Dominoiva parisuhde

Anonyymi-ap

Mitä muut ovat mieltä tällaisesta suhteesta?

Joka päivä töiden jälkeen mies istuu sohvalle ja nainen menee polvilleen hänen eteensä. Nainen painaa pään miehen jalkojen väliin ja mies silittelee hiuksia samalla kun kyselee miten töissä meni ja suunnitellaan mitä tehdään illalla.

Joskus mies saattaa pyytää naista antamaan samalla suihinoton joka johtaa seksiin tai sitten ei. Ja toistaiseksi nainen on suostunut jokainen kerta mukisematta ja mies taitaa hieman odottaakin, että näin naisen tulee toimia

Olen siis suhteen mies ja nainen minua 15vuotta nuorempi. Ja hän vaikuttaa ainakin hyvin tyytyväiseltä tilanteeseen. Minulla oli myös edellinen tapailemani nainen samanlainen ja pari tuntemaani naista ovat selvästi osoittaneet, että haluaisivat alistua miehelle.

Mutta...toisaalta kuulen, että naiset haluavat tasa-arvoa. Hakeudunko minä vain sub-henkisten naisten seuraan vai onko ehkä kuitenkin niin, että naiset kaipaavat sitä että mies on mies ja nainen heidän arvokas ja rakastettu silmäteränsä. Vaikkei ihan tasa-arvoisesti

17

440

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voin vastata vain omasta puolestani. Itse olen vahva ja kouluttautunut nainen, mutta ehdottomasti kaipaan että mies on hyvin dominoiva mitä seksiin tulee. Ja nykypäivänä sellaisen löytäminen...joka on dominoiva makuuhuoneessa mutta älykäs, fiksu ja kiltti kaiken sen ulkopuolella, on vaikeaa. Miehet ovat usein joko tai.

    • Anonyymi

      Kyllä nainen kaipaa edelleen miestä, joka ottaa ja vie. Ei se emotionaalinen perustarve alistua ole mihinkään hävinnyt naisesta.

      Ongelmana on tämän tarpeen kanssa yhteiskunnan ristiriitainen ideologia nimeltään feminismi. Etenkin sen luoma arvomaailma, jossa naista mitataan miehenä ja miehiä vastaan on harhainen, mutta näin se on väkisin väännetty koska "tasa-arvo".

      Ainoa ongelma on vain siinä, että nainen ei ole mies ja se nautinto ja turva, jonka nainen henkisesti saa alistuessaan miehelleen onkin yhtäkkiä ristiriitainen. Sitä ei ole sopivaa näyttää, paitsi korkeintaan ehkä seksissä, koska nainen on siis itsenäinen ja rohkea seksuaalinen seikkailija.

      Kuitenkin usein jo pelkästään se, että nainen ymmärtää tämän taustalla olevan tarpeen ja sen dynamiikan auttaa: Ei mies koskaan kuitenkaan arvioi naista miehenä. Tuon ymmärtäminen oikeasti ratkaisee naiselle tämän ongelman. Mies ei oikeasti ajattele naisesta pahaa kun tämä tottelee tai alistuu miehelleen. Nainen ei silloin ole miehelle vähempiarvoinen, mutta alostettu mies kylläkin olisi samassa tilanteessa vähempiarvoinen.

      Tarkalleen ottaen nainen alistuessaan ensisijaisesti kunnioittaa miestä. Se kunnioitus herättää miehessä halun omistaa, suojella ja rakastaa naista. Juuri mitä nainen kaipaakin. Usein nainen pyrkii kuitenkin siis olemaan mies ja kovin itsenäinen, mikä myös estää ja hankaloittaa tätä miehen kiintymystä.

      Lisäksi nainen usein kunnioittamisen sijaan yrittääkin ensisijaisesti rakastaa ja osoittaa huolenpitoa miehelle, koska kaipaa itse rakkautta ja huolenpitoa. Silloin nainen roolittaa itsensä äidiksi, mistä ei mitään hyvää parisuhteelle synny. Paljon paremman lopputuloksen nainen saa kertomalla rakkauttaan miehelleen kunnioittamalla ja alistumalla tälle.

      Joten oikea reaktio klassiseen miehen "Make make me a sandwitch!" kommenttiin on "Kyllä isäntä." Se on se paikka ja hetki naiselle osoittaa rakkautta miehelleen kunnioituksen muodossa aiheesta pälpätyksen sijaan. Silloin nainen saa koko hetken iyselleen, jolloin hän puhua teoillaan suoraan miehen sydämelle. Eli juuri se asia jota nainen kaipaa ja yrittää tavoitella puhumalla ja kynttilöillä, mutta usein turhaan.

      Ja viisas nainen sen hetken huomaa. Ja vielä viidaampi sen käyttää ja pitää huolen että ylittää miehen odotukset: tuo myös kaljan ja ottaa pikkuhousut pois.

      • Anonyymi

        "
        Kuitenkin usein jo pelkästään se, että nainen ymmärtää tämän taustalla olevan tarpeen ja sen dynamiikan auttaa: Ei mies koskaan kuitenkaan arvioi naista miehenä. Tuon ymmärtäminen oikeasti ratkaisee naiselle tämän ongelman. Mies ei oikeasti ajattele naisesta pahaa kun tämä tottelee tai alistuu miehelleen. Nainen ei silloin ole miehelle vähempiarvoinen, mutta alostettu mies kylläkin olisi samassa tilanteessa vähempiarvoinen.

        Tarkalleen ottaen nainen alistuessaan ensisijaisesti kunnioittaa miestä. Se kunnioitus herättää miehessä halun omistaa, suojella ja rakastaa naista. Juuri mitä nainen kaipaakin. Usein nainen pyrkii kuitenkin siis olemaan mies ja kovin itsenäinen, mikä myös estää ja hankaloittaa tätä miehen kiintymystä"

        En voisi enempää olla samaa mieltä! Etenkin tuosta että mies ei koskaan ajattele naista miehenä. Ei ikinä. Mutta se ei millään lailla tarkoita etteikö mies ajattelisi naisesta hyvää tai kunnioittaisi ja rakastaisi tätä.


      • Anonyymi

        En tiedä mistä olet väitteesi poiminut, koska et mainitse lähdettä.

        Olet kuitenkin väärässä sen suhteen, että naisilla olisi jotenkin yleisesti "emotionaalinen perustarve" alistua. En väitä etteikö joillain naisilla (samoin kuin miehillä) voisi tuollaista tarvetta olla. Pidän todennäköisempänä, että tarpeessa alistua on enemmän kyse persoonallisuuden piirteestä kuin biologiseen sukupuoleen sidotusta seikasta.

        Miksi luulet, että feminismi on syntynyt? Käytännössä tekstisi väittää, että feminismistä ja tasa-arvon vaatimuksesta olisi vain haittaa sekä miehille että naisille, mutta silti tunnustat, että feminismi on syntynyt ja se on olemassa.

        Pidän erikoisena ajatusta siitä, että ihmissuhteissa täytyisi olla alistaja ja alistuja. En usko hetkeäkään, että suuri osa aikuisista ihmisistä voisi olla onnellinen pysyvässä alistujan tai alistajan roolissa. Tekstisi jättää mainitsematta tavan, jolla aikuiset ihmiset yleensä toimivat: tasapuolisesti neuvotellen, molempia yhtäläisesti arvostaen ja molempien omaa erityisosaamista hyödyntäen. Kun suhteessa jompi kumpi alistaa, alistettavan resurssit jäävät käyttämättä. Se vähentää myös alistajan toiminnan mahdollisuuksia.

        Mitä suurimpana henkisen väkivallan merkkinä näen tämän: "Tarkalleen ottaen nainen alistuessaan ensisijaisesti kunnioittaa miestä. Se kunnioitus herättää miehessä halun omistaa, suojella ja rakastaa naista."

        Jos miehen (tai kenen tahansa) kunnioitus, huolenpito ja rakastaminen perustuu alistamiselle, kyseessä on manipulaatio, ei rakastaminen eikä huolenpito. Kuvailet ihmistä, joka saa nautintoa siitä, että hän saa mielivaltaisesti (=genitaaliensa perusteella) rajoittaa toisen osapuolen päätäntävaltaa. Sen sijaan, että tunnistaisit kyseessä olevan manipulaatio, välität, että vain tällä tavalla miehen kunnioitus ja rakkaus naista kohtaan voi syntyä.

        Olet väärässä. Et ehkä ymmärrä tasa-arvosta mitään, etkä ole todennäköisesti kokenut koskaan sellaista. Muussa tapauksessa olisit maininnut tasa-arvoisen päätöksenteon tekstissäsi. Sen sijaan kuitenkin värität mustaa valkoiseksi väittämällä, että manipulaatio tai manipulaation kohteena oleminen olisi aikuiselle terve tapa toimia. Juuri tuolla tavallahan hyvin monet uskonnot toimivat: sekä ihmiseltä että "jumalalta" potentiaalisesti saatavilla olevan rakkauden ehtona on alistuminen ja manipulaatio.

        Toivon että koet vielä joskus elämässäsi tasa-arvoisia parisuhteita tai muita ihmissuhteita. Sellaiseen suhteeseen mahtuu kyllä ystävällistä voileivän tekemistä ja juoman noutamista toiselle osapuolelle puolin ja toisin ilman, että asiaa mitenkään yhdistetään voileivän tekijän genitaalien muotoon.

        🦄


    • Anonyymi

      Kirjoituksestasi voi päätellä, että et ymmärrä tasa-arvon käsitystä, et lainkaan. Jos nainen tykkää suihin otosta ja mies siitä, että nainen tekee sen ´, mitä alistumsta tuossa on, ei mitään vaan kumpikin on tyytyväinen.

      Toki jokainen tietää, että kirjoituksesti on provo mutta vastasin kun se on yksi huonoimmist povoista ikinä!

      • Anonyymi

        Minä taas naisena ymmärsin täysin mistä on kyse. Näen ja koen sen omassa yatäväpiirissänikin. Kaivataan jotain sellaista kiltin ja dominoivan miehen välimuotoa, sellaista, mikä ei ehkä ole enää ihan nykystandardien mukaisesti "nykyaikaista". Tasa-arvokäsite tässä asiassa (vaikka olisikin provo), on sinällään relevantti, että tasa-arvoisen yhteiskunnan rakentaminen on johtanut siihen, että naisten ja miesten erot ovat kaventuneet. Samankaltaisuus taas herkästi johtaa kaveruuteen/ystäväpohjaiseen suhteeseen. Siihen on vaikea rakentaa dominanssia tai muutakaan epätasa-arvoista rakennelmaa
        Se ei vain toimi. Kumpaakin homma vain hihityttää.
        Ja tämä ei ole tasa-arvoisen yhteiskunnan vastainen kirjoitus. Päinvastoin. Totesin vain inhimilliset faktat. Kaikkea ei varmaan voi sitten saada.


      • Anonyymi

        Sakkokiertokselle - kahdesti: väärä tulkinta sekä tasa-arvosta, että kirjoitukseni provoksi luulemisesta.

        Lisämiinus vielä tulee oman väärän tulkintasi perusteella tehdystä huonosta provo-arvioinnista. Provoan halutessani kyllä oikein hyvin ja tehokkaasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas naisena ymmärsin täysin mistä on kyse. Näen ja koen sen omassa yatäväpiirissänikin. Kaivataan jotain sellaista kiltin ja dominoivan miehen välimuotoa, sellaista, mikä ei ehkä ole enää ihan nykystandardien mukaisesti "nykyaikaista". Tasa-arvokäsite tässä asiassa (vaikka olisikin provo), on sinällään relevantti, että tasa-arvoisen yhteiskunnan rakentaminen on johtanut siihen, että naisten ja miesten erot ovat kaventuneet. Samankaltaisuus taas herkästi johtaa kaveruuteen/ystäväpohjaiseen suhteeseen. Siihen on vaikea rakentaa dominanssia tai muutakaan epätasa-arvoista rakennelmaa
        Se ei vain toimi. Kumpaakin homma vain hihityttää.
        Ja tämä ei ole tasa-arvoisen yhteiskunnan vastainen kirjoitus. Päinvastoin. Totesin vain inhimilliset faktat. Kaikkea ei varmaan voi sitten saada.

        Kiva kuulla! Siis ei aloitukseni mikään provo ollut. Vain mietintää.
        Mies kaipaa juuri arvostusta ja uskoakseni nainen rakkautta ja turvaa.

        Ja mikä antaa enemmän turvaa kuin kiltti, mutta dominoiva mies. Olen ollut jopa hämmästynyt miten innoissaan naiset ovat olleet kun pääsevät pestäväksi ja hierottavaksi. Varsinkin kun kysy turhia vaan hellästi komentaa.

        Nykyajan mee-tooo ja mitä lie..nehän homman on pilanneet. Moni mies uskaltaa hädintuskin enää läpsäistä naista lempeästi takapuolelle kun pelkää häirintä-syytöstä. Enkä tarkoita että tuntemattomia aletaan kouria ohimennen, mutta kyllä tuolla touhulla viedään mieheltä mahdollisuus olla mies. Itse oon omaksunut tavan pyytää nopeasti ja kohteliaasti anteeksi jos menen liian pitkälle. En ole vielä vankilassa joten kaipa se toimii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kuulla! Siis ei aloitukseni mikään provo ollut. Vain mietintää.
        Mies kaipaa juuri arvostusta ja uskoakseni nainen rakkautta ja turvaa.

        Ja mikä antaa enemmän turvaa kuin kiltti, mutta dominoiva mies. Olen ollut jopa hämmästynyt miten innoissaan naiset ovat olleet kun pääsevät pestäväksi ja hierottavaksi. Varsinkin kun kysy turhia vaan hellästi komentaa.

        Nykyajan mee-tooo ja mitä lie..nehän homman on pilanneet. Moni mies uskaltaa hädintuskin enää läpsäistä naista lempeästi takapuolelle kun pelkää häirintä-syytöstä. Enkä tarkoita että tuntemattomia aletaan kouria ohimennen, mutta kyllä tuolla touhulla viedään mieheltä mahdollisuus olla mies. Itse oon omaksunut tavan pyytää nopeasti ja kohteliaasti anteeksi jos menen liian pitkälle. En ole vielä vankilassa joten kaipa se toimii

        ja niin, se joka päivä polvilleen meno voi kuulostaa provolta. Mutta on ihan harkittu rituaali. Kyllähän minä voisin viereenikin pyytää, mutta musta vaan on kivempi jutella tuolla tavoin ja pidän sitä jopa tässä yli-tasa-arvoisessa yhteiskunnassa tärkeänä että hieman korostetaan erilaisia rooleja.

        Moni nuoruuden suhteeni on alkanut hyvin, mutta jossain vaiheessa kun olen rakastunut tai parisuhde on vakiintunut, olen alkanut luopua roolistani ja hommahan menee heti ihan läskiksi. ¨
        Nykyään olen ymmärtänyt, että tietynlainen dominointi on jopa velvollisuuteni parisuhteessa. Ja siitä luopuminen on omalla tavallaan laiskaa parisuhteen laiminlyöntiä eikä mitenkään tavoittelemisen arvoinen tai naista kunnioittava teko


    • Anonyymi

      Haistelet kalsareita vapaa ajalla kuitenkin.

    • Anonyymi

      Kyllä se niin menee, että se olen minä nainen, joka ratsastan työpäivän jälkeen miehellä ja mies syö samalla kädestäni viinirypäleitä 😌

      • Anonyymi

        Onhan ne rypäleet vihreitä ja siemenettömiä? Jos ei, niin sitten tuo on liian julmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan ne rypäleet vihreitä ja siemenettömiä? Jos ei, niin sitten tuo on liian julmaa.

        😂 kyllä niissä siemenet on!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂 kyllä niissä siemenet on!

        Lopeta tuo! Miehelläsi on sentään ihmisarvo!


    • Anonyymi

      Meistä ihmisistä on niin moneksi, että olisihan se nyt ihme, jollei tuollaisiakin naisia löytyisi paljon. Ei taida olla olemassa yhtään ainoaa sellaista asiaa, joka olisi kaikkien kohdalla samoin ja ihan kaikkeen taitaa löytyä yksilöitä, jotka tykkäävät.

    • Anonyymi

      Luulen että hakeudut normaalia subimpien henkilöiden pariin, ja toisaalta taas toisenlaiset ihmiset saattavat kokea sun seurassa olon ristiriitaiseksi eikä suhteet heidän kanssaan siksikään etene tuttavuutta pidemmälle.

      Itse rakastan palvella ja huomioida, mutta jos toinen ei palvelisi ja huomioisi minua yhtä lailla, niin alkaisin kokea etten tule rakastetuksi ja suhde varmaan kuihtuisi pois.

      Minun suhteissani siis olempien pitää olla toisilleen sub, mutta muuhun yhteiskuntaan nähden itsetunnon pitää olla kuosissa! En kestäisi nähdä, jos kumppanini matelisi esim.rikkaampien/kaumiimpien/kaunisihoisempien/pidempien/lihaksikkaampien/aatelisten tms edessä, tai vastavuoroisesti että tämä kokisi jotain noloa ylemmyydentunnetta vaikkapa köyhempien/rumempien/paksumpien/huono-osaisempien etc edessä. Oikea asenne on se, että kotona subbaillaan toisillemme, ja muiden ihmisten edessä tiedostetaan oma arvomme ja väläytämme kauniin hymyn ja käyttäydymme smoothisti säätyyn ja karvoihin katsomatta :)

    • Anonyymi

      Onko mies käynyt alapesulla? Onko posliini?
      Yli 50:n aviovuoden aikana olemme molempien tyydytykseksi liukuneet äärestä toiseen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      68
      2949
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      415
      2849
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      100
      2256
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      88
      2070
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      73
      1914
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      11
      1854
    7. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1840
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      152
      1818
    9. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      327
      1671
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1632
    Aihe