Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Vanhat naiset itkevät sosiaalisessa mediassa ettei heitä enää haluta

29

262

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Löytyiskö suomalaista vastinetta? Ei sillä, etteikö kielitaito ole hallussa vaan sillä, että pysyttäisiin kotimaassa ja sen vanhoissa naisissa, myös miehissä.

    • Anonyymi

      Voisikohan se olla ikämuuri?

    • Anonyymi

      Minusta huvittavinta on se, että sä tuijotat jatkuvasti jenkiläistä skeidaa.

      • "Minusta huvittavinta on se, että sä tuijotat jatkuvasti jenkiläistä skeidaa."

        En tuijottele jatkuvasti mitään skeidaa.


      • Anonyymi
        Bedophile kirjoitti:

        "Minusta huvittavinta on se, että sä tuijotat jatkuvasti jenkiläistä skeidaa."

        En tuijottele jatkuvasti mitään skeidaa.

        Näyt tuijottavan, kun linkität sellaista jatkuvalla syötöllä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näyt tuijottavan, kun linkität sellaista jatkuvalla syötöllä.

        "Näyt tuijottavan, kun linkität sellaista jatkuvalla syötöllä."

        En tuijota yhtään mitään, enkä linkitä jatkuvalla syötöllä.


    • Anonyymi

      Noita tuollaisia katsiessa mä hämmenyn aina siitä miten nuorelta itse näytän. Kyllähän mä sen tietenkin jo tiedän, mutta jään aina ihmettelemään, että jaamitähäh tuoko on mua 10 vuotta vanhempi. Näiden jälkeen sitä muistaa aina hetken ymmärtää miten muutkin ovat niin pihalla ikäni suhteen.

    • Amerikka naiset ovat halpaa Dog gold ovat
      Ei Kardox sanoi mutta Trump sanoi 1,8,2017

      • Anonyymi

        Jenkkien kulttuuri ei tosiaan juuri parisuhteita kannusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jenkkien kulttuuri ei tosiaan juuri parisuhteita kannusta.

        HAhehaheha


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        HAhehaheha

        Jep, se systeemi on siellä naurettava. Eihän siellä kukaan pysty miettimään muuta kuin työtä ja lomiakaan ei ole ja harvalla on varaa edes suunnitella lapsia. Mihin hittoon siinä kukaan parisuhdetta tarvitsee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jep, se systeemi on siellä naurettava. Eihän siellä kukaan pysty miettimään muuta kuin työtä ja lomiakaan ei ole ja harvalla on varaa edes suunnitella lapsia. Mihin hittoon siinä kukaan parisuhdetta tarvitsee.

        Minä nauran sinulle -Sanoin Alussa Trump sanoi noin ,hän vastasi en minä


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        Minä nauran sinulle -Sanoin Alussa Trump sanoi noin ,hän vastasi en minä

        Lähinnä naurat siis itsellesi. Käyhän se niinkin. Osuu rikkinäinen kellokin joka päivä myös oikeaan aikaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jep, se systeemi on siellä naurettava. Eihän siellä kukaan pysty miettimään muuta kuin työtä ja lomiakaan ei ole ja harvalla on varaa edes suunnitella lapsia. Mihin hittoon siinä kukaan parisuhdetta tarvitsee.

        Mitä parisuhdetta olen 31 v.177 cm komea sportinen mies vihreä silmä ,Elämä on edessäni ja naiset ovat takanani
        hahehaheha


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        Mitä parisuhdetta olen 31 v.177 cm komea sportinen mies vihreä silmä ,Elämä on edessäni ja naiset ovat takanani
        hahehaheha

        Sitä sun kannattaa kysellä aloittajalta. Hänhän noita aina jutuissaan kaipailee, eikä kykene käsittämään miten totaalisen tarpeettomasta asiasta on kyse.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lähinnä naurat siis itsellesi. Käyhän se niinkin. Osuu rikkinäinen kellokin joka päivä myös oikeaan aikaan.

        Älä ole tästä lähtien järkyttynyt
        Tästä lähtien odota hyväksyntääsi mihin aikaan voin tulla suomi 24
        haheha


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        Älä ole tästä lähtien järkyttynyt
        Tästä lähtien odota hyväksyntääsi mihin aikaan voin tulla suomi 24
        haheha

        En ole juuri koskaan järkyttynyt. Mä en muista koska olisin viimeksi järkyttynyt jostain. Kyynistä yksilöä ei juuri mikään pääse järkyttämään.


      • Kardox89 kirjoitti:

        Älä ole tästä lähtien järkyttynyt
        Tästä lähtien odota hyväksyntääsi mihin aikaan voin tulla suomi 24
        haheha

        Anna minua käydä kylvyssä ,odota hyväksyntääsi ,Vaikka maksan verot ja maksan sähkön ja veden taskustani


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        Anna minua käydä kylvyssä ,odota hyväksyntääsi ,Vaikka maksan verot ja maksan sähkön ja veden taskustani

        Ymmärrän toki, että sinä itse taisit nyt järkyttyä sydänjuuriasi myöten. Noin kovan tunnekuohun vallassa lienee kovin vaikea tajuta muita mahdollisuuksia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän toki, että sinä itse taisit nyt järkyttyä sydänjuuriasi myöten. Noin kovan tunnekuohun vallassa lienee kovin vaikea tajuta muita mahdollisuuksia.

        Nyt suihku tiedä sinulle tulee ikävä ,mutta yritä jaksa ,tiedä olet vahva ihminen vahvempi kuin minä .hahehaha, nyt olet iloinen


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        Nyt suihku tiedä sinulle tulee ikävä ,mutta yritä jaksa ,tiedä olet vahva ihminen vahvempi kuin minä .hahehaha, nyt olet iloinen

        Ymmärrän. Sinä olet äärimmäisen herkkä yksilö ja sinun perusturvallisuutesikin on nyt järkkynyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän. Sinä olet äärimmäisen herkkä yksilö ja sinun perusturvallisuutesikin on nyt järkkynyt.

        En pelkään kyllä mitään
        Ihminen elä yksi kertaa ja kuolekin yksi kertaa


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        En pelkään kyllä mitään
        Ihminen elä yksi kertaa ja kuolekin yksi kertaa

        Silti olet noin valtavan herkästi ahdistuva ja arka. Mahtaa olla rankkaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Silti olet noin valtavan herkästi ahdistuva ja arka. Mahtaa olla rankkaa.

        Massa mahaa tavalla
        En olen kyllä mammanpoika ,Mutta suomi 24 en nähnyt joka mies tai nainen jotka ymmärrä mitä on vitsi mitä on totta


      • Kardox89 kirjoitti:

        Massa mahaa tavalla
        En olen kyllä mammanpoika ,Mutta suomi 24 en nähnyt joka mies tai nainen jotka ymmärrä mitä on vitsi mitä on totta

        Täällä on vanhusten ja femakkojen tavat, he eivät ymmärrä vitsejä eivätkä myöskään sarkasmia.


      • Bedophile kirjoitti:

        Täällä on vanhusten ja femakkojen tavat, he eivät ymmärrä vitsejä eivätkä myöskään sarkasmia.

        Toivon sinä ymmärrät sitten vitsi


    • Anonyymi

      Hankalaa on, näkee saumanrepeämät ym säröt liian helposti, taika katoaa

    • Anonyymi

      Kuka yleensä tarvitsee vanhoja akkoja, korkeintaan teinit harjoitteluun, jos saavat vielä rahaakin siitä.
      T. Immu Lieksasta.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe