On kuin peura ajovaloissa vastakkaisen sukupuolen edustajan nähdessään?
-flowersreally-
Kuka palstalainen
23
493
Vastaukset
Kaikki ne pakenee, tai sup hiljenee.
https://tenor.com/fi/view/kristigocouple2024-gif-9838348728876622588- Anonyymi
Jasu, Xena ja typy nyt ainakin.
- Anonyymi
Ai miksi? Minulla ei ole tapana kavahtaa ketään, miehiäkään.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai miksi? Minulla ei ole tapana kavahtaa ketään, miehiäkään.
JasuToki kaikki iskijät ja vastaavat jätän hillumaan ittekseen ja katoan, kun ei kiinnosta niin ei kertakaikkiaan kiinnosta yksikään ukko.
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Toki kaikki iskijät ja vastaavat jätän hillumaan ittekseen ja katoan, kun ei kiinnosta niin ei kertakaikkiaan kiinnosta yksikään ukko.
JasuMihin kiinnostus katosi miehiä kohtaan?
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Mihin kiinnostus katosi miehiä kohtaan?
Jaa-a, se meni menojaan jo aikapäiviä sitten. Ehkä olen vaan ymmärtänyt jotain, ettei elämästä kannata tehdä vaikeaa. Ei miehien kanssa voi olla kun kaveri. Muuten menee vaikeeksi.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa-a, se meni menojaan jo aikapäiviä sitten. Ehkä olen vaan ymmärtänyt jotain, ettei elämästä kannata tehdä vaikeaa. Ei miehien kanssa voi olla kun kaveri. Muuten menee vaikeeksi.
JasuJa jos mieskehokin tuntuu siltä, ettei inspiroi ei sytytä niin miksi niihin kiinnittäs mitään huomiotakaan, kuin kaverina. Joku kehohan niilläkin on oltava, kiinnostaa tai ei.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jos mieskehokin tuntuu siltä, ettei inspiroi ei sytytä niin miksi niihin kiinnittäs mitään huomiotakaan, kuin kaverina. Joku kehohan niilläkin on oltava, kiinnostaa tai ei.
JasuEikä kiinnosta naisetkaa, ennen kun ehdit kysyä. Fyysinen mielenkiinto on about loppu kaikkiin. Henkisesti ja persoonana kiinnostaa enää ihmiset. Ei muutoin.
Jasu Miten niin muka, häh? En ole kovin usein jäänyt sanattomaksi. 👀😵💫
Keskustelu kulkee sujuvasti kaikkien kanssa, jos se vaan on kohteliasta ja asiallista. Joskus pulisen jopa liikaa. 🤐😀- Anonyymi
tosi.typy kirjoitti:
Miten niin muka, häh? En ole kovin usein jäänyt sanattomaksi. 👀😵💫
Keskustelu kulkee sujuvasti kaikkien kanssa, jos se vaan on kohteliasta ja asiallista. Joskus pulisen jopa liikaa. 🤐😀Ainakin välttelet seksikysymyksiä palstalla.
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin välttelet seksikysymyksiä palstalla.
Minulla ei ole niihin keskusteluihin mitään annettavaa. Pidän intiimit yksityisasiat omana tietonani.
Miksi se sinua haittaa?- Anonyymi
tosi.typy kirjoitti:
Minulla ei ole niihin keskusteluihin mitään annettavaa. Pidän intiimit yksityisasiat omana tietonani.
Miksi se sinua haittaa?Täti taitaa vaan kutoa sukkaa enää:))
- Anonyymi
Heh. Sain uskomattoman hauskoja mielikuvia. Onneksi mielikuvitukseni ei rajoittanut edes omaa säikähtämistäni.
Lopputuumein olimme kaikki piilossa sinkkuluolassa. Tärisimme jännityksestä kunnes viinamies veti povitaskusta rauhoittavaa juomaa.
Joku lesta lähti meneen ja karhu söi sen heti luolan ovensuussa. Pikkupirpana ei voinut juoda raakana ja lähettikin Jasun kerämään marjoja.
Loppupeleissä kaikki käyttivät puhelimen akut loppuun palstaillessaan. Sitten oli hiljaista...
>simiti<- Anonyymi
Hauska 🤭
Rande 🤭😂😉
- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
*säi säi*
*helppoa saalista, sanoi kettu kun metsälle lähti*Oletkos sinä sukua sille tehdasketulle? Muistan kun yövuorossa hain ruokalan automaatista sämpylän.
Tämä tehdaskettu seurasi minua varovaisen matkan päästä.
Hellyin toki ja mursin sämpylästä palan ja nakkasin ketulle.
Kovin oli tyytyväinen. Onhan se. Puolikesy kun tehdasalueella ei mikään uhkaa ja työmiehet heittelee välillä einestä.
Onhan siellä tehdassatamassa ollut välillä hylkeitäkin joita sitten on tehtaan puolesta autettu.
Tehdasduunarit ovat kovempia luonnonystäviä kuin kepulaiset maajussit ikinä.
>simiti< Anonyymi kirjoitti:
Oletkos sinä sukua sille tehdasketulle? Muistan kun yövuorossa hain ruokalan automaatista sämpylän.
Tämä tehdaskettu seurasi minua varovaisen matkan päästä.
Hellyin toki ja mursin sämpylästä palan ja nakkasin ketulle.
Kovin oli tyytyväinen. Onhan se. Puolikesy kun tehdasalueella ei mikään uhkaa ja työmiehet heittelee välillä einestä.
Onhan siellä tehdassatamassa ollut välillä hylkeitäkin joita sitten on tehtaan puolesta autettu.
Tehdasduunarit ovat kovempia luonnonystäviä kuin kepulaiset maajussit ikinä.
>simiti<Mulla on vähän sukua Pohjanmaalla. Mutta kaukaisempienkin serkusten kanssa meille on yhteistä se, että varovaisella luottamuksella uskalletaan ottaa palanen jopa kädestä.
Tiedän sinut luonnonystäväksi (arvostelmatta tässä yhteydessä ketään). Sulla Timppa on monta kerrosta kuten moni tarinasikin sen kertoo, mutta siksi juuri ymmärrät kettujenkin juttuja.- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Mulla on vähän sukua Pohjanmaalla. Mutta kaukaisempienkin serkusten kanssa meille on yhteistä se, että varovaisella luottamuksella uskalletaan ottaa palanen jopa kädestä.
Tiedän sinut luonnonystäväksi (arvostelmatta tässä yhteydessä ketään). Sulla Timppa on monta kerrosta kuten moni tarinasikin sen kertoo, mutta siksi juuri ymmärrät kettujenkin juttuja.Tuosta tuli mieleen. Silloin aikoinaan olin juuri saanut 3G puhelimen ja liittymän. Innoissaan selailin puhelinta ja uskomattomia ominaisuuksia.
Toisessa kädessäni oli juusstosämpylä. Paino sanalla OLI.
Yht'äkkiä huomasin käteni tyhjentyneen ja se sijaismammakoira heilutti häntää tyytyväisenä.
Noh se oli kuitenkin rehellistä ryöstöä. Vuosien päästä minulla oli kissoja, sekä koirasta oli jo aika jättänyt.
Paistoin j-lihaa ja menin käymään saniteettitiloissa. Kun palasin paikalle niin vanhin kolli söi sitä jauhelihaa aivan iloisena tulikuumasta pannusta.
Häkellyin hieman enkä osannut edes olla vihainen. Kissa kyllä arveli tehneensä väärin ja juoksi sohvan alle piiloon.
Itseäni jäi vaivaamaan, että paloikohan sillä suu? Mutta illemmalla tuli selväksi ettei palanut. Ei ainakaan näyttänyt sitä.
>simiti< elisakettu kirjoitti:
*säi säi*
*helppoa saalista, sanoi kettu kun metsälle lähti*Noooo, se vähän riippuu, etenkin todellisuuden parantamisliemien määrästä. Ja adjektiivinahan sana helppo taipuu helppo, helpompi, varma 😂
- Anonyymi
Miksi olisin kun oma tavoitteena on elää yksin ihan omien tavoitteiden kanssa en halua ketään jalkoihini pyörimään turhia.
- Anonyymi
Ällös nyt höpsi. Vaikka fyysisesti elää yksin, niin kuitenkin sinäkin olet täällä virtuaalisessa sinkkuyhteisössä.
Mikäs juttu se oli kun oli sinkkulandi tjs. Olikohan se harmiksen kirjoittama? Nyt aivoni ei ihan muista, mutta pyrin etsimään.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ällös nyt höpsi. Vaikka fyysisesti elää yksin, niin kuitenkin sinäkin olet täällä virtuaalisessa sinkkuyhteisössä.
Mikäs juttu se oli kun oli sinkkulandi tjs. Olikohan se harmiksen kirjoittama? Nyt aivoni ei ihan muista, mutta pyrin etsimään.
>simiti<Tässähän se oli
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17897023/outo-olio-sinkkulassa
Hitsi tuo on hauska kirjoitus. Tuskin onnistuisi pienemmällä palstailulla.
>simiti<
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291323
- 100841
- 75650
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m150422Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368