Ollaan oltu miehen kanssa muutamia kuukausia yhdessä, aluksi hän on käyttäytynyt asiallisesti mua kohtaan. Nyt viime aikoina hänen luona ollessa saan typerää kohtelua eli esimerkkeinä tämmösiä.
1. Pöydältä lautaset/mukit altaaseen (raivoamista, äänen korottelua)
2. Ulko-ovella kengät sitten riisutaan heti kun sisälle tulee ettei kiviä pyöri lattioilla. (huutamista)
3. Autolla kun ajan ja menin väärää reittiä mistä ei itse halunnut mennä, alkaa äänen korotus ja käskyttäminen, mennä takaisin.
Olen ottanut puheeksi haluaako erota musta, kun vaikuttaa siltä. Kertoi että en halua erota ja raivosi jopa sulla joku toinen kun tuommoisia kysyt!
Olen ihan pihalla hänen käytöksestään, on jo puristanut mua ranteesta, löynyt mua päähän jos vähänkin kans annan takaisin että korotan ääntä ja niin ei saa tälle tehdä.
Vetosin siihen että oon rauhallinen häntä kohtaan ja asiallinen ja nyt aloin itsekin samalla tavalla huutamaan tälle niin ranteesta kiskoi mua että meinasi mustelmia tulla. Vielä lisäsi anna olla viimeinen kerta.
Itse jatkaa tuota käytöstä, välillä jotkut päivät ovat parempia mutta jos alan hänen mielestään vähänkin vinoilemaan tälle niin suuttuu.
Onko kohtalotovereita, onko teillä vastaavia tilanteita ollut? Ja haluaisin tietää mikä on käytöksen takana?
Itsellä on ollut aivan erilaisia miehiä aikoinaan eikä mitään tuollaista ollut ja oon käyttäytynyt aivan samalla tavalla kun aikaisemmin.
Myös koneelta huomasin että videokuvaa aika outoja asioita talossa, joku pakkomiele ottaa tyyliin tavaroista (kyseessä samoja asioita niin alkaa kuvaamaan) epäilin jotain niiden perusteella pakko olla mielenterveys ongelmia
Mitättömistä asioista raivoaa
14
293
Vastaukset
Tainnut kovalevy mennä ukolta sekaisin. Vaatii eheytystä. Joku aivotapahtuma? Kannattaa ottaa ukko ja kärrätä lääkärin pakeille ja päätutkimuksiin. Voi olla jonkin asteinen aivoinfarkti kyseessä tai alkava muistisairaus.
- Anonyymi
juokse tyttö juokse
- Anonyymi
Sä taidat saada jotain tod omituisia kiksejä näistä miehen loruista, pidän patologisena ajatteluna. Se on eri asia minne kropat kuskataan se patologinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä taidat saada jotain tod omituisia kiksejä näistä miehen loruista, pidän patologisena ajatteluna. Se on eri asia minne kropat kuskataan se patologinen
Vähän ahdistava hemmo
- Anonyymi
🚩🚩🚩🚩samaa mieltä, 😟 lähde vielä kun pääset! Ihan hullu
- Anonyymi
opettele käytäytymään horo
- Anonyymi
Näinkö mies fantasiaaloituksesi naisten mukiloinnista jatkuu? Olet tainnu jäädä paitsioon joskus, oikein jos sait lettupannusta näin symbolisesti
- Anonyymi
Ja epäilee mua että en ole maksanut tälle pientä summaa tilille, meinaan katsoa uudestaan onko lähtenyt ja pari pankkipäivää menee kun näkyy, heti epäili mua, että kusetan tätä.
Loukkaannuin tuosta myöskin sen kommentista, etten haluaisi maksaa takaisin.
En edes ole sellainen.
Mutta kumminkin kertoi rakastavan mua eikä halua että lähden kun olen tältä kysynyt jos vastaisi yksinkertaiseen kysymeen kyllä vai eo olla. - Anonyymi
Myös oon huomannut ettei tätä työt kiinnosta. Keksinyt eri syitä miksi ei töihin pääse eli valehtelee heillekin. Kiinnittänyt huomiota ku ollaan muutama kuukausi tiivisti oltu tekemisissä ja töissä saattanut käydä vajaa 10 kertaa
- Anonyymi
Niin että ees työpäiviä ei klaaraa ns trollimies? Tulee esim kilareita töissä ja ahdistusta mitä kotona tapahtuu
- Anonyymi
🏁🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩
- Anonyymi
Vosua kärsään.
- Anonyymi
No se mies on selvästi väkivaltainen. Aluksi se on huutamista ja raivoamista mutta pian se alkaa lyömään ja tönimään Ihan selkeesti narsisti ja väkivaltainen mies.
- Anonyymi
Testotaso alhaalla
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452897Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen452835Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232618Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3341684- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101051Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193907Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101762Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26760- 43702