Hedelmäpeli visa

Anonyymi-ap

https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000010235305.html
"Mitkä hedelmät näkyvät kuvassa? Tee tunnistus­testi – kovimmat tietäjät saavat 11/11
Tässä testissä pyritään tunnistamaan hedelmiä siluettikuvista. Tehtävä ei ole ihan helppo!"

Meikäläinen sai 11/11 eli helppo oli tehtävä, ei voi olla helpompaa.

t- Ätmi

20

229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 11/11 mutta ei se minusta nyt helpoin mahdollinen ollut. Sanotaan että kaikkia sieniä vai syödä kerran. Olen kuitenkin pitänyt periaatteena että kaikki hevi-osaston hedelmiä voi syödä kerran. Aika usein se siihen kertaan jääkin. Kookospähkinän kohdalla se yksikin kerta oli jäädä syömättä, kun sitä ei meinannut saada rikki.

    • Kotiutin hedelmäsalaatin pisteet. 😁

      "Onnittelut, ihan täydellinen tulos!

      Vastasit oikein 11 kysymykseen"

    • Onnittelut, ihan täydellinen tulos!
      Vastasit oikein 11 kysymykseen

      Kiva, kun joskus onnistuukin! 😄👍

    • 10, no voi v*tun kiivi kun ei näyttänyt yhtään oikealta kiiviltä!

      • Anonyymi

        Kyllä näytti kiiviltä, oletit varmaan sen olevan lintu!


    • 11/11

      Tuolla oli sellaisia hedelmiä, joista en ole ikinä kuullutkaan.

    • Kun katsoin kuvaa ennen testiä, näin peniksen, kivespussin ja eripariset tissit.
      Se tuhero näytti oudolta, mutta sitten mä hokasin että sehän on tussu, josta lähtee tamppooninaru.

      Tässä mielentilassa ei kannata testiä tehdä.

      • Voi, voi.. tuossa mielentilassa lämmitellään kotipesää.. 😄


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Voi, voi.. tuossa mielentilassa lämmitellään kotipesää.. 😄

        Oli se hurja mielentila kun tommoisia pallinmakuisia juttuja kirjoitin raikkaaseen hedelmäketjuun.

        Toisaalta, käytyäni pohjalla, herkkä ja hienostunut persoonani saa lisää syvyyttä.


      • Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

        Oli se hurja mielentila kun tommoisia pallinmakuisia juttuja kirjoitin raikkaaseen hedelmäketjuun.

        Toisaalta, käytyäni pohjalla, herkkä ja hienostunut persoonani saa lisää syvyyttä.

        Heh.. satunnainen rivous tekee ihan gutaa itse kullekin aina välillä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heh.. satunnainen rivous tekee ihan gutaa itse kullekin aina välillä.

        Tuli vahingossa anona..


    • Oli harvinaisen helppo.
      11/11. Tämä oli vasta toinen testi mistä sain täydet pojot palstalla.

      En ole taitava visoissa niin kuin typy.
      Typyn täydet pojot ei enää edes yllätä. Niitä osaa jo odottaa. 🙂

      • Kiitos Pirppis ystävällisistä sanoistasi. 😊✨
        Olen tunnetusti visa-addikti. Heittäydyn vastaamaan. Joskus on enemmän intoa kuin tietoa. Usein visat ovat todella haastavia. Joutuu arvaamaan. Salaisina aseina on päättelykyky ja naisenlogiikka. Ne on otettava viime tingassa käyttöön.
        Minulle tulee usein huteja ja varsinkin huolimattomuusvirheitä. Vaikka on runsaasti nippelitietoa, se ei aina riitä. Välillä muisti takkuilee ja juoksee klimpeissä. Lopputulos on vähemmän imarteleva.
        On myös osa-alueita, joissa en pärjää ollenkaan. Esim. urheilukysymykset. Ne eivät kiinnosta, siksi oma menestys on aina huono. 😃


      • tosi.typy kirjoitti:

        Kiitos Pirppis ystävällisistä sanoistasi. 😊✨
        Olen tunnetusti visa-addikti. Heittäydyn vastaamaan. Joskus on enemmän intoa kuin tietoa. Usein visat ovat todella haastavia. Joutuu arvaamaan. Salaisina aseina on päättelykyky ja naisenlogiikka. Ne on otettava viime tingassa käyttöön.
        Minulle tulee usein huteja ja varsinkin huolimattomuusvirheitä. Vaikka on runsaasti nippelitietoa, se ei aina riitä. Välillä muisti takkuilee ja juoksee klimpeissä. Lopputulos on vähemmän imarteleva.
        On myös osa-alueita, joissa en pärjää ollenkaan. Esim. urheilukysymykset. Ne eivät kiinnosta, siksi oma menestys on aina huono. 😃

        No mut hei .. Sä olet palstan virallinen visakuningatar..😁


    • Anonyymi

      Mä oisin arvannut viimeseen sipuli :D!!!

    • Anonyymi

      hedelmäpeli yksaikätinen roacfo I5RQ KOLIKKO NIIN VIMPAUTTAA HEDELMIEN KUVIAS

    • Anonyymi

      jerliööosem m'läoset jedeö,'m åuörov'y voööosto-

    • Anonyymi

      herkullisen näköiset tuotyteet eli hedelmät pyörivät villisti koneessa.

    • Anonyymi

      julmimpia pelejä on joku blackjack tai texas holdem..

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1485
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      156
      1159
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1050
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      917
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      860
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      65
      773
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      757
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      728
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      702
    Aihe