekä keskustella vaikka kylä politiikkaa.

11

304

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Huh huh nyt on hurjaa ,oikein Dumpperi .

      • Anonyymi

        Sais liikuntaa, kun kiikkuu ylös ja alas sekä ajelee kylällä pillu-rallia sekä käväsee välillä kahvilla!

        Olis kerranki kylässä YKSI VIISAS NAINEN joka ymmärtää KUNNON AUTOJEN PÄÄLLE!
        Ei voi tietää miten herkässä on hymy, kun moottori hyrähtää käyntiin ja ajelee kotia…

        Voisin laittaa semmosen hierovan nystyrä istuinsuojan niin ei tarvi perse ja selkä lihakset hellänä ajella!

        Oon jo niin vanha ettei kukaan viitti edes kattoa perään, kun tikkaita pitkin kiikun.
        Vanhan ryppysen ämmän persettä kehtaa edes puutteessa olevat poikamiehet katsoa.
        Lakkaa seisomasta ja runkkaamisen ilokin katoaa!

        Halvempi se Dumpperi ja polttoainekortti on kunnalle, kuin kämpän hommaaminen, työpaikan antaminen sekä maksaa nämä vuosien syrjinnät!

        Suomi 100vuotta on vain kerran ja minä sentään EDUSTIN Inarin kuntaa Ivalosta tekemällä töitä Olympia Stadionilla, kun tekivät remontin!
        Kiitoksena purkivat ala-asteen jossa kaikki alkuperäiset IVALOLAISET oltiin käyty koulua!

        Tekivät sopimuksen jossa ei edes takuu pidä ja maksattavat meille tuon!

        Ongelma koulu oli YLÄ-ASTE ei ALA-ASTE.
        Ylä-asteen pihalla oli PARAKIT joissa pitivät osan tunneista, koska siellä oli ilmasto ongelma.

        ET joka oli minun kanssa samassa paikassa töissä kerto, että he oli kusseet ilmastointi kanaviin jotka koulun katolla on.
        Rekoset oli tehny sen rempan ja ET oli heidän yhellä raksalla rakennussiivoojana. Olettaisin että hän kertonut Rekosetin porukalle, koska tuo vaikuttaa heidän työntekijöiden maineeseen.

        Kaikki kyllä sano, että ET on idiootti joten päättelin että idiootti kyllä voi vaikka kusta ilmastointi kanavaan.
        Pitihän se joulukuussa kaamoksella AURINKOLASEJAKIN päässä.

        Minua syytetään kunnianloukkauksista niin minun tekemiä rikosilmoituksia ei poliisit edes ala tutkimaan vaan kaikki tulee tyyliin bumerangina takaisin.
        Kunnianloukkaus vaikuttaa noin.

        En jaksa alkaa käräjöimään exän pojan kanssa joka luopu kunnianloukkaus asiasta.
        Hän myönsi että oli totta ja en minä hänestä tehnyt rikosilmoitusta vaan ilmaisin mielipiteeni!

        Näiden muiden mielestä koulun ilmastointikanavaankin kuseminen on KUNNIALLINEN TEKO!


    • Anonyymi

      Tee lumityöt lapamato niin et jää kiinni

      • Anonyymi

        En tee, koska Dumpperilla pääseen töihinki ja voin sanoa : Kunniallisten elämät on nyt katottu joten kunnialliset alkaa siivoamaan sotkujaan!

        Liikenne ympyrät ja katuvalot ajan ENSIMMÄISENÄ TYÖNÄ matalaksi! Vittu ei kylällä mahdu edes autolla ajamaan joten Dumpperille ja minulle olis töitä!

        Inarin kunta syrjii, koska kunnanjohtajan koulutuksella ei saa ajaa kuin vain REKKAA!
        Minun koulutuksella saa Dumpperia…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tee, koska Dumpperilla pääseen töihinki ja voin sanoa : Kunniallisten elämät on nyt katottu joten kunnialliset alkaa siivoamaan sotkujaan!

        Liikenne ympyrät ja katuvalot ajan ENSIMMÄISENÄ TYÖNÄ matalaksi! Vittu ei kylällä mahdu edes autolla ajamaan joten Dumpperille ja minulle olis töitä!

        Inarin kunta syrjii, koska kunnanjohtajan koulutuksella ei saa ajaa kuin vain REKKAA!
        Minun koulutuksella saa Dumpperia…

        Dumpperia ei ole olemassakaan. Hulluja kirjoituksia lähimmäisten kiusaamisen tarkoituksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dumpperia ei ole olemassakaan. Hulluja kirjoituksia lähimmäisten kiusaamisen tarkoituksessa.

        Oli lähimmäisen syy, että jäin pihalle kiinni!
        Lähimmäinen lähti Espooseen ja sano mulle : Sinä joudat tehdä tuon homman!
        Lähin tekemään ja toinen lähimmäinen oli jättäny tekemättä jotain muuta.
        Minä kiireessä ajoin liian lähelle penkkaa ja jäin kiinni.
        Piti tulla hanttimiehen puolelta ulos ja kauhia savotta.
        Varmaan puoli kylää veti rinkiä ku tapahtuu jotain…

        Sanoin : Tuo lähimmäinen kun lähtee Espooseen lomalle niin se tarkottaa aina katastrooffia kotona!

        Vietetään isän kanssa lomaa kotona, kun Frouva lähtee pojan kanssa lomalle!


    • Anonyymi

      PUU ILO sieltä löytyy , mee hakeen

    • Anonyymi

      Oon muuten joskus ollut korjaamassa oikein isoa Dumpperia, tarvittiin vain kolme vahvanpuoleista henkilöä vääntään jotain pulttia useampaa pulttia auki 110cm pitkällä kiiltävällä kiintoavaimella. Se oli hauskaa meininkiä. Piti varoa mahottoman painavien osien irrottua ettei jysähdä betonilattialle eikä murskaa sormia, piti olla vaiheittain valmiit suunitelmat ja laskea kärtyihin osat etteivä oleet tiellä.

      • Anonyymi

        Saattoipa tuo kiintoavain olla jopa joskus 140cm pitkä, siinä oli kuin piruirti kun porukka mätkahti johonki kun pultti yhtä-äkkoä aukesi. Se nauratti😄🤣😂


      • Anonyymi

        Olisikohan se kiiltävyys ollut se ratkaiseva ominaisuus avaimessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisikohan se kiiltävyys ollut se ratkaiseva ominaisuus avaimessa.

        Ei, välineet oli jotenkis huvittavan kokoisia, puhtaan kiiltäviä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 189
      2306
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      54
      2124
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      173
      1939
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      172
      1702
    5. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      41
      1429
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1267
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1205
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      2
      1191
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      16
      1188
    Aihe