Iivari teki sen taas

Anonyymi-ap

Kuntakiekon Granlund iski verkon takaa ilmaveivillä suoraan sisään. Tämän ei pitänyt olla mahdollista, keskustalaiseen kuntaan johtajaksi. Iivarillehan lyötiin Kemijärvellä poikittainen maila ja haluttiin vaipuvan lopullisesti jäähylle. On se äijä.

33

1493

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onnea, Siikalatva.

    • Anonyymi

      Kiitos Heikki!

    • Anonyymi

      Ei pelkästään poikittaista mailaa, kampattiin suoraan jäähän. Jäähylle olis joutaneet eräät muut.

      • Anonyymi

        Viulu ukkeli löi viululla.
        Sellainen tapaus.


    • Anonyymi

      pitkäköhän on pesti......?

      • Anonyymi

        Pitkän piiiitkä


    • Anonyymi

      Puuroa mulle

      • Anonyymi

        Persunilviäisillä loppuu
        nälvimisaiheet kun
        Iivari muuttaa pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persunilviäisillä loppuu
        nälvimisaiheet kun
        Iivari muuttaa pois.

        Mitä sanoo Massaliikkeen johto? Kemijärven Biomassa Oy:n osakeantia ja Boreal Biorefin tehdasta odottaa kansa!


    • Anonyymi

      Kemijärvi tais menettää hyvän johtajan, olisiko peiliin katsomisen paikka. Voipa seuraava johtaja miettiä mitä tuleman pitää? Onko edes yhtään ulkopuolista joka edes hakis. Voi olla että omasta porukasta joudutaan joku siihen määräämään.

      • Anonyymi

        Ei missään tapauksessa omasta porukasta ketään riitelijöitä, vaan ulkopuolelta henkilö. Sen tahtoo maa ja kansa.


      • Anonyymi

        ei kukaan täysjärkinen tule kemijärvelle kyläpäälliköksi.... se hullu joka vaan sattuu tulemaan muualta,,,niin sillä on terävimmät kynät kadonneet penaalista tai juna meni ja jäi asemalle...


      • Anonyymi

        No sehän sopii. Suhmurointi saa jatkua entisellään ja ihan rauhassa.


    • Anonyymi

      Aloittaja on jäljillä. Tunnen Iivarin aikaisemmista työyhteyksistä. Sinnikäs, tavoitetietoinen jantteri. Tekee mitä päättää. Supon agentti, joka ei kuvia kumarra. Ulkoisesti leppoisa, mutta vaatii paljon. Siksi tekee ite liikaa. Laaja henkinen kapasiteetti. Erikoisuus, ajelee vanhoilla resuilla autoilla. Legenda. Ainakin näin naapurikaupungin näkökulmasta tyypin lähtö muualle on Kemijärvelle menetys.

    • Anonyymi

      No toivottavasti onnistuu paremmin kuin Kemijärvellä, jonne jätti savuavat rauniot ja hämmästyksen osaamattomuudestaan.

    • Anonyymi

      Kumartelee muuten Kelloniemen kuvaa.

    • Anonyymi

      Kiitos Massaliike, kenet savustaa seuraavaksi?

    • Anonyymi

      Lista on pitkä.
      Tulette vielä näkemään. Ei huolta.
      Tietä on tasoitettava kulkijan kuljettavaksi.
      Kannot on väännettävä kaskesta, jotta sato on parempi.

    • Anonyymi

      Ei Kemijärven kaupungille enää kukaan osaaja halua töihin. Ei edes kaupunginjohtajaksi. Syyt syvällä eikä niitä kitketä ihan helposti.

      • Anonyymi

        Kiitos Massaliike hyvän maineen teitte


    • Anonyymi

      Kiitos valtuutettu Kelloniemen.
      Ylistäkäämme häntä.

    • Anonyymi

      Kirjalinkki uupuu

      • Anonyymi

        Harmittaa


    • Anonyymi

      Joko P Iivari on selvinnyt koeajasta Siikalatvalla?

    • Anonyymi

      Iivarin sirkus oli lapsellista Kemijärvellä. Joutui Kelloniemen satujen uhriksi. Ei ollut mahdollisuutta onnistua.

    • Anonyymi

      Joko Pekka tulee takaisin?

    • Anonyymi

      Siikalatva läpäsi koeajan, Kemijärvi ei.

      • Anonyymi

        Nyt saadaan jännittää kestääkö puolta vuotta tämä nykyinen johtaja.


    • Anonyymi00040

      Ja sittemmin lätkäissyt vaimonsa suoraan maaliin eli valtuustoon. Nouseeko Sirpa kohta eduskunnan portaita?

      • Anonyymi00041

        Presidentiksi, Stubb pois


      • Anonyymi00042

        Nyt se alkoi kemijärviläisillä uusi päänvaiva. Sirpa varmasti on katsonut tarkkaan kunnallislain mikä puitteissa hän voi toimia. Näittää valitettavasti siltä, että Torvinen ei voi muuta valittaa kuin: Miksi Sirpa on olemassa, miksi hän tuli Kemijärvlle????


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe