Iltaa ystävälle

Anonyymi-ap

Oli niin pitkä ketju taas. :D

186

921

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja edellisessä tyhmä aihekin oli minulla. Ehkä ei pitäisi miettiä sitä enää.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässäkin ihan hauska iltaan kun tuli noista paikoista puhetta joskus. :D https://www.instagram.com/reel/C1jYRAkocgr/?igsh=MTM1bnowYWxkZDE2bw==

        Ai sullekin tulee ton tyypin videoita :D noi kyl hauskoja :D ja iltaa sinnekin. Oon tässä uppoutunut omaan maailmaani omassa pikku verstaassani ja on kyl parempi mieli jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos painaisin tykkäyksen tolle ni voisit etsiä mut sielt 1,5 miljoonan tykkääjän seasta :D

        Ehkä löytäisinkin koska stalkkaustaitoni on luokkaa priima. :D no ei. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sullekin tulee ton tyypin videoita :D noi kyl hauskoja :D ja iltaa sinnekin. Oon tässä uppoutunut omaan maailmaani omassa pikku verstaassani ja on kyl parempi mieli jo.

        Kiva jos on parempi mieli. Annoitko sen tunteen tulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä löytäisinkin koska stalkkaustaitoni on luokkaa priima. :D no ei. :D

        Niih sulla se vihko taitaaki olla :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä löytäisinkin koska stalkkaustaitoni on luokkaa priima. :D no ei. :D

        Paitsi en edes näe noita tykkääjiä tai niiden määrää. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva jos on parempi mieli. Annoitko sen tunteen tulla?

        No tavallaan joo, en välittänyt siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi en edes näe noita tykkääjiä tai niiden määrää. :D

        Mikset näe? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niih sulla se vihko taitaaki olla :D

        Ei minulla vihkoa ole. :D käytän enemmän sähköistä tapaa mutten kyllä ole meidän puheita enempää tallentanut. :D tai siis niitä runoja jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi en edes näe noita tykkääjiä tai niiden määrää. :D

        Mä näen, kanavideos on 1,5 miljoonaa tykkäystä ja 5973 kommentia täl hetkel.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset näe? :D

        En tiedä. :D applelaitteen omat jutut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä. :D applelaitteen omat jutut?

        Jaa niistä en tiedä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tavallaan joo, en välittänyt siitä.

        Joo. En tiedä toimiiko tuossa sinun jutussa sitten täysin vastaisesti se ettei välitäkään siitä ajatuksesta kun minulla on juuri se että pitää vain tuntea ja antaa sen ahdistuksen olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä näen, kanavideos on 1,5 miljoonaa tykkäystä ja 5973 kommentia täl hetkel.

        Onnekas olet kun näet tuollaisia tärkeitä tietoja. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa niistä en tiedä :D

        En voi kaivaa sinua sieltä miljoonan joukosta kun en näe koko tykkäysmäärää edes. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. En tiedä toimiiko tuossa sinun jutussa sitten täysin vastaisesti se ettei välitäkään siitä ajatuksesta kun minulla on juuri se että pitää vain tuntea ja antaa sen ahdistuksen olla.

        Se riippuu. Koen et antaa sen tulla tai sitten ei välitä, tärkeintä ettei pelkää sitä tunnetta ja jos se tosiaan tulee antaa sen tulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voi kaivaa sinua sieltä miljoonan joukosta kun en näe koko tykkäysmäärää edes. :D

        No ei se sitten onnistu :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se riippuu. Koen et antaa sen tulla tai sitten ei välitä, tärkeintä ettei pelkää sitä tunnetta ja jos se tosiaan tulee antaa sen tulla.

        No ehkä se sitten on sama. Koska jos ajattelee ettei saa ahdistua niin se pahentaa oloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ehkä se sitten on sama. Koska jos ajattelee ettei saa ahdistua niin se pahentaa oloa.

        Nimenomaan niin sitä tarkoitin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei se sitten onnistu :D

        Voihan itku. Parhaillaan olisin koko loppuillan kaivanut yhtä nimeä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan itku. Parhaillaan olisin koko loppuillan kaivanut yhtä nimeä. :D

        No hitsi kun et näe :D En sitten laita tykkäystä. Mut tänne ei sitten saisi sitä sanoo! :DD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä näen, kanavideos on 1,5 miljoonaa tykkäystä ja 5973 kommentia täl hetkel.

        Tuolla luki että vain tuo tekijä voi nähdä tykkäysten kokonaismäärän. :DD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hitsi kun et näe :D En sitten laita tykkäystä. Mut tänne ei sitten saisi sitä sanoo! :DD

        No en tietenkään sanoisi. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hitsi kun et näe :D En sitten laita tykkäystä. Mut tänne ei sitten saisi sitä sanoo! :DD

        Näen vain ehkä 15 tyypin tykkäykset. Enkä edes kokonaismäärääkään näe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näen vain ehkä 15 tyypin tykkäykset. Enkä edes kokonaismäärääkään näe.

        Enkä näe edes kommenttienkaan määrää. :D mitähän ihmettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä näe edes kommenttienkaan määrää. :D mitähän ihmettä.

        Nyt näkyy että olisi 2 kommenttia koko videolle. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näen vain ehkä 15 tyypin tykkäykset. Enkä edes kokonaismäärääkään näe.

        Nyt löysin että voikin etsiä jotain mutta silti on aika paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä näe edes kommenttienkaan määrää. :D mitähän ihmettä.

        Huonoja ne omenalaitteet :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huonoja ne omenalaitteet :D

        Omenalaite on hyvä mutta sovellus tälle huonompi. :D selasin noita tykkääjiä ajan kuluksi. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omenalaite on hyvä mutta sovellus tälle huonompi. :D selasin noita tykkääjiä ajan kuluksi. :D

        En laittanut tykkäämistä ainakaan vielä :D varmaan pitäs vaihtaa parempi profiilikuva, tai lähinnä päivitetty malli kun siinä on lyhyt tukka viel.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En laittanut tykkäämistä ainakaan vielä :D varmaan pitäs vaihtaa parempi profiilikuva, tai lähinnä päivitetty malli kun siinä on lyhyt tukka viel.

        On minullakin ties miten vanha. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset näe? :D

        Nyt näin ensimmäistä kertaa kaikkien kommenttien määrän. Tykkäyksiä en vieläkään kaikkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On minullakin ties miten vanha. :D

        Facebook kuva on joku 4 vuotta vanha mulla ja instagram uudempi ku ei mulla oo edes kauaa ollut instagramii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Facebook kuva on joku 4 vuotta vanha mulla ja instagram uudempi ku ei mulla oo edes kauaa ollut instagramii.

        Ainakin vuoden ehkä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin vuoden ehkä?

        Joo. Oisko vajaa 2 vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt näin ensimmäistä kertaa kaikkien kommenttien määrän. Tykkäyksiä en vieläkään kaikkia.

        Erikoiset asetukset sinulla :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Oisko vajaa 2 vuotta.

        Joo. Itsellä on melko vanhat tilit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erikoiset asetukset sinulla :D

        Ehkä omenan sovelluksen vika luulisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä omenan sovelluksen vika luulisin.

        Varmaan niin :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Itsellä on melko vanhat tilit.

        On mulla facebook ollut jo kauan. Mut mitää snapchattii tai tiktokii ei oo :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On mulla facebook ollut jo kauan. Mut mitää snapchattii tai tiktokii ei oo :D

        Okei. :D on minulla nuokin mutta käyttö aika satunnaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. :D on minulla nuokin mutta käyttö aika satunnaista.

        Okei :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei :D

        Aina kun saisi nukkua niin olen varmaan jo viideltä virkeä. :/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina kun saisi nukkua niin olen varmaan jo viideltä virkeä. :/

        Nukutko nyt yhtäjaksosesti vai heräätkö välil?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. :D on minulla nuokin mutta käyttö aika satunnaista.

        Tuli mieleen noista et pystyishän sitä tekemään jotkut tilit vaikka facebookkiin jos haluis joskus jutella muualla kun täällä ja tutustua enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli mieleen noista et pystyishän sitä tekemään jotkut tilit vaikka facebookkiin jos haluis joskus jutella muualla kun täällä ja tutustua enemmän.

        En halua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua.

        Okei, se oli vaan hölmö idea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, se oli vaan hölmö idea.

        Muutenkin olen aika pettynyt ettet tue minua. :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli mieleen noista et pystyishän sitä tekemään jotkut tilit vaikka facebookkiin jos haluis joskus jutella muualla kun täällä ja tutustua enemmän.

        Voisi joo. Jotain voi keksiä jos haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nukutko nyt yhtäjaksosesti vai heräätkö välil?

        Herään yleensä 1-3 kertaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutenkin olen aika pettynyt ettet tue minua. :(

        Oliko tämä sinulta vai tuolta joka vastasi puolestani?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko tämä sinulta vai tuolta joka vastasi puolestani?

        Kyllähän sä tiedät et mulla on tunteita suhun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisi joo. Jotain voi keksiä jos haluaa.

        Haluaisin keksiä kanssasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, se oli vaan hölmö idea.

        Ei ollut hölmö idea. Joku vastasi minun puolesta tuolla välissä ja samoin tuon ei tue jutun tai nuo 2 alinta tämän kommentin yläpuolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut hölmö idea. Joku vastasi minun puolesta tuolla välissä ja samoin tuon ei tue jutun tai nuo 2 alinta tämän kommentin yläpuolella.

        Tai en tiedä 2 alimmasta oliko sinulta vai sotkijalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai en tiedä 2 alimmasta oliko sinulta vai sotkijalta.

        En halua tunnistanut ja menin sekaisin. :( kyllä minäkin välitän sinusta ja haluaisin keksiä jonkun tavan kanssasi että voitaisiin tutustua paremmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutenkin olen aika pettynyt ettet tue minua. :(

        Millä tavalla haluaisit enemmän tukea minulta jos oli sinulta tämä? Olen yrittänyt tukea parhaani mukaan. :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavalla haluaisit enemmän tukea minulta jos oli sinulta tämä? Olen yrittänyt tukea parhaani mukaan. :(

        En tietenkään sitä kirjoittanut. Ainahan olet auttanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua tunnistanut ja menin sekaisin. :( kyllä minäkin välitän sinusta ja haluaisin keksiä jonkun tavan kanssasi että voitaisiin tutustua paremmin.

        Toi hölmö idea oli viimeinen multa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tietenkään sitä kirjoittanut. Ainahan olet auttanut.

        Joo olet sinäkin aina auttanut minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi hölmö idea oli viimeinen multa.

        Mietinkin sitä oliko se vai ei. Menin vain sekaisin tuossa. Kivaa lauantaita sinne. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietinkin sitä oliko se vai ei. Menin vain sekaisin tuossa. Kivaa lauantaita sinne. :)

        Samoin. Ja Siis oli se facebook ajatus multa :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietinkin sitä oliko se vai ei. Menin vain sekaisin tuossa. Kivaa lauantaita sinne. :)

        Ja arvelin et toi en halua ei ole sulta kyllä mut vastasin silti siihen :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin. Ja Siis oli se facebook ajatus multa :D

        Niin. :D mietin vaan onko Facebook vaikea kun sinnehän pitää kaikki tilit ja muut luoda. Ja eikö ne poistakin jos ei ole siis oikean ihmisen nimellä siellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja arvelin et toi en halua ei ole sulta kyllä mut vastasin silti siihen :D

        Ajattelin niin että luulit sen olevan minulta. :D nukahdin tuossa niin sen takia tuo sotkija ehti väliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. :D mietin vaan onko Facebook vaikea kun sinnehän pitää kaikki tilit ja muut luoda. Ja eikö ne poistakin jos ei ole siis oikean ihmisen nimellä siellä?

        Voi olla joo :D Ehkä joku muu keino pitää keksiä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelin niin että luulit sen olevan minulta. :D nukahdin tuossa niin sen takia tuo sotkija ehti väliin.

        Tuskin oisit niin lyhyesti vastannut ja se ois ihan ok jos et ois halunnut. Se oli tosiaan vain esimerkki :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla joo :D Ehkä joku muu keino pitää keksiä :D

        Niin. :D onhan niitä jotain muitakin toki miten sen saa ilman että joku tulee väliin. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin oisit niin lyhyesti vastannut ja se ois ihan ok jos et ois halunnut. Se oli tosiaan vain esimerkki :D

        En yleensä vastaakaan noin lyhyesti. :D samaa ajattelin tuosta että huomasitko sitä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin oisit niin lyhyesti vastannut ja se ois ihan ok jos et ois halunnut. Se oli tosiaan vain esimerkki :D

        Tein eilen treeniä ja kädet ja selkä tuli kipeäksi. :D tein kotona painolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tein eilen treeniä ja kädet ja selkä tuli kipeäksi. :D tein kotona painolla.

        Kiva kuulla, ainakin mennyt treeni perille :D mitä liikkeitä teit? Mullakin on rinta ihan kipeä kun tein toissa päivänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kuulla, ainakin mennyt treeni perille :D mitä liikkeitä teit? Mullakin on rinta ihan kipeä kun tein toissa päivänä.

        Tein vähän käsillä vähän kaikkia liikkeitä mitä keksin. Selkää tein ilman painoja ylä- ja alaselkää. :D lisäksi tein kyykkyjä ja sellaista. :D mitä itse teit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tein vähän käsillä vähän kaikkia liikkeitä mitä keksin. Selkää tein ilman painoja ylä- ja alaselkää. :D lisäksi tein kyykkyjä ja sellaista. :D mitä itse teit?

        Kuulostaa hyvältä. Kyykyt on kyllä hyviä, olen vähän innostunut niistä nyt :D haluan pystyä tekemään niitä pistoolikyykkyjä monta putkeen :D
        Tein penkkipunnerrusta ja sitten pystypunnerrusta.

        Kun oli taukoa noista liikkeistä olkapään takia niin on kyl voimat kadoksis :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tein vähän käsillä vähän kaikkia liikkeitä mitä keksin. Selkää tein ilman painoja ylä- ja alaselkää. :D lisäksi tein kyykkyjä ja sellaista. :D mitä itse teit?

        Sulla on varmaa kahvakuula?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on varmaa kahvakuula?

        Ei ole kahvakuulaa. :D voi olla että jossain vaiheessa hommaan sitten kun kaikki ylimääräiset asiat on saatu tässä kuntoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä. Kyykyt on kyllä hyviä, olen vähän innostunut niistä nyt :D haluan pystyä tekemään niitä pistoolikyykkyjä monta putkeen :D
        Tein penkkipunnerrusta ja sitten pystypunnerrusta.

        Kun oli taukoa noista liikkeistä olkapään takia niin on kyl voimat kadoksis :D

        Joo. :D jospa se siitä taas lähtee. Onko siihen vielä pistänyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. :D jospa se siitä taas lähtee. Onko siihen vielä pistänyt?

        Ei ole nyt pistänyt. Lepo ja se yksi liike on auttaneet ja se kylmähoito.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kahvakuulaa. :D voi olla että jossain vaiheessa hommaan sitten kun kaikki ylimääräiset asiat on saatu tässä kuntoon.

        Ei mullakaan mut ois hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole nyt pistänyt. Lepo ja se yksi liike on auttaneet ja se kylmähoito.

        Hyvä jos ne auttaa. Onhan tuo ikävää jos pistää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mullakaan mut ois hyvä.

        Joo. :D keksin oman version kun pystyn puhelimella pelaamaan niin pelaan sitten siinä kun ei sitä omaa pleikkaria (vielä) ole. :D olen sellaisen jossain vaiheessa saamassa onneksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mullakaan mut ois hyvä.

        Ensi viikolla ajattelin ihan urakalla käydä salilla kun on aikaa. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä jos ne auttaa. Onhan tuo ikävää jos pistää.

        Tai siihen lapaluun väliin on pistänyt jos sitä tatkotat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. :D keksin oman version kun pystyn puhelimella pelaamaan niin pelaan sitten siinä kun ei sitä omaa pleikkaria (vielä) ole. :D olen sellaisen jossain vaiheessa saamassa onneksi.

        Kiva kun saat. Mitä pelaat puhelimel?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kun saat. Mitä pelaat puhelimel?

        Hankin myös sen kellon kun haluan nähdä oman nukkumisen. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai siihen lapaluun väliin on pistänyt jos sitä tatkotat.

        Sitäkin tarkoitan. Onko sinua siihen olkapäähänkin sitten pistänyt joskus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitäkin tarkoitan. Onko sinua siihen olkapäähänkin sitten pistänyt joskus?

        Siis olihan se kiertäjäkalvosin mikä oli tosi kipeä ja se on nyt parempi. Toi lapaluun väli on vaa lihasjumia veikkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hankin myös sen kellon kun haluan nähdä oman nukkumisen. :D

        Se on ihan kiva


      • Anonyymi

        Okei :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis olihan se kiertäjäkalvosin mikä oli tosi kipeä ja se on nyt parempi. Toi lapaluun väli on vaa lihasjumia veikkaan.

        Joo hyvä kun on nyt se parempi sitten. Käyt siellä hierojalla joku päivä lihasjumiin. :D tai venyttelet selkää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on ihan kiva

        Kyllä ne asiat minullekin aina jotenkin järjestyy. :D on minulla aika ikäviä asioita mitä se entinen on tehnyt ja silti pystyn elämään melko normaalisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo hyvä kun on nyt se parempi sitten. Käyt siellä hierojalla joku päivä lihasjumiin. :D tai venyttelet selkää.

        Oon venyttänyt ja se auttanutkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne asiat minullekin aina jotenkin järjestyy. :D on minulla aika ikäviä asioita mitä se entinen on tehnyt ja silti pystyn elämään melko normaalisti.

        Kyllä se siitä joo :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne asiat minullekin aina jotenkin järjestyy. :D on minulla aika ikäviä asioita mitä se entinen on tehnyt ja silti pystyn elämään melko normaalisti.

        No kerro siitä ihastuksestasi? Minkälainen hän on :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon venyttänyt ja se auttanutkin.

        Miten olet sitä venyttänyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se siitä joo :D

        Niin kai. :D selviää aikanaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten olet sitä venyttänyt?

        Tämä on auttanut siihenkin
        https://www.instagram.com/reel/C2Al6sOCT9s/?igsh=ejk5aHFyNnBzMDJt

        Sitten on venytys missä ollaan nelinkontin ja toinen käsi viedään siitä vastakkaisen käden alta niin pitkälle kun saa jaa siitä lähdetään nojaamaan ja annetaan venyä. Vaikee selittää :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on auttanut siihenkin
        https://www.instagram.com/reel/C2Al6sOCT9s/?igsh=ejk5aHFyNnBzMDJt

        Sitten on venytys missä ollaan nelinkontin ja toinen käsi viedään siitä vastakkaisen käden alta niin pitkälle kun saa jaa siitä lähdetään nojaamaan ja annetaan venyä. Vaikee selittää :D

        Tiedän kyllä sen liikkeen ja varmasti ihan hyvä liike tuo on. :D pitäisi itsekin tehdä monipuolisemmin kun tulee läppärillä jonkun verran oltua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän kyllä sen liikkeen ja varmasti ihan hyvä liike tuo on. :D pitäisi itsekin tehdä monipuolisemmin kun tulee läppärillä jonkun verran oltua.

        Sehän se. Muutenkin venyttelen rintarankaa, olkapäitä ja yläselkää nykyään aina ennen nukkumaan menoa. Joskus myös jalkoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän se. Muutenkin venyttelen rintarankaa, olkapäitä ja yläselkää nykyään aina ennen nukkumaan menoa. Joskus myös jalkoja.

        Yleensä minäkin. :D olen aina ollut sellainen ennen nukkumaan menoa venyttelijä. Kun keho rentoutuu niin tunnen lihasjumit parhaiten ja mihin saa täsmävenytyksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä minäkin. :D olen aina ollut sellainen ennen nukkumaan menoa venyttelijä. Kun keho rentoutuu niin tunnen lihasjumit parhaiten ja mihin saa täsmävenytyksiä.

        Jännä et sama sulla :D ajattelin et ei kukaan muu varmaa tee niin :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jännä et sama sulla :D ajattelin et ei kukaan muu varmaa tee niin :D

        Mitäs luulet kun me ollaan näinkin samanlaisia. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs luulet kun me ollaan näinkin samanlaisia. :D

        No nii :D Tuli muuten mieleen taas yks ammatti yhtäkkii sulle, joku hammaslääkäri tai vastaava :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nii :D Tuli muuten mieleen taas yks ammatti yhtäkkii sulle, joku hammaslääkäri tai vastaava :D

        Tuli mieleen vai on vihkossa ylhäällä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kerro siitä ihastuksestasi? Minkälainen hän on :D

        En huomannutkaan tuota kysymystä välissä. :D en siis voi kokea että ihastuin mutta viehätyin kun hän vaikuttaa erilaiselta verrattuna muihin. Vähän kuin minäkin eli ei ole mikään normaali tallaaja vaan erottuu joukosta. Se on mielestäni rohkeaa ja sen takia kiinnostuin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli mieleen vai on vihkossa ylhäällä. :D

        🦧🦧🦧


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🦧🦧🦧

        En minä voi sitä tietää senkin oranki. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🦧🦧🦧

        Olet aika monta ammattia ehdottanut mutten paljasta oikeaa kun vasta muualla kuin palstalla. En minäkään flamingona tiedä tarkalleen sinun hommaa. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet aika monta ammattia ehdottanut mutten paljasta oikeaa kun vasta muualla kuin palstalla. En minäkään flamingona tiedä tarkalleen sinun hommaa. :D

        Kylhän mä sen tiedän ettet sano mut sanon silti. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En huomannutkaan tuota kysymystä välissä. :D en siis voi kokea että ihastuin mutta viehätyin kun hän vaikuttaa erilaiselta verrattuna muihin. Vähän kuin minäkin eli ei ole mikään normaali tallaaja vaan erottuu joukosta. Se on mielestäni rohkeaa ja sen takia kiinnostuin.

        Se on kyl hienoa et on oma itsensä. Sellaiset naiset mua viehättää myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylhän mä sen tiedän ettet sano mut sanon silti. :D

        Niin sinä teet. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on kyl hienoa et on oma itsensä. Sellaiset naiset mua viehättää myös.

        Niin tai ettei edes yritä esittää muita vaan ihan omalla tavallaan toimii miten haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sinä teet. :D

        Tiedä vaikka joku ois jo osunut oikeaan :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedä vaikka joku ois jo osunut oikeaan :D

        Sitä vastausta et saa vielä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedä vaikka joku ois jo osunut oikeaan :D

        Varmaan tylsistyt jos saat tietää kaiken minusta. Sitten olenkin sellainen josta tiedät jo kaiken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tai ettei edes yritä esittää muita vaan ihan omalla tavallaan toimii miten haluaa.

        Itse en edes jaksa enää esittää muita vaan olen pohjimmiltani oma itseni. Sohelo siis. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en edes jaksa enää esittää muita vaan olen pohjimmiltani oma itseni. Sohelo siis. :D

        Se on just hyvä :D uskon et siihen moni viehättyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan tylsistyt jos saat tietää kaiken minusta. Sitten olenkin sellainen josta tiedät jo kaiken.

        En kyllä tylsisty :D tuli tosi huono olo äsken. Siis fyysisesti tosi heikko ja huimaava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en edes jaksa enää esittää muita vaan olen pohjimmiltani oma itseni. Sohelo siis. :D

        Luin muuten et kolmoselt alkaa sellanen ohjelma missä etitään kumppania pelkästään anonyymisti kirjottelemalla toiselle :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on just hyvä :D uskon et siihen moni viehättyy.

        Mutta sitten olen myös se joka sulkeutuu helposti jos ahdistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä tylsisty :D tuli tosi huono olo äsken. Siis fyysisesti tosi heikko ja huimaava.

        Kiva jos et tylsisty. Jospa se helpottaisi. :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luin muuten et kolmoselt alkaa sellanen ohjelma missä etitään kumppania pelkästään anonyymisti kirjottelemalla toiselle :D

        Mikä ohjelma? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ohjelma? :D

        Oiskohan sen nimi olmut kolmiodraama


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva jos et tylsisty. Jospa se helpottaisi. :(

        Tylsistyisitkö sinä muhun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva jos et tylsisty. Jospa se helpottaisi. :(

        Liikaa kofeiinia veikkaan juoneeni. Join energiajuoman ja kahvia liian lyhyellä välillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oiskohan sen nimi olmut kolmiodraama

        Okei. :D katson jos löytyy googlesta. Ehkä jännä nimi tuollaiselle. :D itse nimeäsin anonyymi rakkaus. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tylsistyisitkö sinä muhun?

        En tylsistyisi tietäisin sinusta kaiken tai en.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. :D katson jos löytyy googlesta. Ehkä jännä nimi tuollaiselle. :D itse nimeäsin anonyymi rakkaus. :D

        No siin oli joku juttu viel mun en lukenut tarkkaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liikaa kofeiinia veikkaan juoneeni. Join energiajuoman ja kahvia liian lyhyellä välillä.

        Onko tykytystä tai jotain muuta oiretta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siin oli joku juttu viel mun en lukenut tarkkaan

        Okei. :D katson löydänkö jostain tietoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tykytystä tai jotain muuta oiretta?

        Ei ole sellaista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole sellaista

        Okei. Miten se huono olo sitten ilmenee? Maha sekaisin vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Miten se huono olo sitten ilmenee? Maha sekaisin vai?

        Heikottaa ja on sellainen tuskan hiki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heikottaa ja on sellainen tuskan hiki.

        Koita juoda vettä ja vaikka tulisi ylös niin ei haittaa. Liika kofeiini voi aiheuttaa myös myrkytystilan kehoon samalla tavalla kuin alkoholi. Ja mielellään istu jossain jos pyörtyy. Entä oletko syönyt tarpeeksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koita juoda vettä ja vaikka tulisi ylös niin ei haittaa. Liika kofeiini voi aiheuttaa myös myrkytystilan kehoon samalla tavalla kuin alkoholi. Ja mielellään istu jossain jos pyörtyy. Entä oletko syönyt tarpeeksi?

        Okei onkohan se vakavaa? Otin kyllä vissypullon ja oon sitä yrittänyt hörppiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heikottaa ja on sellainen tuskan hiki.

        Tuon takia en itse juo energiajuomia kun oma keho ei kestä sitä kofeiinia siinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei onkohan se vakavaa? Otin kyllä vissypullon ja oon sitä yrittänyt hörppiä.

        Jos olet ihan tajuissasi ja pystyt tänne kirjoittaa niin se menee ohi varmasti ajan kanssa. Tosin olo voi olla epämukava. Oletko syönyt mitään? Joitko tyhjään mahaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet ihan tajuissasi ja pystyt tänne kirjoittaa niin se menee ohi varmasti ajan kanssa. Tosin olo voi olla epämukava. Oletko syönyt mitään? Joitko tyhjään mahaan?

        En ollut syönyt hyvin, leipää ja hedelmiä vaan joskus aiemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon takia en itse juo energiajuomia kun oma keho ei kestä sitä kofeiinia siinä.

        Noloa kun olen itse tänään vain syönyt. Ei ollut oikein järkevää ohjelmaa luvassa kun tv ohjelmien seuraamista ja pelaamista. :D toisaalta tekee minulle hyvää jos yhden päivän viikossa voi noin tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ollut syönyt hyvin, leipää ja hedelmiä vaan joskus aiemmin.

        Jos juot vaikka vettä ja syöt jotain kevyttä. Kofeiini tai pahin energiajuoma tyhjään mahaan kuulostaa juuri tuolta. :/


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos juot vaikka vettä ja syöt jotain kevyttä. Kofeiini tai pahin energiajuoma tyhjään mahaan kuulostaa juuri tuolta. :/

        Söin mä riisiä ja kanaa. Kiitos kun kerroit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viestittelyn perusteella valitaan joku jonka kanssa asutaan ja sitten tulee joku kolmas pyörä? :D

        Miksi se kolmaspyörä pitää siihen ottaa. Ihan tyhmää :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Söin mä riisiä ja kanaa. Kiitos kun kerroit.

        Jospa syöminen auttaisi ja juot vettä tai vissyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi se kolmaspyörä pitää siihen ottaa. Ihan tyhmää :D

        Niin aika jännä. Ehkä halutaan sillä viihdearvoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa syöminen auttaisi ja juot vettä tai vissyä.

        On nyt parempi jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin aika jännä. Ehkä halutaan sillä viihdearvoa.

        Varmaan niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin aika jännä. Ehkä halutaan sillä viihdearvoa.

        Kohta tulee levyraati taas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On nyt parempi jo.

        Hyvä jos on parempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohta tulee levyraati taas.

        Tuleeko se yhdeksältä siis? Katson voicea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuleeko se yhdeksältä siis? Katson voicea.

        Tulee yhdeksältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulee yhdeksältä.

        Katson jos jaksan valvoa. :D vähän alkaa tuntua jo väsymys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katson jos jaksan valvoa. :D vähän alkaa tuntua jo väsymys.

        Juotko sitten kahvia tai limsoja yleensä muuten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juotko sitten kahvia tai limsoja yleensä muuten?

        Kahvia yleensä. Limsoja joskus eikä niitä aina jaksa ostaa. Vissyä enemmän. Entä itse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kahvia yleensä. Limsoja joskus eikä niitä aina jaksa ostaa. Vissyä enemmän. Entä itse?

        Kahvia jonkun verran en yleensä paljoa. Light limut on pahe :D melkein joka päivä juon jonkun limpparin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kahvia jonkun verran en yleensä paljoa. Light limut on pahe :D melkein joka päivä juon jonkun limpparin.

        Okei. :D entä energiajuomaa juotko paljon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katson jos jaksan valvoa. :D vähän alkaa tuntua jo väsymys.

        Katson tuota juuri. Hauska kun on otettu ulkomaalaisiakin biisejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katson tuota juuri. Hauska kun on otettu ulkomaalaisiakin biisejä.

        Katsotteko naisen kanssa tuota


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katson tuota juuri. Hauska kun on otettu ulkomaalaisiakin biisejä.

        On hauska joo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. :D entä energiajuomaa juotko paljon

        Liian paljon vaikken kovin paljoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsotteko naisen kanssa tuota

        Entä mitä sille koiralle kuuluu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liian paljon vaikken kovin paljoa.

        Joo. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä mitä sille koiralle kuuluu

        Se oli vähän kipeä, kennelyskässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli vähän kipeä, kennelyskässä.

        Okei. :( eli vähän kuin flunssassa tavallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. :( eli vähän kuin flunssassa tavallaan.

        Ja voiko se nainen hyvin? Tai että voi kuitenkin kotonaan olla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. :( eli vähän kuin flunssassa tavallaan.

        Joo kuumetta oli ja yskä. Jostain lenkiltä sen saanut vaikka onkin rokotettu siihenkin. Se on jännä miten koiratkin yskii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja voiko se nainen hyvin? Tai että voi kuitenkin kotonaan olla

        No joskus kotona joo ja joskus sairaalassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo kuumetta oli ja yskä. Jostain lenkiltä sen saanut vaikka onkin rokotettu siihenkin. Se on jännä miten koiratkin yskii.

        Niin on tuo jännä. Mutta ei se rokote välttämättä suojaa taudin saamiselta vaan niiltä oireilta. Ja jos ei ole kerennyt kehittyä se vastustuskyky niin sittenhän se tauti on kokonaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joskus kotona joo ja joskus sairaalassa.

        Kiva että voi kotonakin olla välillä ja sinun seurana. Kai käyt aina sairaalassakin häntä katsomassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva että voi kotonakin olla välillä ja sinun seurana. Kai käyt aina sairaalassakin häntä katsomassa.

        Tietenkin käyn katsomassa ja olen siellä paljon kun siellä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin käyn katsomassa ja olen siellä paljon kun siellä on.

        Entä käytkö ihan normaalisti töissä siinä samalla vai otatko töistä vapaata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä käytkö ihan normaalisti töissä siinä samalla vai otatko töistä vapaata

        Joskus pitää ottaa vapaata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus pitää ottaa vapaata.

        Joo. Onpa ikävä juttu tuo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus pitää ottaa vapaata.

        Mutta onneksi hänellä on sinut siellä kuitenkin. Olet varmasti hyvä tuki naiselle ja sellainen mitä tarvitsee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta onneksi hänellä on sinut siellä kuitenkin. Olet varmasti hyvä tuki naiselle ja sellainen mitä tarvitsee.

        Yritän olla ainakin. Toivottavasti saataisin hänet kuntoon pian.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on tuo jännä. Mutta ei se rokote välttämättä suojaa taudin saamiselta vaan niiltä oireilta. Ja jos ei ole kerennyt kehittyä se vastustuskyky niin sittenhän se tauti on kokonaan.

        Eihän se suojaa niin. Varmaan lievittää oireita kuitenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritän olla ainakin. Toivottavasti saataisin hänet kuntoon pian.

        Toivottavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se suojaa niin. Varmaan lievittää oireita kuitenkin.

        Voi olla että lievittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla että lievittää.

        Se sai kuitenkin antibiootit ja on aika terve jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se sai kuitenkin antibiootit ja on aika terve jo.

        Kiva kuulla jos on niin.


      • Anonyymi

        Mitäs sinun sunnuntaihin?


    • Anonyymi

      Muistan sinua kyllä, älä huoli, muutamia juttuja on mielessä :) toivottavasti päästään pian ´hakkaamaan` ja tuhoamaan. Mitään muuta en odota niin paljoa kuin että pääsen tuohoamaan ja varastamaan ja hakkaamaan teitä. Joka päivä jotain, toivottavasti paska kolahtaa ;)

    • Anonyymi

      Kiitos ihana mies ystäväni. 👵🏼

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1937
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      19
      1733
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1594
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1326
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1252
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1226
    8. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      45
      1203
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1192
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe