Osaako joku auttaa paljonko lavallinen esim. Coca Colaa maksaa Candy Wordlissa??! Lisäksi irtokarkkien kilohinta kiinnostaa, ei löydy tietoa oikein mistään! :)
Candy World hinnat!!
10
9344
Vastaukset
- Anonyymi
Älä osta tuommosta paskaa
- Anonyymi
Coca-Cola lava orginal 7,99e, irtokarkkeja 100g 28c, kilo siis 2.80e. RÖK&TOBAK MYÖS HALPA.
- Anonyymi
Kyllä noille limsoille ja karkeille pitää laittaa iso sokerivero. Ylipainoinen kansa raahaa epäterveellistä sontaa ja tunkee sitä kitaansa. Ihminen ei oikeasti tarvitse koskaan noita tuotteita. Ihmetystä herättää ihan päivittäistavarakaupoissakin se, että 4 tai 5 suklaalevyä kympillä.
Suomen kansan terveys pilataan tuolla moskalla ja osa ihmisistä ei edes käsitä asiaa.
En osta koskaan mehuja, limsoja, karkkeja enkä oluita ym alkoholijuomia. Voin hyvin,
ja rohkenen sanoa, että rahaa säästyy.- Anonyymi
Taitaa sullakin ahdistaa . . Mitä se kenellekään kuuluu mitä kitaansa tunkee . .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa sullakin ahdistaa . . Mitä se kenellekään kuuluu mitä kitaansa tunkee . .
Kyllä se kuuluu.
Kuitenkin hakeudut julkiseen terveydenhuoltoon kun sairastut diabetekseen tai sydän- ja verisuonitautiin.
- Anonyymi
Kantaako joku ihan oikeasti moista skeidaa kotiinsa ja vielä maksaa siitä???? Voi Herran tähden....olen järkyttynyt.
- Anonyymi
Olet kyllä melkoinen kummajainen.
- Anonyymi
Irtokarkit oli 14,90 sek 100g eli kilohinnaksi euroissa 13,90€!!! Eli ei nyt ihan halpaa…
- Anonyymi
paljokon maksaa candy worldissä lava kalle sprättiä
- Anonyymi
Onkhan se tämä Kanty Vortli joku iskelmätähti pirkkiöstä
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241576- 291413
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!711259- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18972Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865